Şimdi Ara

Opel CORSA mı Ford FİESTA mı? (30bin tl ye sıfır araç) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
14.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    İbiza +1 araçtır beklemediğinizi bulursunuz...


    Ayni fiyata daha donanimli seat ibiza alabilirsiniz, sorunsuz binersiniz
  • karar vermekte çok zorlanacağın belii Corsa,Fiesta ve Evo üçlüsünü kıyasla kafana yatanı al
  • niye corsa yı bu kadar kötülediniz anlamadım tam da corsa yı düşünürken . o kadar dandik mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs_mert

    niye corsa yı bu kadar kötülediniz anlamadım tam da corsa yı düşünürken . o kadar dandik mi


    Ben kesinlikle almayın derim. Opel logosuna kanmayın.
  • yaf bırakın bu işleri corsa alman arabası diyelim her ne kadar gm altında olsada. Peki ibiza al p zaman vw aldı onuda hadi buradan yakın.
    hocam corsa iyi bir araç sorunuda yok alaşımlı bilmem kaç inç jantlı olanları özellikle beyaz ise güzel duruyor içide geniş. Corsanın nesi kötü istemeyenler bi söylers seviniriz bizde almayız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enforacle

    yaf bırakın bu işleri corsa alman arabası diyelim her ne kadar gm altında olsada. Peki ibiza al p zaman vw aldı onuda hadi buradan yakın.
    hocam corsa iyi bir araç sorunuda yok alaşımlı bilmem kaç inç jantlı olanları özellikle beyaz ise güzel duruyor içide geniş. Corsanın nesi kötü istemeyenler bi söylers seviniriz bizde almayız


    Kimse size Corsa alın ya da almayın diyemez. Sadece tavsiyede bulunabilir.

    Benim görüşlerim ise yukarıda belirttiğim gibi Corsa tercih edilmemesi gerektiği yönünde.

    Görüşlerimi yukarıda belirtmiştim anca bir kez daha yazayım.


    "Corsa gerçekten bende büyük hayal kırıklığı yaratmış bir araç.

    Opel kullanıcısının B segmentinde daha kaliteli bir araç hakettiğini düşünüyorum.

    Aracın iç mekanı klasik Opel kalitesinden çok uzak. Kullanılan malzemeler çok basit.

    İç mekanda tek hoşuma giden yanı piano black kaplama oldu.

    Amortisörleri cidden çukurları çok hissettiriyor ve b segmentindeki iddialı rakipleri olan Polo, Ibiza, Fiesta ve Clio'dan tokluk hissi yönünden çok uzak.

    İç mekan kalitesi olarak da yine günce rakiplerinin çok gerisinde.

    Easytronic almayın hatta soran olursa da aldırmayın. Büyük sevap işlersiniz.

    Corsa hakkındaki düşüncelerim bunlardır.

    Fiesta çok daha kaliteli bir araba. "

    Corsa benim subjektif kriterlerime göre hiç iyi değil.

    Objektif olarak değerlendiğinde de kötü olduğu noktalar çok.




  • Bindiğim versiyonu Titanyum-X paketti Fiesta'nın. Arka koltukta yolculuk yaptım. Hiçbir arabada bu kadar sarsıldığımı hissetmedim. Jantlar çok büyük ve arka amortisörler kazık gibi. Darbe emmemesi için tasarlanmış sanki. Ve arkası oldukça basık. Bence Fiesta mutlaka test edilmeli almadan önce....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Bindiğim versiyonu Titanyum-X paketti Fiesta'nın. Arka koltukta yolculuk yaptım. Hiçbir arabada bu kadar sarsıldığımı hissetmedim. Jantlar çok büyük ve arka amortisörler kazık gibi. Darbe emmemesi için tasarlanmış sanki. Ve arkası oldukça basık. Bence Fiesta mutlaka test edilmeli almadan önce....


    B segmenti bir araçta çok abartı şeyler beklenmemeli bana kalırsa. İç hacim ise zaten olmayan bir konu. Polo'nun içinde biraz daha rahat hissediyor insan fakat tabi ki ona da geniş diyemeyiz. 1.6 TDCi Fiesta alınabilse kesinlikle tercih edilmesi gereken olurdu fakat 1.4 düşündürüyor biraz.

    Motor bakımından Corsa
    Tasarım bakımından Fiesta

    Megane II sahibiyim ve önümüzdeki 1-2 sene içerisinde almayı düşündüğüm araçlar arasında dizel Fiesta da var. İmkan olursa 1.6 TDCi motor olanı alırım kesinlikle. Yoksa 1.4 olanı da düşünebilirim. Aynı motora sahip Fusion test ettim. 68 hp diye çok da küçümsememek gerek. Aracı yürütmekte zorlanmıyor hiç motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Bindiğim versiyonu Titanyum-X paketti Fiesta'nın. Arka koltukta yolculuk yaptım. Hiçbir arabada bu kadar sarsıldığımı hissetmedim. Jantlar çok büyük ve arka amortisörler kazık gibi. Darbe emmemesi için tasarlanmış sanki. Ve arkası oldukça basık. Bence Fiesta mutlaka test edilmeli almadan önce....


