Şimdi Ara

Opel Insignia aldim ama... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
7
Favori
26.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    2015 kasim ayinda yaptigim testi kopyaliyim size:



    "

    Merhaba arkadaslar, insignia ile 400 kmlik test surusu izlenimlerimi paylasmak isterim.



    Teslim aldigimda arac 2100 kmdeydi. Beyaz ve bej ic dosemelere sahipti. Bilgilendirme ekranini bulmam, yanlislikla actigim koltuk isitmayi kapatmam neredeyse yarim saatimi aldi. Hatta otomobilci_x arkadasimizdan mesaj yoluyla yardim bile istedim :)



    Kisacasi otomobilin arayuzu bana cok karisik geldi. Hic bilmeyen birinin alismasi epey zaman alabilir. Makyajla toparlanmasina ragmen hala tus kalabaligi oldugunu dusunuyorum.



    Tek basima, yaklasik 100 km sehiricinde turladiktan sonra bilgi ekranini sifirlayip, 3 arkadas pendik'ten orhangaziye, gidis donus olarak toplamda 300 kmlik bir test surusu gerceklestirdik. Cayirova'dan otoyola baglanip, izmit bati cikisindan ayrildik. Yolculugu tamamlamama 20-30 km kala yakit uyari isiginin yanmasi dolayisiyla ekrandaki bilgilere ulasamadim. Bunun cozumu var mi bilmiyorum ama sacma sapan bir detay. Ne menzili goruyorum ne de baska bir bilgiyi. Ama hereke taraflarinda ortalamanin 100 km/6.2 litre oldugunu hatirliyorum.



    İÇ MEKAN, KONFOR VE MULTİMEDYA ÖZELLİKLERİ



    Koltuklardan baslamam gerekirse kullanilan suni derinin kalitesini begendim, pek terletmiyor(esasinda yaz mevsiminde gormek lazim) gibi yalniz ergonomi anlaminda cokta iyi bulamadim. Gerci bel agrisi sorunlarim dolayisiyla, kendi aracim dahil, kullandigim araclarin neredeyse %90indan bu konuda sikayetci oluyorum. Bel destegi yetersiz gibiydi. Ayari var miydi bilemiyorum ama ben goremedim. Ayrica surucu koltugundayken farketmedim ama yan yolcu koltuguna gectigimde ilgimi ceken koltugun kisa olmasiydi. Soyle ki; sirt kisminda bir sorun yer almasa da popomuzu koydugumuz kisim olmasi gerekenden rahat bi 3-4 cm daha kisa. Baldirlarinizin neredeyse yarisi disarida kaliyor (boyum 1.75). Bu da uzun soluklu seyahatlerde konfor anlaminda sorun olusturacak bir detay. Arka koltukta seyahat etmeyi tercih ederim, arka taraf rahat :)



    Jantlar 19" oldugundan darbelerin, kasis ve cukur gecisleri sonumlemelerinin tum yuku suspansiyonlara yuklenmesine ragmen kabinde rahatsizlik yaratacak bir sarsinti yasanmiyor (flexride ve suspansiyon ayarlarindan daha detayli olarak asagida bahsedecegim)



    Yalitiminin sinif standartlarinin altinda oldugunu dusunuyorum. Hele ki bu fark, 140 kmh gibi hizlardan sonra cok aciliyor. Olmasi gerekenden cok daha fazla ses aliyor. Yol sesini, bir nebze incecik yanakli lastiklere baglayabiliriz ancak aracin icinde bir ruzgar ugultusu var. Bir golf 7 ve bmw 1 serisinden daha sessiz diyemem.



    Motor sessiz, o yuzden kabine cok yansimiyor. Vibrasyon hic yok. Ses kabine yansisa bile tinisi rahatsiz edici degil. Hele 1.6 tdi bluemotion passat'in igrenc motor sesinden sonra ninni gibi geliyor.



    Arka diz mesafesi gayet yeterli. Bagaji yeterli.



    Direksiyonda kullanilan deri yumusak ve kalitesini begendim. Yalniz simidin ele oturmasi konusunda cok basarisiz. Soyle ki; 9:15 pozisyonunda tuttugunuzda simidin arkasinda kalan 4 parmaginiz icin bi oyuk olmasi gerekirken, bunda tam tersi disa dogru cikinti var ve bu simidi kavramaniza ciddi anlamda engel oluyor. Aynisini ben birsey demeden, kardesim de soyledi.



