Bildirim
OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (4. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Deneme sürüşü aracımı?
Yoksa kendi aracinizmi?
Masallah flexride,park pilot falan full araç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
24 saatlik test arabasi, biraz once geri verdim. Simdiye kadar kullandigim en donanimli arabaydi. Ne varsa koymuslar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
24 saatlik test arabasi, biraz once geri verdim. Simdiye kadar kullandigim en donanimli arabaydi. Ne varsa koymuslar.
İzleniminiz nedir?
Ne kadar beğendiniz yada eksik buldunuz?
En büyük rakibi passata göre nasıl sizce?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün saat 14:30 da 24 saat deneme sürüşü programiyla insignia 1.6 cdti cosmo at6 ful+full+full+full araci aldim..115 km yaptim aksama kadar..
Araç mükemmel....direksiyon ve yol tutuş,viraj kabiliyeti mükemmel..çok zorlandiginda önden hafif ve dengeli bir sekilde kayiyor ama rahatlikla topluyorsunuz...buda aşırı zorlamada tabii.yoksa rayda gider gibi gidiyor...direksiyonu. Nereye cevirirseniz oraya. Net bir sekilde yönleniyor..
Frenler mükemmel...vw fanlari hemen hadi canim diyecekler biliyorum ama yeni passat dan bile daha iyi kesinlikle...
En çok merak edilen yakit konusu bence....
Araci aldim ve hemen lastik basinclarina baktim yuksekti ve hepsi farkli farkliydi..hepsini 35 yaptim....aksam 7.8 tuketim vardi göstergede..istanbul aksam trafigine sürüşün yaklasik %30 unda takildim %70 iyi bir sehir ici trafikte surdum...tuketim çok hosuma gitti..araç daha 2350 km de ve ben yardira yardira manuel de kullandim...zaman zaman otomatikte de kullandim tabii.vites gecisleri tam otamatik tork konvertörlu bir sanzuman için çok çok iyi ama çift kavramaların ( dsg-edc.dct) birazcık gerisinde ,buda gayet normal..
Araç içi gayet yeterli koltuklar rahat...dokunmatik klima derece ayarlari biraz zor kullaniliyor ama idare ediliyoo...
Muzik sistemi ,geri gorüs kamerasi ekran ve direksiyon kumanda dugmeleri fonksiyonel ve pratik...
Edindigim genel kanı; bu fiyata 1.6 cdti otomatik insignia varken başka altarnatif aramak boşuna..
İlk bakimdan sonra motor açilinca yani yakit en az 1 litre düşer...bu kesin...
1.6 dizel motor çok güçlü (136 hp) ve çok çabuk devirleniyor bu durum çok hoşuma gitti keyif veriyor..
6 vites dişlisi uzun oranlı 2000 d/devir de 122 km hız yapiyor araç..uzun yolda keyifli ve tasarruflu yolculuğu bu durum garanti ediyor...
Motor sanzuman uyumu 100/90 yani süper..
Sonuç: tek eksisi 2-2.5 yıl sonra değisecek kasa bunun disinda eksisi yok çok fazla kayda deger...
Bu araba olmuş yani,opel mühendisleri çok çok iyi iş çıkarmışlar..biraz geç kaldilar ama olsun..
Bu arada ekranin dokunmatigi kapasitif yani çok hassas ama cd çalar yok..sadece usb ve buetooth aracili ile (a2dp) müzik dinleniyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taylor1956 -- 11 Kasım 2015; 23:46:31 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: taylor1956
Bugün saat 14:30 da 24 saat deneme sürüşü programiyla insignia 1.6 cdti cosmo at6 ful+full+full+full araci aldim..115 km yaptim aksama kadar..
Araç mükemmel....direksiyon ve yol tutuş,viraj kabiliyeti mükemmel..çok zorlandiginda önden hafif ve dengeli bir sekilde kayiyor ama rahatlikla topluyorsunuz...buda aşırı zorlamada tabii.yoksa rayda gider gibi gidiyor...direksiyonu. Nereye cevirirseniz oraya. Net bir sekilde yönleniyor..
Frenler mükemmel...vw fanlari hemen hadi canim diyecekler biliyorum ama yeni passat dan bile daha iyi kesinlikle...
En çok merak edilen yakit konusu bence....