    B segmenti bir araçta çok abartı şeyler beklenmemeli bana kalırsa. İç hacim ise zaten olmayan bir konu. Polo'nun içinde biraz daha rahat hissediyor insan fakat tabi ki ona da geniş diyemeyiz. 1.6 TDCi Fiesta alınabilse kesinlikle tercih edilmesi gereken olurdu fakat 1.4 düşündürüyor biraz.

    Motor bakımından Corsa
    Tasarım bakımından Fiesta

    Megane II sahibiyim ve önümüzdeki 1-2 sene içerisinde almayı düşündüğüm araçlar arasında dizel Fiesta da var. İmkan olursa 1.6 TDCi motor olanı alırım kesinlikle. Yoksa 1.4 olanı da düşünebilirim. Aynı motora sahip Fusion test ettim. 68 hp diye çok da küçümsememek gerek. Aracı yürütmekte zorlanmıyor hiç motor.


    Haklısınız B sınıfında konfor ve genişlik çok sıkıntılı oluyor. Ama İbiza / Corsa / Polo / Jazz kesinlikle Fiesta'dan çok daha konforlu bence. Hepsinin yeni kasalarında arka koltukta yolculuk yaptım. Trend olan jant kapaklı küçük jantlı versiyonunu bilemem ama Titanyum paket jantlı Fiesta bence çok yorar. Benim görüşürüm böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Haklısınız B sınıfında konfor ve genişlik çok sıkıntılı oluyor. Ama İbiza / Corsa / Polo / Jazz kesinlikle Fiesta'dan çok daha konforlu bence. Hepsinin yeni kasalarında arka koltukta yolculuk yaptım. Trend olan jant kapaklı küçük jantlı versiyonunu bilemem ama Titanyum paket jantlı Fiesta bence çok yorar. Benim görüşürüm böyle.


    B segmenti bir araçta ne kadar iyi bir süspansiyon sistemi kullanılabilinir ki? BMW gibi premium markalar büyük çapta jant, ince yanak lastik kullanıp süspansiyon sistemini çok kaliteli kullanıyorlar. Böylece konfor sağlanıyor. Fakat böyle düşük segmentte jant çapını büyüttükçe konfordan feragat ediliyor. Tabi görünüşten de büyük bir artısı oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genie1

    Şimdi amacım polemik yaratmak değil ama yukarıda i20 denmiş. ben ona karşı çıkmak zorundayım. çalıştığım firmada i20 araçlar var, yol tutuş açısından güven vermediği için kullananlar mutsuz ve çok şikayetçi. bilginize.
    bilmiyorum ben mi yol tutuşuna çok önem veriyorum? ancak araba dediğiniz güven vermeli. ben çok sakin araba kullanırım ama bir kavşakta en küçük çukurda bile arabanın hemen dışa doğru kaydığını hissetmeyi hiç istemem.


    2.5 yıldır i20 kullanıyorum yol tutuşdan oldukça memnunum,uzun süre bol virajlı toroslarda kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım.
    Her aracın belli limitleri vardı bence b segmenti içinde her konuda rahatlıkla ilk 3e giren bi araç.
  • bellı kı corsa yı lısteden cıkartacagız. Aslında sanırım bu guven ınsıgnıa ! dan gelme olsa gerek opel e bende bır guven olusmustu ancak b segmentı kullanıcılarına boyle rahatsız bır arac satıyor olması uzucu
  • Gidin bir bayiye ve test sürüşü yapıp öyle karar verin. Başkalarının verdiği bilgilerle bir araçtan soğumayın yada başka bir araca yaklaşmayın. Kullanacak olan sonuçta sizsiniz; gidin test sürüşü yapın sonra oturun düşünün bu söylenenlerle de karşılaştırın. Sonunda en doğru kararı yine kendiniz verin.
  • suzuki swift yenilenmiş, henüz yakından görmedim ama fena gözükmüyor, bakmaya değer bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeActivate

    Amerikan malı Ford, Alman malı Opelin eline su dökemez. Corsanın iç malzemesi kalitesizmiş, Ford Fiestanın berbat asıl. Tavan yüksek değil tam bir klostrofobik bir ortam var Fiestada. Ford benim gözümde bir hiç..

    Keşke mesaj tarihlerine de baksaydınız.Alan arabayı almış eskitmiştir bile...
  • Fiesta sınıfında en çok satan bir araç hem de dünyada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FİESTA ya da PUNTO... Opel den uzak dur bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu78

    FİESTA ya da PUNTO... Opel den uzak dur bence

    Çok sattı Ford Fiesta da orası ayrı konu..

    Ama bence Alman malı dururken Amerikan ve İtalyan malı.. Alınmamalı da demeyeyim de neyse saygı duymak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Fiesta sınıfında en çok satan bir araç hem de dünyada.

    Opel Corsa da çok satıyor..
  • eski tarihli öneri konusu hortlatılmış. konuyu kilitliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.