Filexride şasi yoksa bu aracı 18" ten büyük bir jantla almamanız gerek bu 1.
Sonra araç konforsuz diyeceksiniz,
artı lastik tabanı daha geniş olduğu için pütürlü asrafltta size uğultu ve azalan lastik yanağı dolayısıyla trim olarak yansıyacak.
Ben de iki üç defa test ettim bu aracı, ayrıca ben de F30 kullanıcısıydım, yeni sattım.
Filexride olmayan araçlar 18" jantlarla bile size F30 daki süspansiyon konforunu verecektir, makyajsız hali ile alakası yok İnsignianın.
Bose ses sitemi F30 hi-fi ile aşağı yukarı aynı, Hi-fi bi tık daha iyi gibi.
şanzıman pürüzsüz ama yığılmalar olabilir, zaman zaman motor devri ile uyumsuz boşluklar hissedebilirsiniz F30 a göre, eski tork konvertörlerin verdiği yığılma hissi az da olaa bu araçta mevcut.
Ama araç genel hali ile piyasaya göre 100 tl civarı alınacak en iyi araç.
quote:
Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga
Hayırlı olsun. Aracın tek handikapı yenisinin 2017 de gelecek olması. Bunun haricinde ben olumsuz bi' tarafını göremiyorum.
Kaldı ki şu anki 0 araç piyasasında tam bir f/p aracı. Golfler Corollalar bu fiyat seviyesine geldi hatta geçiyor bile.
yeni kasası gelecek ama ilk geldiği zamanlar hatalar çıkıcaktır illaki. Ben kasanın en son sıkıntısız sorunsuz versiyonunu tercih ederim çünkü f30 da bunu çok çektim.
Focus bile sıfırı bu civarlardayken insignia bana göre çok iyi fiyat performans açısından
quote:
Orijinalden alıntı: EnginAKB
Filexride şasi yoksa bu aracı 18" ten büyük bir jantla almamanız gerek bu 1.
Sonra araç konforsuz diyeceksiniz,
artı lastik tabanı daha geniş olduğu için pütürlü asrafltta size uğultu ve azalan lastik yanağı dolayısıyla trim olarak yansıyacak.
Ben de iki üç defa test ettim bu aracı, ayrıca ben de F30 kullanıcısıydım, yeni sattım.
Filexride olmayan araçlar 18" jantlarla bile size F30 daki süspansiyon konforunu verecektir, makyajsız hali ile alakası yok İnsignianın.
Bose ses sitemi F30 hi-fi ile aşağı yukarı aynı, Hi-fi bi tık daha iyi gibi.
şanzıman pürüzsüz ama yığılmalar olabilir, zaman zaman motor devri ile uyumsuz boşluklar hissedebilirsiniz F30 a göre, eski tork konvertörlerin verdiği yığılma hissi az da olaa bu araçta mevcut.
Ama araç genel hali ile piyasaya göre 100 tl civarı alınacak en iyi araç.
Daha gencim, her ne kadar d sınıfı bir araç olacak olsam da sportif bir görünüm istiyorum. Bugün test ettiğim araçta 18" vardı ve flexiride yoktu. Bana iyi geldi süspansiyonları. f30 da kasis geçişlerinde tak tak sesi çok ne hissediyorum. Belki bu makyajlı kasa da düzeltilmiştir bilemem. Hemde bu sertlik üzerinde kışlık 16" jant lastik olmasına rağmen var.
Benim aracım da harman kardonu geçtim, hi-fi bile yok. İnsignia'nın standart sistemi, şuanki aracımın standartından iyi. f30'da yığılma olmuyor ama yer yer şanzuman vuruyor. Özellikle 1-2 geçişlerinde ve araç yokuşta park halindeyken.
Sizde yakıt durumu nasıldı insignia'da ?
F/p araci almışsınız, hayırlı olsun. Full megane 114.000 TL. Corolla 110.000 TL. Daha ne olsun.
Sanzuman taş gibi tam otomatik. Hiç düşünmeyin. Arta kalan parayı lastiklere ayırın.
quote:
Orijinalden alıntı: mr.big
F/p araci almışsınız, hayırlı olsun. Full megane 114.000 TL. Corolla 110.000 TL. Daha ne olsun.
Sanzuman taş gibi tam otomatik. Hiç düşünmeyin. Arta kalan parayı lastiklere ayırın.
Valla lastikler bu gidişle jinyu olacak gibi, michelin, conti 700 tl'den başlıyor. jinyu 275 tl
quote:
Orijinalden alıntı: AtaTuncel
quote:
Orijinalden alıntı: mr.big
F/p araci almışsınız, hayırlı olsun. Full megane 114.000 TL. Corolla 110.000 TL. Daha ne olsun.
Sanzuman taş gibi tam otomatik. Hiç düşünmeyin. Arta kalan parayı lastiklere ayırın.
Valla lastikler bu gidişle jinyu olacak gibi, michelin, conti 700 tl'den başlıyor. jinyu 275 tl
Tanesi 135 TL ye 16 lik lastik alırken bendeki 275 TL ucuz geliyor (700 u görünce)
Valla etiketi değeri de hepsinden iyi. B C 71dB. Pirelli, Conti, Michelin 700 tl, Petlas 500, Kumho 400, Jinyu 275 tl. ama gel gör ki lastik işi şakaya gelmez.
Yok mu bu insignia'yı uzun süredir kullanan ?
şanzımanın sorunsuz olduğu doğru değil,araştırırsanız görürsünüz...
quote:
Orijinalden alıntı: B4ris
şanzımanın sorunsuz olduğu doğru değil,araştırırsanız görürsünüz...
o kadar araştırmama rağmen ilk defa sizden duydum bunu. En sorunsuz şanzuman olarak geçiyor hatta.
Genel olarak yakın araçlar. Mondeonun insigniaya bariz üstünlüğü yalıtım (sürdüğüm mondeo benzinli, insignia ise dizeldi) İnsignianın bariz üstünlüğü ise şanzımanı idi. Mondeonun şanzımanı çok kötü çalışıyor.
hem insignia'yi hem de 320ied yi uzun yolda kullanma firsatim oldu.
320ied den basliyayim
+ lar,
aracin sasisi cok cevik ve dengeli
hafif ancak guvenli hissettiriyor
arkadan itis cok keyifli (surekli keske bmw'm olsaydi diyorum)
sanzimani cok hizli ve genis aralikta calisabiliyor
sessizligi gayet iyi
led farlar hizli ve iyi calisiyor
yakiti performansina gore iyi 8 lt/100 km gibi bir ortalama yakaladim
- ler,
benim aracima ozgu olabilir ama ici cok bostu hiz sabitleme bile yoktu (sanirim sport versiyon)
koltuklari, ekranlari gostergeleri vs cok albenisiz ve sade
malzemeleri biraz ozensiz gibi uzun omurludur belki ama dumduz
arka koltuk cok dar
suspansiyon sert (takirtili degil ama sert)
insignia'dan devam edelim (cosmo 1.6 cdti auto)
+ lar
tasarimi cok iyi
yuksek suratte stabilitesi cok iyi
ic mekan tasarimi bence iyi (bol dugme rocks :))
piyasadaki en iyi farlara sahip olabilir
- ler
sanziman oldukca yavas
motor "eh iste" performansin ustune gecemiyor
sasi dengeli ancak aracin agirligi gizleyemiyor ve direksiyondaki kisiye inanilmaz hantal hissettiriyor
yakit oldukca cok 8lt/100 km
ekranlar cok ozensiz, sanki bayide sonradan takilmiscasina alakasiz yazi tipleri, acilis ekranlari, menu ikonlari (vw grup bu konuda cok iyi)
kalite hissi zayif, kullandigim arac 15000 deydi ufak ufak kendini birakmaya baslamisti
selektor hizi asiri yavas
netice olarak aralarinda ciddi fiyat farki olan iki arac icin opel->bmw yonu mantikli gorunurken, bmw->opel yonu finansal faydasina ragmen yeterli tatmin hissini vermeyecektir diye dusunuyorum.
@kayake
Paylaşımınız için teşekkürler.
Bmw'nin size göre +'larının çoğuna katılıyorum. Ben kendi aracımla Ankara-Alanya 110 sabit hız ile 5 lt gibi bir değerle gitmiştim. Dönüşte ise 5.5 lt olmuştu. Şanzuman bende vuruntu yapıyor.
Benim aracım m paket olmasına rağmen dediğiniz gibi çok boş. Hız sabitlemeyi bile sonradan taktırdım. Katlanır ayna yok. Araçta var olan ekranda hiç bir şey yapılmıyor. Bluetooth üzerinden müzik dinleyemiyorum. 2014'ten sonraki araçlarda var bu özellik. Bu aracın birde kronik sorunları var ki internete yazınca sayfa sayfa çıkıyor.