    Aracin ic mekaninda gozume carpan "bu kisim cok kalitesizmis" diyebilecegim bir nokta yok gibiydi. Sinif standartlarini kesinlikle karsilayacak duzeyde. Yalniz kapi icleri ve konsolun birlestigi noktadaki bosluklar cok fazla, neredeyse 1 cm ve bu kotu bir iscilik detayi gibi gozukuyor.



    Üzerindeki bose ses sisteminin kac lira oldugu hakkinda en ufak bir fikrim yok ama 1.500-2000 lira hakkidir diye dusunuyorum. Orta kalitede bir ses cikisi var.



    MOTOR-ŞANZIMAN-TUKETİM



    Araci kullanmadan once en cok onyargiyla yaklastigim konu; 136 hp, 320 nm torka sahip 1.6 litre dizel unitenin, tork konvertorlu sanzimana sahip, 1600 kusur kilogramlik bu kasayi hantalliktan kurtaramayacagiydi.



    Araca biner binmez gaza asildim ve gayet akici bir sekilde hizlandi. Bu kombinasyonun performans anlaminda gercekten sorunu yok. Gayet istekli devirleniyor. Gaz tepkileri de guzel olunca hantallik hissi olmuyor. Sanzimanin tork konvertorlu olusu her zamanki gibi performanstan odun verip yakit tuketimini arttirsa da konforu muazzam.



    Dedigim gibi sehirler arasi test surusum yaklasik 300 km kadardi ve aracta 3 kisiydik. 100-130 kmh bandinda ilerledim ve 100 km de 6.2 yakit tuketti. Ara ara gaza asilarak virajlarda araci cok zorladim. Bunlar da yakit tuketimine epey etki etmistir. Eger kasilirsa 5.3-5.5 litre gibi degerler yakalanabilecegini dusunuyorum. Daha azi cok zor. Kendi aracimla ayni guzargahta 4 litre uzerini pek goremedigim icin gozume biraz fazla gozuktu acikcasi.



    SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ-SÜRÜŞ POZİSYONU



    Bir otomobilde onceligim, ister 100 beygir, ister 400 beygir olsun her zaman surus dinamikleri ve surucuye verdigi haz.



    Simdi bmw ye alistigimdan olsa gerek, koltugu en asagi almama ragmen surus pozisyonu yuksek geldi. Ama pedallarin ve direksiyonun konumlandirilmasinda bir sikinti yok. Kol dayama cok geride(uzun boylular icin koltugu epey geride kullanacaklari icin sorun olusturmaz)



    Direksiyon hissizliginin, Opellerin artik kronik sorunu gibi goruyorum ben. Begenenler illa ki vardir ama bence bu aracin direksiyonu bu sasiye hic yakismiyor. Yonlendirmeleri algilamasi cok gec. Bariz hissediliyor. Ve direksiyondan verilen acilara aksin geri donus acisi dusuk.



    Aracin donus capi yuksek gibi geldi.



    Gelelim yol tutusa; 19 jantlarla ve sport modunda bu otomobil cok iyi yol tutuyor. Sport ve tour modu karakterini inamilmaz degistiriyor. Ama direksiyona etkisi cok fazla degil. Yani o hissizligi sport da kurtaramiyor. Aracin yerden yuksek olusu nedeniyle govdenin biraz yatmasi ve direksiyondaki hissizlik sizi tedirgin ediyor, aha kopacak mi acaba diyorsunuz ama ne kayan bir lastik ne de yanan bir esp isigi var. Ne kadar eski ve hantal bi sasi olsa da denge anlaminda bu aracin hic bir sorunu yok. Viraji bir butun halinde aliyor. Bazi virajlarda kafayi ani hareketlerle viraj icine soktugumda arkanin tatli tatli geldigini bi kac defa hissettim :)

    Kisacasi dengesiz bir kopma yok. Bmw 1-3 serilerine yakin bir yol tutusu var.

    Lastiklerin marka modeline bakmayi unuttum bu arada..



