Şimdi Ara

Otomatık vıtes arac mı daha masraflıdır yoksa duz vıtes arac mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangısı daha masraflıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Otomatik bence çünkü bi sıkıntı olduğunda epey para harcaniyor. Bu yüzden vatandaş varsın çok yaksin sorunsuz olsun diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbul da düz vites hem amellik hem 40 - 50 bin km de baskı balata masrafı...
    Bence istanbul için otomatik şart..ha küçük şehirdeyse düz vites iyidir..
  • herhalde düz vites daha ekonomiktir, özellikle yeni nesil otomatik şanzımanlar 2. el 6-7 yaşında bir b sınıfı araba fiyatını bile bulabiliyor

    ayrıca nasıl ki düz vites amelelikse, otomatik olacak diye 10-15 bin lira araca fazla vermek de enayiliktir
  • Robotize vitesin gözünü seveyim. Bakım ve parça olarak nerdeyse manuel vites maliyetlerinde ve otomatik konforu var. E daha ne olsun?
  • 40 senede 5 araç kullandım 1 tanesi düz vites idi, otomatiklerde hiç başım ağrımazken bu iki kere senkromeç değiştirtti. Baskı balata değiştirmeler de cabası...
  • tartışmaya gerek yok tabiki de otomatik daha masraflıdır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MMT- TAM OTOMATIK FARKI?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çakma otomatikleri bilemem. Ama bir klasik otomatik şanzımanda vites koluyla işin sadece ilk harekette vitesi D'ye almak, durduğunda P'ye almak, geri giderken R'ye almak. Geri kalan herşeyi senin yerine yapan bir mekanizmayı bozabilmek için baya uğraşmak gerekir diye düşünüyorum. Yağını zamanında değiştirdiğin sürece ne sıkıntısı olacak. En dayanıklı şanzımanlardır...
  • Üyenin cevabini bile bile actigi konulara bir yeni örnek daha...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    40 senede 5 araç kullandım 1 tanesi düz vites idi, otomatiklerde hiç başım ağrımazken bu iki kere senkromeç değiştirtti. Baskı balata değiştirmeler de cabası...

    Belki de Alışık olmadığınızdandır. Belki de her alette olduğu gibi şanstır. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    24 senede 677000 km kullanıp sattım en uzun süre kullandığım araçtı diğerleri 10-15 sene kullanmışımdır. Son aracı 3 yıldır kullanıyorum, hepsi de 0 km alınmıştır...
  • 677000 km otomatik şanzıman problem çıkarmadı mı ? Marka model neydi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg daha masraflıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • düz vites az yakıt yakıyor 2 litre gibi, bozulduğunda otomatik şanzuman motor kadar pahalı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik olarak baz aldigimiz dsg ise, uzun kullanimda bir araba parasi yer.

    Tam otomatikler ozellikle Turkiye de Honda nin sanzimani cok uzun omurlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çağımızın sorunu nedir hareketsizlik hastalık getiriyor, arabamız var yürümek koşmak yok elimizi ayağımızıda hareket ettirmezsek sağlık kötüye gider, düz vites favorim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik elbette daha masraflıdır

    Alırken daha maliyetlidir

    Kullanırken yakıtı fazladır

    Ama rant öncelikli ilkel kentleşmenin trafiği çekilmez hale getirmesi yüzünden insanlar otomatik alıyor,milli servet heba oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke sonradan takılabilse otomatik vites
  • Eski tip tork konvertörlü otomatikler sorunsuzdur. Hor kullanımda V8 5200 motora 400.000 km dayanan otomatik şanzıman var. Yani durmadan geriye tak, durmadan ileriye tak kullanımla.
    Ama aradaki yakıt farkı baskı balata ve senkromenç parasını çıkartır sanki.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.