Şimdi Ara

Oto Temizlik İşine Girmek Üzereyim. Tavsiyeleriniz ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
177
Cevap
3
Favori
8.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By tAyLaN_21


    quote:

    Orijinalden alıntı: bluENight

    Dostum öncelikle hayırlı olsun zaten detaylar fazlasıyla yazılmış.


    be başıma gelen bir şeyi paylaşmak istedim. bilgisayar işiyle uğraşıyorum geçen sene ofisimi açmadan önce klasik bir görüntü olmasın diye vitrin tasarımından tutunda isime kadar herşeyi farklı düşündüm . fakat hesap etmediğim şey müşteri portfoyumdu. başta en basit tabiriyle bilgisayarcı olduğum dahi anlaşılmadı. Benim size tavsiyem detayları çok güzel düşünmüşsünüz. Mümkün mertebe sade ve anlaşılır olarak müşteriye aktarırsanız oldukça başarılı olacağınıza inancım tam.


    Şimdiden bol kazanç. İzmire yolum düşerse bi kahvenizi içmeye uğrarım.





    Çok sağolun. Evet malesef anlatma ve anlama zorluğunun fazla olduğu bir ülkedeyiz. Bu konuda çok haklısınız. Hatta ne yaparsak yapalım belki bir çok müşteri bizim detaylara inip temizlediğimiz bölgeleri farketmeyecek bile. Ama biz yinede temizleyeceğiz. Müşteri aracının her noktasını kontrol edecekmiş şekilde bu işi en profesyonel şekilde yapacağız. Bugün görmeselerde yarın elbet farkedeceklerdir. Bu sektöre girip bu işle meşgul olduğumuz sürece yapabileceğimizin en iyisini yapacağız. Bu elbet farkedilecektir. Bekleyeceğiz. Sabredeceğiz. İnanıyorum ki bir gün çok iyi bir marka olarak aracı olan her vatandaşın canının çekeceği bir yer olacağız... :)
    Teşekkür ederim. Saygılar.



    Müşterinin farkı fark etmeyeceğini düşünüyorsanız bunu mutlaka farkettirecek bir uygulama yapın. Temizlik sonrası müşteriye neler yapıldığını tek tek anlatabilirsiniz.(Check-list şeklinde bir kağıtta neler yapıldıysa checklensin mesala)
    Temizlik öncesi de müşteriden özellikle dikkat etmemizi istediğiniz hususlar var mıdır diye bilgi alabilirsiniz.
    Standartlarınızı iyi belirleyin ve bu standartları tutturmaya çalışın ki marka olmak istiyorsunuz ilerde bir ziebart ve sonax olmak için standartlar oldukça önemli olacak.
    Müşterileriniz ile ilgili ne kadar bilgi alabiliyorsanız alın. Bunları veritabanınızda kaydedin. Bir müşteri her hafta cumartesi günleri gelip size aracınızı yıkatıyorsa veya en az ayda bir kere geliyorsa davranışını değiştirip daha az gelmeye başladığında veya uzun bir süre gelmediğinde müşterinize geri dönüş yapın mutlaka.
    Aslında kısacası bir müşteri ilişkileri yönetimi(CRM) uygulamanız olsun.
    Müşteriniz aracı saat kaçta teslim etti , aracın temizlik işlemi saat kaçta bitti. Her müşteri için bu bilgileri tutun. Hangi iş ortalama ne kadar sürüyor bilgisi çok önemli böylece müşteriye ortalama ne kadar beklemesi gerektiği bilgisini gerçekci bir şekilde verebilirsiniz.


    Birçok detayı düşünmüşsünüz zaten bunların hepsini aynı anda gerçekleştirmeye çalışmayın. İyi bir nokta da başlayın bu işe elbette ama bu düşündüğünüz detayların hepsini zamanla uygulamaya koyun. hepsini bir anda hemen uygulamaya geçirmek çok mümkün olmayacaktır. Zamanla çıtayı yukarılara taşımanız müşterileriniz tarafından takdir edilecektir.

    Premium hizmet vereceksiniz fiyatlarınızda bu doğrultuda olacaktır yoksa bu forumda yazılanların hepsini yapmanın maliyetini çıkarmanız mümkün olmayacaktır. Bakarsınız 1 sene sonra franchise almak için size başvururum benimde bulunduğum yerde çok büyük eksiklik var bu konuda. :)

    Bahsettiğiniz bir şekilde hizmet sağladığınız takdir 30TL hiç acımadan verebilirim. Emin olun bu ücret F/K olarak baktığınızda hiç de fazla olmaz. Yolunuz açık olsun.
    Başarılar dilerim arkadaşım , umarım istediklerini yapma fırsatını elde eder ve gerçekleştirirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozturkce -- 16 Temmuz 2011; 15:43:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Burda kuru buz sistemlen Motor yıkama yapılıyor, bazı Üreticiler Motor yıkamayı tavsiye etmezler yanlız bu sistemde ıslanma risikosu yokdur




    Evet, motor temizleme ile ilgili en profesyonel yöntemi araştırıyoruz en uygunu neyse onu uygulayacağız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TYNOTO -- 16 Temmuz 2011; 16:15:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey joe

    Hayırlı olsun.Karşıyaka'da açıyor olsaydınız kesin devamlı müşteriniz olurdum.Burada böyle prensipli yer yok maalesef.


    Olsun biz yinede bekleriz sizi. En azından kuaför hizmetlerimizden yararlanmak için o kadarcık yol gelinebilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturkce

    quote:

    Orijinalden alıntı: By tAyLaN_21


    quote:

    Orijinalden alıntı: bluENight

    Dostum öncelikle hayırlı olsun zaten detaylar fazlasıyla yazılmış.


    be başıma gelen bir şeyi paylaşmak istedim. bilgisayar işiyle uğraşıyorum geçen sene ofisimi açmadan önce klasik bir görüntü olmasın diye vitrin tasarımından tutunda isime kadar herşeyi farklı düşündüm . fakat hesap etmediğim şey müşteri portfoyumdu. başta en basit tabiriyle bilgisayarcı olduğum dahi anlaşılmadı. Benim size tavsiyem detayları çok güzel düşünmüşsünüz. Mümkün mertebe sade ve anlaşılır olarak müşteriye aktarırsanız oldukça başarılı olacağınıza inancım tam.


    Şimdiden bol kazanç. İzmire yolum düşerse bi kahvenizi içmeye uğrarım.





    Çok sağolun. Evet malesef anlatma ve anlama zorluğunun fazla olduğu bir ülkedeyiz. Bu konuda çok haklısınız. Hatta ne yaparsak yapalım belki bir çok müşteri bizim detaylara inip temizlediğimiz bölgeleri farketmeyecek bile. Ama biz yinede temizleyeceğiz. Müşteri aracının her noktasını kontrol edecekmiş şekilde bu işi en profesyonel şekilde yapacağız. Bugün görmeselerde yarın elbet farkedeceklerdir. Bu sektöre girip bu işle meşgul olduğumuz sürece yapabileceğimizin en iyisini yapacağız. Bu elbet farkedilecektir. Bekleyeceğiz. Sabredeceğiz. İnanıyorum ki bir gün çok iyi bir marka olarak aracı olan her vatandaşın canının çekeceği bir yer olacağız... :)
    Teşekkür ederim. Saygılar.



    Müşterinin farkı fark etmeyeceğini düşünüyorsanız bunu mutlaka farkettirecek bir uygulama yapın. Temizlik sonrası müşteriye neler yapıldığını tek tek anlatabilirsiniz.(Check-list şeklinde bir kağıtta neler yapıldıysa checklensin mesala)
    Temizlik öncesi de müşteriden özellikle dikkat etmemizi istediğiniz hususlar var mıdır diye bilgi alabilirsiniz.
    Standartlarınızı iyi belirleyin ve bu standartları tutturmaya çalışın ki marka olmak istiyorsunuz ilerde bir ziebart ve sonax olmak için standartlar oldukça önemli olacak.
    Müşterileriniz ile ilgili ne kadar bilgi alabiliyorsanız alın. Bunları veritabanınızda kaydedin. Bir müşteri her hafta cumartesi günleri gelip size aracınızı yıkatıyorsa veya en az ayda bir kere geliyorsa davranışını değiştirip daha az gelmeye başladığında veya uzun bir süre gelmediğinde müşterinize geri dönüş yapın mutlaka.
    Aslında kısacası bir müşteri ilişkileri yönetimi(CRM) uygulamanız olsun.
    Müşteriniz aracı saat kaçta teslim etti , aracın temizlik işlemi saat kaçta bitti. Her müşteri için bu bilgileri tutun. Hangi iş ortalama ne kadar sürüyor bilgisi çok önemli böylece müşteriye ortalama ne kadar beklemesi gerektiği bilgisini gerçekci bir şekilde verebilirsiniz.