    Abartma diyenler olacaktir belki ama bu aracin fren hissiyati, dozajlamasi, su ana kadar kullandigim tum bmw, mercedes, audi vs. akliniza gelecek tum markalarin tum serilerinden daha guzel. Bana gore :) Sapik gibi fren pedaliyla oynadim resmen. Tabii bu tamamen benim zevkime, beklentilerime gore olabilir. Tam tersi baskasina cok yumusak, tedirgin edici gelebilir. Konuyu daha da acmam gerekirse, aracin kac metrede duracagini resmen ayaginizla belirliyorsunuz. Ona gore dozajliyorsunuz pedali.



    Bu arada yanlis anlasilma olmasin. bu bahsettigim durma mesafesi degil, yalnizca fren tepkileri. Ayrica durma konusunda da sikintisi yok. Standart duzeyde.



    EKSTRA DONANIMLAR HAKKINDAKİ YORUMLARIM



    Lane asistin cok iyi calistigini dusunmuyorum. Sensorlerin hassasiyeti, algilamasi zayif. Olur olmadik yerde uyarirken, ciddi durumlarda uyarmiyor.



    Carpisma onleyici de olur olmadik yerde 2 kez ani fren yapti. Cok daha kritik durumda ise sadece uyarmakla kaldi.



    Otomatik park pilotu olmadigi surece, park asistani gereksiz bir donanim. Ben begenmiyorum.



    On park sensorunu kapatamadim, kapaniyor mu?

    Dar sokak manevralarinda cok rahatsiz edici.

    Yan aynalar cok ufak ama kor nokta asistani cok islevsel.



    Aracin fiyatini, o donanimlarla birlikte satis danismani arkadas da tam bilmiyordu. O yuzden fiyat-performans degerlendirmesi yapamayacagim ama gereksiz donanim bence fazla.



    Bu otomobilin ne kadar eksikligi varsa, bir o kadar da artisi var. Konfor odakli kullanilmasi muhtemel bu aracin 17" lastiklerle cok daha iyi isler yapacagini dusunuyorum.



    Bir bmw 116d ed kullanicisi gozuyle aktaracaklarim bu kadar.



    Ekleme: bu arada farlardan bahsetmeyi unutmusum. Dikkatimi en cok ceken konulardan biriydi.



    Farlarin aydinlatmasi epey iyi ama bu aracta selektor diye bisey yok :)



    Sadece uzunlari acip kapatma var. Yani selektor tepkisi cok yavas. Ayrica gunduz ledleri cok zarif duruyor"

    Bilgilendirme ekranini bulmam, yanlislikla actigim koltuk isitmayi kapatmam neredeyse yarim saatimi aldi. Hatta otomobilci_x arkadasimizdan mesaj yoluyla yardim bile istedim :)

    Yolculugu tamamlamama 20-30 km kala yakit uyari isiginin yanmasi dolayisiyla ekrandaki bilgilere ulasamadim. Bunun cozumu var mi bilmiyorum ama sacma sapan bir detay. Ne menzili goruyorum ne de baska bir bilgiyi. Ama hereke taraflarinda ortalamanin 100 km/6.2 litre oldugunu hatirliyorum.

    Koltuklardan baslamam gerekirse kullanilan suni derinin kalitesini begendim, pek terletmiyor(esasinda yaz mevsiminde gormek lazim) gibi yalniz ergonomi anlaminda cokta iyi bulamadim. Gerci bel agrisi sorunlarim dolayisiyla, kendi aracim dahil, kullandigim araclarin neredeyse %90indan bu konuda sikayetci oluyorum. Bel destegi yetersiz gibiydi. Ayari var miydi bilemiyorum ama ben goremedim.

    Ayrica surucu koltugundayken farketmedim ama yan yolcu koltuguna gectigimde ilgimi ceken koltugun kisa olmasiydi. Soyle ki; sirt kisminda bir sorun yer almasa da popomuzu koydugumuz kisim olmasi gerekenden rahat bi 3-4 cm daha kisa. Baldirlarinizin neredeyse yarisi disarida kaliyor (boyum 1.75). (BALDIR UZATMA DESTEĞİ VAR VE BU ARABANIN EN ÇOK BEĞENİLEN TARAFI SÜRÜŞ POZİSYONU VE KOLTUKLARI)

    Aracin donus capi yuksek gibi geldi.

    Lastiklerin marka modeline bakmayi unuttum bu arada..

    On park sensorunu kapatamadim, kapaniyor mu?

    Aracin fiyatini, o donanimlarla birlikte satis danismani arkadas da tam bilmiyordu. O yuzden fiyat-performans degerlendirmesi yapamayacagim ama gereksiz donanim bence fazla.


