< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
MH becerememiştir belki, "GUVENLI IPTAL" yazıp 2500'e SMS gönder uçak moduna gir çık tekrar dene. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Vodafone’da farklı DNS kullanmanız mümkün değil diye biliyorum. Yüksek bir ihtimalle bunla alakalı durumunuz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Telefonun ağ ayarlarında özel DNS seçeceği var. Belki orada bir sorun olabilir. WiFi yada 4G fark ediyor muydu? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Anlaşıldı. O halde iki seçenek kalıyor. İkisi de aynı kapıya çıkıyor. Hatırladığım kadarıyla Türk Telekom’da da bu sorunlar yaşanıyordu zamanında. Onlar çözdüler. Ya hat reset’leme yaptıracaksınız ya da Vodafone’un sorunu çözmesini bekleyeceksiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
3 . Gün düzeliyor 2 tane hakkınız olacak zaten az sabredin 😁 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Çark için öylede diğerini bilmem bende yeni geçtim sayılır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |