Şimdi Ara

OTOMATİK ŞANZIMAN PARANLA REZİL OLMAK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
5
Favori
35.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    Geçmiş olsun, ben sizin yerinizde olsam kendimi tutamazdım sanırım.

    +1
  • Çok geçmiş olsun bence de sorun ustalarda gibi.
  • bu tip arazılarda yetkili servise gidilir. Bir kere kaçar ama, usta yapamazsa zorla yaptırırsın.
  • benim megan 2 de geçen sene aynı sorunları yapmıştı önce yağı ve selenoid valf ları değişti vuruntular hala devam etti,enson çıkmacıdan şanzumanda bulunan (ismini tam hatırlayamıyorum) ama beyin bozulmuş dediler komple şanzumanla beraber değişiyormuş ayrıca satılmıyormuş onu aldık çıkmacıdan taktık, sorun düzeldi ve 1 ay içinde aracı hemen sattım, okadar soğuttuki beni otomatik vitesden manuel araç aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Garantisiz otomatik vites arabaya binilmez kardesim 2 kere 2 dort...
    Arizisini yaptir arabanin sat gitsin bi otomatik hastasina..
    Yada dermansiz skıntilarla ugras dur.
    Biri selenoid der biri hidrolik unite.
    Biri balata dokmus der, biri tirbun bozulmus der.
    Sanzimani indirmek ayri kaldirmak ayi dert.
    İlla otomatik diyosan git kendine garanti kapsaminda alabilecegin bir araba al,
    Bir sey olursa cek servise gerekirse yeni sanziman takip vesinler.
    Sanayi milletinin icinde rezil olma.
    Arabana biner yagli yagli, bi yeri yapar bi yeri bozar.
    Birinin yaptigina biri guler.
    İsini hakkiyla yapanlar haric topunun kokune kibrit suyu.


    ya da bu işten anlayan birisine götüreceksin, bak adam anlamıyor, nasıl bir yağ değiştirdiyse sorunsuz arabayı sorunlu yapmış. 8 yıldır yetkili servise gidiyorum, aracım otomatik hık mık dediği yok. yetkili serviste en azından üretici tarafından nasıl ve neyin konacağı söyleniyor, bir de muhattap bulabiliyorsun.




  • Bu tarz islemleri ucuz diye usta diye gecinen tiplere goturunce zarar buyuk olabiliyor.
  • Yetkili servise gideceksin kardesim....

    X ustaya degil.....
  • Usta var ustacık var...

    Her sehirde uzmanlık alanı otomatik şanzıman olan gerçek eski ustalar vardır.
    Bunlardan birini bulup ona teslim etmek gerek.
    Usta geçinen bir ustaya denk gelirsek insanı egerçekten arabadan soğuturlar.

    Yetkili servisler bakım konusunda, kullanılan yağ konusunda taviz vermezler, titizdirler, güvenilirdirler.
    Ama yetkili servislerin de sorunlar ve arızalar için sanayide işi bilen ustalara danıştıklarını ve araç gönderdiklerini biliyorum.
  • Peki hiç sorun yaşamayan yok mu otomatik şanzımandan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koyuncu332

    Peki hiç sorun yaşamayan yok mu otomatik şanzımandan?


    Ben yaşamadım.

    99 acccord 3.0 V6 otomatik ve volvo s80 t6 otomatik kullanıyorm.
    Honda 75.000 km'de alındı, 215.000 km'ye geldi. Geçen ay artık şanzıman kaydırmaya başlayınca şanzıman bakım gördü, 1500 tl'ye yeni gibi oldu. Bir sorun yok
    Volvo henüz 130.000 km'de, bir sorun yok.

    Eskiden otomatik vitesli Rover 620si vardı, 110.000 km'de alıp 235.000 km'de satmıştık, şnazıman bir sorun çıkarmamıştı.
    1993 yılında babam kendine 1990 model Mitsubishi galant otomatik almıştı, 2001 yılına kadar 230.000 km'ye kadar kullandık, bir sroun yaşamadık.

    İlk otomobilim bile 1992 yılında aldığım 1988 model ford taunus otomatik idi. Aldığımda 40.000 km'de idi, 2 yıl kadar kullanmıştım, soğuk sabahlarda viteslerin sert geçmesi dışında bir sorun yaşamamıştım.

