Şimdi Ara

W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
28.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABA ARKADASLAR.1991 MODEL OTOMATIK SANZUMAN 200 E MERCEDESIM VAR.ARACIMI COK SEVIYORUM VE 3 YILDIR KULLANIYORUM.COK TITIZ OLMAMA RAGMEN ARACIMIN YAKITINDA BU YIL GOZLE GORULUR DERECEDE ARTIS MEYDANA GELDI.EN COK TUHAFIMA GIDEN SEY SEHIR DISINDA MERCEDES GIBI BIR ARACIN SEHIR ICINDEN COK AZ FARKETMESI.ILK 2 YIL UZUN YOLDA(90-100KM/H GECMEMEK SARTI ILE) KUCUK MOTORLU ARACLAR KADAR AZ YAKIYORDU.BIRDEN NE OLDU ANLAMIYORUM.YAGINA SUYUNA HERSEYINE BAKMAMA VE ARACIMIN GERCEKTEN COK TEMIZ OLMASINA RAGMEN BOYLE OLMASI BENI GERCEKTEN SINIR EDIYOR.ESKIDEN BIR DEPO(30 LT) ILE UZUN YOLDA 350 KM RAHAT GIDERDI.SIMDI ISE SADECE 250 KM.BU DA 90-100KM/SAAT SABIT HIZLA VE DIKKATLI KULLANIMLA.SEHIR ICINI HIC SOYLEMEYEYIM ARTIK.

    YAKIT FALAN O KADAR TAKMIYORUM AMA INSAN ARACINI SEVINCE VE OZEN GOSTERINCE RAHATSIZ OLUYOR SOGUYOR.DISTRIBUTOR KAPAGI,BOBIN,TEVZI MAKARASI,BUJILER,BIJI KABLOLARI VS HEPSI ORJINALLERI ILE YENILENDI.

    BIR DE TAKMIS OLDUGUM 17 INCH JANT YAKIT ORANINI % KAC ETKILER.

    SIZCE NEDEN OLABILIR?BILGISI OLAN ARKADASLAR VEYAHUT W124 KULLANAN ARAKADASLARIN GORUSLERINI BEKLIYORUM.

    SAYGILAR



     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes W124 200E Yakıt Tüketimi

    Mercedes-Benz W124 200E, 1985-1993 yılları arasında üretilen klasik bir lüks otomobildir. Yakıt tüketimi, potansiyel alıcılar için önemli bir husustur.

    Lpg ile W124 E200 Yakıt Tüketimi:

    W124 E200, lpg yakıt sistemine dönüştürüldüğünde yakıt tüketiminde önemli ölçüde azalma görülebilir. Ortalama lpg yakıt tüketimi 100 kilometrede 11-13 litre arasında değişmektedir.

    1991 Model Mercedes 200 E Yakıt Tüketimi:

    1991 model Mercedes 200 E, 2.0 litrelik bir motora sahiptir. Ortalama benzin yakıt tüketimi, şehir içinde 100 kilometrede 12-14 litre, şehir dışında ise 100 kilometrede 8-10 litre kadardır.

    W124 200e Benzin Yakıt Tüketimi:

    W124 200e benzinli modelin ortalama yakıt tüketimi, şehir içinde 100 kilometrede 11-13 litre, şehir dışında ise 100 kilometrede 7-9 litre kadardır.

    W124 Yakıt Tüketimi:

    W124 serisinin genel olarak yakıt tüketimi, motor hacmine ve yakıt türüne göre değişmektedir. Benzinli modeller genellikle lpg'li modellere göre daha yüksek yakıt tüketimine sahiptir.

    200e Yakıt Tüketimi:

    Mercedes-Benz 200E modelleri, 2.0 litrelik bir motora sahiptir. Ortalama yakıt tüketimi, yakıt türüne (benzin veya lpg) ve sürüş koşullarına bağlı olarak değişmektedir.

