Şimdi Ara

Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
337
Cevap
16
Favori
33.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı uğurlu olsun umarım her şey gönlünüze göre olur. Sormak istediğim kaputun ön köşelerine yapıştırılmış 2 kablo var onlar nedir ve ne işe yarar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Devam etmeli aracınız mükemmel görünüyor , piyasadaki çoğu araca taş çıkarır , motoru beslemeyi düşünüyor musunuz ?

    Teşekkür ederim.

    Aklımda bazı değişiklikler var. Şu anda PowerCap ve Green Açık hava filtresi uygulaması yaptım. İlerleyen zamanlarda komple eksoz (Remus veya Leuxmall), ince conta, port polish, yazılım ve timing ayarı, hafif krang daha sonra da eğer bu yapılanlar yeterli gelmezse 270-290 arası dereceli egzantrik, forged piston (gerekirse darton gömlek) gibi atmosferikte 200+ gib değerler var aklımda tabi bunlar sıkıntısız ve sorunsuz çıkılacak güçler yoksa daha ucuza turbo uygulamasıyla çok daha fazla güçler elde edilebiliyor. Ama ben Turbo sıkıntısına girmek istemiyorum. Mesela yolda giderken turbo doldumu dolmadımı afr ne durumda vs vs vs hiç gerek yok. Tamam turboda alt devirler çok iyi ama atmosferikte sıkıntı dert yok :)

    Bence bu araca F28 şanzıman ve C20LET turbo cok yakışır, tabi ki +200 bu araç için hiç bir şey 320-350 hp güçler bile bu aracı zorlamaz tabi profesyonel olmalı ve zamanla olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    Hayırlı uğurlu olsun umarım her şey gönlünüze göre olur. Sormak istediğim kaputun ön köşelerine yapıştırılmış 2 kablo var onlar nedir ve ne işe yarar?

    Kaput mandalı, sürüş esnasında eğer kaput açık unutulmuşsa veya kilit bi şekilde kırılırsa kaputun kalkıp ön cama vurmasını engelliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Devam etmeli aracınız mükemmel görünüyor , piyasadaki çoğu araca taş çıkarır , motoru beslemeyi düşünüyor musunuz ?

    Teşekkür ederim.

    Aklımda bazı değişiklikler var. Şu anda PowerCap ve Green Açık hava filtresi uygulaması yaptım. İlerleyen zamanlarda komple eksoz (Remus veya Leuxmall), ince conta, port polish, yazılım ve timing ayarı, hafif krang daha sonra da eğer bu yapılanlar yeterli gelmezse 270-290 arası dereceli egzantrik, forged piston (gerekirse darton gömlek) gibi atmosferikte 200+ gib değerler var aklımda tabi bunlar sıkıntısız ve sorunsuz çıkılacak güçler yoksa daha ucuza turbo uygulamasıyla çok daha fazla güçler elde edilebiliyor. Ama ben Turbo sıkıntısına girmek istemiyorum. Mesela yolda giderken turbo doldumu dolmadımı afr ne durumda vs vs vs hiç gerek yok. Tamam turboda alt devirler çok iyi ama atmosferikte sıkıntı dert yok :)

    Bence bu araca F28 şanzıman ve C20LET turbo cok yakışır, tabi ki +200 bu araç için hiç bir şey 320-350 hp güçler bile bu aracı zorlamaz tabi profesyonel olmalı ve zamanla olmalı.

    Vmax,Markus C20LET den 900hp güç alabiliyor.300 KM/H son hıza müsait bir aerosu var. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 3 Ağustos 2012; 22:07:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • maşallah nazar değmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasuta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    Devam etmeli aracınız mükemmel görünüyor , piyasadaki çoğu araca taş çıkarır , motoru beslemeyi düşünüyor musunuz ?

    Teşekkür ederim.

    Aklımda bazı değişiklikler var. Şu anda PowerCap ve Green Açık hava filtresi uygulaması yaptım. İlerleyen zamanlarda komple eksoz (Remus veya Leuxmall), ince conta, port polish, yazılım ve timing ayarı, hafif krang daha sonra da eğer bu yapılanlar yeterli gelmezse 270-290 arası dereceli egzantrik, forged piston (gerekirse darton gömlek) gibi atmosferikte 200+ gib değerler var aklımda tabi bunlar sıkıntısız ve sorunsuz çıkılacak güçler yoksa daha ucuza turbo uygulamasıyla çok daha fazla güçler elde edilebiliyor. Ama ben Turbo sıkıntısına girmek istemiyorum. Mesela yolda giderken turbo doldumu dolmadımı afr ne durumda vs vs vs hiç gerek yok. Tamam turboda alt devirler çok iyi ama atmosferikte sıkıntı dert yok :)

    Bence bu araca F28 şanzıman ve C20LET turbo cok yakışır, tabi ki +200 bu araç için hiç bir şey 320-350 hp güçler bile bu aracı zorlamaz tabi profesyonel olmalı ve zamanla olmalı.