    HOCAM UKALALIK OLARAK ALGILAMA LÜTFEN AMA BENCE TEST İŞİNİ BIRAKMALISIN


    [DHTUBE=https://youtu.be/O1ZsZGWjnVE ]









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganers -- 10 Ocak 2017; 18:44:30 >




  • Öncelikle hayırlı olsun.. Yeni aracın tam bir canavar 200km/sa hizda tık ses olmaz rahat ol.

    (fiesta titanium kullanicisiyim)

    yorumlar gelecektir dikkate almamanı tavsiye ederim
  • meganers kullanıcısına yanıt
    Test işi yapmiyorum zaten merak etme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forgetLove

    Öncelikle hayırlı olsun.. Yeni aracın tam bir canavar 200km/sa hizda tık ses olmaz rahat ol.

    (fiesta titanium kullanicisiyim)

    yorumlar gelecektir dikkate almamanı tavsiye ederim

    Tesekkurler hocam. Bugun aracin parasini odedim. Yarin plaka islemleri icin emniyete gidicem.
  • Fiyatına göre mükemmel araba insanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Trolleri beslemeyin. Siz alıntı yaptıkça besleniyorlar, çığ gibi büyüyorlar.

    105 bine falan veriyorlardı bir ara cosmo ya da sportları. Eğer ki hala bu kadar iniyorlarsa bu piyasada, bu kura rağmen bedava.

    80 bine clio, rapid
    90-100 bine 308, megane varken 105' i bırak. 110-120 arası bile sport insignia bedavadır.

    Forumdaş C segmenti araçlar D'yi sallamak ile kalmadı geçti lüks D sınıfı hariç D sınıfını C segmenti bitirmiştir.
  • Ben de bu hafta içinde 2.0 CDTI 130ps Edition Elegance alacağım. Aracı buldum, araştırıyorum şu anda.

    Bence fiyat/performans aracı aldınız.
  • 2011 den bu yana insignia opc sahibiyim aracım Almanyada ufak çaplı birşeyler yaptım şuana kadar beni üzmedi memnunum. Türkiye şartlarındaki donanım ve özellikleriyle rakiplerine kıyasla alınabilinirliği fiyat bandı aralığındaki en uygun araç. Türkiye şartlarına uygun opsiyonel orta düzeyde ekonomik birazda yakışıklı taş gibi bir arac. Bende Yıl ortasında tanıtılacak Grandsport'u merakla bekliyorum. hayirli olsun
  • Alana hayırlı olsun. Bir süredir otomatik dizel versiyonunu şirket aracı olarak kullanıyorum. fiyat miyat da umrumda değil kıyas yapmayacağım herhangi bir araçla.
    Valla aracın gidişini, yol tutuşunu, vs hiç beğenmedim ne yalan söyleyeyim. şirket aracı diye kullanıyorum ki bir önceki şirket aracından tek artısı otomatik olması, sadece o rahatlığı var. o kadar para verip alacağım bir araç olmazdı maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel

    Baba parasi vs. konu disi yorum yapmayin lutfen. Kimin parasi oldugu kimseyi ilgilendirmez.



    Konuyla ilgili yapilan yorumlar icin tesekkur ederim. Elimde ki para ile maksimum konfor, teknoloji ariyorum. Rakiplerinden birini almaya kalksam 20-30 bin daha fazla para odemem gerekiyor ki buda hic isime gelmez. bmwden opele gecmek konusu pek umrumda degil. marka takintisi olan biri degilimdir. sadece araba kullanirken keyif almak istiyorum. keyiften kastim performans degil. konfor ve teknolojisi de bu keyife dahil. suanki aracimin surus dinamikleri cok iyi. yazilim olmasiyla birlikte 0-100 degerim 7.5 saniye civarlarinda ve ara hizlanmalar cok iyi ancak yakit beni uzuyor. konfor ve aracin teknolojisi de yok bence. bir 40.yil degil. donanim eksiklikleri var. ayrica 2013 model ve 70 k da. Yavas yavas daha fazla masraf acacaktir.





