Şimdi Ara

OTOBÜSÇÜLER MEKANI MARKALAR VE MODELLER (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
654
Cevap
1
Favori
167.492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Buda Bizim Eski EmekTar :(

     OTOBÜSÇÜLER MEKANI MARKALAR VE MODELLER
  • nerede o eski v8 ler nerede o eski prensesler dilleri olsalarda konuşsalar. yollarda çok gaz basmışlardır birbirleri ile mercedes v8 ler rampada giderdi prensesler maratonlar düzde. bi prenseste pompa açtırmak suretiyle 205 km/h ile radara girenleri biliyorum ama prenseslerin tek sıkıntısı rampada bayılırlardı ayrıca durdurmak ayrı bir ustalık isterdi düz yolda giderken vitesleri 7-5-3 şeklinde kuçülterek yavaşlatırdık yataklar bilyeli olduğu için banamısın demezdi hey gidi günler hey
  • Ne çok otobüs sever varmış :) Ben çok küçükken 302 leri hatırlıyorum 80'li yılları ortaları ama otobüs sevdam 0303 lerle zirveye çıkmıştır...
    V8 lerin gürültüsü hiç birşeyin yerini alamaz :) 304' e yolların kralı derler 403 o bir efsanedir, Travegoyu hiç sevmedim mızmız çocuk gibi :)
    Ama ne olursa olsun 98 kasa çekik gözlü manalı bakışlardaki 403'ü hiç birisine değişmem :)
  • ben travegoyu 403 e göre daha çok beğeniyorum tek eksiği koltukların rahat olmamasıydı ama Buda baya düzeldi özellikle 2+1 ler çok rahat ama tourismo hiç rahat değil bence ama setradaki konfor hiçbirinde yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık Travegodan Çok Temsa Safirler Ve Tourismolar Satmaya Başladı Travegonun Satışları Baya Düştü Setra Artık Satmıyor Zaten 500 Serisini Piyasaya Sürcek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikeles

    Artık Travegodan Çok Temsa Safirler Ve Tourismolar Satmaya Başladı Travegonun Satışları Baya Düştü Setra Artık Satmıyor Zaten 500 Serisini Piyasaya Sürcek

    temsa safirin tasarımı hoşuma gidiyor
  • Arkadaşlar,dikkat ediyorumda şöför boyuna otobüste direksiyonun hemen altında sağ kol var hep kolu kullanıyor sonra otobüs yavaşlıyor,acaba fren mi bu bunu açıklayabilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marseltalon

    Arkadaşlar,dikkat ediyorumda şöför boyuna otobüste direksiyonun hemen altında sağ kol var hep kolu kullanıyor sonra otobüs yavaşlıyor,acaba fren mi bu bunu açıklayabilirmisiniz?

    retarder freni yani motor freni ağır vasıtaları güvenli ve etkin bir şekilde yavaşlatan yüksek verimli hidrolik sistem diyebiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkan94

    quote:

    Orijinalden alıntı: marseltalon

    Arkadaşlar,dikkat ediyorumda şöför boyuna otobüste direksiyonun hemen altında sağ kol var hep kolu kullanıyor sonra otobüs yavaşlıyor,acaba fren mi bu bunu açıklayabilirmisiniz?

    retarder freni yani motor freni ağır vasıtaları güvenli ve etkin bir şekilde yavaşlatan yüksek verimli hidrolik sistem diyebiliriz

    Anladım,teşekkürler.
  • retarder freni yani motor freni ağır vasıtaları güvenli ve etkin bir şekilde yavaşlatan yüksek verimli hidrolik sistem diyebiliriz

    retarder ile motor frenini karıştırmayalım motor freni ayrıdır retareder ayrıdır. motor freni motor devrini düşürür. retarder ise iki çeşittir 1.si yağlı (voith) retarder şanzımandan aracı yavaşlatır. 2.si ise elektrikli (telma) retader dir o da şaftın dönüş hızını yavaşlatarak aracı yavaşlatır
  •  OTOBÜSÇÜLER MEKANI MARKALAR VE MODELLER
  • Ellerinize sağlık gerçekten güzel bir değerlendirme olmus
  • merak ettiğim bişey var o302 ile o302s in yakıtları arasında ne kadar fark var yüz km ne yaktığını bilen var mı
  • Artık 2016 Travego lar geliyor arkadaşlar .. çıkacağı söyleniyor hatta haberi var. Bekleyip göreceğiz nasıl bir şey olacaktır.

    Otobüslere gelirsek bende sevmiştirim otobüsleri sırf meraktan adı saklı firmada çalışmıştırım da ..

    En güzel bindiğim araba .. Ulusoy 'daki 48 R 4848 plakalı Efe Tur'dan çıkma Fuar Setra S 417 HDH ' dir ..

    Şöförü de arabayı devirli kullandı ve inanılmaz bir ivmeyle uçuyor.

    Afyon Köroğlubeli rampasını bilenler bilir , araba 80 den aşağı düşmeden çıktı. V8 in gücü bir başkamış gerçekten. Rampada Travego ları yedik , hatta bir çok binek arabayı da geçti gittik.

    Gerçekten etkileyici bir araba ve otobüs , ve şöförü vardı .. benim gördüğüm en güzel seyahatlerden birisiydi. Arabayı devirli kullanınca resmen uçuyor.

    Kırmızı ışıklarda bir çok otobüsle kalkışta kapıştı , kapışanlarda oldu .. yok geçemiyorlar. V8 motoru farklı gerçekten. Bir tane boş dorseli SCANİA Tır vardı .. onu zorladık ama geçemedik. Sonuçta O da R 420 olsa da bir Scania idi.

    Kısacası bunlar büyük taşıtlara olan ilgimden detaylar diyelim.

    Yolların hakimi genelde TIRLARDIR fakat otobüs kısımında SETRAYI da eklemek istiyorum. Bu arabaların rengi de güzel olunca bir başka oluyor.

    Hep en sevdiğim model SETRA olmuştu malesef yeni Setralar da çıktı. Ama adamlar yeni Setra da iç mekana harika önem vermişler , ses ısı yalıtım da harika , en iyi otobüs diyebiliriz fakat dış görünüşte beni etkilemiyor bir 417 kadar o yüzden 417 ler efsane kalacak dediğim günlerde ULUSOY'un fuar Setrası denk gelince uff harika dedim gerçekten ve öyle de geçti yolculuk. Belki de en son deneyimlediğim en güzel yolculuk oydu çünkü başka 417 gelmeyecek.




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.