    Vmax,Markus C20LET den 900hp güç alabiliyor.300 KM/H son hıza müsait bir aerosu var. :))

    Aynen öyle hocam. :) Akıl almaz güçler ama benzinin en pahalı satıldığı ülkede 900hp'lik bir canavarı beslemek çok çok zor :)




  • Mükkemmellll diyorum bende hastasıyım aklınız varsa satmayın öleceğinizi bilseniz satmayın bu araç felaket bir şey devam fotolara.
  • Şu an için satmayı kesinlikle düşünmüyorum. Belki bir ihtimal en az benimki kadar temiz 96 model istediğim gibi bi Turbo bulursam ancak ona terfi etmek için satarım...
  • Arada kaynamış. Aynaların montaj resimlerini de paylaşayım :)

     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]




  • tebrikler.başkasının elinde günden güne hurdaya çıkabilecek bu tür araçlar,değerini bilenin eline geçince yepyeni bir ruha bürünüyor sanki.arabanın ilk aldığınız resimleriye son hali arasında çok olumlu farklar görünüyor.ellerinize sağlık
  • Araciniz cok guzel ancak boya kondisyonu resimlerden anlasildigi kadari ile vasatin uzerinde degil....
    Ciddi bir polisaj gereksinimi var gibi duruyor....
    Guzel bir uygulama ile cok daha alimli ve yeni duracagi kesin.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rifart

    Araciniz cok guzel ancak boya kondisyonu resimlerden anlasildigi kadari ile vasatin uzerinde degil....
    Ciddi bir polisaj gereksinimi var gibi duruyor....
    Guzel bir uygulama ile cok daha alimli ve yeni duracagi kesin.....

    Evet bazı resimlerde kötü soluk görünmesine rağmen bazıları çok canlı, şayet resimle oynanmamış ise:) Ama aracın maşallah ı var, aslında bu maşallahı birazda arabadan iyi anlayan sahibi hak ediyor bence..

    Bu arada sanki farları mat gibi, hoş görünmüyor, temizletmeyi ya da değiştirmeyi düşünüyor musunuz?

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darüzzafer68 -- 8 Ağustos 2012; 9:58:42 >
  • Boya konusunda haklısınız iyi bir parlatmaya ihtiyacı var zaten işleri bi yoluna koyayım aklımda komple bir uygulama var. İç-dış-motor komple elden geçireceğim. Araç yıkandıktan sonra resimlerde boya kondisyonu çok göze batmıyor ama yakından bakınca yine de ihriyacı olduğunu anlıyorsunuz. Neyse işte önce motor için aklımda olanları yaptıktan sonra komple temizlik işine el atacağım.

    Farların orjinali bu şekilde ve malzemesi plastik değil bildiğimiz cam :) Bu nedenle parlatma işi kolay değil zaten ihtiyacı da yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasuta -- 9 Ağustos 2012; 12:33:53 >
  • Benden önceki sahibi JBL kullanmış lakin sol kapıdaki patlaktı biz de hazır el atmışken ön kapılara da kickerin compenentlerini monte ettik.

    Şu an için sadece woofer kaldı fakat benim bagaja standart 30cm lik kabinler sığmıyor. Pandizot ile zemin arasındaki mesafe makismum 32cm. Bu nedenle derin bas vuracak şekilde nasıl bir kabin almamı tavsiye edersiniz? Silindir (bazuka) tiplere bakıyorum ama performans olarak pek tatmin edici değil diye yorumlara rastladım. Benim istediğim bass yumuşak ve derin olacak. Bu konuda tavsiyeler ve kabin tasarımları paylaşabilirseniz sevinirim.

     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasuta -- 9 Ağustos 2012; 12:44:25 >




  • güzel günlerde kullan gerçekten çok keyfli SFI yazısını görmek bile yetti bana,

    bu arada inşallah güzel bir jant seti alırsın çünkü jantlar aracı öldürmüş. Maşallah diyorum Allah kolaylık versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quadream

    hayırlı olsun...

    bence kaputtaki metalleri sökün kötü duruyor...

    Çok güzel bir araç. Bende quadream e katılıyorum. Onları çıkarmanızı öneririm :)
  • Jant değişikliğini düşünüyorum ama öncelikle 16-17" arasında karar vermem lazım :) sonra motordaki düşüncelerimi yansıtıp daha sonra jant işine gireceğim.

    Kaput mandallarını sökmeyi şu an için düşünmüyorum :)
  • Anahtarı da değiştirdim :) Cengiz abi de sağolsun kendi Calibrası için yaptığı anahtarlığı bana hediye etti...

     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]




  • Sac çıkışa sahip olan eksozu krom kafa yapmak için gittiğim eksozcuda daha ne olduğunu bile anlamadan sağ tarafa da çıkış yaptırmış olarak buldum kendimi :)

     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]


     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]




  • Sağ taraftaki klima havalandırmasının kanatlarını birlikte hareket ettiren klips yerinden çıkmıştı bende müsait bir zamanda söküp yerine taktım. Aynı zamanda torpidoyu soğutmaya yarayan klima hortumunuda sağlamıyla değiştirdim.

     Opel / Vauxhall Calibra SFI 2.0 16V [ C20XE Efsanesi ]
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.