Şimdi Ara

[Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Udemy üzerinden aldığım unity ve C# ile oyun yapım kursundan öğrendiklerime bende birşeyler katarak Open Source şekilde Github yükledim ve Yapılışını tek tek resimlerle anlattım...

    Proje : Github Linki

    [Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu

    [Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu

    [Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu

    [Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu

    [Open Source] Unity ile Geliştirdiğim Arayüzlü Sayı Tahmin Oyunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.yilanci -- 5 Nisan 2019; 12:19:8 >







  • UI konusunda bir şey soracağım arkadaşlar, her çözünürlükte butonların ve yazıların, kısaca görüntüdeki tüm oranı korumak için illa bir referans çözünürlük girip ona göre mi sabitleme yapmalıyız?
  • Readme'deki görseller güzel olmuş.
  • Fulton F kullanıcısına yanıt
    Dostum, daha eğitimi tamamlamadım... Eğitimin başlarında sayılırım....

    Sadece şuan Anchor ile butonun belirli bir köşe veya merkezde yer almasını biliyorum...

    Onu da Github'ta nasıl yaptığımı resimli bir şekilde anlatım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.yilanci -- 6 Nisan 2019; 10:44:17 >
  • Requizm kullanıcısına yanıt
    Eyvallah abim, teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.