Şimdi Ara

ORDU ATEŞ Hyundai Yetkili servisine söyleyecek söz bulamıyorum..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
131
Cevap
1
Favori
18.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
141 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhabalar;

    23.05.2019 tarihi saat 13:00'te 2009 1.2 model i20 aracımın baskı balata değişimi için Karapınar Mahallesi, 1027 Sok No:1, 52200 Altınordu/Ordu adresinde ki Ateş Hyundai Yetkili servisine başvurdum. İşlemin uzun süreceği ve akşam biteceği bilgisi verildi. Kabul ettim. İşlemler yapılırken bekleme alanından aracı görme şansım olmadığı için sürekli servis giriş kapısının oralarda bekledim. Görünebiliyordu. Aracım lifte çıkarıldı işlemleri yapıldı. saat 15:30 gibi aracım tekrar aşağı indirildi. Daha sonra aşağı inik bir şekilde bekletildi. Şimdi çıkar, ha çıktı ha çıkacak derken epey bir süre bekledim ancak çıkmadı. Daha sonra aracımın başında çalışan ustanın yardımcısının dışarı çıktığını gördüm. Dedim "Hocam nedir durum?" abi usta ilgileniyor aracınızla gibi sıradan bir cevap verdi. Daha sonra yardımcı personel; binanın karşısında yeni kasa perte çıkmış bir hyundai i20'nin başına gitti elinde bir akü ile kaputun orada uğraştı biraz. Yanımda ki arkadaşım "abi senin arabayı parçalamış olmasınlar" dedi. güldük geçtik. Daha sonra benim arabadan taşlama motoru -isprel diye de bilinir- çalışma sesi gelince işkillendik. Müşteri temsilcisi hanımefendiye konuyu anlattım. "Aracımla ilgili farklı bir sıkıntı mı var ? eğer varsa bilgilendirin lütfen biraz işkillendim" dedim. Hanımefendi de usta ile görüştü sonrasında da yanıma "geldi herhangi bir sorun yok, volanınız taşlanmamış temiz çıkmış. Arabanın işlemi uzun sürer demiştik zaten arabanızla ilgileniyorlar" dedi. saat 16:30'a kadar bekledik ve arabayı teslim aldım. 1025 tl gibi bir ücret ödedim aracı alıp çıktım. Daha sonra arabamın teybinin saatinin sıfırlanmış olduğunu farkettim. Daha önce de baskı balata değiştirdim yetkili serviste ve radyom saatim bıraktığım gibiydi. seyir esnasında kaputun altından tıkır tıkır ses geliyordu. Köye doğru giderken bozuk yoldan kaynaklı daha belirginleşince kaputu açtım. biraz inceledim. bir şey farkedemeyince arkadaşım akün tam oturuyor muydu senin baksana burası kırık gibi dedi. Akü tablasına baktık. heryer toz ancak bize göre sol tarafta bir yer asimetrik ve kırık olan yerlerde hafif beyazlıklar var. ve aküyü yokladığımızda sallanıyordu. Sesi de yapan akü idi. Üşenmeden aküyü söküp baktık. Tabla da Taşlanmış gibi izler vardı ve her yer tozlu ancak ne hikmetse kırık plastiğin oralar tertemizdi. Nasıl becermişler bilmiyorum ama şanzımana işlem yaparken akü tablasını kırmışlar. Servisi aradım hemen ve durumu anlattım. tekrar servise davet ettiler. bunun üzerine servise gittik. Müşteri temsilcisine kaputu açıp gösterdim. "Sizce bu normal mi ? her yer çamur burası ter temiz eskiden kırılmış olsa burası da çamur olurdu ve kırılmış olan yerde beyazlık olmazdı" dedim. o esnada usta geldi. Ne "olmuş abi arabaya" dedi pişkin pişkin ve ben de gerildim. "Sen bilmiyor musun ne yaptığını bir de soruyorsun" dedim. Ne yapmışım abi ben dedi "gel buraya bak bakalım ne yapmışsın" dedim. Neyse polemiklere değinmeye gerek yok. Yeri izi gösterdim Usta da "oruçlu ağzımla yemin ediyorum ki ben yapmadım" dedi. ben dellendim. Kamera kayıtlarına bakın her işlem kayıt altında dedi usta.. Açın kamera kayıtlarını izleyelim dedim ben de çok emin bir şekilde servis müdürü çağırıldı. Servis müdürünü beklerken müşteri temsilcisi hanım efendiye "Bakın benim aracımda daha önceden olan bir şeyi kurnazlık yapıp tamir ettirmeye çalışmıyorum. Bunu yapıp yapmamanız da umrumda değil ben işkillendim gelip size sordum bir şey mi oluyor diye hatta. Ben Ustanızın benim canımı hiçe saymasından yakınıyorum" dedim. Hanım Efendi de sağolsun yüksek mühendislik bilgisi ile " Tabii ben size haksızsınız diyemem müşteri her zaman haklıdır. Akü sallanıyor diye hayati bir risk olmaz" dedi. O esnada Servis müdürü geldi ve durumu anlattım "bakın bu akü kaputa değip şasi yapabilir. Can taşıyorum bu arabada kamera kaydını inceleyelim" dedim. Servis müdürü de "Mesai bitti şimdi yarın gelin inceleyelim gereğini yapalım her şey kayıt altında eğer varsa böyle bir durum ben gereğini yapacağım bana inanın" dedi. Ertesi gün tekrar gittim ve kamera kaydını incelemek istediğimi söyledim. Servis müdürü ile görüştüm, "Dün çok gerildim kusura bakmayın bu yapıda bir insan değilim ancak Arabamı da biliyorum öncesini de biliyorum şu kamera kayıtlarını inceleyelim Ordu'nun dışından giresun tarafından geliyorum." dedim. kendisi de bana " Patron yok, onun odasında olduğu için kayıtları o yokken inceleyemiyoruz, biraz bekleteceğim sizi. siz de uzaktan geliyormuşsunuz. Samimiyetime inanın ben zaten böyle bir personel ile çalışmak istemem, dilerseniz kamera kayıtlarını ben inceleyip size bir kaç güne haber vereyim mutlaka" dedi. Ben de hata edip samimiyetine inandım. Yaklaşık 20 gündür tarafıma dönüş yapılmasını bekliyorum. Hatta iş takvimine not aldı servis müdürü "Onur bey'in ...plakalı aracının tamir işlemi kayıtları izlenecek" şeklinde.