    W124 E200 Lpg Yakıt Tüketimi:

    W124 E200 lpg yakıt sistemine dönüştürüldüğünde, şehir içinde 100 kilometrede 12-14 litre, şehir dışında ise 100 kilometrede 9-11 litre yakıt tüketebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • merhaba,


    aracınızın yakıt sistemi hakkında bilgi vermemişsiniz.aracınız karbüratörlü mü? yoksa enjeksiyonlu mu? bu araçların karbüratörü veya mekanik olan enjeksiyon sisteminde meydana gelecek bir arıza veya ayarsızlık tüketimin ciddi olarak artmasına sebeptir.ayrıca otomatik şanzıman sistemi de düzgün çalışmıyor olabilir. bana araç ile ilgili biraz daha bilgi verebilirseniz size yardımcı olabilirim.. 17 inç jant da tüketimi olumsuz etkiler elbette ama bu kadar anormal bir tüketime sebep olmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    merhaba,


    aracınızın yakıt sistemi hakkında bilgi vermemişsiniz.aracınız karbüratörlü mü? yoksa enjeksiyonlu mu? bu araçların karbüratörü veya mekanik olan enjeksiyon sisteminde meydana gelecek bir arıza veya ayarsızlık tüketimin ciddi olarak artmasına sebeptir.ayrıca otomatik şanzıman sistemi de düzgün çalışmıyor olabilir. bana araç ile ilgili biraz daha bilgi verebilirseniz size yardımcı olabilirim.. 17 inç jant da tüketimi olumsuz etkiler elbette ama bu kadar anormal bir tüketime sebep olmaz..
    Araç lpgli ise lpg beynine yönelin ve ateşleme elemanları yeni değiştirmişsiniz buna göre yeniden gaz ayarı yapılmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Araç lpgli ise lpg beynine yönelin ve ateşleme elemanları yeni değiştirmişsiniz buna göre yeniden gaz ayarı yapılmalı

    Alıntıları Göster
    1-orjinal cantı kaçtı ,
    2-eskiden üstünde olan lastik ve jant ne idi
    3-şimdiki takılı olanlar nedir.
    öncelikte yakıt farkının içindeki jant + lastik payını hesaplayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 9 Ekim 2009; 13:13:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    1-orjinal cantı kaçtı ,
    2-eskiden üstünde olan lastik ve jant ne idi
    3-şimdiki takılı olanlar nedir.
    öncelikte yakıt farkının içindeki jant + lastik payını hesaplayalım.

    Alıntıları Göster
    Yukarıdaki arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ihtimal lastiklerde bir balanssızlık vardır. Balans ayarındaki çok az bir sapma bile yakıt sarfiyatını artırıyor. Lastiklerle birlikte rot balansı da yaptırmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu

    Yukarıdaki arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ihtimal lastiklerde bir balanssızlık vardır. Balans ayarındaki çok az bir sapma bile yakıt sarfiyatını artırıyor. Lastiklerle birlikte rot balansı da yaptırmanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    aracimin lpg sistemi lovato dur.defalarca kez lpg ayari yaptirdim.sanirim bunlar tam enjeksiyon olmyor.cunku sirali sistem uymuyr bu araclara.benim aracim 102 motor.orjinal jantlari 15 inch ti.suan 17 oldu.lastiklerini de sifir aldim.jan ve lastik alali 6 ay falan oldu.aslina bakarsaniz jant lastik takmadan once de yakiti anormaldi.balans ayarindan oldugunu sanmiyorum cunku aracimda cekme falan olmyor.otomatik sansizmandan kaynaklanabilir demis bir arkadasimiz ama hic bir anormallik yok.isi bilen kisiler de bakmislardi zaten bakim esnasinda.aracin motorunda mi bir sey var acaba?neresine bakilir ki baska.kacak vardir diye 2 gun once kontrol de yapildi ama birsey yok.yaktigi birsey degil de uzerine titreyip de boyle olnca adami gicik ediyor.iliginiz icin sagolun arkadaslar.yorumlariniz bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu

    Yukarıdaki arkadaşların tavsiyelerine ek olarak ihtimal lastiklerde bir balanssızlık vardır. Balans ayarındaki çok az bir sapma bile yakıt sarfiyatını artırıyor. Lastiklerle birlikte rot balansı da yaptırmanızı tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    bu arada aracimin lpg beyni lovato ve bozuk olmadigini soylediler.cunku bozuk olsa bilgisayara baglandiginda ayar tutmazmis
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    aracimin lpg sistemi lovato dur.defalarca kez lpg ayari yaptirdim.sanirim bunlar tam enjeksiyon olmyor.cunku sirali sistem uymuyr bu araclara.benim aracim 102 motor.orjinal jantlari 15 inch ti.suan 17 oldu.lastiklerini de sifir aldim.jan ve lastik alali 6 ay falan oldu.aslina bakarsaniz jant lastik takmadan once de yakiti anormaldi.balans ayarindan oldugunu sanmiyorum cunku aracimda cekme falan olmyor.otomatik sansizmandan kaynaklanabilir demis bir arkadasimiz ama hic bir anormallik yok.isi bilen kisiler de bakmislardi zaten bakim esnasinda.aracin motorunda mi bir sey var acaba?neresine bakilir ki baska.kacak vardir diye 2 gun once kontrol de yapildi ama birsey yok.yaktigi birsey degil de uzerine titreyip de boyle olnca adami gicik ediyor.iliginiz icin sagolun arkadaslar.yorumlariniz bekliyorum


    eski ve yeni jantt veteker numaraları lazım.
    mesala eskiden 185/ 65 R15 iken şimdi 195/60 R17 gibi ve de katalogta önerilen cant ve lastik ölçüsü gerekli
    Buradan göstergelerin ne kadar sapma yaptığını ve sizi yanıltma yüzdesini bulmak mümkündür. Çünkü aracın ne kadar yaktığını aracın km göstergesinden okuyorsunuz cant büyüyünce tekerin dış çapı büyüyor ve göstergede aynı yolu gittiğiniz halde daha az görüyorsunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    aracimin lpg sistemi lovato dur.defalarca kez lpg ayari yaptirdim.sanirim bunlar tam enjeksiyon olmyor.cunku sirali sistem uymuyr bu araclara.benim aracim 102 motor.orjinal jantlari 15 inch ti.suan 17 oldu.lastiklerini de sifir aldim.jan ve lastik alali 6 ay falan oldu.aslina bakarsaniz jant lastik takmadan once de yakiti anormaldi.balans ayarindan oldugunu sanmiyorum cunku aracimda cekme falan olmyor.otomatik sansizmandan kaynaklanabilir demis bir arkadasimiz ama hic bir anormallik yok.isi bilen kisiler de bakmislardi zaten bakim esnasinda.aracin motorunda mi bir sey var acaba?neresine bakilir ki baska.kacak vardir diye 2 gun once kontrol de yapildi ama birsey yok.yaktigi birsey degil de uzerine titreyip de boyle olnca adami gicik ediyor.iliginiz icin sagolun arkadaslar.yorumlariniz bekliyorum


    eski ve yeni jantt veteker numaraları lazım.
    mesala eskiden 185/ 65 R15 iken şimdi 195/60 R17 gibi ve de katalogta önerilen cant ve lastik ölçüsü gerekli
    Buradan göstergelerin ne kadar sapma yaptığını ve sizi yanıltma yüzdesini bulmak mümkündür. Çünkü aracın ne kadar yaktığını aracın km göstergesinden okuyorsunuz cant büyüyünce tekerin dış çapı büyüyor ve göstergede aynı yolu gittiğiniz halde daha az görüyorsunuz