    Birçok detayı düşünmüşsünüz zaten bunların hepsini aynı anda gerçekleştirmeye çalışmayın. İyi bir nokta da başlayın bu işe elbette ama bu düşündüğünüz detayların hepsini zamanla uygulamaya koyun. hepsini bir anda hemen uygulamaya geçirmek çok mümkün olmayacaktır. Zamanla çıtayı yukarılara taşımanız müşterileriniz tarafından takdir edilecektir.

    Premium hizmet vereceksiniz fiyatlarınızda bu doğrultuda olacaktır yoksa bu forumda yazılanların hepsini yapmanın maliyetini çıkarmanız mümkün olmayacaktır. Bakarsınız 1 sene sonra franchise almak için size başvururum benimde bulunduğum yerde çok büyük eksiklik var bu konuda. :)

    Bahsettiğiniz bir şekilde hizmet sağladığınız takdir 30TL hiç acımadan verebilirim. Emin olun bu ücret F/K olarak baktığınızda hiç de fazla olmaz. Yolunuz açık olsun.
    Başarılar dilerim arkadaşım , umarım istediklerini yapma fırsatını elde eder ve gerçekleştirirsin.
    quote:


    Müşterinin farkı fark etmeyeceğini düşünüyorsanız bunu mutlaka farkettirecek bir uygulama yapın. Temizlik sonrası müşteriye neler yapıldığını tek tek anlatabilirsiniz.(Check-list şeklinde bir kağıtta neler yapıldıysa checklensin mesala)
    Temizlik öncesi de müşteriden özellikle dikkat etmemizi istediğiniz hususlar var mıdır diye bilgi alabilirsiniz.
    Standartlarınızı iyi belirleyin ve bu standartları tutturmaya çalışın ki marka olmak istiyorsunuz ilerde bir ziebart ve sonax olmak için standartlar oldukça önemli olacak.
    Müşterileriniz ile ilgili ne kadar bilgi alabiliyorsanız alın. Bunları veritabanınızda kaydedin. Bir müşteri her hafta cumartesi günleri gelip size aracınızı yıkatıyorsa veya en az ayda bir kere geliyorsa davranışını değiştirip daha az gelmeye başladığında veya uzun bir süre gelmediğinde müşterinize geri dönüş yapın mutlaka.
    Aslında kısacası bir müşteri ilişkileri yönetimi(CRM) uygulamanız olsun.
    Müşteriniz aracı saat kaçta teslim etti , aracın temizlik işlemi saat kaçta bitti. Her müşteri için bu bilgileri tutun. Hangi iş ortalama ne kadar sürüyor bilgisi çok önemli böylece müşteriye ortalama ne kadar beklemesi gerektiği bilgisini gerçekci bir şekilde verebilirsiniz.


    Birçok detayı düşünmüşsünüz zaten bunların hepsini aynı anda gerçekleştirmeye çalışmayın. İyi bir nokta da başlayın bu işe elbette ama bu düşündüğünüz detayların hepsini zamanla uygulamaya koyun. hepsini bir anda hemen uygulamaya geçirmek çok mümkün olmayacaktır. Zamanla çıtayı yukarılara taşımanız müşterileriniz tarafından takdir edilecektir.

    Premium hizmet vereceksiniz fiyatlarınızda bu doğrultuda olacaktır yoksa bu forumda yazılanların hepsini yapmanın maliyetini çıkarmanız mümkün olmayacaktır. Bakarsınız 1 sene sonra franchise almak için size başvururum benimde bulunduğum yerde çok büyük eksiklik var bu konuda. :)

    Bahsettiğiniz bir şekilde hizmet sağladığınız takdir 30TL hiç acımadan verebilirim. Emin olun bu ücret F/K olarak baktığınızda hiç de fazla olmaz. Yolunuz açık olsun.
    Başarılar dilerim arkadaşım , umarım istediklerini yapma fırsatını elde eder ve gerçekleştirirsin.



    Franchising modelini uygulayabileceğimiz bir sistem oluşturmaya çalıştığımızı anlamanız beni gururlandırdı açıkcası. Çok teşekkür ederim. Tüm fikirlerimizi anlamışsınız. İnanın bu işi iş olsun diye değil Marka olabilmek ve bu işte Tek olabilmek için bütün gücümle çabalayacağım. Bu belirttiğimiz kriterleri ilk günden itibaren uygulamaya koyacak hatta açılışı yapmadan önce bir kaç gün boyunca yakın çevremizdeki belirli sayıda bir aracı ücretsiz olarak alıp temizliğini yaparak bu sistemin provasını yapacağız. Açıldığımız andan itibaren müşterilerimize sözünü verdiğimiz her prosedürü tek tek uygulayacağız. Elbette zamanla daha iyi oturtulacak uygulamalarımız olacak... İnsan inandıktan sonra başaramayacağı şey yoktur...