    Şimdi sonuca gelirsek, ben aracım servis bakımlı olsun, garantili temiz ve güvenilir işçilik olsun diye 400-500 lira fazla ödüyorum ve gidip aracımı yetkili servise teslim ediyorum. Kırılan tabla 100 tl'lik ki emin olun kendilerine geliş fiyatı çok daha ucuzdur. Bir parça için hem can güvenliğimi hem de güvenimi hiçe sayıyorlar. Kaldı ki zaten ben asla parça değişimi ile ilgili bir talepte bulunmadım. Çünkü o güven kırıldı artık bu işlemin sonucunda ben güvenip aracımı o kapıdan tekrar sokmam. Personel ile ilgili işlem yapılsın istedim. Akü bu akü. Çok afaki olacak belki ama Bir kasiste kaput ile temas edip şase yapsa araba yanar. İçinde ben de yolcular da yanıp can verebiliriz. İnsan hayatı bu kadar mı önemsiz? Ben hiç bir suretle maddi zararımın giderilmesinin peşinde değilim ancak tarafıma "böyle bir durum oldu biz bir kelepçe atıp, veya bir aparat ile aküyü sabitledik içiniz rahat olsun" denilmiş olsa teşekkür edip oradan ayrılacak yapıda bir insanım. Bir komplikasyon olabilir. Parça elinde olmayabilir. Hepsini geç yapan kişinin borcu harcı olabilir, maaşından kesinti; kendisini ailesini zora sokacak olabilir, bunu da anlarım insanız hepimizin başına gelebilir der geçerdim. Ama bu tutum ve davranış: değil yetkili servis, sanayii'de sıradan bir çırağa bile yakışmaz. Yolda giderken bir kuşa çarpınca onun acısını yaşayan bir insan olarak bir canın bu kadardenli hiçe sayılması gerçekten zoruma gitti. Niyetim parçanın değişimi, veya firmayı karalamak değildir. Gerekli mercilere şikayetlerimi yaptım ve inceleme bekliyorum. Bu arabaya 3 yaşında ki yeğenim de biniyor ve ben bu durumu anlayamıyorum. Nedenini de şöyle söyleyeyim. Yetkili serviste ki hanımefendiye durumu anlatıp insan hayatı bu kadar mı önemsiz dediğimde bana "Müşteri her zaman haklıdır, size haksızsınız demiyorum ama aküden kaynaklı arabanıza hayati hiç bir şey olmaz" diyecek kadar basit bir düşünce yapısında. Daha da söyleyecek bir söz bulamıyorum. Okuma nezaketini gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Güzel huzurlu günler dilerim arkadaşlar.







