Şimdi Ara

Opel Insignia aldim ama... (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
7
Favori
26.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Moueson

    Memnun kalmaz isem satar başka araç alırım. Sıkıntı yok. Daha uygun bir x5 al ama vergisini karşıla bmw ye binmiş olacaksın sonunda. Lütfen daha fazla yazma. Yazacaksan da cevap verme. Daha fazla seninle uğraşmak, vaktimi öldürmek istemiyorum. Konuyu baltalama. Başka alacak insalara örnek olacak güzel bir konu oldu çünkü.

    @TheRad67

    Şuan düşüncem olumlu hocam. Kararımı verdim.
  • Mis gibi araba almışsın. Şehir içi yakar ama senin rota şehir dışı gibi sanırım. Kişi hiç sevmiyor geniş tabanları yüzünden
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Fikrini belirtiyorsun tamam da velet misin 'benim profilimde gezme' falan?
  • AtaTuncel kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel

    @Moueson

    Memnun kalmaz isem satar başka araç alırım. Sıkıntı yok. Daha uygun bir x5 al ama vergisini karşıla bmw ye binmiş olacaksın sonunda. Lütfen daha fazla yazma. Yazacaksan da cevap verme. Daha fazla seninle uğraşmak, vaktimi öldürmek istemiyorum. Konuyu baltalama. Başka alacak insalara örnek olacak güzel bir konu oldu çünkü.

    @TheRad67

    Şuan düşüncem olumlu hocam. Kararımı verdim.

    Başka insanlar sizin gibi bmw sini satıp da insignia almaz.Neyse madem rahatsız oldunuz konuyu artık noktalayacağım amacım ne insigniayı kötülemek ne dalga geçmek nede trollük zaten doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. byee
  • Trolleri beslemeyin. Siz alıntı yaptıkça besleniyorlar, çığ gibi büyüyorlar.

    105 bine falan veriyorlardı bir ara cosmo ya da sportları. Eğer ki hala bu kadar iniyorlarsa bu piyasada, bu kura rağmen bedava.

    80 bine clio, rapid
    90-100 bine 308, megane varken 105' i bırak. 110-120 arası bile sport insignia bedavadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kapı tokmağı

    Fikrini belirtiyorsun tamam da velet misin 'benim profilimde gezme' falan?

    Hocam konu sahibi resmen beni tehdit ediyor.numaramı sana vereyim konuşuruz falan ne demek bende rahatsız oldum Neyse artık konu kapansın.Konu sahibine hayatta başarılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence araçı ikinci senesinde satar konu sahibi

    ya lutfen konuma mesaj atma rica ediyorum.

    İstediğim konuya mesaj atabilirim konu sahibi.Ayrıca arabanın rengi hiç hoşuma gitmedi

    Ne kadar yılışık bir adammışsın sen ya

    Lütfen haddinizi bilin ben size hiç hakaret ediyor muyum.Ayrıca forumda istediğim yere yazabilirim bu benim hakkım.Sizin gibi kişilerde beni çok sinir ediyor.Hangi akla hizmet Miss gibi bmw varken gidipte satabiliyorsun.İnsanlar bir ömür çalışıyorlar bmw alabilmek için sizse bmw nizi satıyorsunuz.Bu konuyu gördükçe sinirlerim zıplıyor.

    Ya hocam bmw satılıp daha düşük arabaya geçilemez diye kaide mi var :) Hiçbir sorun yokken bile satılabilir bmw yi yürütme masraflarıyla Opel'in ford un vs bir markanın bir mi veya hatta yakın mı ? Kaldı ki sahibi olduğu bmw de nerdeyse boş paket bir araba alacağı ise gırtlak donanım ve motor desen 136 hp kendine anca yeten bir ünite.Performansta arada dağlar kadar fark olamaz 3.20 ied olsa neyseydi.


    Tabiki geçilebilir geçilmez diye birşey yok ama ülkedeki insanların %80-90'ı bmw Audi almaya çalışırken konu sahibi bmw sini satıyor ayrıca marifetmiş gibi resimlerini paylaşıyor.Ayrıca konu sahibi 2 araçında aynı segmentte görüyormuş onada anlam veremedim

    1)Herkesin zevki kendine

    2)Türkçe'ni geliştir

    3)İki araçta aynı segment yani D segmenti

    4)Ülkedeki insanların %80'i aksama ne pişireceğim derdini bıraktı Bmw Audi alma derdine düştü demek



    Boş yapma eğer ciddiysen ki ben senin yaşının 20altinda olduğunu düşünüyorum ya da çok ilerleyememissin kusura bakma





    Opel Insignia aldim ama...