    opel gibi kaliteli bir markanın aracının rakiplerinden 20-30bin ucuz olması da mı bir fikir vermiyor? insignia çok başarısız bir model. bu sebeple ucuza satıyorlar. tüm avrupa'da satışları çok düşük. neden başarısız bilmem. tüm bildiğim şu ki az satan araçtan uzak duracaksın. bir önceki aracımda bu hatayı yaptım. rakiplerinden ucuz diye az satan bir arabayı aldım. sonra beni çok üzdü. kullanırken de satarken de. ilk başlarda iyiydi ama 8-9 yaşına geldiğinde artık servise gittiğimde servis bir parçadan şüpheleniyordu ancak elinde deneyecek yedek parça yok. merkezden getirtecek, ona da korkuyor. başka araç ta yok serviste söküp denesin. çok sıkıntı oluyor. satarken de çok üzüyor ayrıca. ucuz aldım diye sevindiğin araç satarken bedavaya gidiyor.




  • hayırlı olsun aracınız. araba almak zor gerçekten. araştırmasanız iş şansa kalıyor. araştırayım biraz deseniz aynı konuda birbirine tamamen zıt yorumlar alabiliyorsuz. ben yaklaşık 1 yıldır cosmo olanını kullanıyorum. tabiki eksikleri ufak tefek var. ama genel olarak çok memnunum. bugün yine araç alacak olsam aynı bütçeyle yine insignia alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel

    Baba parasi vs. konu disi yorum yapmayin lutfen. Kimin parasi oldugu kimseyi ilgilendirmez.



    Konuyla ilgili yapilan yorumlar icin tesekkur ederim. Elimde ki para ile maksimum konfor, teknoloji ariyorum. Rakiplerinden birini almaya kalksam 20-30 bin daha fazla para odemem gerekiyor ki buda hic isime gelmez. bmwden opele gecmek konusu pek umrumda degil. marka takintisi olan biri degilimdir. sadece araba kullanirken keyif almak istiyorum. keyiften kastim performans degil. konfor ve teknolojisi de bu keyife dahil. suanki aracimin surus dinamikleri cok iyi. yazilim olmasiyla birlikte 0-100 degerim 7.5 saniye civarlarinda ve ara hizlanmalar cok iyi ancak yakit beni uzuyor. konfor ve aracin teknolojisi de yok bence. bir 40.yil degil. donanim eksiklikleri var. ayrica 2013 model ve 70 k da. Yavas yavas daha fazla masraf acacaktir.





    opel gibi kaliteli bir markanın aracının rakiplerinden 20-30bin ucuz olması da mı bir fikir vermiyor? insignia çok başarısız bir model. bu sebeple ucuza satıyorlar. tüm avrupa'da satışları çok düşük. neden başarısız bilmem. tüm bildiğim şu ki az satan araçtan uzak duracaksın. bir önceki aracımda bu hatayı yaptım. rakiplerinden ucuz diye az satan bir arabayı aldım. sonra beni çok üzdü. kullanırken de satarken de. ilk başlarda iyiydi ama 8-9 yaşına geldiğinde artık servise gittiğimde servis bir parçadan şüpheleniyordu ancak elinde deneyecek yedek parça yok. merkezden getirtecek, ona da korkuyor. başka araç ta yok serviste söküp denesin. çok sıkıntı oluyor. satarken de çok üzüyor ayrıca. ucuz aldım diye sevindiğin araç satarken bedavaya gidiyor.

    satip satmamak biraz sans isi bmw mi 3 aydir satamiyorum. ayrica ucuz diye kotu diye bir kaide yok. ne bmw ler var 8-9 yasinda dokuluyor. bu biraz bakmayla ilgili. omceki araciniz ne merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunaydinfn

    hayırlı olsun aracınız. araba almak zor gerçekten. araştırmasanız iş şansa kalıyor. araştırayım biraz deseniz aynı konuda birbirine tamamen zıt yorumlar alabiliyorsuz. ben yaklaşık 1 yıldır cosmo olanını kullanıyorum. tabiki eksikleri ufak tefek var. ama genel olarak çok memnunum. bugün yine araç alacak olsam aynı bütçeyle yine insignia alırdım.