  • Özet: Arabayı sağlam vermiş akünün tablasında anladığım kadarı ile konulduğu yerde taşlanma izi varmış, yolda giderken ses yapınca farketmişler. Kırmış adamlar o kısmı. Daha sonra durumu anlatmış falan kameraya bakılacakmış bakmamışlar. Adamı oyalamışlar 20 gün geçmiş. Yetkili servise gidiyorum arabam bakımlı olsun yaptıklarına bak rezil herifler diyor kısaca. Sanığın herhangi bir talebi yoktur. Forum ahalisine arz ederim. (Baştan aşağı okudum.)
    Dedi genel kurmay cumhurbaşkanı başbakan amerikan president presenti.. Arkadaş Forum dert yanma yeri değil de boş konuşma yeri olmuş asıl. Kısa kısa yazdığımda da saçma sapan sorular geliyor. Bütün detayları ile yaşadığım bir günü anlattım. Blog tutmadığımın ben de farkındayım. Forumun amacı nedir tam olarak ? Gelip konularda "herkes yakınır oldu" diye yakınmak mı ? Yaşanmış bir olayı paylaşıyorum ki ülkemizde kalite standartları belli bir seviyenin üzerine çıksın diye. Bu forumda yazanı servis yetkilisi görüp benden özür dilesin diye değil. İnsanlarımız tercihini yaparken dikkate alsın. Ben de dahil bir çok tanıdığım alışverişlerimizi marka ve kurum tercihlerimizi forumlardan fikir alarak birbirimiz ile fikirlerimizi paylaşarak yapıyoruz. Ben zaten gerekli mercilere şikayetimi yaptım. Kimseden yakınacak bir halim yok olmaz da umarım. Bu gün araban yoktur seni ilgilendirmez veya bu marka değildir ama yarın bir işin olduğunda nereye gideceğini bil diye yazıyorum. Burada "dert yakınılmasından" dert yakınacak kadar zavallı değilim en azından. Uzunmuş.. kısa veya kalın(puntolu) seviyorsan farklı konuları oku. Konuyu okumadığını bu kadar belli ede ede saçma sapan yorum yapmayı görev mi edindiniz kendinize ? Okuyan çıkar veya çıkmaz zaten şunu okumaya üşenip okumayacak, insana duyurma niyetinde değilim. Hatta senin bunu okumanın bana gram kadar faydası olmaz. Ancak senin ve senin gibi uzun, kısa, dertli, dertsiz takıntısı olmayanlar ile ortak bir dayanışma amacı ile yazıyorum.. Bunu okuyacak insan çıkar mı diye sorma zahmetine gireceğini bu okunur mu ya oku oku bitmyior deseydin, daha farklı cevap verirdim. Okumaktan bu kadar uzak ancak okumadığını bu kadar eleştirebilecek kapasitede insan yeri oldu bu forum.
    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak. Bu neslin hastalığı sanırım.. Bilale anlatır gibi anlatmak isterdim ama zaten duyurmak istediğim kitle bilal olmayan.. Okumadığın için bilmiyorsun tabi yazıda belirttiğim gibi "tazmin peşinde" değilim. Böyle bir tazmine ihtiyacım da yok zaten. Arada ki güven ilişkisi zedelendiği için gidip tekrar yaptıracak da değilim. Gerekli mercilere şikayet bazında başvurularımı zaten yaptım. Sağ olun akıl vermeye çalıştığınız için. Sanırım insan kendisinde olmayanı bol keseden verebiliyor. İlgi çekmek niyetinde hiç değilim.. Fukaralığın çok türlüsünü gördüm ancak bu türlüsünü de öğrettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Ne niyetle yazdığınızı bilmiyorum ancak okumayarak yorum yazma cehaletine ve gafletine düşerek kendinizi küçük düşürmeyin lütfen. Zira Söylemlerinizin cevabı zaten yazdığım yazıda mevcut. Sanrılarınızla size mutluluklar dilerim.
  • Biri özet yazsın..
  • freemangroovy kullanıcısına yanıt
    İlk esprin mi ?
  • Geçmiş olsun
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freemangroovy

    Biri özet yazsın..
    Özet:
    ORDU ATEŞ Hyundai Yetkili servisine söyleyecek söz bulamamış.

