< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (84. sayfa)
-
-
2015 Astra 1.6 CDTI aracım var.Bu gün periyodik bakım için yetkili servise gittim.Ücretsiz yazılım güncellemesi yapılması lazım denildi ve yaptırdım.Sorduğumda partikül değerlerini düşürecek (egzoz amisyon değerleri) fakat motor gücünü fark edilmeyecek kadar az da olsa düşeceği söylendi.Yazılım güncellemesi yaptıran varmı?kullanım deneyimleri ve iki yazılım arasında mukayese yaparsanız sevinirim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: nurullahkizek2015 Astra 1.6 CDTI aracım var.Bu gün periyodik bakım için yetkili servise gittim.Ücretsiz yazılım güncellemesi yapılması lazım denildi ve yaptırdım.Sorduğumda partikül değerlerini düşürecek (egzoz amisyon değerleri) fakat motor gücünü fark edilmeyecek kadar az da olsa düşeceği söylendi.Yazılım güncellemesi yaptıran varmı?kullanım deneyimleri ve iki yazılım arasında mukayese yaparsanız sevinirim.
bence o yazılım iyi birşey değil, büyük ihtimal dpf daha fazla çalışıp emisyonu sağlamaya çalışacak performans düşebilir
-
Merhaba, 2014 cosmo model araç sahibiyim. Akü bitti bu konuda tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle.Güncelledik bakalım zaman gösterecek.İnşallah arızaya sebep olmaz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: jonsnow_1903
Merhaba, 2014 cosmo model araç sahibiyim. Akü bitti bu konuda tavsiyesi olan var mı? Teşekkürler.Sevis benim aracım için de değişmesi lazım dedi.Yetkili serviste 80 amper start_stoplu orjinal GM akü için 2200 tl dedi.Şimdi başka markalardan araştırıyorum.Varta var pazarlıkla 1800 dendi Mutlu için pazarlıkla 1430 dendi.Şimdilik aldığım fiyatlar bunlar.Birde internetten bakmak lazım.
-
Merhaba benimde 2014 1.6 cosmo dizel aracım mevcut. Henüz hiç akü değiştirmedim ama korkuyorum bir gün yolda kalırım diye. Her bakıma gittiğimde özellikle aküye bakın diyorum ama şimdiye kadar bi sıkıntı çıkmadı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aracım 2014 ben normal 80amper akü taktım 2020 de start stopsuz herşey çalışıyor start stop vs. fakat araçta 1 saat müzik dinlediğimde kontak kapalıyken çalıştırınca araç yüksek devir çalışıyor şarj etmek için, bence start stop akü takın
-
Bugun bosch start stop için olan class a akü taktırdım. Orjinali gm idi. Aracım astra j 2014 cosmo S&S 1.6 cdti.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba Arkadaşlar. 2014/2015 Araçlarınızın Aküleri Bu aylarda Max Yılbaşında Ömürlerin Tamamlayacak. Bendede 1.6 cdti 136 var 1 ay önce belli etti ve gün geçtikce ilk marşlamada takılı kalma gibi (S&S devreye girip çalış stop et döngüsü) kalma sesli yada vuruntulu gibi sesler gelip zor çalışabilir. Bende Bugun Varta 80 ah agm taktırdım sorun düzeldi.
-
Aynen kesinlikle hocam belli ediyor, bende saat tarih ayarı kendini paso resetlemeye başlamıştı, araç ss acık olsa bile ss e hiç bir zaman giemiyordu. Simdi sorun düzeldi bi 7 sene daha kafamız rahat. Size de hayırlı olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim, Astra j sahipleri, şanzıman yağınizi, fren hidroliğinizi ve antifirizini kaç bin km de değiştirdiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Manuellerde 70.000_75.000 km.de veya beş yılda bir şanzıman yağı değişiyor Otomatikler için (emin olamamakla birlikte) 40.000 km.de değişiyor.Fren hidroliği,30000 km.veya iki yılda bir değişir.Antifiriz ise ölçtürmek lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurullahkizek -- 19 Ekim 2021; 21:12:17 > -
Hocam Bosch'un hangi modelini taktınız? 80ah olarak s5a06 ve s5a11 modeli var. Aralarında kaldım.
-
S05a06 taktım diğer modelinin ne farkı var acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de bilmiyorum hocam ancak diğer modelde a class yazmıyor. Sizin taktırdığınız modelden alıcam risk almayıp. Herhangi bir sorun yaşadınız mı? Memnun musunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla gayet memnunum, akü değişikliği öncesi s&s e girmiyordu, şimdi oda düzeldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba astra severler, 1.6 cdti elite otomatik aracımla ilgili çözemediğim bir sorunu sizinle paylaşmak istiyorum. Klima veya kalorifer açıkken havayı aynı anda hem ön cama hem de ayağa veremiyorum. (arka cam için yapılabiliyor) Bu çok saçma geldi bana ya ben yapamadım ya da bir sorun var anlayamadım, çünkü camdaki buğuyu alırken ayaklarım buz gibi gitmek durumunda kalıyorum. Birini aktif edince diğeri pasife düşüyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ön buğu çözücüyü açtığınız zaman ön camın altındaki havalandırma kanallarından hava gelir, diğerlerinden gelmez. hem ön camdan hemde ayak bölgesinden hava gelmesi için buğu çözücüyü açmayın, fanı açın, ön cam ve ayak bölgesi tuşlarını aktif edin, fan kısmında kırmızı bölgeye getirin. bu kombinasyon bir nebze ihtiyacınızı karşılar.
-
Selam arkadaşlar,
2016 model 1.6 Astra Design sedan otomatik aracım var. İlanlarda benzer araçlarda start-stop özelliği olduğu yazıyor fakat ben benim araçta hiç denk gelmedim. Start-stop için tuş da mevcut değil, ilanlardaki start-stoplu arabaların tuşlarına baktığım zaman onlarda da göremedim. Akünün ömrü bitmeye yakın olduğundan da aracım da start-stop var mı yok mu emin de olamadım.
Start-stop özelliği olan araçlarda ek bir tuş vs. mi var?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X