Keşke makyajlı bir f30'a sahip olsaydım.
İnsignia'ya gelirsek, dizel bir motordan zaten performans beklemek yanlış olur. Yakıt bana çok fazla geldi. Ben f30 ile otobanda 160-170 li hızlarda 10-15 dk seyrettiğim zaman ortalama 11 lt'lerde geziyor. Bu araç ile uzun yolda o değerler fazla geldi gerçekten. Fakat 110 sabit ile 4.5 - 5 lt yakacağını tahmin ediyorum.
Ekranları bana güzel geliyor. Gerçekten çok teknoloji dolu bir araç 2013 f30'a göre.
quote:
Orijinalden alıntı: AtaTuncel
quote:
Orijinalden alıntı: B4ris
şanzımanın sorunsuz olduğu doğru değil,araştırırsanız görürsünüz...
o kadar araştırmama rağmen ilk defa sizden duydum bunu. En sorunsuz şanzuman olarak geçiyor hatta.
çok pardon sizin araç,1.6 yeni kasa...benim aklım direk 2.0 cdti 2010-2011 otomatiğe gitti...bu aralar bakınıyordum bende 2.0 cdti bi insignia. sorunsuz olduklarını sanırdım ama değilmiş ne yazıkki,bu sebepten iptal ettim bende.
Araç çok iyi tavsiye ederim.
Tank gibi hissettiriyor. Donanımı çok iyi. Fiyatına gçre en iyi araba
AtaTuncel
kullanıcısına yanıt
insignia kesinlikle güzel araç, tabiki işletim masrafları bmw ye göre daha düşük olacaktır ama aslında demek istediğim bmw ile değişikliğe gitmeye değecek miktarda maliyet anlamlı kazancınız olmayabilir...
10 numara 5 yıldız bir araç
Bende 2016 insignia sport sahibi olurak tek geçerim. Gerçekten araç f/p açısında rakipsiz
Özellikle sport modellerde OPC özellikler ve jantlar yeter
quote:
Orijinalden alıntı: eritroblastosis
insignia kesinlikle güzel araç, tabiki işletim masrafları bmw ye göre daha düşük olacaktır ama aslında demek istediğim bmw ile değişikliğe gitmeye değecek miktarda maliyet anlamlı kazancınız olmayabilir...
Ayda 3000 km yol yapıyorum. Ayda 350-400 tl sadece yakıttan kar elde edicem. Yilda 4500 tl diyelim ortalama. Bmw'nin kaskosu 3000 tl, opel 1900 tl. Senede 1100 tl burdan kazancimiz var. Bmw'nin disk degisim zamanlari da yaklasti 10.000 km sonra geliyor. Bu kmyi de 3.5 ayda yaparim. 3000 tl bir masraf ta burda var.
Tabiki disk degisimlerini Opel'de de yapicam ancak hem 3000 tl tutmaz hemde Opel'de 80.000 km boyle bir ihtiyacim olmayacak. Oldugu zamanda Bmw kadar parcasinin pahali olmayacagini dusunuyorum. Bakim, balata masraflarini katmiyorum cok bir fark olmayacak cunku.
Hesaplarima gore Opel Bmw'ye gore yilda 7000-7500 tl arasi bir tasarruf saglayacak bana.
+ olarak 2013 mode 70.000 binde bir araci satip uzerine 10.000 tl para alip, 0 km 2016 model bir araba alicam ve model yukselticem. En az 60.000 km de kullanmayi dusunuyorum. 3 sene sonra 60.000 kmde olan Insignia'yi mi satmak daha kolay olur yoksa 130.000 kmde ki bmw 316i yi mi ?
Eger yanlis dusunuyorsam lutfen duzeltin, bunlar benim dusuncelerim ve hesaplarim. Onerilere acigim. Sonucta buraya fikir paylasmak icin yaziyoruz.
quote:
Orijinalden alıntı: mitxen
10 numara 5 yıldız bir araç
Bende 2016 insignia sport sahibi olurak tek geçerim. Gerçekten araç f/p açısında rakipsiz
Özellikle sport modellerde OPC özellikler ve jantlar yeter
Gule gule kullanin. Araci biraz anlatirsaniz sevinirim. Yakit, konfor, teknoloji vs.