    Kardesim araba ateş ediyor baksana jantlara hastasıyım. Bende de 2.0cdti var kulak asma söylenenlere her arabanın eksik yönleri var. Benim en büyük şikayetim orta konsolun (vitesin kolcagin olduğu) çatır çutur etmesi. Yalıtım fena değil ama bence 3 serisinden kötüdür.



    Ben emekli polis modeli kullanıyorum bazen basiyorum genelde cruise control kullanıyorum her fırsatta (istanbul) be ortalamam 8in altına düşmüyor ki 1.6 6.5-7LT yakar gibime geliyor.



    Herşeyi bir kenara at o fiyata bu şekil yok ama ha arkadaşların dediği gibi üstüne 70bin daha koy estoril mavi 320al ayrı mevzu




  • Tipe gel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: AtaTuncel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence araçı ikinci senesinde satar konu sahibi

    ya lutfen konuma mesaj atma rica ediyorum.

    İstediğim konuya mesaj atabilirim konu sahibi.Ayrıca arabanın rengi hiç hoşuma gitmedi

    Ne kadar yılışık bir adammışsın sen ya

    Lütfen haddinizi bilin ben size hiç hakaret ediyor muyum.Ayrıca forumda istediğim yere yazabilirim bu benim hakkım.Sizin gibi kişilerde beni çok sinir ediyor.Hangi akla hizmet Miss gibi bmw varken gidipte satabiliyorsun.İnsanlar bir ömür çalışıyorlar bmw alabilmek için sizse bmw nizi satıyorsunuz.Bu konuyu gördükçe sinirlerim zıplıyor.

    Ya hocam bmw satılıp daha düşük arabaya geçilemez diye kaide mi var :) Hiçbir sorun yokken bile satılabilir bmw yi yürütme masraflarıyla Opel'in ford un vs bir markanın bir mi veya hatta yakın mı ? Kaldı ki sahibi olduğu bmw de nerdeyse boş paket bir araba alacağı ise gırtlak donanım ve motor desen 136 hp kendine anca yeten bir ünite.Performansta arada dağlar kadar fark olamaz 3.20 ied olsa neyseydi.


    Tabiki geçilebilir geçilmez diye birşey yok ama ülkedeki insanların %80-90'ı bmw Audi almaya çalışırken konu sahibi bmw sini satıyor ayrıca marifetmiş gibi resimlerini paylaşıyor.Ayrıca konu sahibi 2 araçında aynı segmentte görüyormuş onada anlam veremedim

    1)Herkesin zevki kendine

    2)Türkçe'ni geliştir

    3)İki araçta aynı segment yani D segmenti

    4)Ülkedeki insanların %80'i aksama ne pişireceğim derdini bıraktı Bmw Audi alma derdine düştü demek



    Boş yapma eğer ciddiysen ki ben senin yaşının 20altinda olduğunu düşünüyorum ya da çok ilerleyememissin kusura bakma





    Opel Insignia aldim ama...



    Kardesim araba ateş ediyor baksana jantlara hastasıyım. Bende de 2.0cdti var kulak asma söylenenlere her arabanın eksik yönleri var. Benim en büyük şikayetim orta konsolun (vitesin kolcagin olduğu) çatır çutur etmesi. Yalıtım fena değil ama bence 3 serisinden kötüdür.



    Ben emekli polis modeli kullanıyorum bazen basiyorum genelde cruise control kullanıyorum her fırsatta (istanbul) be ortalamam 8in altına düşmüyor ki 1.6 6.5-7LT yakar gibime geliyor.



    Herşeyi bir kenara at o fiyata bu şekil yok ama ha arkadaşların dediği gibi üstüne 70bin daha koy estoril mavi 320al ayrı mevzu

    Bmw ile insignia yı aynı kefede değerlendirerek siz hata yapıyorsunuz.Birisi premium marka diğeri normal .Neyse zaten beni ilgilendirmez .