    Tekrardan teşekkür ederim ilginiz ve tavsiyeleriniz için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TYNOTO -- 16 Temmuz 2011; 16:27:23 >




  • Öncelikle hayırlı uğurlu olsun.
    Benim de en sinir olduğum şey,aracın teybinin açılması.
    Buca dan bende gelirim Gaziemir e sırf böyle bir hizmet için.Allah utandırmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey joe

    Hayırlı olsun.Karşıyaka'da açıyor olsaydınız kesin devamlı müşteriniz olurdum.Burada böyle prensipli yer yok maalesef.

    Bostanlı demirköprünün oradaki kanalin yaninda olan karşıyaka oto temizleme hakkinda ne dusunuyorsunuz? O cevrede oturanlar hep orada yikatiyor arabalarini ama bence cok yetersiz bir yer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~YuSuFeLiLi~

    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun.
    Benim de en sinir olduğum şey,aracın teybinin açılması.
    Buca dan bende gelirim Gaziemir e sırf böyle bir hizmet için.Allah utandırmasın.


    Her zaman beklerim. İyi dilekleriniz vede desteğiniz için çok teşekkür ederim...
  • Fikirleriniz güzel burada bu konuda fikir almanızda süper ;) Yanlzı bu bahsettiklerinizi yapmak başlangıç için çok büyük bütçeler gerektirecektir. Ve bu yatırımın geri dönüşü hızlı olmayacaktır bu konuda dikkat edin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Benim bir yıkamacıdaki dikkat ettiklerim:

    1) Yıkamacıda çalışanların tipi: Efendi olacak. Müşterinin arabasına kendi arabasıymış gibi davranacak. Müşteriye saygılı olacak. Tam gaz verip, ani fren yaptımı bende sigortalar atıyor :) Arabanın teybini açmayacak.

    Arkadaşın yazdığına kesinlikle katılıyorum.

    ps3, pc vs. olmasa da olur yeter ki işini severek yapacak efendi adamları bulup çalıştırabilecek bir ortam yarat.

    Yıkamaya bıraktığım arabamı gözümün önünde garç diye geri vitese geçirip daracık alanda dip gaz kalkan tipte çok adam var.

    Çok yere gittim oto yıkama için çoğunda da hüsran oldu. Sebebi de çalıştırılan kişilerin tavırları, hareketleri.

    Personel konusunda standart tuturabilirsen işin devamlı olur diye düşünüyorum.

    Ben de İzmirdeyim, işyerim Gaziemirde.

    Açılırsa mutlaka denemeye gelirim

    Hayırlısı olsun




  • şimdiden hayırlı olsun

    bende g.emire yakın çalışıyorum, açılışta haber verin en azından pm atın, gelip destek olalım
  • Sayın Bir Üye ve AviatoR isimli arkadaşlar. Desteğiniz için teşekkür ederim. Umarım misafirimiz olursunuz. Görüşmek üzere... :)
  • Bir kahvenin 40 yıl hatırı var derler ya, o kadar doğru ki, küçük jestler bazen insanları çok etkiliyor. Güzel bir bekleme salonu yapın. Premium hizmet verin. En çok okunan günlük gazeteler ve Forbes gibi dergileri koyun bekleme salonuna, elit kesime hitap edin. Aklıma şimdilik bunlar geliyor, arabamı yıkatırken, en sevmediğim şey sıkılmak. Hiperaktif bir insanım çünkü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rotflmao

    Bir kahvenin 40 yıl hatırı var derler ya, o kadar doğru ki, küçük jestler bazen insanları çok etkiliyor. Güzel bir bekleme salonu yapın. Premium hizmet verin. En çok okunan günlük gazeteler ve Forbes gibi dergileri koyun bekleme salonuna, elit kesime hitap edin. Aklıma şimdilik bunlar geliyor, arabamı yıkatırken, en sevmediğim şey sıkılmak. Hiperaktif bir insanım çünkü


    Evet çok haklısınız... Hedef kitle olarak Elit kesimi alıyoruz. Bekleme salonundan çıkmayı istemeyek müşterilerimiz umarım. Hatta yav şu arabayı bi daha yıkayın siz diyenler bile olabilir :D :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: hey joe

    Hayırlı olsun.Karşıyaka'da açıyor olsaydınız kesin devamlı müşteriniz olurdum.Burada böyle prensipli yer yok maalesef.