    Sorun yaşanmayacak değil, yeter ki çözümü olsun.
    Ama otomatik şanzımanlar artık eski kırılgan hallerinde değiller, onlar da çok gelişti.
    Kullanırken az dikkatli olacaksınız, saçma sapan hareketler zorlamalar yapmayacaksınız. düz viteste debriyaja basmadan vites değiştirilmediği gibi, o zaman ömürlü olur.
    Bir de yağ değişimlerine dikkat ederseniz sorun kalmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 21 Nisan 2012; 10:58:22 >




  • en iyisi robotize otomatik şanzuman, ne yağı var, ne tuzu, ne de çift kavramalar gibi karmaşık bir yapısı, bi tane bildiğin manuel versiyonunda da olan birebir aynı baskı balata, ve bi tanede senin yerine debriyajı yöneten bi itenek-aktuator-robotçuk ne dersen de artık, bakımmış, yağmış bunlar Türkiyede sakıncalı işler, o yüzden de usta gibi ustası olmayan bu işlere bulaşmamak en iyisi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizuzman06

    ARKADAŞLAR ARABAMI TOYOTA AJL SERVİSİ ANKARADA GÖTÜRDÜK YETKİLİ SERVİSTE YAĞINI YENİDEN DEĞİŞTİRDTİM BE SORUNUM KAYBOLDU BEN HATAYI İŞİ BİLMEYEN ÜÇKAĞITCILARA GÖTÜREREK YAPMIŞIM ŞİMDİ BİR SORUNUM KALMADI VURUNTU GEÇTİ SADECE SÜRATLİYKEN YAVAŞLAYINCA ANİDEN SURMAYA YAKIN SERT BİR VURUNTU OLUYORDU SANIRIM 1. VİTESE DÜŞÜRÜNCE . YAĞ DEĞİŞİMİNDEN SONRA ÇOK AZ BİŞEY KALDI ZANNNEDERSEM SELENOİDLERDE ESKİ YAĞ IN TAMAMEN ALIŞIP TEMİZLENMESİNİ BEKLİYCEM BİRAZ DAHA BİNİNCE SANIRIM BİR SIKINTI KALMAYACAK BİLGİNİZ OLSUN SİZE TAVSİYEN YAĞ DEĞİŞİMİNDE KESİNLİKLE YETKİLİ SERVİSE GÖTÜRMEK LAZIM. AYRICA YETKİLİ SERVİSTEKİ ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR ETMEM LAZIM KARŞILAMADAN TUTUNDA GENEL İLGİ ALAKA DAN ÇOK MEMMUN KALDIM UMARIM BU HİZMETİ BOZMAZLAR .

    Geçmiş olsun. İnsanlar yetkili servislerde de sorunlu olaylar yaşıyor. Ancak ne kadarda olsa karşınızda kurumsal bir firma var. Müdür v.s şikayet ve tazmin hakkı var. Sanayide ise Parayı bayıldık, Sorun çözülmez ise, kazıklandık düşüncesi oluşuyor.

    Aracınız kaç km idi? TAm otomatik ler ömürlük, sorunsuz diyenler ibretle okumalı, her otomatik şanzıman arıza yapar. işleyişi gereği ağır yük altınada kalan bir düzenek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 21 Nisan 2012; 12:14:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizuzman06

    ARKADAŞLAR ARABAMI TOYOTA AJL SERVİSİ ANKARADA GÖTÜRDÜK YETKİLİ SERVİSTE YAĞINI YENİDEN DEĞİŞTİRDTİM BE SORUNUM KAYBOLDU BEN HATAYI İŞİ BİLMEYEN ÜÇKAĞITCILARA GÖTÜREREK YAPMIŞIM ŞİMDİ BİR SORUNUM KALMADI VURUNTU GEÇTİ SADECE SÜRATLİYKEN YAVAŞLAYINCA ANİDEN SURMAYA YAKIN SERT BİR VURUNTU OLUYORDU SANIRIM 1. VİTESE DÜŞÜRÜNCE . YAĞ DEĞİŞİMİNDEN SONRA ÇOK AZ BİŞEY KALDI ZANNNEDERSEM SELENOİDLERDE ESKİ YAĞ IN TAMAMEN ALIŞIP TEMİZLENMESİNİ BEKLİYCEM BİRAZ DAHA BİNİNCE SANIRIM BİR SIKINTI KALMAYACAK BİLGİNİZ OLSUN SİZE TAVSİYEN YAĞ DEĞİŞİMİNDE KESİNLİKLE YETKİLİ SERVİSE GÖTÜRMEK LAZIM. AYRICA YETKİLİ SERVİSTEKİ ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR ETMEM LAZIM KARŞILAMADAN TUTUNDA GENEL İLGİ ALAKA DAN ÇOK MEMMUN KALDIM UMARIM BU HİZMETİ BOZMAZLAR .

    masraflarınız ne oldu peki o gereksiz yeredegiştirdikleri ucu vs için harcadiginiz paralar ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koyuncu332

    Peki hiç sorun yaşamayan yok mu otomatik şanzımandan?