  • İkisini aynı kefeye koyan yok zaten f/p olarak değerlendiriyoruz. Eğer arkadaş deseydin ki; 250bin param var o zaman kimse insignia demezdi ama hem insignia almış hemde para kalıyor diyor. Ayrıca da şöyle bişey var tabiki 316 pek çok konuda çok daha iyi fakat 60-70k lik kadar bir fark sunamaz bu da bir gerçek
  • BMW ne laa ? M almadıktan sonra ANCA Çakal Style... Sonradan görmüş Şahin' i, piyasa arabası... Koşa koşa gidin alın da burda çemkirmeyin başka arabalara. Mutlu Mesut olun Bemveniz ile
  • @meganers

    Yalıtımı makyajlı kasa da geliştirdiler ancak ilk jenerasyonda yalıtım gerçekten kötü. Yolum uzun yol gibi olduğundan az yakacağına inanıyorum bakalım hocam yorumun için teşekkür ederim.
  • 2015 kasim ayinda yaptigim testi kopyaliyim size:



    "

    Merhaba arkadaslar, insignia ile 400 kmlik test surusu izlenimlerimi paylasmak isterim.



    Teslim aldigimda arac 2100 kmdeydi. Beyaz ve bej ic dosemelere sahipti. Bilgilendirme ekranini bulmam, yanlislikla actigim koltuk isitmayi kapatmam neredeyse yarim saatimi aldi. Hatta otomobilci_x arkadasimizdan mesaj yoluyla yardim bile istedim :)



    Kisacasi otomobilin arayuzu bana cok karisik geldi. Hic bilmeyen birinin alismasi epey zaman alabilir. Makyajla toparlanmasina ragmen hala tus kalabaligi oldugunu dusunuyorum.



    Tek basima, yaklasik 100 km sehiricinde turladiktan sonra bilgi ekranini sifirlayip, 3 arkadas pendik'ten orhangaziye, gidis donus olarak toplamda 300 kmlik bir test surusu gerceklestirdik. Cayirova'dan otoyola baglanip, izmit bati cikisindan ayrildik. Yolculugu tamamlamama 20-30 km kala yakit uyari isiginin yanmasi dolayisiyla ekrandaki bilgilere ulasamadim. Bunun cozumu var mi bilmiyorum ama sacma sapan bir detay. Ne menzili goruyorum ne de baska bir bilgiyi. Ama hereke taraflarinda ortalamanin 100 km/6.2 litre oldugunu hatirliyorum.



    İÇ MEKAN, KONFOR VE MULTİMEDYA ÖZELLİKLERİ



    Koltuklardan baslamam gerekirse kullanilan suni derinin kalitesini begendim, pek terletmiyor(esasinda yaz mevsiminde gormek lazim) gibi yalniz ergonomi anlaminda cokta iyi bulamadim. Gerci bel agrisi sorunlarim dolayisiyla, kendi aracim dahil, kullandigim araclarin neredeyse %90indan bu konuda sikayetci oluyorum. Bel destegi yetersiz gibiydi. Ayari var miydi bilemiyorum ama ben goremedim. Ayrica surucu koltugundayken farketmedim ama yan yolcu koltuguna gectigimde ilgimi ceken koltugun kisa olmasiydi. Soyle ki; sirt kisminda bir sorun yer almasa da popomuzu koydugumuz kisim olmasi gerekenden rahat bi 3-4 cm daha kisa. Baldirlarinizin neredeyse yarisi disarida kaliyor (boyum 1.75). Bu da uzun soluklu seyahatlerde konfor anlaminda sorun olusturacak bir detay. Arka koltukta seyahat etmeyi tercih ederim, arka taraf rahat :)



    Jantlar 19" oldugundan darbelerin, kasis ve cukur gecisleri sonumlemelerinin tum yuku suspansiyonlara yuklenmesine ragmen kabinde rahatsizlik yaratacak bir sarsinti yasanmiyor (flexride ve suspansiyon ayarlarindan daha detayli olarak asagida bahsedecegim)



    Yalitiminin sinif standartlarinin altinda oldugunu dusunuyorum. Hele ki bu fark, 140 kmh gibi hizlardan sonra cok aciliyor. Olmasi gerekenden cok daha fazla ses aliyor. Yol sesini, bir nebze incecik yanakli lastiklere baglayabiliriz ancak aracin icinde bir ruzgar ugultusu var. Bir golf 7 ve bmw 1 serisinden daha sessiz diyemem.



