Şimdi Ara

Otomatik araç park ederken sıralama (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
7.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Düz zeminde sıralamanın pek bir önemi yok çünkü arabanın kendi kendine gitme ihtimali yok dolayısıyla şanzımana binen bir yük yok.



    Ama eğimli yerlere park ederken mutlaka bu hususa dikkat edilmeli. Siz vitesi P'ye aldığınızda, arabayı yerinde tutan tek şey parmak kadar bir elemandır. Bunun arabayı yokuşta tutacak gücü yoktur. Hatta arabayı P'ye alıp yokuşta bıraktıktan sonra, tekrar D'ye alırken zor ve sarsıntılı geçer. Bunun sebebi arabanın bütün yükünün park pini üzerine binmesidir. Eğer surekli bu hareketi yaparsanız bir süre sonra bu pin kırılabilir ve saçma bir sebepten şanzıman dağıtmak zorunda kalırsınız.



    Otomatik araç park ederken sıralama

    Otomatik araç park ederken sıralama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukkk

    Bu işlem yanlış el frenini çekip p ye alın.

    Alıntıları Göster
    Araç şanzımana yüklenip bıraktıgınızda araç ileri veya geriye oynuyor düz zemin bile olsa, fakat benim yaptığım şekilde araç hiç bir şekilde şanzımana oturmadan el freni çekiliyor ve ayak frenden çekildiğinde de araç hiç bir şekilde şanzıman kilidini zorlamadan yani ileri geri oynama hareketi yapmadan sabitlenmiş oluyor.Bunun yanlış olduğunu anlatan hiç bir teknik birşeye rastlamadım eğer teknik bir açıklama biliyorsanız lütfen yazın çünkü detayını bilince insan kendini zorlayıp diğer duruma alıştırıyor.

    P ye alıp el frenini çekmeden ayak frenini bıraktıgınızda araba hafif oynuyor fakat dedigim durumda direk el freni devreye girdikten sonra ayak frenini çekince araç el freniyle sabitlenmiş oluyor ve oynamıyor bunun ne gibi bir zararı var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VirtualWorld -- 26 Temmuz 2018; 13:9:47 >




  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Frene basmadan n den yukari gitmez ( r ve p ye) mandala da basmak gerekir onun icin de frene basmak gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıralama doğru hocam
  • Park yerine yanaşırım,

    1.Ayak frende basılı D'den 'N'ye alıyorum.
    2.El Freni'ni Çekiyorum.
    3.Tekrar Fren'e Basıp P'ye Alıyorum.
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Benimki gidiyor

    Hatta o şekilde alışmışım şu anda bundan vazgeçmeye çalışıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Eğer arabayı el frenine yüklerseniz N>P geçişi yaparken ayak frenine basmanıza gerek kalmaz. Değişen bir şey olmuyor çünkü el freni tutuyor zaten aracı.

    Önemli nokta arabayı vitesten N'ye alıp el frenini çektikten sonra freni bırakmak. Araba el frenine oturduğu anda tamamdır.

    Hatta bu işi düz zeminde yapmanın da pek bir esprisi yok aslında. Daha çok -az da olsa- eğimli yerlerde dikkat edilmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 27 Temmuz 2018; 19:21:33 >
  • Dsg ve edc şanzımanlı iki arabamız var yokuş harici bunu yapmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o değilde uzun süre ışıkta bekleyeceğim nasılsa bari balatalar ölmesin diye n ye alıp bekleyen var mı hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben direk el frenini çekiyorum, vitesi P'ye alıyorum ardından frenden ayağımı frenden çekip motoru durduruyorum.
  • Yanlis yapiyorsunuz 1-2 yer degistiirecek az egim bile varda

    Bu sekilde yuk frene biner.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wadjet

    DSG kullanıyorum bahsettiğin sıralamayı kullanıyorum ben de. Yükü şanzımana değil el frenine veriyorsun.

    N'ye al.
    El frenini çek.
    Frenden kaldır.
    P'ye al.
    naparsanız yapın o DSG birgün yine patlayacak ve yolda bırakacak
  • Fren basılı
    el freni
    Fren basılı P ye al tamam
  • Aracı durdurdunuz ayağınız frene basılı halde bekliyorsunuz, vitesi d'den p'ye alıp el frenini çekiyorsunuz ve frenden ayağınızı çekiyorsunuz. Araç yerinden hareket etmiyor. Bu kadar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.