Araci aldim ve hemen lastik basinclarina baktim yuksekti ve hepsi farkli farkliydi..hepsini 35 yaptim....aksam 7.8 tuketim vardi göstergede..istanbul aksam trafigine sürüşün yaklasik %30 unda takildim %70 iyi bir sehir ici trafikte surdum...tuketim çok hosuma gitti..araç daha 2350 km de ve ben yardira yardira manuel de kullandim...zaman zaman otomatikte de kullandim tabii.vites gecisleri tam otamatik tork konvertörlu bir sanzuman için çok çok iyi ama çift kavramaların ( dsg-edc.dct) birazcık gerisinde ,buda gayet normal..
Araç içi gayet yeterli koltuklar rahat...dokunmatik klima derece ayarlari biraz zor kullaniliyor ama idare ediliyoo...
Muzik sistemi ,geri gorüs kamerasi ekran ve direksiyon kumanda dugmeleri fonksiyonel ve pratik...
Edindigim genel kanı; bu fiyata 1.6 cdti otomatik insignia varken başka altarnatif aramak boşuna..
İlk bakimdan sonra motor açilinca yani yakit en az 1 litre düşer...bu kesin...
1.6 dizel motor çok güçlü (136 hp) ve çok çabuk devirleniyor bu durum çok hoşuma gitti keyif veriyor..
6 vites dişlisi uzun oranlı 2000 d/devir de 122 km hız yapiyor araç..uzun yolda keyifli ve tasarruflu yolculuğu bu durum garanti ediyor...
Motor sanzuman uyumu 100/90 yani süper..
Sonuç: tek eksisi 2-2.5 yıl sonra değisecek kasa bunun disinda eksisi yok çok fazla kayda deger...
Bu araba olmuş yani,opel mühendisleri çok çok iyi iş çıkarmışlar..biraz geç kaldilar ama olsun..
Bu arada ekranin dokunmatigi kapasitif yani çok hassas ama cd çalar yok..sadece usb ve buetooth aracili ile (a2dp) müzik dinleniyor...
Bilgilendirme için teşekkürler. ben de pazar günü alacağım 24 saat testi için.
sormak istediğim şey, aracın yakıtını full depo teslim edip, ful depo mu istiyorlar? inşallah öyledir.
çünkü ekranda gösterilen ortalama yakıt tüketimleri her araç için tam doğru değeri vermiyor, bazen daha fazla bazen daha az.
mesela benim aracım megane sport tourer'da, gerçek tüketim ekrarda görülen ortalamadan her zaman 1 litre daha düşük (aldığımdan beri böyle). her depo dolumunda bunu kontrol ediyorum.
kısacası gerçek yakıt tüketimlerini, alınan yakıt/gidilen km olarak ölçmek çok daha sağlıklı.
-
taylor1956, bir de tour modda dar kasis performansı nasıl?quote:
Orijinalden alıntı: taylor1956
Bugün saat 14:30 da 24 saat deneme sürüşü programiyla insignia 1.6 cdti cosmo at6 ful+full+full+full araci aldim..115 km yaptim aksama kadar..
Araç mükemmel....direksiyon ve yol tutuş,viraj kabiliyeti mükemmel..çok zorlandiginda önden hafif ve dengeli bir sekilde kayiyor ama rahatlikla topluyorsunuz...buda aşırı zorlamada tabii.yoksa rayda gider gibi gidiyor...direksiyonu. Nereye cevirirseniz oraya. Net bir sekilde yönleniyor..
Frenler mükemmel...vw fanlari hemen hadi canim diyecekler biliyorum ama yeni passat dan bile daha iyi kesinlikle...
En çok merak edilen yakit konusu bence....
Araci aldim ve hemen lastik basinclarina baktim yuksekti ve hepsi farkli farkliydi..hepsini 35 yaptim....aksam 7.8 tuketim vardi göstergede..istanbul aksam trafigine sürüşün yaklasik %30 unda takildim %70 iyi bir sehir ici trafikte surdum...tuketim çok hosuma gitti..araç daha 2350 km de ve ben yardira yardira manuel de kullandim...zaman zaman otomatikte de kullandim tabii.vites gecisleri tam otamatik tork konvertörlu bir sanzuman için çok çok iyi ama çift kavramaların ( dsg-edc.dct) birazcık gerisinde ,buda gayet normal..