    Motor sessiz, o yuzden kabine cok yansimiyor. Vibrasyon hic yok. Ses kabine yansisa bile tinisi rahatsiz edici degil. Hele 1.6 tdi bluemotion passat'in igrenc motor sesinden sonra ninni gibi geliyor.



    Arka diz mesafesi gayet yeterli. Bagaji yeterli.



    Direksiyonda kullanilan deri yumusak ve kalitesini begendim. Yalniz simidin ele oturmasi konusunda cok basarisiz. Soyle ki; 9:15 pozisyonunda tuttugunuzda simidin arkasinda kalan 4 parmaginiz icin bi oyuk olmasi gerekirken, bunda tam tersi disa dogru cikinti var ve bu simidi kavramaniza ciddi anlamda engel oluyor. Aynisini ben birsey demeden, kardesim de soyledi.



    Aracin ic mekaninda gozume carpan "bu kisim cok kalitesizmis" diyebilecegim bir nokta yok gibiydi. Sinif standartlarini kesinlikle karsilayacak duzeyde. Yalniz kapi icleri ve konsolun birlestigi noktadaki bosluklar cok fazla, neredeyse 1 cm ve bu kotu bir iscilik detayi gibi gozukuyor.



    Üzerindeki bose ses sisteminin kac lira oldugu hakkinda en ufak bir fikrim yok ama 1.500-2000 lira hakkidir diye dusunuyorum. Orta kalitede bir ses cikisi var.



    MOTOR-ŞANZIMAN-TUKETİM



    Araci kullanmadan once en cok onyargiyla yaklastigim konu; 136 hp, 320 nm torka sahip 1.6 litre dizel unitenin, tork konvertorlu sanzimana sahip, 1600 kusur kilogramlik bu kasayi hantalliktan kurtaramayacagiydi.



    Araca biner binmez gaza asildim ve gayet akici bir sekilde hizlandi. Bu kombinasyonun performans anlaminda gercekten sorunu yok. Gayet istekli devirleniyor. Gaz tepkileri de guzel olunca hantallik hissi olmuyor. Sanzimanin tork konvertorlu olusu her zamanki gibi performanstan odun verip yakit tuketimini arttirsa da konforu muazzam.



    Dedigim gibi sehirler arasi test surusum yaklasik 300 km kadardi ve aracta 3 kisiydik. 100-130 kmh bandinda ilerledim ve 100 km de 6.2 yakit tuketti. Ara ara gaza asilarak virajlarda araci cok zorladim. Bunlar da yakit tuketimine epey etki etmistir. Eger kasilirsa 5.3-5.5 litre gibi degerler yakalanabilecegini dusunuyorum. Daha azi cok zor. Kendi aracimla ayni guzargahta 4 litre uzerini pek goremedigim icin gozume biraz fazla gozuktu acikcasi.



    SÜRÜŞ DİNAMİKLERİ-SÜRÜŞ POZİSYONU



    Bir otomobilde onceligim, ister 100 beygir, ister 400 beygir olsun her zaman surus dinamikleri ve surucuye verdigi haz.



    Simdi bmw ye alistigimdan olsa gerek, koltugu en asagi almama ragmen surus pozisyonu yuksek geldi. Ama pedallarin ve direksiyonun konumlandirilmasinda bir sikinti yok. Kol dayama cok geride(uzun boylular icin koltugu epey geride kullanacaklari icin sorun olusturmaz)



    Direksiyon hissizliginin, Opellerin artik kronik sorunu gibi goruyorum ben. Begenenler illa ki vardir ama bence bu aracin direksiyonu bu sasiye hic yakismiyor. Yonlendirmeleri algilamasi cok gec. Bariz hissediliyor. Ve direksiyondan verilen acilara aksin geri donus acisi dusuk.



    Aracin donus capi yuksek gibi geldi.



    Gelelim yol tutusa; 19 jantlarla ve sport modunda bu otomobil cok iyi yol tutuyor. Sport ve tour modu karakterini inamilmaz degistiriyor. Ama direksiyona etkisi cok fazla degil. Yani o hissizligi sport da kurtaramiyor. Aracin yerden yuksek olusu nedeniyle govdenin biraz yatmasi ve direksiyondaki hissizlik sizi tedirgin ediyor, aha kopacak mi acaba diyorsunuz ama ne kayan bir lastik ne de yanan bir esp isigi var. Ne kadar eski ve hantal bi sasi olsa da denge anlaminda bu aracin hic bir sorunu yok. Viraji bir butun halinde aliyor. Bazi virajlarda kafayi ani hareketlerle viraj icine soktugumda arkanin tatli tatli geldigini bi kac defa hissettim :)

    Kisacasi dengesiz bir kopma yok. Bmw 1-3 serilerine yakin bir yol tutusu var.