    gule gule kullanin. kullananin yorumlari daha onemli tabi ki objektif ise. benim suan ki izlenimim olumlu yonde. babamin araci e60 520 d daha bir kez sanayiye gitmedi ki nabamda hor kullanir 30 binde bir bakim yapar. ben kendi aracimla sanayiden cikmadim su sogutmasi ruzgar sesi direksiyon titremesi saga cekme gibi sorunlardan. bunda aracin makyajsiz ilk jenerasyon olmasinin etkiside olabilir ancak bu kronik bir arac bmw de bir suru aksiyonu var. bakarsan bag bakmazsan dag olur.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    insignia başarısız bir model değil. biraz yaşlı bir model ona bağlı şanzuman, fazla kilo ve buna bağlı görece fazla yakıt tüketimi eleştirilebilir. ama bunların dışında oldukça iyi bir araba. satış adedi tek başına başarı demek değil. aynı insignianın 1.6 dizel otomatiği çıkmadan önce aylık 70-80 satış adetleri vardı. aralıkta 900 küsürdü sanırım satışı. kasımda 1300 küsür olması gerek. segmentinde yaşına rağmen 3. en çok satan araç oldu. gideri var yani hala:P satış adetimüşteriye uygun motor şanzuman seçenekleri, fiyatlandırma, kredi kampanyaları vs birçok şeyden etkileniyor. kaldı ki insignianın satış rakamları oldukça iyi 1.6 cdti ve otomatik kombinasyonundan sonra
  • Arkadaşım araba alırken çok fazla ona buna sormayacaksın. Kendin kararını verip alıp keyfine bakacaksın. Burda olduğu gibi saçma sapan şeyler diyen bir sürü insan çıkar. Fikir danıştığına da pişman ederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunaydinfn

    insignia başarısız bir model değil. biraz yaşlı bir model ona bağlı şanzuman, fazla kilo ve buna bağlı görece fazla yakıt tüketimi eleştirilebilir. ama bunların dışında oldukça iyi bir araba. satış adedi tek başına başarı demek değil. aynı insignianın 1.6 dizel otomatiği çıkmadan önce aylık 70-80 satış adetleri vardı. aralıkta 900 küsürdü sanırım satışı. kasımda 1300 küsür olması gerek. segmentinde yaşına rağmen 3. en çok satan araç oldu. gideri var yani hala:P satış adetimüşteriye uygun motor şanzuman seçenekleri, fiyatlandırma, kredi kampanyaları vs birçok şeyden etkileniyor. kaldı ki insignianın satış rakamları oldukça iyi 1.6 cdti ve otomatik kombinasyonundan sonra

    bu porche değil ki. kendi halinde d sınıfı bir aile arabası. tabii ki satış adedine bakıcaz. satışları anormal indirimler yüzünden son zamanlarda artmış olabilir. ama bu bu aracı başarılı yapmaz. normal d sınıfı alman aracı fiyatından iyi satsaydı o zaman başarılı sayardım işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel

    Baba parasi vs. konu disi yorum yapmayin lutfen. Kimin parasi oldugu kimseyi ilgilendirmez.



    Konuyla ilgili yapilan yorumlar icin tesekkur ederim. Elimde ki para ile maksimum konfor, teknoloji ariyorum. Rakiplerinden birini almaya kalksam 20-30 bin daha fazla para odemem gerekiyor ki buda hic isime gelmez. bmwden opele gecmek konusu pek umrumda degil. marka takintisi olan biri degilimdir. sadece araba kullanirken keyif almak istiyorum. keyiften kastim performans degil. konfor ve teknolojisi de bu keyife dahil. suanki aracimin surus dinamikleri cok iyi. yazilim olmasiyla birlikte 0-100 degerim 7.5 saniye civarlarinda ve ara hizlanmalar cok iyi ancak yakit beni uzuyor. konfor ve aracin teknolojisi de yok bence. bir 40.yil degil. donanim eksiklikleri var. ayrica 2013 model ve 70 k da. Yavas yavas daha fazla masraf acacaktir.





    opel gibi kaliteli bir markanın aracının rakiplerinden 20-30bin ucuz olması da mı bir fikir vermiyor? insignia çok başarısız bir model. bu sebeple ucuza satıyorlar. tüm avrupa'da satışları çok düşük. neden başarısız bilmem. tüm bildiğim şu ki az satan araçtan uzak duracaksın. bir önceki aracımda bu hatayı yaptım. rakiplerinden ucuz diye az satan bir arabayı aldım. sonra beni çok üzdü. kullanırken de satarken de. ilk başlarda iyiydi ama 8-9 yaşına geldiğinde artık servise gittiğimde servis bir parçadan şüpheleniyordu ancak elinde deneyecek yedek parça yok. merkezden getirtecek, ona da korkuyor. başka araç ta yok serviste söküp denesin. çok sıkıntı oluyor. satarken de çok üzüyor ayrıca. ucuz aldım diye sevindiğin araç satarken bedavaya gidiyor.

