Şimdi Ara

Otomatik viteste Rampa İnerken N ye almak!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1. Rampanın sonunda tamamen durup D ye aldı ise sorun yok
    2. Araçlar boşta yakıt tasarrufu yapmaz aracı viteste bırakıp kompresore bindirmeniz gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saraci41

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Tasarruf için yokuş aşşağı inerken kontak kapamak daha iyi

    BAk bu iyi örnekleme

    Aaa Biz Hiç çalıştırmıyorduk ki?

    Bak bu dahada iyi : )
    No start No problem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: saraci41

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Tasarruf için yokuş aşşağı inerken kontak kapamak daha iyi

    BAk bu iyi örnekleme

    Aaa Biz Hiç çalıştırmıyorduk ki?

    Bak bu dahada iyi : )
    No start No problem.

    Tabi önce start sonra stop :) Alsana start stop bildiğin türk icadı...




  • Bu millete vericen manueli kullanacak arkadaş. Utanmasalar eski araçlardaki gibi kontağı kapatacaklar start&stop'a basıp.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her otomatik konusunda yazıyorum. Al D'ye daha da elleme orayı. Otm. vites için kural budur.
  • Hala boşa alınca arabanın daha az yaktığını düşünüyor insanlar. Ne desen boş anlamıyor kendi bildiğini yapiyor yine. Halkımızın klasik davranışları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saraci41


    abine bir daha araba verme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saraci41

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Trafikte hatanın telafisi olmaz, böyle durumlarda bu tarz kişileri tespit edip ömür boyu trafikten men etmek en iyisi ama ah nerede vah nerede?

    Hatanın telafisi olmayabilir o konuda haklısın.. Hemen abimi trafik şubeye bildireyim ehliyetini alsınlar.

    N'ye atınca ne olacak ? Hayır merak ediyorum

    Paran yoksa otomatik kullanma kardeşim bu kadar basit.

    İlla aksiyon mu arıyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanma kılavuzunda araç ön tekerlek üzerinde çekilirken maksimum izin verilen sürat bilgisini arayın. Bu değer şanzımanın statik yağlamasının hangi hıza kadar panlandığıdır. Bu süratin üzeri aşınma/fayda bakımından mantıksız olacaktır.

    Otm. şanzımanlar çalışmıyorken, P'de, N'de ve viteste farklı yağlama yaparlar.

    Şanzımanalar o kadar narin değil. Çok daha kötülerini yaptım, 800 m. indiğim oldu (%10 eğim olsa 8km eder) görünüen bir şey olmadı. Ama eskiden toleranslar daha yüksekti, yani bu hiç bir zaman bir şey olmayacak demek değil bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizosmanoglu

    1. Rampanın sonunda tamamen durup D ye aldı ise sorun yok
    2. Araçlar boşta yakıt tasarrufu yapmaz aracı viteste bırakıp kompresore bindirmeniz gerekir.

    arkadaş yukarıda yazmış 2.5 km gidiyor diye ama viteste olursa 200 mt sonra motor freniyle duruyorç.Sence vitestemi tasarruf yapar yoksa boştamı ?Bizim burda da 2 km lik çok ince yokuş var ta ilerden bırakıyorum aracı evin önüne kadar geliyor.Viteste olsa 300 mt de duruyor araç.Ver bidaha gazı sonra.ne anladım vitesteki ekonomiden.Vitesteyken anlık 0 harcıyor.Boşta giderken 0.6 harcıyor yani eve gelene kadar 100 ml bile harcamıyor araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    arkadaş yukarıda yazmış 2.5 km gidiyor diye ama viteste olursa 200 mt sonra motor freniyle duruyorç.Sence vitestemi tasarruf yapar yoksa boştamı ?Bizim burda da 2 km lik çok ince yokuş var ta ilerden bırakıyorum aracı evin önüne kadar geliyor.Viteste olsa 300 mt de duruyor araç.Ver bidaha gazı sonra.ne anladım vitesteki ekonomiden.Vitesteyken anlık 0 harcıyor.Boşta giderken 0.6 harcıyor yani eve gelene kadar 100 ml bile harcamıyor araç.

    Farklı durumlar, burada anlatılan şu; araç vitesteyken (otomatikse D konumundayken) yavaşlamadan inebiliyorsa, bu koşulda boşa atmanızdan daha fazla tasarruf yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    arkadaş yukarıda yazmış 2.5 km gidiyor diye ama viteste olursa 200 mt sonra motor freniyle duruyorç.Sence vitestemi tasarruf yapar yoksa boştamı ?Bizim burda da 2 km lik çok ince yokuş var ta ilerden bırakıyorum aracı evin önüne kadar geliyor.Viteste olsa 300 mt de duruyor araç.Ver bidaha gazı sonra.ne anladım vitesteki ekonomiden.Vitesteyken anlık 0 harcıyor.Boşta giderken 0.6 harcıyor yani eve gelene kadar 100 ml bile harcamıyor araç.

    Farklı durumlar, burada anlatılan şu; araç vitesteyken (otomatikse D konumundayken) yavaşlamadan inebiliyorsa, bu koşulda boşa atmanızdan daha fazla tasarruf yapar.


    Evet haklısınız güzel bir yokuş olacakki 00 da gidicez...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saraci41

    quote:

    Orijinalden alıntı: SinanATASOY

    Bildiğim kadarıyla tork konvertörlü otomatik şanzımanlarda yağlama ve buna mukabil soğutma vitesteyken gerçekleşir.
    Uzun vadede bu açıdan sakınca oluşturabilir. İkinci bir sakınca ise hareket halinde iken vitese alıp aracın şanzımanına ani yük binebilir.

    Ustalarımız daha iyi bilirler mutlaka ama kısa vadede zarar görmezsin. Robotize şanzımanlarda ise düz şanzıman mantığından yola çıkarsak böyle bir sorun olmayacağını düşünüyorum.

    Sen en iyisi abine yokuş aşağı kompresyonda inerken aracın yakıt tüketmediğini, ancak boştayken rolanti kadar tükettiğini anlatmayı dene.

    İlgin için teşekkürler. Özellikle belirttim N ve S yi kullanmana gerek yok diye ama insanoğlu işte:) D ile inerken araba gereksiz hızlanıyor diye N ye almış.. altı üstü frene basacak sanki balata parası istedik :) Abim işte ne diim:))

    d konumunda gereksiz hızlanıyor demiş abiniz madem tip moduna alıp küçük vitesle inseymiş
    yağlamayı zararı falan bir kenara bırakırsak boşa almak zaten oldukça tehlikeli yokuş aşağı bir kere araç akıp gidiyor devamlı frene basarak daha çabuk balata bitimine neden olur




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.