    Önceki Corolla aracım tam otomatik di 2003 model 5 sene hiç sorun yaşamadım

    Şu anki Ssangyong Actyon Sports şanzımanı Triptonik daha da iyi 2 senedir bundada sorun yaşamadım çok şükür

    Şirkette 6-7 tane otomatik araç mevcut sorun yaşanmadı çok şükür
  • otomatık arac alıyosan sıfır alıcaksın.bırde garantısı bıtınce satacaksın aracı.
  • Gecmis olsun iyi dayanmissin

    Ben olsam arabayi yakar D'ye takar servise sokardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatik şanzıman yağı çok önemli faktör. toyota'nın kendi orjinal yağları var servisten onu alıp kullansaydınız keşke. yağ alırken ozelliklerine bakmak gerekli. maalesef ustalar yag tablosu okumaktan aciz.shell,mobil,opet olsun her yağın bir karşılığı vardır. kitapçıkta yazan viskozite değerlerine uygun olarak alınırsa sorun olmaz. yoksa şanzıman geçmeyebilir de. özellikle soğuk havalarda belli eder. sıcakta havada belli olmaz.

    ayrıca antifriz alırken de toyota'nın iki tip antifiriz var. biri uzun ömürlü ve pahalı olan diğeri normal kalite. uzun ömürlü olan 100.000km ömrü var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Gecmis olsun iyi dayanmissin

    Ben olsam arabayi yakar D'ye takar servise sokardim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Garantisiz otomatik vites arabaya binilmez kardesim 2 kere 2 dort...
    Arizisini yaptir arabanin sat gitsin bi otomatik hastasina..
    Yada dermansiz skıntilarla ugras dur.
    Biri selenoid der biri hidrolik unite.
    Biri balata dokmus der, biri tirbun bozulmus der.
    Sanzimani indirmek ayri kaldirmak ayi dert.
    İlla otomatik diyosan git kendine garanti kapsaminda alabilecegin bir araba al,
    Bir sey olursa cek servise gerekirse yeni sanziman takip vesinler.
    Sanayi milletinin icinde rezil olma.
    Arabana biner yagli yagli, bi yeri yapar bi yeri bozar.
    Birinin yaptigina biri guler.
    İsini hakkiyla yapanlar haric topunun kokune kibrit suyu.


    ya da bu işten anlayan birisine götüreceksin, bak adam anlamıyor, nasıl bir yağ değiştirdiyse sorunsuz arabayı sorunlu yapmış. 8 yıldır yetkili servise gidiyorum, aracım otomatik hık mık dediği yok. yetkili serviste en azından üretici tarafından nasıl ve neyin konacağı söyleniyor, bir de muhattap bulabiliyorsun.

    Peki iki değişecek 3 tane 75 TL Lik Selenoid valfi için, zımparayla temizlenecek kanallar için sana.
    2000 TL+ Kdv parça fiyatı, komple şanzıman değişmesi gerektiği zaman da, 20.000 TL lik araba için
    6500+Kdv fatura çıkartırlarsa komple araçtan soğuyabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Garantisiz otomatik vites arabaya binilmez kardesim 2 kere 2 dort...
    Arizisini yaptir arabanin sat gitsin bi otomatik hastasina..
    Yada dermansiz skıntilarla ugras dur.
    Biri selenoid der biri hidrolik unite.
    Biri balata dokmus der, biri tirbun bozulmus der.
    Sanzimani indirmek ayri kaldirmak ayi dert.
    İlla otomatik diyosan git kendine garanti kapsaminda alabilecegin bir araba al,
    Bir sey olursa cek servise gerekirse yeni sanziman takip vesinler.
    Sanayi milletinin icinde rezil olma.
    Arabana biner yagli yagli, bi yeri yapar bi yeri bozar.
    Birinin yaptigina biri guler.
    İsini hakkiyla yapanlar haric topunun kokune kibrit suyu.


    ya da bu işten anlayan birisine götüreceksin, bak adam anlamıyor, nasıl bir yağ değiştirdiyse sorunsuz arabayı sorunlu yapmış. 8 yıldır yetkili servise gidiyorum, aracım otomatik hık mık dediği yok. yetkili serviste en azından üretici tarafından nasıl ve neyin konacağı söyleniyor, bir de muhattap bulabiliyorsun.

    Peki iki değişecek 3 tane 75 TL Lik Selenoid valfi için, zımparayla temizlenecek kanallar için sana.
    2000 TL+ Kdv parça fiyatı, komple şanzıman değişmesi gerektiği zaman da, 20.000 TL lik araba için
    6500+Kdv fatura çıkartırlarsa komple araçtan soğuyabilirsin.

    ben ne diyorum, sen ne diyorsun, adam gibi bakarsan ömürlüktür eski tip şanzumanlar ne şanzuman değişmesi ne selenoidi.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.