    satip satmamak biraz sans isi bmw mi 3 aydir satamiyorum. ayrica ucuz diye kotu diye bir kaide yok. ne bmw ler var 8-9 yasinda dokuluyor. bu biraz bakmayla ilgili. omceki araciniz ne merak ettim

    bmw 3 aydır satılamıyorsa hakettiği rakam o değildir. önceki aracım fiat stilo idi. parça sıkıntısı yok. olmayan parçayı bile fiat 10 günde getiriyor italya'dan ama servis emin olamadı mı hangi parça değişecek sıkıntı oluyor. pejo 307 pedal lastiği 3 liraya her yerde varken benimki bir tek servisinde vardı ve 35 tl idi. fahiş fiyatı yüzünden değiştirmemiştim.




  • Güzel bir araç olduğunu test videolarından biliyorum, bence hiç pişmanlık duyma ve güle güle kullan iy ibir tercih yapmışsın. Aklında soru işaretleri varsa sana bir test videosu önerisinde bulunayım, youtube dan bulabilirsin...

    Otopark kanalında And ve Sinan ın testini izlemeni öneririm.
  • Bmw nin fiyatı çok fazla o yüzden satılmamıştır.



    Yeni aracın hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel

    Baba parasi vs. konu disi yorum yapmayin lutfen. Kimin parasi oldugu kimseyi ilgilendirmez.



    Konuyla ilgili yapilan yorumlar icin tesekkur ederim. Elimde ki para ile maksimum konfor, teknoloji ariyorum. Rakiplerinden birini almaya kalksam 20-30 bin daha fazla para odemem gerekiyor ki buda hic isime gelmez. bmwden opele gecmek konusu pek umrumda degil. marka takintisi olan biri degilimdir. sadece araba kullanirken keyif almak istiyorum. keyiften kastim performans degil. konfor ve teknolojisi de bu keyife dahil. suanki aracimin surus dinamikleri cok iyi. yazilim olmasiyla birlikte 0-100 degerim 7.5 saniye civarlarinda ve ara hizlanmalar cok iyi ancak yakit beni uzuyor. konfor ve aracin teknolojisi de yok bence. bir 40.yil degil. donanim eksiklikleri var. ayrica 2013 model ve 70 k da. Yavas yavas daha fazla masraf acacaktir.





    opel gibi kaliteli bir markanın aracının rakiplerinden 20-30bin ucuz olması da mı bir fikir vermiyor? insignia çok başarısız bir model. bu sebeple ucuza satıyorlar. tüm avrupa'da satışları çok düşük. neden başarısız bilmem. tüm bildiğim şu ki az satan araçtan uzak duracaksın. bir önceki aracımda bu hatayı yaptım. rakiplerinden ucuz diye az satan bir arabayı aldım. sonra beni çok üzdü. kullanırken de satarken de. ilk başlarda iyiydi ama 8-9 yaşına geldiğinde artık servise gittiğimde servis bir parçadan şüpheleniyordu ancak elinde deneyecek yedek parça yok. merkezden getirtecek, ona da korkuyor. başka araç ta yok serviste söküp denesin. çok sıkıntı oluyor. satarken de çok üzüyor ayrıca. ucuz aldım diye sevindiğin araç satarken bedavaya gidiyor.

    satip satmamak biraz sans isi bmw mi 3 aydir satamiyorum. ayrica ucuz diye kotu diye bir kaide yok. ne bmw ler var 8-9 yasinda dokuluyor. bu biraz bakmayla ilgili. omceki araciniz ne merak ettim

    bmw 3 aydır satılamıyorsa hakettiği rakam o değildir. önceki aracım fiat stilo idi. parça sıkıntısı yok. olmayan parçayı bile fiat 10 günde getiriyor italya'dan ama servis emin olamadı mı hangi parça değişecek sıkıntı oluyor. pejo 307 pedal lastiği 3 liraya her yerde varken benimki bir tek servisinde vardı ve 35 tl idi. fahiş fiyatı yüzünden değiştirmemiştim.

    insignia nin yedek parcasinin stilo dan cok daha rahat buluncI dusuncesindeyim




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.