    Bostanlı demirköprünün oradaki kanalin yaninda olan karşıyaka oto temizleme hakkinda ne dusunuyorsunuz? O cevrede oturanlar hep orada yikatiyor arabalarini ama bence cok yetersiz bir yer.


    İlk ve aynı zamanda son yıkatmamda yıkayan arkadaş,ıslak kirli bezlerini ön koltukların üzerinde unuttu leke oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey joe -- 17 Temmuz 2011; 0:04:25 >




  • Alacagınız elemanlar kesinlikle Deneyimli Olsun.Benim Aracın Tavanını Islak bezle Silmişler Hep Sarktı Köşelerden.
  • Taylancım :)

    Hayırlı olsun şimdeden, Başaracağına ben inanıyorum Hatta açtıktan sonra ziyaretine de gelmeye çalışacağım..

    Maddelerden birine takıldım


    * Gelen araçların Cam ve Motor suyu kontrol edilecek ve eksik olanlar ücretsiz olarak tamamlanacaktır...


    Bence bu maddeye hiç dokunma, titiz kişiler olacaktır özellikle aracını sever kişiler neler konduğuna güvenemeyebilir..Yada sadece sorarak yapılabilir.
    En önemliside ekonomi olarak, abi neredeyse tüm araçlarda silecek suyu azdır :) Haliyle sen bunlara sıvı yetiştiremezsin ki ! çok masraflı olacaktır.

    Sende değinmişsin, fiyat olarak benzerlerinden fazla taşkın olmamalı hatta az olmalı ilk etap'da daha sonra kalite ile birlikte yükseltebilirsin..

    Kolay gelsin şimdiden kardeşim..Görüşürüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    Taylancım :)

    Hayırlı olsun şimdeden, Başaracağına ben inanıyorum Hatta açtıktan sonra ziyaretine de gelmeye çalışacağım..

    Maddelerden birine takıldım


    * Gelen araçların Cam ve Motor suyu kontrol edilecek ve eksik olanlar ücretsiz olarak tamamlanacaktır...


    Bence bu maddeye hiç dokunma, titiz kişiler olacaktır özellikle aracını sever kişiler neler konduğuna güvenemeyebilir..Yada sadece sorarak yapılabilir.
    En önemliside ekonomi olarak, abi neredeyse tüm araçlarda silecek suyu azdır :) Haliyle sen bunlara sıvı yetiştiremezsin ki ! çok masraflı olacaktır.

    Sende değinmişsin, fiyat olarak benzerlerinden fazla taşkın olmamalı hatta az olmalı ilk etap'da daha sonra kalite ile birlikte yükseltebilirsin..

    Kolay gelsin şimdiden kardeşim..Görüşürüz.


    Canım kardeşim. :) E gelde görüşelim artık. . .

    Teşekkür ederim desteğin için. Özellikle titiz insanlarla çalışmayı istiyorum ben. Yani gerçekten aracına önem veren ne tarz işlemleri yaptığımıza uygulamalarımızın detaylarına dikkat edebilecek müşteri kesimleriyle çalışmayı hedefliyorum. Kulladığım tüm ürünlerin markalarını özenle seçeceğim için tüm bu markaları mekanın belirli yerlerinde müşterinin gözüyle görmesini ve özelliklerini inceleyebilmesini sağlayacağım.

    Çağataycığım en kısa zamanda ilk fırsatında seni özellikle bekliyorum kardeşim izmir e geldiğin an bendesin. Görüşmek üzere dikkat et kendine... :)




  • Biliyorsun arada sırada gelemeye çalışıyorum ve arıyorum ama bir türlü olmadı

    Birdahakine olacak inş...Gelir - Gider i hesaplayarak acilen bak bakalım kar felan ne oluyor :)

    Ortak felan ararsan yani

    Hadi görüşürüz... Bize de bekleriz bu arada :) Anladın sen..
  • Geldiginde mutlaka bekliyorum kardesim...
    Proje asamasi bitmek uzere arkadaslar, bu hafta resmi islemlere geciyorum. Kisa bir sure sonra acilmis oluyoruz İnsallah. İsim kesinlesti. ` TYN´ Markasini kisa zamanda seckin otomotiv markalari arasinda gorebilirsiniz...
  • hayırlı uğurlu olsun, allah utandırmasın. bende yakın zamanda oto yıkama işi düşünüyorum. yeri açacak olursam sizinle iletişime geçerim. tavsiyelerinizi dinlemek isterim. kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2300 -- 5 Ağustos 2011; 19:35:37 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.