Şimdi Ara

Otomatik araç park ederken sıralama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
1
Favori
7.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba, az önce bir sitede gördüm de doğrusu bu mudur ?

    - vitesi n'ye (veya manuelde boşa) al.
    - el frenini çek.
    - ayağını frenden çek. (bu esnada arabadaki salınım hareketi yükün el frenine bindiğini gösterir.)
    - vitesi p moduna (veya manuelde öne doğru eğimliyse geriye, arkaya doğru eğimliyse 1 e) al.
    - motoru durdur.


    Doğru bu değilse nedir ?

    Ben genelde frene ayağım basılı oluyor zaten ardından ya direk vitesi p ye alıp el freni çekiyorum ya da önce el freni çekip sonra p ye alıyorum.
    Araç bu arada E220 2012



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Penanggalan -- 24 Temmuz 2018; 14:27:23 >



  • Bu kadar kasmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG kullanıyorum bahsettiğin sıralamayı kullanıyorum ben de. Yükü şanzımana değil el frenine veriyorsun.

    N'ye al.
    El frenini çek.
    Frenden kaldır.
    P'ye al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wadjet

    DSG kullanıyorum bahsettiğin sıralamayı kullanıyorum ben de. Yükü şanzımana değil el frenine veriyorsun.

    N'ye al.
    El frenini çek.
    Frenden kaldır.
    P'ye al.
    aynen devam
  • Ayak frende değilken nasıl N'den P'ye alıyorsunuz DSG'de ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 24 Temmuz 2018; 14:56:25 >
  • Wadjet kullanıcısına yanıt
    N ye al

    El frenini çek

    Sonra p ye alırken frene basılmalı mi bssilmamali mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Yazmayı unutmuşum onu kusura bakmayın frene basacaksınız tabiki. El frenini çekip frenden kaldırdığınızda ağırlık el frenine geçecek arabanın hareketinden anlayacaksınız. Sonra tekrar frene basıp P’ye alacaksınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ayak frende değilken nasıl N'den P'ye alıyorsunuz DSG'de ?
    Bir defa frenden kaldırıp yükü el frenine bindirince tekrar frene basıp P ye alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW kitapçığında yazan:

    STEPTRONİC ŞANZIMAN

    Motoru kapatma

    1. Duran araçta P vites pozisyonunu seçin
    2. Start/Stop düğmesine basın.
    Motor durdurulur.
    Radyo hazır duruma gelir.
    3. Park frenini devreye alın.

    6 yıldır Jetta'yı bu şekilde kullanıyorum herhangi zararını görmedim.
  • Sıralama doğrudur. Aksi yapıldığında ve hafif yokuş bir yerde şanzımana yük binmişse arabayı d ye alırken araba sarsılarak yanlış bişeyler olduğunu hissettirir zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıdaki sıralama doğru.



    Lakin düz zeminde yada tatlı eğimde bunu yapmanın karı yada zararı yok.zaten günlük hayatınizda çoğunuz bilerek yada bilmeyerek p ye alsanizda herhangi bir zarar olusturmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • el freni çek p ye al tamamdır.En güzeli o şekilde olan ama el freni olmayan nasıldır bilmiyorum!
  • Tam otomatik şanzımanda ayak frendeyken p ye alıp ayağı frenden çekmeden de el frenini çekiyorum araç ileri veya geri oynamıyor önemli olanda bu sanırım, çünkü p ye alıp frenden ayağınızı çekerseniz araç ileri veya geri hafiften oynar şanzımana yüklenmiş olur, fakat el frenini çekerseniz zaten aracı sabitleyeceği için önce p ye alıp el frenini çekmekle önce el freni çekip p ye almak arasında fark görmüyorum, önemli olan p ye aldıgınızda aracı ileri veya geri oynamayacak durumda sabitlenmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VirtualWorld

    Tam otomatik şanzımanda ayak frendeyken p ye alıp ayağı frenden çekmeden de el frenini çekiyorum araç ileri veya geri oynamıyor önemli olanda bu sanırım, çünkü p ye alıp frenden ayağınızı çekerseniz araç ileri veya geri hafiften oynar şanzımana yüklenmiş olur, fakat el frenini çekerseniz zaten aracı sabitleyeceği için önce p ye alıp el frenini çekmekle önce el freni çekip p ye almak arasında fark görmüyorum, önemli olan p ye aldıgınızda aracı ileri veya geri oynamayacak durumda sabitlenmesi.
    Bu işlem yanlış el frenini çekip p ye alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik araç kullanıyorum sıralamam şöyle;

    Frene bas dur N'ye al

    El Frenini çek

    Ayağı frenden çekip yükü el frenine ver

    Sonra tekrar frene basıp P'ye al ve stop et.
  • Egimli park yerleri icin tamam ama düz yerlerde bunlara gerek yok.Hatta duz park yerinde el freni cekilmeden park konumunda birakmak bile olabilir,tipkı manuelde el frensiz birinci viteste bırakmak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wadjet kullanıcısına yanıt
    n ye almaya gerek yok boş beleş işlerle uğraşmayın

    araç dururken ayağın frendeyken el freni yapıp ayağı çekip p ye almak yeterli
  • Eğimli yerlerde yukarıda yazdığınız sıralamaya uymadan arabayı stop ettiğimde tekrar çalıştırdığımda p den vites geçişi zor oluyor hocam.Düz zemin pek önemli değil ama eğimde kesinlikle sıralamaya uyulmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik aracımda şu şekilde yapıyorum;

    - N ye al (Ayak frende)
    - El freni Çek, ayağı frenden kaldır, yük el frenine binsin
    - Ayağı frene basıp, P ye al, motoru durdur, frenden çek.


    Aracı hareket ettirirken;

    - Frene bas, motoru çalıştır
    - El frenini indir
    - D/R al hareket et.

    Aracımı parkettiğim yer düz, eğimsiz bir zemin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 26 Temmuz 2018; 10:36:43 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.