    Lastiklerin marka modeline bakmayi unuttum bu arada..



    Abartma diyenler olacaktir belki ama bu aracin fren hissiyati, dozajlamasi, su ana kadar kullandigim tum bmw, mercedes, audi vs. akliniza gelecek tum markalarin tum serilerinden daha guzel. Bana gore :) Sapik gibi fren pedaliyla oynadim resmen. Tabii bu tamamen benim zevkime, beklentilerime gore olabilir. Tam tersi baskasina cok yumusak, tedirgin edici gelebilir. Konuyu daha da acmam gerekirse, aracin kac metrede duracagini resmen ayaginizla belirliyorsunuz. Ona gore dozajliyorsunuz pedali.



    Bu arada yanlis anlasilma olmasin. bu bahsettigim durma mesafesi degil, yalnizca fren tepkileri. Ayrica durma konusunda da sikintisi yok. Standart duzeyde.



    EKSTRA DONANIMLAR HAKKINDAKİ YORUMLARIM



    Lane asistin cok iyi calistigini dusunmuyorum. Sensorlerin hassasiyeti, algilamasi zayif. Olur olmadik yerde uyarirken, ciddi durumlarda uyarmiyor.



    Carpisma onleyici de olur olmadik yerde 2 kez ani fren yapti. Cok daha kritik durumda ise sadece uyarmakla kaldi.



    Otomatik park pilotu olmadigi surece, park asistani gereksiz bir donanim. Ben begenmiyorum.



    On park sensorunu kapatamadim, kapaniyor mu?

    Dar sokak manevralarinda cok rahatsiz edici.

    Yan aynalar cok ufak ama kor nokta asistani cok islevsel.



    Aracin fiyatini, o donanimlarla birlikte satis danismani arkadas da tam bilmiyordu. O yuzden fiyat-performans degerlendirmesi yapamayacagim ama gereksiz donanim bence fazla.



    Bu otomobilin ne kadar eksikligi varsa, bir o kadar da artisi var. Konfor odakli kullanilmasi muhtemel bu aracin 17" lastiklerle cok daha iyi isler yapacagini dusunuyorum.



    Bir bmw 116d ed kullanicisi gozuyle aktaracaklarim bu kadar.



    Ekleme: bu arada farlardan bahsetmeyi unutmusum. Dikkatimi en cok ceken konulardan biriydi.



    Farlarin aydinlatmasi epey iyi ama bu aracta selektor diye bisey yok :)



    Sadece uzunlari acip kapatma var. Yani selektor tepkisi cok yavas. Ayrica gunduz ledleri cok zarif duruyor"




  • https://forum.donanimhaber.com/opel-insignia-1-6-dizel-otomatik-turkiye-de--101818959-96
    bakmışsınızdır belki ama burada da kullanıcılar ve almayı düşünenlerin bilgi paylaşımı yaptığı bi konumuz var. bakmadıysanız faydası olacaktır
  • bizim yeni gelen şirket araçları cosmo oto dizel

    araçlar şuan 10.000i geçmemiş durumda ve geneli şehir içi , 6.6 lt gördüm en fazla.

    8 lt dizel iyimiş baya
  • her türlü hata olmuş, zaten seneye yeni kasası geliyor
  • Alman iyidir.
  • @cbascan

    Görüşleriniz için teşekkürler.

    @gunaydinfn

    İnceledim tabi ki o konuyu da.

    @M`Shinoda

    Ben daha az bile tüketeceğimi düşünüyorum. Bakalım.

    @Experimentation

    Neden hata hocam ? Görüşlerinizi paylaşır mısınız ?
  • Experimentation E kullanıcısına yanıt
    Yeni kasa, hem büyük hem de liftback ! O yüzden, sedan seven ve tercih eden insanlar için bir alternatif değil, ayrıca kasa büyük,kullanışlılığının düşük olma olasılığı fazla.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.