2010 model 40 bin km'de 1,3 opel combo aracımla tahmini 500 kg yük varken ani fren yapmak zorunda kaldım. devam ettim fakat aracımda anlam veremediğim titreşimler başladı Titreşimler pedalların olduğu bölümden başlayarak hergün biraz daha artı 3. gün bi tanıdığıma gidip 4 kafa makinada rot ayarlarına ve alt takım fren diskleri balatalar vs hepsine baktırdım bir sorun olmadığını söyledi
Sonra bu şekilde bir hafta kadar kullandım ve baskı balata volan problemim başladı bunuda biri özel ikisi yetkili servis olmak üzere 3 yere gösterdim takım olarak değişmesi gerektiğini söylediler Tamam değiştireyim de ben bu titreşimlere ve akabinde baskı balatanın bozulmasına neden olan sorunu çözmeden bunları değiştirsem yeni takılan bu parçalarıda bir hafta sonra bozacağım Sonuç olarak bu frenleme sonrasında ne olmuşturda sorunlar çıkmıştır? İlgilenen arkadaşlara tşk..
not: araçla yük taşımacılığı yapmıyorum. kısa mesafede bir tanıdığımın yüküydü
Aracım yüklü olmasının baskı-balataya tek yükü kalkışlarda olur frenlemede bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
O frenleme ile baskı-balatanın ömrünün bitmesi tesadüfen arka arkaya gelmiş olabilir
Küçük bir detay soru;
Frenlemeyi ne şekilde yaptınız ? Viteste olarak yaptıysanız aracı zorlamışsınızdır, debriyaj fren yaptıysanız araştırmaya devam edin.
quote:
Orijinalden alıntı: iGroN
Küçük bir detay soru;
Frenlemeyi ne şekilde yaptınız ? Viteste olarak yaptıysanız aracı zorlamışsınızdır, debriyaj fren yaptıysanız araştırmaya devam edin.
normal fren debriyaj fren yani baskı balata nın daha önceden bitme olayına ihtimal veremem. Çünkü bir anda olmaz belirtileriyle birlikte artarak biter balata..................
sanırım daha önceden böyle bir olay yaşayan olmamış
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme