Şimdi Ara

Otobus kazası fren patlamıs(24 cana mal olan Muglada) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
3.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Banada biraz el freni çekmiş gibi geldi, böyle yüksek arabada küçük tekerler var. Arkayı bırakmak yerine savurup taklaya kalkmaz mı? Fren tutmadıysa el frenine asıldı belkide. Birde böyle araç kullanıp gereksiz yere freni kullanacağını düşünmüyorum şoförün uzun yolda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şekilsiniz ya -- 18 Mayıs 2017; 0:36:56 >
  • Tamam Fren patlamis ancak ;



    Aracin Muaneye Istasyonundan Fren arizasi nedeniyle 3 defa kaldigini biliyor muydunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    ESP zorunluluğu boşa getirilmedi Avrupa'da.

    Esp böyle bir virajda aynı böyle kafayı döndüremeyen arabada sağ arka tekerleğe fren uygulayarak kafayı içeri vermeye çalışır. Bu videoda ise aracın sağ arka tekerinin yere bastığını bile düşünmüyorum. Kaldı ki fren arızası varsa ya da frenler yanmışsa esp zaten bir şey yapamaz, iş o raddeye gelmez.

    Esp mucize değildir. Sadece fizikten faydalanan bir yardımcı sistemdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav arkadaslar birakin hala fren isindi fren isindi. Oraya gidin bi semsiye bi tabure atin gunde kac ayda kac araba geciyor gorun. Yilda 1 kaza oluyorsa diger gecen binlerce otobusun kamyonun hicmi freni isinmiyor tutmuyor gozunuz sevem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Tamam Fren patlamis ancak ;



    Aracin Muaneye Istasyonundan Fren arizasi nedeniyle 3 defa kaldigini biliyor muydunuz?

    Benim teorim freni tamir eden usta yapamadi sorumlusu tsmirci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fren patladı denilince insanların aklına fren hiç tutmuyor geliyor. Bu arabada havalı fren sistemi mevcut. Bir dagiticidan her lastiğe giden fren hortumu var. Ağır vasıtalar da patlama bu giden hortumları birinde oluyor. Hortum patlayınca ilk etapta sadece ait olduğu lastikte fren yapılmıyor. Daha sonrasında hava bittiği için tüm fren sistemi çalışmıyor.



    Keşke tüm fren sistemi calismasaydi. Şoför sağ tarafa midibüsü yatırır bu kadar can kaybı olmazdı.



    Kaza videosunu izledim, midibus aniden sola yöneliyor. Bu durum fren patlamasını destekliyor. Lastiklerden birinde fren yalilamamasi sonucu ani frende fren yapılmayan lastik yönüne doğru araç yatar ve kontrol kaybedilir. Aynı esp mantığı. Aracın kaydığı yönün tersindeki frenler çalışarak denge sağlanır.



    Midibüsler yüksek yapıları nedeniyle devrilmeye ve kontrol dışına çıkmaya çok müsait. En küçük denge kaybında kazada olduğu gibi sürücünün kontrolü kaybetmesiyle araç yoldan çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burhan kullanıcısına yanıt
    https://m.mynet.com/son-dakika-rus-turistleri-tasiyan-midibus-sarampole-devrildi-yaralilar-var-guncel-3046163





    Bugün birtane daha devrildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreoz25

    https://m.mynet.com/son-dakika-rus-turistleri-tasiyan-midibus-sarampole-devrildi-yaralilar-var-guncel-3046163





    Bugün birtane daha devrildi.

    Ayni servis veya ustaya gidiyolarsa benim tez ispatlanmis olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onunuzdeki ay gazete mansetleri: tamirci fetocu sofor fetocu cikti.. Herkes fetocu zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O değilde kamil koç un şehir içi minibüslerinde bile retarder var bu araçta yokmuymuş acaba frenlere yardımcı olurdu.
  • son gelısmeler varmı konuyla alakalı
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.