Araç içi gayet yeterli koltuklar rahat...dokunmatik klima derece ayarlari biraz zor kullaniliyor ama idare ediliyoo...
Muzik sistemi ,geri gorüs kamerasi ekran ve direksiyon kumanda dugmeleri fonksiyonel ve pratik...
Edindigim genel kanı; bu fiyata 1.6 cdti otomatik insignia varken başka altarnatif aramak boşuna..
İlk bakimdan sonra motor açilinca yani yakit en az 1 litre düşer...bu kesin...
1.6 dizel motor çok güçlü (136 hp) ve çok çabuk devirleniyor bu durum çok hoşuma gitti keyif veriyor..
6 vites dişlisi uzun oranlı 2000 d/devir de 122 km hız yapiyor araç..uzun yolda keyifli ve tasarruflu yolculuğu bu durum garanti ediyor...
Motor sanzuman uyumu 100/90 yani süper..
Sonuç: tek eksisi 2-2.5 yıl sonra değisecek kasa bunun disinda eksisi yok çok fazla kayda deger...
Bu araba olmuş yani,opel mühendisleri çok çok iyi iş çıkarmışlar..biraz geç kaldilar ama olsun..
Bu arada ekranin dokunmatigi kapasitif yani çok hassas ama cd çalar yok..sadece usb ve buetooth aracili ile (a2dp) müzik dinleniyor...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi royalblue -- 12 Kasım 2015; 9:22:42 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: royalblue
taylor1956, bir de tour modda dar kasis performansı nasıl?
Megane sport tourer iyi arabadir..73 bin km kullandim...
İnsignia tour modda 19 inç lastige ragmen çok yumusak oluyor..tam bir keyif arabasi..
Kasislerden bile pamuk gibi geçiyor...sport moda basar basmaz arac sertlesiyor direksiyon çok hisleniyor..
İlginç birsey ,ayaginiz gazda ayni basinçdayken bile sport moda gecince araç gaza basmiş gibi devirleniyor...
Alinabilirse mutlaka flexride şase ve suspansiyonlu alinmali bence...
Şöylede birsey var normal modda bile ,benim 17 inç jantli octaviamdan daha yumusak...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum mesajini simdi gordumde arabayi almissinda denemissin bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Marmaratic
Dostum mesajini simdi gordumde arabayi almissinda denemissin bile.
yok daha almadım...denediğim araç 24 saat deneme sürüş programından aldıgım test aracıydı... -
Arkadaslar Bizzat Kullanıcısı Olarak Soyluyorum Arac Hiç Düşündügünüz Sekilde Degil Bende Astra var insignia alacam ve test edeyim dedim aracı şimdi kıyaslama yaparken ben bu arabaya baz aldım cunku aynı motor araba astrada 1.6 cdtı 136 bg insigniada astra 0,16 ile 0,17 yakarken insignia 0,17 ile 0,18 yakıyor ve kasayı bu motor tartıyo yola gidiyo banamısın demiyor astranın 1 deposu ile 1200 km yol gidiyorum insignia fazla oldugundan yakıtında birbirleriyle oranyılı gidecegini hesaplarsak insignia ile 1700 km ye yakın yol gidilir tabiki bunu 120 km hıza gore baz aldım asılırsanız daha fazla yakacak yakıt dusecek şimdi yanlıs dusunce içinde olmayın ne diyo bu demeyin ama dogru olan bu.
eger yanlıs dusunuyorsun diyorsanız acıklama yapın bide dogru yolu bulalım. -
quote:
Orijinalden alıntı: Dgknbkts52
Arkadaslar Bizzat Kullanıcısı Olarak Soyluyorum Arac Hiç Düşündügünüz Sekilde Degil Bende Astra var insignia alacam ve test edeyim dedim aracı şimdi kıyaslama yaparken ben bu arabaya baz aldım cunku aynı motor araba astrada 1.6 cdtı 136 bg insigniada astra 0,16 ile 0,17 yakarken insignia 0,17 ile 0,18 yakıyor ve kasayı bu motor tartıyo yola gidiyo banamısın demiyor astranın 1 deposu ile 1200 km yol gidiyorum insignia fazla oldugundan yakıtında birbirleriyle oranyılı gidecegini hesaplarsak insignia ile 1700 km ye yakın yol gidilir tabiki bunu 120 km hıza gore baz aldım asılırsanız daha fazla yakacak yakıt dusecek şimdi yanlıs dusunce içinde olmayın ne diyo bu demeyin ama dogru olan bu.
eger yanlıs dusunuyorsun diyorsanız acıklama yapın bide dogru yolu bulalım.