    Alıntıları Göster
    VEZIR BEY,
    LASTIK EBATLERI ILE BAHSETMIS OLDUGUNUZ DURUM GAYET MANTIKLI VE DOGRU.FAKAT BENIM ARACIM LASTIK EBATLARINI DEGISTIRMEDEN ONCE DE YAKIT OLAYI AYNI DURUMDA IDI.COK FARKLI BIR DURUM YOKTU.BENIM TAHMINIM MOTOR MEKANIK KISMINDA KUCUK BIR PROBLEM VAR AMA TABI KI BULUNMASI MESELE.HER NE KADAR BU KASA CIKALI 20-25 YIL OLMUS OLUP TAMIRI ILE UGRASAN KISLERIN KITABINI YAZMIS OLMALARI GEREKMESINE RAGMEN TESPIT ETTIGIM KADAR ILE COK IYI ANLAYAN USTALAR YOK BENIM OLDUGUM SEHIRDE.DAHA ONCE DE CALISMA PROBLEMI OLMUSTU TAM 3 AY UGRASTIM VE EN SON BIR ELEKTRIKCI COZEBILMISTI PROBLEMI.TABI BU ARADA ARACIN BIR COK YERI ILE OYNANDI.SAGLIKLI OLARAK ESKI HALINE CEVRILMEDIGINI DUSUNUYORUM.BIR DE ROLANTI AYARLAYICISI CIKARTILMISTI ARACIN.ACABA BU ETKILER MI BILMIYORUM..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    VEZIR BEY,
    LASTIK EBATLERI ILE BAHSETMIS OLDUGUNUZ DURUM GAYET MANTIKLI VE DOGRU.FAKAT BENIM ARACIM LASTIK EBATLARINI DEGISTIRMEDEN ONCE DE YAKIT OLAYI AYNI DURUMDA IDI.COK FARKLI BIR DURUM YOKTU.BENIM TAHMINIM MOTOR MEKANIK KISMINDA KUCUK BIR PROBLEM VAR AMA TABI KI BULUNMASI MESELE.HER NE KADAR BU KASA CIKALI 20-25 YIL OLMUS OLUP TAMIRI ILE UGRASAN KISLERIN KITABINI YAZMIS OLMALARI GEREKMESINE RAGMEN TESPIT ETTIGIM KADAR ILE COK IYI ANLAYAN USTALAR YOK BENIM OLDUGUM SEHIRDE.DAHA ONCE DE CALISMA PROBLEMI OLMUSTU TAM 3 AY UGRASTIM VE EN SON BIR ELEKTRIKCI COZEBILMISTI PROBLEMI.TABI BU ARADA ARACIN BIR COK YERI ILE OYNANDI.SAGLIKLI OLARAK ESKI HALINE CEVRILMEDIGINI DUSUNUYORUM.BIR DE ROLANTI AYARLAYICISI CIKARTILMISTI ARACIN.ACABA BU ETKILER MI BILMIYORUM..

    Alıntıları Göster
    @ leo1612001

    aracinizda hangi motor var ( motorcode ) ve karbüratörlümü / injeksiyonlumu ?

    sanziman yagi degistimi ? otomatik
    bir vitesli aracin sanziman yaginin zamaninda degismesi son derece önemli ve yakit konusuyla pek cok ilgisi olabilir.

    Avusturyadan selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    @ leo1612001

    aracinizda hangi motor var ( motorcode ) ve karbüratörlümü / injeksiyonlumu ?

    sanziman yagi degistimi ? otomatik
    bir vitesli aracin sanziman yaginin zamaninda degismesi son derece önemli ve yakit konusuyla pek cok ilgisi olabilir.

    Avusturyadan selamlar

    Alıntıları Göster
    tekrar merhaba,

    konuyu açan arkadaş arabasında lpg olduğunu belirtmiş ama yakıt sisteminin karbüratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu olduğunu belirtmemiş.bu bilgi olmadan yapılacak yorumlar ne yazık ki sağlıklı olmaz. motorun 102 olduğunu anladık peki yakıt sisteminiz mekanik enjeksiyonlu K-Jetronic mi yoksa tek boğazlı karbüratör mü? bize bu sorunun cevabı gerekli.eğer ki aracınızda K Jetronic mekanik püskürtme sistemi varsa sorununuzun kaynağı budur. bu sistemlerde meydana gelebilecek en ufak bir ayarsızlık veya hava alma sızdırma gibi başınız ağrır ve anormal tüketim meydana gelir. isterseniz bu sistemi sıfır gibi ayarlayacak birisinin ismini size verebilirim.. tek sorun bu işi yapacak kişi İzmir'de. kendileri mercedes konusunda bir numaradır.ve bana bildiklerimi de (mercedes konusunda) öğreten kişidir.


    bu kişi aracınız ile ilgili her sorunu kısa zamanda çözer..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    tekrar merhaba,

    konuyu açan arkadaş arabasında lpg olduğunu belirtmiş ama yakıt sisteminin karbüratörlü mü yoksa enjeksiyonlu mu olduğunu belirtmemiş.bu bilgi olmadan yapılacak yorumlar ne yazık ki sağlıklı olmaz. motorun 102 olduğunu anladık peki yakıt sisteminiz mekanik enjeksiyonlu K-Jetronic mi yoksa tek boğazlı karbüratör mü? bize bu sorunun cevabı gerekli.eğer ki aracınızda K Jetronic mekanik püskürtme sistemi varsa sorununuzun kaynağı budur. bu sistemlerde meydana gelebilecek en ufak bir ayarsızlık veya hava alma sızdırma gibi başınız ağrır ve anormal tüketim meydana gelir. isterseniz bu sistemi sıfır gibi ayarlayacak birisinin ismini size verebilirim.. tek sorun bu işi yapacak kişi İzmir'de. kendileri mercedes konusunda bir numaradır.ve bana bildiklerimi de (mercedes konusunda) öğreten kişidir.


    bu kişi aracınız ile ilgili her sorunu kısa zamanda çözer..

    Alıntıları Göster
    aracin sanzuman yagini kontrol ettirdim.iki farkli yere gosterdim iyi oldugunu soylemislerdi.cok fazla olmadi ama yine kontrol ettirecem.motorun enjeksiyon lu mu yoksa karbratorlu mu oldugu hususunda inanin bilgim yok.cunku sordugum herkes farkli seyler soyledi bu zamana kadar.93 yilindan itibaren olan motorlar ile ilgili durum cok acik ve net ama ben 93 oncesi 124 kasalarin motoru ile kesin bir bilgim yok.85 yilindan itibaren eminim tum 124 kasalarda ayni tip motor kullanilmistir ama enjeksiyon lu mu yoksa karbratorlu mu oldugu konusunda net bilgim yok.102 motor derken bilmedigim icin ve bilen arkadaslar kesin vardir diye dusundugum icin bilgi vermedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    aracin sanzuman yagini kontrol ettirdim.iki farkli yere gosterdim iyi oldugunu soylemislerdi.cok fazla olmadi ama yine kontrol ettirecem.motorun enjeksiyon lu mu yoksa karbratorlu mu oldugu hususunda inanin bilgim yok.cunku sordugum herkes farkli seyler soyledi bu zamana kadar.93 yilindan itibaren olan motorlar ile ilgili durum cok acik ve net ama ben 93 oncesi 124 kasalarin motoru ile kesin bir bilgim yok.85 yilindan itibaren eminim tum 124 kasalarda ayni tip motor kullanilmistir ama enjeksiyon lu mu yoksa karbratorlu mu oldugu konusunda net bilgim yok.102 motor derken bilmedigim icin ve bilen arkadaslar kesin vardir diye dusundugum icin bilgi vermedim

    Alıntıları Göster
    aşağıdaki resimler sana yardımcı olacaktır..

     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN


     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN


     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 13 Ekim 2009; 12:24:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    aşağıdaki resimler sana yardımcı olacaktır..

     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN


     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN


     W124 200E YAKIT TUKETIMI ILE ILGILI OLARAK YARDIM LUTFEN


    Alıntıları Göster
    arkadas bende de 95 model w124 var bir ara otomotik vitesin kenarindaki W-winter bilmeyerek gecirmisdim bendede cok yakiyordu sonra fark edince S-sdandarta cevirdim duzeldi
    bi kontrol et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    aracin sanzuman yagini kontrol ettirdim.iki farkli yere gosterdim iyi oldugunu soylemislerdi.cok fazla olmadi ama yine kontrol ettirecem......



    kontrol ettirecen ama en son yag ne zaman degisti usta ? arabasina göre 30- 50 bin arasi degismesi lazim.
    yoksa dagitirsin otomatiki....
    bence en iyisi usta bir MB tamirhanesine götür. Türk ustalarina lafimiz olmaz ama
    bazi problemlerde araci icini disini iyi bilen birine göstermen iyi olur, karli cikarsin

