Şimdi Ara

Opel Astra K Atmosferik 1.4 mü geldi ?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
13.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şehir içi LPG ile kullanım için ideal motor fakat uzun yol için aynısı söylenemez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 motorun asıl kaldırılma nedeni bence talepsizlik değil. Motordaki vuruntu problemleri. Ciddi hasar alma riski. Yurtdışında bırakın yazılım atmayı veya motor değiştirmeyi, komple araç değiştirenler var bu konu yüzünden, garanti kapsamında. Opel muhtemelen VW gibi rezil olmamak, marka imajını korumak için peşinen önlem aldı.

    Aslında bu tehlike, küçük hacim turbo benzinli motorların hepsinde var ama emiş havası ısınınca ya basınç kısarak ya da fazladan yakıt püskürterek önlüyorlar. Ondan sonra "niye aşırı yakıyor ? " oluyor tabi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 18 Ağustos 2017; 9:40:20 >




  • 1 yil icinde mevcut araci degisrirmeyi dusunuyorum kesinlikle bunu ilk siraya koyucam forever lpg:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke en başından getirselerdi geçen sene araç aldığım zaman 20 bin 0 faiz kampanyasıyla hiç düşünmeden alırdım. Bayi çıkışlı lpg taktırdın mı oh miss. 6 ileri ve Dynamic paket seçeneğide olsa ne güzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kağıt üzerinde 1.6 115 performansından oldukça uzak. 0-100 13.4 saniye nedir? 2017 yılında hala 1.4 atmosferik nedir? insan 1.6 130 civarı bir atmosferik getirir bari. allah belanı versin opel. corolla' nın o leş motorunun satmasının sebebi, hayvan gibi geniş iç mekan sunması. sende bunların hiçbiri yok. neyine güvendin?

    ben bunun 1.6' sını kullanıyorum, şehir içinde lanet edersiniz. uzun yolda da 120 üzeri kafanız şişer. zaten astra k yalıtımı çok güçlü bir model değil. lpg takacak kadar km yapıyorsa dizel alsın da şu millet, 1.33 1.4 atmosferik gibi leş motorlardan kurtulsak. lpg' nin de avantajı kalmadı. şu an 2.70 civarı, kışın 3.5 seviyesini geçecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 20 Ağustos 2017; 11:12:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.0 motorun asıl kaldırılma nedeni bence talepsizlik değil. Motordaki vuruntu problemleri. Ciddi hasar alma riski. Yurtdışında bırakın yazılım atmayı veya motor değiştirmeyi, komple araç değiştirenler var bu konu yüzünden, garanti kapsamında. Opel muhtemelen VW gibi rezil olmamak, marka imajını korumak için peşinen önlem aldı.

    Aslında bu tehlike, küçük hacim turbo benzinli motorların hepsinde var ama emiş havası ısınınca ya basınç kısarak ya da fazladan yakıt püskürterek önlüyorlar. Ondan sonra "niye aşırı yakıyor ? " oluyor tabi.



    1.0 bütün avrupada satışa devam ediyor sadece ülkemizde kaldırıldı. Ayrıca dediğiniz problem çoğunlukla 1.4 150 beygir motorda görülüyor ki eğer kaldırılma durumu olsa ilk o motor kaldırılırdı.


    Ek olarak opel bu konuyla ilgili yeni yağ geliştirdi (dexos 1 gen. 2 olarak geçiyor) ve problem çözüldü. Eski yağ ile kullanılan hasar görmüş motorlu araçlar ise yenisiyle değiştirildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.0 motorun asıl kaldırılma nedeni bence talepsizlik değil. Motordaki vuruntu problemleri. Ciddi hasar alma riski. Yurtdışında bırakın yazılım atmayı veya motor değiştirmeyi, komple araç değiştirenler var bu konu yüzünden, garanti kapsamında. Opel muhtemelen VW gibi rezil olmamak, marka imajını korumak için peşinen önlem aldı.

    Aslında bu tehlike, küçük hacim turbo benzinli motorların hepsinde var ama emiş havası ısınınca ya basınç kısarak ya da fazladan yakıt püskürterek önlüyorlar. Ondan sonra "niye aşırı yakıyor ? " oluyor tabi.



    1.0 bütün avrupada satışa devam ediyor sadece ülkemizde kaldırıldı. Ayrıca dediğiniz problem çoğunlukla 1.4 150 beygir motorda görülüyor ki eğer kaldırılma durumu olsa ilk o motor kaldırılırdı.


    Ek olarak opel bu konuyla ilgili yeni yağ geliştirdi (dexos 1 gen. 2 olarak geçiyor) ve problem çözüldü. Eski yağ ile kullanılan hasar görmüş motorlu araçlar ise yenisiyle değiştirildi.

    Yanlışınız var, problem tamamen çözülmedi. Sadece azaldı, aynı şekilde devam ediyor.




  • stasi kullanıcısına yanıt
    Dizelleri aynı fiyata verseler zaten kimse almaz ama nereden baksan 15-20bin fark var. Lpg dizelden de ekonomik.



