Şimdi Ara

Otomatik vites Kullanımı hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 09.01.2015 tarihinde Honda Yeni Civic Sedan 2014 Elegance modelini aldım. Otomatik vites daha önce kullanmadım o yüzden sizin görüşlerinize ihtiyaç duydum. Forumdan bir çok şey araştırıp öğrendim yalnız şanzımanı ve baskı balatayı nasıl koruyabilirim bu arabada tam olarak öğrenemedim. Şimdiden teşekkür ederim.



  • Aracinizda baski balata yok sizinki tam otomatik ve honda sanzimani, bakimlari duzenli yapin, alttan darbe almayin, yokus asagi ve yukari park ederken once frene basin, vitesi n ye alin, sonra el frenini cekin, sonra ayak frenini birakin arac arka tekerlere binsin, sonra tekrar ayak frenine basip vitesi p ye alin, kontagi kapatin. Ani hizlanma ve yavaslamalardan kacinin, bunlara uyarsaniz hic bir sorun yasamamaniz lazim ama kul yapisi sonucta. Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emre_6154 E kullanıcısına yanıt
    Arkadaş çoğuna cevap vermiş zaten ekstra olarak da

    Seyir halinde D'den N'e almayın.

    20 saniyeden uzun beklemelerde N'e alabilirsiniz.

    Eğer ilk çalıştırmada frene basılı halde olmasına rağmen P'de vites takılı kalıyorsa zorlamayın, aracı kapatıp açmayın sadece freni bırakıp bir daha frene basın vites takılmaz.

    Rampa aşağı N'e almayın.

    Rampa yukarı ben manuel müdahale ediyorum, şehiriçi rampaları kastetmiyorum. Özellikle yayla yollarında çünkü nerden baksanız 40 km'den fazla sürüyor ısınmaması için manuel müdahale bana mantıklı geliyor.

    Şimdilik benimde aklıma gelenler bunlar.
  • Bir honda şanzımanı kullanıcısı olarak tek tavsiyem bütün yükü p ye yükleme

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yaptığım salaklığı sakın yapma. :)) Kırmızı ışıklarda ve kısa duraklamalarda aracı benim gibi P'ye alma. N'ye al.

    Halbuki ilk defa kullanmıyorum otom. vitesi. Nasıl böyle bir şey yaptım. ben de anlamadım. basiret bağlanması dedikleri bu olsa gerek.
  • Taş gibi vites istediğin gibi oyna hiç bişey olmaz

    - verenler Patlak DSG ciler heralde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rbcntechnic -- 14 Ocak 2015; 18:10:31 >
  • Kaç sene tork konvertörlü otm araç kullandım. Hiç de trafikte öyle yok p'ye yok n'ye falan almadım. 160bin km'den fazla yol sonrası hiç de sorun yaşamadım, sıfır şanzıman hatası. Robotizeleri bilemem ama tam otomatiklerde gereksiz bence, frene basıp beklersiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • p n fren bilmem ne... dünyadaki en iyi şanzıman oldugu iddaa edilen honda şanzımanıda desege den aşağı kalır değil hani... tam otomatik şanzımanda manuel mutluluk yaşamak bu.
  • Dsg dikkatli kullanım ister ama hondanin tam otomatik sanzumaninda sorun cikmaz. Yok isikta N'ye almakmis felan gerek yok bence bas frene bekle.
    Bu arada arac hayirli olsun. Kaça aldiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkürler arkadaşlar çok saolun değerli yorumlarınız için.


    Araç elegance modeli 62.000 tl ye aldım. Serviste 2500 tl yede orjinal tüp takdırdım.
  • Arkadaşlar arabayı daha alalı 15 gün olmadı parke taşlı yolda sağ arka koltuğun oralardan ses geliyor asvalt ta gelmiyor. Sizce servise götürüp baktırmalı mıyım?
  • Sıfır araç aldıysan yanında kullanma kılavuzu verirler orada şanzıman hakkında bilgi verilir nasıl kullanılacağı yazar. En iyisini yapan firma bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre_6154

    Arkadaşlar arabayı daha alalı 15 gün olmadı parke taşlı yolda sağ arka koltuğun oralardan ses geliyor asvalt ta gelmiyor. Sizce servise götürüp baktırmalı mıyım?

    Götür tabi ki, ses çıkan parçayı biraz yalıtım sprey sıkıp geri takıyorlar. Ama ben olsam biraz daha beklerdim. En az 1 ay alışıp başka arıza varsa toptan götürürdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    p n fren bilmem ne... dünyadaki en iyi şanzıman oldugu iddaa edilen honda şanzımanıda desege den aşağı kalır değil hani... tam otomatik şanzımanda manuel mutluluk yaşamak bu.

    Mesajını kimse anlamamış, eksiltmişler. Artı verdim. Hem tam otomatik hem direksiyondan vites Değişimi büyük keyif.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Kaç sene tork konvertörlü otm araç kullandım. Hiç de trafikte öyle yok p'ye yok n'ye falan almadım. 160bin km'den fazla yol sonrası hiç de sorun yaşamadım, sıfır şanzıman hatası. Robotizeleri bilemem ama tam otomatiklerde gereksiz bence, frene basıp beklersiniz.

    titreme yapıyor ben o yüzden n'ye alıyorum 15 saniye üstü beklemelerde.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Benim sürdüğüm otmlerde hiç titreme yoktu.
  • motor güçsüz ise klima açıkken kompresör devreye girdiğinde devirde dalgalanma ve araçta titreme olur, hatta araç stop bile eder...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi degobar -- 21 Ocak 2015; 12:20:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Benim sürdüğüm otmlerde hiç titreme yoktu.

    hepsinde vardır hocam. sadece çok hafif olduğundan sallamıyorsun. yoksa araç öne gitmek isterken frene basıyorsun sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    motor güçsüz ise klima açıkken kompresör devreye girdiğinde devirde dalgalanma ve araçta titreme olur, hatta araç stop bile eder...

    180 hp 240 tork kuga

    tam otomatiklerde araç sürekli ileri gidiyor d'de iken. olay bununla ilgili bu sebepten 15 sn üzeri beklemelerde n'ye alın denir. aynı sebepten frene bastığınızda d'de iken titreme yapar. sadece hafiftir. n'ye alınca farkedersiniz.
  • Bu ne arkadaş yahu yok N ye al, yok P ye al, yokuş inerken G ye al manuelden ne farkı kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.