Şimdi Ara

Opel'in sürekli Alman vurgusu yapması (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
6.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    27 yaşında , 90 doğumluyum pamuk prenses

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aramızda ciddi yaş farki var. Sen bu kafayla devam et

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • the.crack.man kullanıcısına yanıt
    Satın alanlar ABD ve kısmen AB.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • marxx kullanıcısına yanıt
    Savaş öncesi çok daha fazla şirket vardı. Savaştan sonra ABD desteği (yenen taraf) alamayanlar battı kimse hatırlamıyor bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. Dünya savaşı da 1. De ABD fiilen savaşa girdiği anda kazanan taraf belli oldu. ABD hayranı değilim hatta nefret bile ediyorum ama. Üretim ve inovasyon gücüne de hayranım. Tüm dünyadan milletleri potada eritip 300 yılda imparatorluk kurdular ve yakın zamanda da hatta görünen gelecekte de üzerine bir ülke olamamayacak.



    Savaşı çok az tank ile hiç bir işe yaramayan roket ile çok çok az uçak ile mı kazanacaktı. Zaten hammadde erişimi kısıtlıydı. Sürekli kazanacağını Yıldırım hareketi kısa sürede kazanacağını Polonya ya saldırınca kimse umursamaz sandı. Ama öyle olmadı. Almanya gücünü fazla abarttı. Belki tek olarak sırası ile savaşa girse daha etkili olur Avrupa'da ilerlerdi ama asla Dünya'nın önemli bir kısmını yenemezdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: cevo_61

    Dayım Fransa'da yaşıyor. Türkiye'ye hemen her gelişinde farklı bir araçla geliyor ve hepsi de Alman araçları. Fransızlar orda kendi araçlarına rağbet göstermiyor fransız arabasına binilmez falan diyor. Hani biz burda yere göğe sığdıramayip alıyoruz ya,Fransızlarin kendisi bile alman araçları tercih ediyor.

    fransız filmi izledinmi hiçyol kenarları ful pejo citroen dolu



    birazda ileri gidip hepsi fosfogen kullanıyo derseniz şaşırmıcam

    Ben ne alman ne de fransiz aracı kullanıyorum. Japon aracı var bende ve benim bütçeme ve ihtiyacıma göre en iyisi o. Sadece Fransa'da yaşayan dayımın söylediği şeyi ilettim. Fanboyluk yapmaya gerek yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcankorkmaz

    Dediğiniz kısmen doğru ancak Opel başlangıcından beri aynı çizgiyi bozmadı. Alman sahibiyken aynı üretim yeri, aynı sistem nasılsa sonraki sahipleri de buna sadık kaldı. Şuan baktığımızda birçok büyük araç şirketinin arkasında asyalilar var. Premium araçlar üretiyorlar, geçmişte nasılsa şuan ayni şekilde devam ediliyor.

    Ayrıca düşüncelerin etnigi olmaz, katılmıyorum. Düşünce mantiktir, gerekliliktir. Türk şöyle düşünür, Çinli şöyle düşünür denemez yönetimde. Hepsinin gereklilik üzerine düşüncesi oluşur. Tabii düşünce yontemleri ve biçimleri degisebilir toplumdan topluma ama gereklilik ilkesi değişmez.Türk şirket yöneticilerin hepsi ayni kararlar vermez ki.

    Hocam işte o gereklilik ilkesi çok değişiyor.
    Tabiki şirketler üretim tesislerinde çalışan mühendislerin bilgi ve tecrübelerinden yararlanarak üretim aşamasını, kalitesini v.s. değiştiriyordur. Ancak gerçek şu ki malın üretim özellikleri anavatanında belirleniyor.

    Size şöyle bir örnek verirsem daha iyi olur Türk şirket yöneticisine örnek verirsek:
    Dünyada Tofaş Türk firması gibi çalışan firmalar az sayıdadır. Ana şirketten büyük oranda bağımsız olarak tasarım ve araç ortaya çıkartırlar (Ana şirkete bağlılar illahaki, malzemede alır). italyan fiattan kolay kolay güvenlik anlamında eksik araç çıkmaz. Ancak bursadaki fabrikadan neler çıktığınız bizler biliyoruz. Çağımızın gereklilik ilkelerinden birisi olan güvenlik mevzu Türk yatırımcılar tarafından ne kadar önemsendiği aşikar. Demek istediğimi anlamışsınızdır. Tamamı italyan tasarımı olan Punto ile ondan devşirme ve bu devşirme işlemlenlerinin bir çoğu bursada yapılan linea nın durumu ortada.
    Demek istediğimi anladınız siz. Ha diyeceksiniz ki dediklerin ile tezat, Fiat yönetimi buna niye izin veriyor? bende bilmiyorum niye izin veriyor aralarındaki ilişki nasıldır bilmem.
    Yerli ile ithal; megane, corolla, auris, i20 gibi araçlarda bu tarz olaylar yok çünkü bu araçların tasarım ve argesi tamamen ana merkezlerine bağlı, kendi anavatanında yapılıyor. Montaj kalitesinden, işçilikten bahsetmiyorum.

    umarım anlatabilmişimdir. İyi bayramlar.




  • Opel daha düne kadar GM'e bağlıydı zaten. Asla bir alman kalitesinde değildi. Reklamlarda alman vurgusu yapmayla alman arabasi olunmuyor ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AA3437 -- 25 Haziran 2017; 14:26:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Abimsen özür dilerim fakat gerçekten de çok hasas bir yapın var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevo_61 kullanıcısına yanıt
    Evet alman araçlarına rağbet biraz olsun artmaya başladı ama fransızlar gibi milliyetçi adamlar başlarda kesinlikle uzak duruyordu. Ama japon arabalarından şaşmam ben de, hele mazda gibisi yok hocam. Abd ye bakarsanız zaten hangi araçları kullandıklarını görürsünüz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Almanların disiplini ve kalitesi ile bilinir zaten reklamlarında bunu kullanması bence çok doğal,adamlar sonuçta büyük bir yıkımdan ve çok ağır antlaşmalardan kurtulup kısa sürede avrupanın lokomotif ülkesi oldular saygı duyuyorum.
  • Japon veya en kötü kore arabasından başka bir araç kullanmam. s class yerine Lexus LS serisini tercih ederim. Japon bu daha ötesi yok
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.