    Kimse bu şartlarda lanet etmez. Gayet de memnun olurlar. Lpg iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    1.4 100 bg sıfır araca bineceğime, 1-2 yıllık dizel alırım. 1.6 115 bu motorun içinden geçer. Opel' in 1.6 seçeneği varken bunu getirmesi, garip. Ayrıca 1.4 t motorları da lpg' ye uygundu. Ama doğru, bizim millet kapış kapış alır. 1.33 toyota satıyorsa, bu da satar. Şu hareketi vw yapsa yerin dibine sokarlardı. Bu motorlar klima açık, yokuşlarda bağıra çağıra çıkıp, 10-12 lt yaktığında anlaşılır ne kadar tasarruflu olduğu.

    Opel' in atmosferikleri turbo gibi yakmasıyla meşhurdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 20 Ağustos 2017; 12:43:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne motor değişmesi opel tr motorları rektefiye edip iteliyor millete.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stasi

    1.4 100 bg sıfır araca bineceğime, 1-2 yıllık dizel alırım. 1.6 115 bu motorun içinden geçer. Opel' in 1.6 seçeneği varken bunu getirmesi, garip. Ayrıca 1.4 t motorları da lpg' ye uygundu. Ama doğru, bizim millet kapış kapış alır. 1.33 toyota satıyorsa, bu da satar. Şu hareketi vw yapsa yerin dibine sokarlardı. Bu motorlar klima açık, yokuşlarda bağıra çağıra çıkıp, 10-12 lt yaktığında anlaşılır ne kadar tasarruflu olduğu.

    Opel' in atmosferikleri turbo gibi yakmasıyla meşhurdur.

    Sıfır almak isteyen birisi için aracın sıfır olması dizel olmasından daha öncelikli demek ki alan var.



    Benim aracım 1.4 opelden daha da performanssız. Yokuşlarda basarsan bağırıyor. Yakıt olarak da litre bazında ekonomik değil. Ama cebinden çıkana bakınca çok daha ekonomik. 10litre ortalama yaksa bile 25kuruş olmuyor tüketim.



    İkinci el dizel alacağıma yine gider 10-15bine daha uygun atmosferik benzinli tercih ederim. Yani her açıdan avantajlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.4 t 140 bg aracim gaza yuklennce teklemw yapiyor.lpg yok.sebebi , yukarda yazilan olabilirmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet başarılı, euro 6 standardında 1.4 100hp

    İsterseniz farklı seçenekleri de var, sizin paranız coksa mesela diesel alabilirsiniz. Her bütçeye hitap ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 Turbo hem alt vergi dilimindeydi hem de turbolu bir motor daha avantajlı ama satamadılar sanırım
    Bakalım bunu ne kadar satacaklar göreceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.0 motorun asıl kaldırılma nedeni bence talepsizlik değil. Motordaki vuruntu problemleri. Ciddi hasar alma riski. Yurtdışında bırakın yazılım atmayı veya motor değiştirmeyi, komple araç değiştirenler var bu konu yüzünden, garanti kapsamında. Opel muhtemelen VW gibi rezil olmamak, marka imajını korumak için peşinen önlem aldı.

    Aslında bu tehlike, küçük hacim turbo benzinli motorların hepsinde var ama emiş havası ısınınca ya basınç kısarak ya da fazladan yakıt püskürterek önlüyorlar. Ondan sonra "niye aşırı yakıyor ? " oluyor tabi.



    Mesela bu 1.0 motor şu an seat leondada satılan bu sorun geçerlimi?




  • Opel Astra'daki 1.0 turbo motorun satılmamasının temel sebebi saçma fiyat politikasıydı. 1.4 turboya oldukça yakın bir fiyat belirleyerek Opel Türkiye kendisi seçti bu motoru satmamayı. Yoksa 1.0tsi vw grubu araçlar nasıl satılıyorsa Opel Astra da gayet makul bir satış rakamına ulaşabilirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barakuda1


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    1.0 motorun asıl kaldırılma nedeni bence talepsizlik değil. Motordaki vuruntu problemleri. Ciddi hasar alma riski. Yurtdışında bırakın yazılım atmayı veya motor değiştirmeyi, komple araç değiştirenler var bu konu yüzünden, garanti kapsamında. Opel muhtemelen VW gibi rezil olmamak, marka imajını korumak için peşinen önlem aldı.

    Aslında bu tehlike, küçük hacim turbo benzinli motorların hepsinde var ama emiş havası ısınınca ya basınç kısarak ya da fazladan yakıt püskürterek önlüyorlar. Ondan sonra "niye aşırı yakıyor ? " oluyor tabi.



    Mesela bu 1.0 motor şu an seat leondada satılan bu sorun geçerlimi?

    Bu tarz hemen hemen her motorda bu problem var. Motor tehlikeye girdiğinde turbo basıncını kısarak veya zengin karışım (fazla yakıt püskürterek) önlemeye çalışıyorlar sadece. Bastıklarında aşırı tüketimin sebebi de bu aslında.




  • Almayı düsündüğüm araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok hantal bir motor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgknyldrn -- 4 Haziran 2021; 8:55:30 >
  • Bir zamanlar Opel HB efsaneydi ... Şimdi yüzüne bakan yok.!

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.