Şimdi Ara

Otomatık vıtes arac mı daha masraflıdır yoksa duz vıtes arac mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hangi marka medol olduğuna bağlı.. robotize olanlar çok ekonomik çok sağlam mesela en kral 1-2 bin masrafı olur ama bi başkası 10-15 binde tutar.. ama manuelde az değil hani bi kilitlense bi dişli ırsa o zamanda o masraflı.. ama masraflı olacak diye bu zevkten rahatlıktan vazgeçilmez..

    o zaman bozulur diye dokunmatik telefon almayalım yada kaza yaparsam çok masraf olur diye yenii araç..
  • 2000 model manuel megane'dan sonra megane II ve fluence klasik tork konvertörlü otomatikti biraz daha fazla yaktırmasından ve performansı törpülemesinden başka bir zararını görmedik,manuel megane'da şanzıman ile ilgili 1-2 problem yaşamıştık diye hatırlıyorum

    Şuan 2000 model 204 bindeki aracımızda da 4 ileri tork konvertörlü bir şanzıman var oda pek arızalacak gibi durmuyor :) ama olurda bir gün arıza çıkarırsa manuel'e göre tamir masrafı daha fazla olabilir tabi, istanbul trafiğinde sağladığı rahatlıkta bence o masrafı tolere eder

  • Tam otomatik vites normal şartlarda motor ömründen bile uzun bir ömür vaadeder, yarı otomatikler için sorunsuz demek saflık olur, cvt şanzımanların arızalanması zor ancak seri olmayan tutuk kullanımı ve bozulduğunda bir araba eden masrafları var. Yakıt tüketimlerini hesaba katmamak koşuluyla o nedenle; tam otomatik>manuel>cvt>yarı otomatik(dsg,powershift,etg vs).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.