    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 13 Ekim 2009; 14:13:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E75606366

    quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    aracin sanzuman yagini kontrol ettirdim.iki farkli yere gosterdim iyi oldugunu soylemislerdi.cok fazla olmadi ama yine kontrol ettirecem......



    kontrol ettirecen ama en son yag ne zaman degisti usta ? arabasina göre 30- 50 bin arasi degismesi lazim.
    yoksa dagitirsin otomatiki....
    bence en iyisi usta bir MB tamirhanesine götür. Türk ustalarina lafimiz olmaz ama
    bazi problemlerde araci icini disini iyi bilen birine göstermen iyi olur, karli cikarsin

    iyi günler

    Alıntıları Göster
    forumun mercedes bölümünde yazarsan sorunla alakalı cevabı daha cabuk bulabilirler bence sorun röalnti ayarlayıcısının

    çıkartılması ile alakalı.

    öncelikle yapman gereken benzinde aracın yakıtını hesaplamak eger bariz bir fazlalık varsa bu sorunu araştır

    motorun büyük ihtimalle karbüratörlüdür. karbüratörün yenilenmesi veya izalasyonunun yani bağlantılarının

    sağlıklı hale getirilmesi gerekli. motor ustaları karbüratörden anlamaz iyi bir karbüratörcü yakıt hava karışımını ayarlayacaktır.

    saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    1-orjinal cantı kaçtı ,
    2-eskiden üstünde olan lastik ve jant ne idi
    3-şimdiki takılı olanlar nedir.
    öncelikte yakıt farkının içindeki jant + lastik payını hesaplayalım.

    pardoonn = ) biliyorum cvp sayılmaz ama bizde aynı model var :
    orjinali 195/65/15 ; bu halinin yakıtı beni çılgına çeviriyor.ibrenin düşüşünü şehir içinde anlamamak için hiç bakmamak lazım :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkkaptan89

    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    1-orjinal cantı kaçtı ,
    2-eskiden üstünde olan lastik ve jant ne idi
    3-şimdiki takılı olanlar nedir.
    öncelikte yakıt farkının içindeki jant + lastik payını hesaplayalım.

    pardoonn = ) biliyorum cvp sayılmaz ama bizde aynı model var :
    orjinali 195/65/15 ; bu halinin yakıtı beni çılgına çeviriyor.ibrenin düşüşünü şehir içinde anlamamak için hiç bakmamak lazım :(

    Alıntıları Göster
    arkadaslar adam tevzi makarası disbirütör kapağı demiş bazı arkadaslarda karburatorlumu yoksa ınjeksıyonlumu demıs. hocam sen en ıyısı ıyı bır ustaya goster.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadett_90

    arkadaslar adam tevzi makarası disbirütör kapağı demiş bazı arkadaslarda karburatorlumu yoksa ınjeksıyonlumu demıs. hocam sen en ıyısı ıyı bır ustaya goster.

    Alıntıları Göster
    ehh hallettiler sanırım arkadaslar.suanda sehirici 20 lt ile 160 km falan gidiyo bilemiyorum normalmidir ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leo1612001

    ehh hallettiler sanırım arkadaslar.suanda sehirici 20 lt ile 160 km falan gidiyo bilemiyorum normalmidir ama

    Alıntıları Göster
    aracınız karbüratörlü
    şehiriçi 20 litre gaz ile 160 km yapıyorsa çok normal. düzelmiş
    benim bir forumdaş olarak yegane tavsiyem : karbüratörlü aracın hakkaten çok yakar. karbüratörlü aracına ödediğinin yakıt masrafını 2 yılda amorti edebilirsin arada fark olmaz. bütçe uygunsa 3 milyar civarı ekleyebilirseniz 93-94 model yeni tip 136 beygir motorlu yeni kasa bir E 200 almanız . Hem motoru daha kuvvetli, hem sıralı sistem motoru var böylece şimdiki aracınla yaktığın her 100 kilometredeki yakıtın en aşağı 1,5 litresi fark edecektir. iyi akşamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sodömizer -- 23 Mart 2010; 22:42:52 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.