Sizin insignia 19 jant mi yoksa 18 mi?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bugün insignia cosmo için 100000 tl. Fiyat aldım,flexi şasi ile 102750tl. Fiyatlar baya iyi gibi,bu ayarda fiyat alan varmı? Hala yakıt tüketimi noktasında şüphelerim var,kasa çok ağır,yoksa S60 mı alsam bilemedim.fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar,herkese selamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aldığınız fiyat çok iyi. Ben de cosmo için 99.8k fiyat almıştım. (aynı fiyat yani). Flexride mutlaka alın. Başka opsiyonları da düşünebilirsiniz. Yakıt konusunda, İnsignia ile 24 saat başlığında ben dahil bir sürü arkadaş tüketimleri paylaştı. Yakıt konusunda benim tereddütüm kalmadı. Standart İstanbul trafiğinde yani ortalama 30-35 km hızlarda 7-7.5 lt arası, en sıkışık trafikte yani dur kalk 16-17km hız ortalama ile 8-8.1 lt yakıyor.
Ben koltuklarında rahat edemedim, bel fıtığı hastası olduğum için koltuk çok önemli. O yüzden şu anda bekliyorum. Koltukları da rahat olaydı, binmiştim bile:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eyvallah,bende flexi düşünüyorum,tekrar gideceğim görüşmeye,ayrıca sanırım farklı koltuklar var daha destekli ama ops. Mu bilmiyorum, bi sormak lazım.baldır desteği ve yan destekleri daha iyi saran koltuklar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: doğupilot
Bugün insignia cosmo için 100000 tl. Fiyat aldım,flexi şasi ile 102750tl. Fiyatlar baya iyi gibi,bu ayarda fiyat alan varmı? Hala yakıt tüketimi noktasında şüphelerim var,kasa çok ağır,yoksa S60 mı alsam bilemedim.fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar,herkese selamlar.
S60 sakin almayin...göründügu gibi degil..çok gurultulu motor,kucuk bagaj,olmasi gerekenden kötü frenler ve kütük gibi bir süspansiyon...
1.6 drive advance almistim,8 ay sonra 1000 tl zararla zor satabildim...2.el.
İnsignia s60 dan çok daha üstün bir araç..320 nm torku ve frenleri yeter...
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Taylor1956, sizin araba geldi mi?
Bu arada takip edebildiyseniz rahatsız koltuklar yüzünden İnsignia yı beklemeye aldım. (süper de fiyat teklifi almıştım).
S60 alternatifine ben de bakıyorum.2.el düşündüm hatta. Koltuk rahatlığını ve süspansiyonlarını çok beğendim. Çok rahat ettim ben aslında. Siz takoz gibi diyince, 5 dklık test sürüşü yeterli olmayacak sanırım. Volvo nun benim gibi aile babaları için en büyük problemi bagaj. Buna katılıyorum. V40, S60 dan daha cazip ama onun bagajı daha da küçük.
İnsignia alternatifin de koltukları döşemecide yeniden yaptırabilir miyim? Sadece koltuk iskeleti kalacak, dolgu ve kumaşı yeni yaptıracak şekilde (elektrik ve hafıza sistemi zarar görebilir o da ayrı konu). Bir de çok pahalıya mı patlar? Bu konuda bilginiz var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Dgknbkts52
Arkadaslar Bizzat Kullanıcısı Olarak Soyluyorum Arac Hiç Düşündügünüz Sekilde Degil Bende Astra var insignia alacam ve test edeyim dedim aracı şimdi kıyaslama yaparken ben bu arabaya baz aldım cunku aynı motor araba astrada 1.6 cdtı 136 bg insigniada astra 0,16 ile 0,17 yakarken insignia 0,17 ile 0,18 yakıyor ve kasayı bu motor tartıyo yola gidiyo banamısın demiyor astranın 1 deposu ile 1200 km yol gidiyorum insignia fazla oldugundan yakıtında birbirleriyle oranyılı gidecegini hesaplarsak insignia ile 1700 km ye yakın yol gidilir tabiki bunu 120 km hıza gore baz aldım asılırsanız daha fazla yakacak yakıt dusecek şimdi yanlıs dusunce içinde olmayın ne diyo bu demeyin ama dogru olan bu.
eger yanlıs dusunuyorsun diyorsanız acıklama yapın bide dogru yolu bulalım.
