Şimdi Ara

Operatör değişikliği sonrası YouTube kısıtlı mod sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konuya dahil olmayan adam kullanıcısına yanıt
    Benim profil kısmında aile yazıyor buna rağmen bir sorun yaşamıyorum. Sizde kapalı sorunsuz bir şekilde istediğiniz videoyu açabiliyor olmanız gerekirdi. Sorun başka bir şeyden kaynaklanıyor olabilir veya hat yeni aktive edildiği için bu sorunu yaşıyor olabilirsiniz. İsterseniz 1-2 gün daha bekleyin sonra müşteri hizmetleriyle görüşün veya talep açın size dönüş yapsınlar. Gerçi müşteri hizmetleri de profilin olmadığını söylüyor demiştiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phoenix3434 kullanıcısına yanıt
    İşte bekleyeceğim bakalım hocam biraz daha. Düzelmezse de resetleme isteyeyim bakalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Konuya dahil olmayan adam kullanıcısına yanıt

    3. Gün düzelir bende de öyleydi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Tek umudum o artık 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sanırım düzeldi 😁

    Operatör değişikliği sonrası YouTube kısıtlı mod sorunu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.