    İki sayfa yazı okumak bu kadar zor galiba.
  • Hyundai bildiğim kadarıyla müşteri memnuniyetine baya önem veriyor. Merkezini arayıp durumu anlatın. Yardımcı olacaklardır.
  • Özet: Arabayı sağlam vermiş akünün tablasında anladığım kadarı ile konulduğu yerde taşlanma izi varmış, yolda giderken ses yapınca farketmişler. Kırmış adamlar o kısmı. Daha sonra durumu anlatmış falan kameraya bakılacakmış bakmamışlar. Adamı oyalamışlar 20 gün geçmiş. Yetkili servise gidiyorum arabam bakımlı olsun yaptıklarına bak rezil herifler diyor kısaca. Sanığın herhangi bir talebi yoktur. Forum ahalisine arz ederim. (Baştan aşağı okudum.)
  • Cimer ve şikayetvar.com kanalı ile şikayette bulundum. Hemen akabinde dönüş sağladık bir kaç bilgi güncellendi bakalım bekliyorum şimdilik sonucu. Açıkcası şikayeti yazdıktan 10 dk sonra dönüş yapılması insanın içini bir rahatlatıyor. Ama sonucu göreceğiz.
  • cebrail.bsrn kullanıcısına yanıt
    Valla ben de Ordu'ya memlekete gittim normalde Ankara'da Ş.Altınsoy'a gidiyorum adamlar arabanızın içini temizletemedik, yıkama biri kapandı sizin iş uzayınca diye özür diliyorlar. Oto kokusu hediye ediyorlar. İçim rahat, kafam rahat yoluma devam ediyorum ama bir hata ettim güvenip teslim ettim arabayı. Mesele tablanın kırılması da değil düşün ki bir yetkili servis müdürü kamera kayıtlarını izleyelim her araba başında yapılan hizmeti kayıt alan kameralar var muhakkak belli olur diyor. İş takvimine not düşüyor. İletişim bilgimi alıyor ancak 20 gün geçmiş lütuf edip dönmüyor bile. Ee niye o zaman servise gidiyoruz ben sanayii'den 400 tl'ye fiyat aldım baskı balata değişimi için. İnternette orjinali 84 liralık bir parça için 40 takla atıyorlar kaldı ki parça tazminini istemiyorum. Sadece yapılan hatanın farkına varılsın istiyorum. Bu hem kendilerini geliştirmeleri için hem de firma ismi için olumlu bir durum. Paranla rezil oluyorsun




  • Ayni zamanda Opel Ateş var dimi yan tarafında?
  • tehlike.com T kullanıcısına yanıt
    evet opel ve honda
  • onrgly88 kullanıcısına yanıt
    Orası sıkıntı harbiden...
  • Dert yanma yeri oldu bu forum. Hadi onu geçtim sence bunu okuyacak insan çıkar mı?
  • Drxl kullanıcısına yanıt
    Arabasına ve ayırdığı zamana verdiği paraya saygılı olan herkes olur, okuması gerekir
  • Umarım şikayetinizi çözüme kavuştuturlar, gelişme olursa konuyu günceller misiniz?
  • Drxl kullanıcısına yanıt
    Dedi genel kurmay cumhurbaşkanı başbakan amerikan president presenti.. Arkadaş Forum dert yanma yeri değil de boş konuşma yeri olmuş asıl. Kısa kısa yazdığımda da saçma sapan sorular geliyor. Bütün detayları ile yaşadığım bir günü anlattım. Blog tutmadığımın ben de farkındayım. Forumun amacı nedir tam olarak ? Gelip konularda "herkes yakınır oldu" diye yakınmak mı ? Yaşanmış bir olayı paylaşıyorum ki ülkemizde kalite standartları belli bir seviyenin üzerine çıksın diye. Bu forumda yazanı servis yetkilisi görüp benden özür dilesin diye değil. İnsanlarımız tercihini yaparken dikkate alsın. Ben de dahil bir çok tanıdığım alışverişlerimizi marka ve kurum tercihlerimizi forumlardan fikir alarak birbirimiz ile fikirlerimizi paylaşarak yapıyoruz. Ben zaten gerekli mercilere şikayetimi yaptım. Kimseden yakınacak bir halim yok olmaz da umarım. Bu gün araban yoktur seni ilgilendirmez veya bu marka değildir ama yarın bir işin olduğunda nereye gideceğini bil diye yazıyorum. Burada "dert yakınılmasından" dert yakınacak kadar zavallı değilim en azından. Uzunmuş.. kısa veya kalın(puntolu) seviyorsan farklı konuları oku. Konuyu okumadığını bu kadar belli ede ede saçma sapan yorum yapmayı görev mi edindiniz kendinize ? Okuyan çıkar veya çıkmaz zaten şunu okumaya üşenip okumayacak, insana duyurma niyetinde değilim. Hatta senin bunu okumanın bana gram kadar faydası olmaz. Ancak senin ve senin gibi uzun, kısa, dertli, dertsiz takıntısı olmayanlar ile ortak bir dayanışma amacı ile yazıyorum.. Bunu okuyacak insan çıkar mı diye sorma zahmetine gireceğini bu okunur mu ya oku oku bitmyior deseydin, daha farklı cevap verirdim. Okumaktan bu kadar uzak ancak okumadığını bu kadar eleştirebilecek kapasitede insan yeri oldu bu forum.




  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Muhakkak..
  • tehlike.com T kullanıcısına yanıt
    Zaten ben 2.kez sorunu göstermeye gittiğimde farklı bir accent blue kullanıcısı da yapacağınız işe diye hayıflanarak çıkmıştı.. Ama bilmediğimizden açıkcası gitmeden önce forumlarda biraz araştırır öyle giderim ancak hiç bir yorum bulamayınca işimi şansa bıraktım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.