İnsignia ile 1700 km :) uzun yolda son viteste sabit 80-90 hızla kullansanız gene o menzil hayal..
İnsignia şehiriçinde 7 litre altını cok zor görür..benim c segment 1.6 dizel 1300 kg aracım 6.5 litre yakıyor şehir içinde yahu..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: taylor1956
quote:
Orijinalden alıntı: royalblue
taylor1956, bir de tour modda dar kasis performansı nasıl?
Megane sport tourer iyi arabadir..73 bin km kullandim...
İnsignia tour modda 19 inç lastige ragmen çok yumusak oluyor..tam bir keyif arabasi..
Kasislerden bile pamuk gibi geçiyor...sport moda basar basmaz arac sertlesiyor direksiyon çok hisleniyor..
İlginç birsey ,ayaginiz gazda ayni basinçdayken bile sport moda gecince araç gaza basmiş gibi devirleniyor...
Alinabilirse mutlaka flexride şase ve suspansiyonlu alinmali bence...
Şöylede birsey var normal modda bile ,benim 17 inç jantli octaviamdan daha yumusak...
Eski bir octavia kullanıcısı olarak Hocam skoda da süspansiyon konforu diye bişey yok ki superb inde bile yok.
Vw gruptan en büyük farkı da bu zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: royalblue
Taylor1956, sizin araba geldi mi?
Bu arada takip edebildiyseniz rahatsız koltuklar yüzünden İnsignia yı beklemeye aldım. (süper de fiyat teklifi almıştım).
S60 alternatifine ben de bakıyorum.2.el düşündüm hatta. Koltuk rahatlığını ve süspansiyonlarını çok beğendim. Çok rahat ettim ben aslında. Siz takoz gibi diyince, 5 dklık test sürüşü yeterli olmayacak sanırım. Volvo nun benim gibi aile babaları için en büyük problemi bagaj. Buna katılıyorum. V40, S60 dan daha cazip ama onun bagajı daha da küçük.
İnsignia alternatifin de koltukları döşemecide yeniden yaptırabilir miyim? Sadece koltuk iskeleti kalacak, dolgu ve kumaşı yeni yaptıracak şekilde (elektrik ve hafıza sistemi zarar görebilir o da ayrı konu). Bir de çok pahalıya mı patlar? Bu konuda bilginiz var mı?
Carsamba alacagim insaallah..koltuk konusunda insignia sport alin...ben öyle yaptim...
S60 in koltuklari gercekten rahatti evet haklisiniz..ne sert ne yumusak...
Ama insignia sport da baldir destekli on numara koltuklar var çok rahat...
Araba olarak kesinlikle insignia 1.6 cdti at6 üstün..gorunuse ve karizmaya aldanmayin..s60 psa grubunun ( peugeot-citroen) grubunun motorunu kullaniyor...çok gurultulu ( insignia ya gore)...
Ayrica s60 6 viteste 2000 devirde 108 km hiz yapar,insignia ise 123 km/h...bu durum bile s60 ı elemeniz için yeterli...
Daha fazla paraya daha aziyla yetinmek bana gore degil..marka fanatigi degilim...
Jetta yerine donanimli octavia aldim..gayette memnunum...lg samsung yerine 124 ekran awox led tv aldim..aşırı memnunum...
Apple yada samsung yerine lenova vibe x2 aldim cok cok memnunum...michelin,brigestone yerine gt radial hpy,falken ziex914 kullanirim yari fiyatina ve çok kaliteli lastikler...
Yarin öbur gun daha iyisi daha uygun olur o zaman o markayi dusunmeden alirim...
Marka fanatikligi akli basinda ,maldan anlayan insanlarin yapacagi en son sey bence...
Bu demek degilki pahali markalar kötüdür...tabii ki iyiler ama verdiginiz paranin karsiligi tam olarak aldiginiz mal mi? Yoksa bir kismi sadece markami?
Bunu iyi ayirabilmek önemli..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X