Şimdi Ara

OPEL İNSİGNİA 1.6 Dizel Otomatik TÜRKİYE'DE (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.485
Cevap
59
Favori
385.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: royalblue

    taylor1956, bir de tour modda dar kasis performansı nasıl?


    Megane sport tourer iyi arabadir..73 bin km kullandim...
    İnsignia tour modda 19 inç lastige ragmen çok yumusak oluyor..tam bir keyif arabasi..
    Kasislerden bile pamuk gibi geçiyor...sport moda basar basmaz arac sertlesiyor direksiyon çok hisleniyor..
    İlginç birsey ,ayaginiz gazda ayni basinçdayken bile sport moda gecince araç gaza basmiş gibi devirleniyor...
    Alinabilirse mutlaka flexride şase ve suspansiyonlu alinmali bence...
    Şöylede birsey var normal modda bile ,benim 17 inç jantli octaviamdan daha yumusak...


    Eski bir octavia kullanıcısı olarak Hocam skoda da süspansiyon konforu diye bişey yok ki superb inde bile yok.
    Vw gruptan en büyük farkı da bu zaten

    Son kas octavia (A7) eskisinden çok farkli..her bakimdan...
    Ama yinede süspansiyonu sert ve olmasi gerektigi kadar konforlu degil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    Marka fanatikliği başka birşeydir,kaliteli ürün tercih etmek başkadır.Misal Continental lastik, falkenden belki 2 katı pahalıdır ama emin olun(yol tutuş,sessizlik,konfor,uzun ömür vs ) 1.5 katı üstünlük farkı vardır minumum..

    Siz bunu hayat felsefesi haline getirmişssinz ama gerçekte kısmen bazen yapılması gereken bir tercihtir bana göre.Tabi biraz da beklentilere bağlı bu durumlar..
  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    Marka konusunda tamamen aynı fikirdeyim. Hiç bir marka için fanatik değilim.
    İnsignia sporta da bindim. Genel müdürlerinde vardı. özel olarak rica edip buldular. Ancak onda da rahat edemedim. Özellikle o sönmeyen sert bel desteği çok rahatsız etti. Belki benim iskelet yapımdan kaynaklı ama çok rahatsız oldum hem de çok.
    Ve şu anda alacak araç bulamıyorum. Beklemedeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Marka fanatikliği başka birşeydir,kaliteli ürün tercih etmek başkadır.Misal Continental lastik, falkenden belki 2 katı pahalıdır ama emin olun(yol tutuş,sessizlik,konfor,uzun ömür vs ) 1.5 katı üstünlük farkı vardır minumum..

    Siz bunu hayat felsefesi haline getirmişssinz ama gerçekte kısmen bazen yapılması gereken bir tercihtir bana göre.Tabi biraz da beklentilere bağlı bu durumlar..

    düşünceler herkes için farklı olabilir..bunun için bir sürü değişik mal ve arka var..bu gayet doğal..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royalblue

    Marka konusunda tamamen aynı fikirdeyim. Hiç bir marka için fanatik değilim.
    İnsignia sporta da bindim. Genel müdürlerinde vardı. özel olarak rica edip buldular. Ancak onda da rahat edemedim. Özellikle o sönmeyen sert bel desteği çok rahatsız etti. Belki benim iskelet yapımdan kaynaklı ama çok rahatsız oldum hem de çok.
    Ve şu anda alacak araç bulamıyorum. Beklemedeyim.

    passata bakın.pahalı ama geniş ve rahat
  • Güzel model. Opel, VW'ye karşılık verdi sonunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Marka fanatikliği başka birşeydir,kaliteli ürün tercih etmek başkadır.Misal Continental lastik, falkenden belki 2 katı pahalıdır ama emin olun(yol tutuş,sessizlik,konfor,uzun ömür vs ) 1.5 katı üstünlük farkı vardır minumum..

    Siz bunu hayat felsefesi haline getirmişssinz ama gerçekte kısmen bazen yapılması gereken bir tercihtir bana göre.Tabi biraz da beklentilere bağlı bu durumlar..

    Continental hakkinda bir kaç sey yazmak istiyorum...
    Alman mali diye aliniyor genelde ama sirp ve romen malı oluyor....yanak micheline özenti yapip yumusatilmis ve çok zayif...sessizlik konusunda etiket degerlerine bakarsak goodyear ın yanina yaklasamaz....yani cesitli modellerini kullandim (cs3 sportcontack- cpremiumcontack3) ve asla gt hpy kadar bile beğenmedim...deneyimlemek risktir ve para kaybettirebilir,ama en iyi fikir de deneyimleyerek edinilir...kullanmadiginiz bir marka model için conti 1.5 kat daha iyidir,sessizdir demek sadece markaya olan güvenin getirdiği bir pozitif ön yargı...
    Bir link vereceğim bu tüm arkadaşlara ışık tutsun..lastikçiler bile bilmez bu siteyi...ezbere konuşmayalım..verilere bakalim...ona göre f/p eğrisini çizip karar verelim...böylece forumlar amacına ulaşsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.tyres-pneus-online.co.uk/
    Yalniz cep telefonundan mobil sitesine girmeyin,normal masaustu surume girip usteki arama bosluguna markayi eksiksiz ve tam doğru yazin her model için tüm veeilere ulaşın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 dızel aldıgımdan berı sıfır 1.6 dızel alanlara hayret edıyorum artık.
    aynı veya en fazla 1 lt fazla yakar.vergıde en fazla 1000 tl oynasın.nelere para vermıyoruz kı...
  • manda kasa M kullanıcısına yanıt
    liste fiyatları arasında 40.000 TL fark var ama? fazladan 34 beygir ve 80 nm tork için 40.000 TL vereceğime 1.6 dizel alırım; aradaki fark ile Stil paketi+Sunroof+Premium deri koltuk+Ahşap dekor çıtası+Flexride+Navi950+Bose ses sistemi+Park&Go sistemi+Çevre Görüş Sistemi 2+Kış paketi eklettiririm... üzerine de 23 depo(insignia'nın deposu 70 litre) dolduracak kadar mazot parası kalır... tabi liste fiyatları üzerinden gidersek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortarxl

    liste fiyatları arasında 40.000 TL fark var ama? fazladan 34 beygir ve 80 nm tork için 40.000 TL vereceğime 1.6 dizel alırım; aradaki fark ile Stil paketi+Sunroof+Premium deri koltuk+Ahşap dekor çıtası+Flexride+Navi950+Bose ses sistemi+Park&Go sistemi+Çevre Görüş Sistemi 2+Kış paketi eklettiririm... üzerine de 23 depo(insignia'nın deposu 70 litre) dolduracak kadar mazot parası kalır... tabi liste fiyatları üzerinden gidersek...

    az kullanılmıs 2.0 dızel 2.el için demiştim.yazmamışım 2.el dıye pardon...
  • Taylor1956 ya,katılıyorum. Benim emektar jetta ma önce 110 tl ye kumho aldım.4 yıl işimi gördü,geçenlerde 200 tl üstü Michelin ve conti yerine 165 tl den Goodyear performance aldım müthiş,Michelin i aratmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın S60 ını 500 km. Kullanmıştım.benim benzinli jetta dan sonra, çok rahat,hızlanması çok iyi,yakıt ekonomisi çok iyi gelmişti.o yüzden alternatif olabilir dedim, ama 2.el. Çünkü 100 tl ye D sınıfı insignia gibi araç yokkk.Burada karar verirken ya 100 e cosmo,yada 2.el passat, S60,508 vb.bi araç bakacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 dizel otomatik cosmo, stil paket + çevre görüş paketi 2 + flexride + park & go pakedi 118.500TL'ye aracımı dün teslim aldım. tek kelimeyle harika
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phtfoto34

    1.6 dizel otomatik cosmo, stil paket + çevre görüş paketi 2 + flexride + park & go pakedi 118.500TL'ye aracımı dün teslim aldım. tek kelimeyle harika

    Güle güle kullanın..mükemmel araç..sunroof yokmu?
    Bu kadar dolu bir araç sunroof suz olmamalıymış...flexride çok iyi bir donanim...konforda,sportiflikte,ekonomide elinizin altında...
    Renk kapiçino mu? Füme mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortarxl

    liste fiyatları arasında 40.000 TL fark var ama? fazladan 34 beygir ve 80 nm tork için 40.000 TL vereceğime 1.6 dizel alırım; aradaki fark ile Stil paketi+Sunroof+Premium deri koltuk+Ahşap dekor çıtası+Flexride+Navi950+Bose ses sistemi+Park&Go sistemi+Çevre Görüş Sistemi 2+Kış paketi eklettiririm... üzerine de 23 depo(insignia'nın deposu 70 litre) dolduracak kadar mazot parası kalır... tabi liste fiyatları üzerinden gidersek...

    az kullanılmıs 2.0 dızel 2.el için demiştim.yazmamışım 2.el dıye pardon...



    şu araba bence gözü kapalı alınır eğer sıkıntısı yoksa..




  • insignia ile 24 saat test sürüşü kampanyası ile bugün 12de arabayı teslim aldım. araba harika. yarın geri verdiğimde kendi Polo GTi'ıma nasıl alışacağım bilmiyorum.
    tüketim o kadar sıkıştırmama rağmen 6,5 lt civarında. trafik işareti tespit sistemi çok güzel. araba hangi yolda olduğunu tespit ediyor. otoban mı şehir içi yol mu vs.
    adaptif hız sabitleyici de baya güzel çalışıyor. ayarlayın 90'a önünüze bir araç mı çıktı, araba kendisi otomatikman yavaşlıyor, önü açılırsa yine kendisi hızlanıyor. geri görüş kamerasıyla geri manevralar çok kolay hale gelmiş.

    ben çok beğendim. keşke benim olsa. kullandığım araçta jantlar 19 inçti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 4 Aralık 2015; 19:21:15 >
  • Aracımı 5 gündür kullanıyorum...çok memnunum....yol tutuşu mükemmel..... En çok merek edilen yakıt tüketimi biliyorum. :)
    Şu ana kadar ki ortalamam 7.6 litre..(℅100 istanbul şehir içi kullanım) .takdir edersinizki motor sıfır ve ben yeni araba merakıyla oldukça performanslı kullanıyorum...
    Km 5-6 bine ulaşınca biraz düşer ,ilk bakımdan sonrada iyice oturur...beklentim normal günlük kullanımda şehir içinde 6.5 litreyi aşmaması...görünüşe görede aşmayacak...
    Uzun yolda devir iyice düştüğünden (2000d/d 6 vites 121 km/h hız) cidden cüssesine göre bayaa az yakacağını düşünüyorum...deneyip göreceğiz bakalım...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Araci kullandikca daha çok bilgi aktarirsaniz cok faydalı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anchowy61 A kullanıcısına yanıt
    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.