hepsinde vardır hocam. sadece çok hafif olduğundan sallamıyorsun. yoksa araç öne gitmek isterken frene basıyorsun sonuçta.
Insignia ile ben de ilk kez otm. araç almış bulunuyorum.
Araç çok yeniyken D de bekleme esnasında titreme çok olmasa da net olarak hissediliyordu, şuan 9000km ye yaklaştı titreşim hala var ancak çok daha az bir düzeyde ve özellikle uzun yol kullanımından sonra neredeyse "hiç yok" denilecek kadar azalıyor.
Yalnız şunu farkettim, kırmızıda sıklıkla N ye almaktansa D beklendiğinde araç ilk hareketi - hızlanmayı daha seri biçimde gerçekleştiriyor.
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
Benim sürdüğüm otmlerde hiç titreme yoktu.
hepsinde vardır hocam. sadece çok hafif olduğundan sallamıyorsun. yoksa araç öne gitmek isterken frene basıyorsun sonuçta.
Hayır benim sürdüklerimde kesinlikle titreme yoktu en ufak.
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
quote:
Orijinalden alıntı: amadeus99
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
Benim sürdüğüm otmlerde hiç titreme yoktu.
hepsinde vardır hocam. sadece çok hafif olduğundan sallamıyorsun. yoksa araç öne gitmek isterken frene basıyorsun sonuçta.
Hayır benim sürdüklerimde kesinlikle titreme yoktu en ufak.
n'ye alın sonra d'ye alın arada fark var mı yok mu söyleyin
2006 yılından beri honda otomatik araçlar kullanıyoruz (Vtec2, FD6,CRV) Kırmızı ışıklarda P ye değil N ye al, aracı stop ederken yükü el frenine ver yani dur el frenini çek sonra p ye al. Önce N ye al sonra çek fasa fiso hiçbirini yapmadım hiç bi sorunda çıkartmadı bugüne kadar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme