Şimdi Ara

Otosan'ın Yeni Mondeo Kazığı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
2.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "oğlum bişeyinde iyisini getirin lan" kafayada tak diye arkadan bitane vurcan , istedikleri paraya verdikleri şeye bak
  • Otosan resmen bu arabayı satmamak için çabalıyor, başka açıklaması yok.

    Yalnız ben teknik verilerde hata olduğunu düşünüyorum. Aynı motorun Euro5 ve Euro6 versiyonları arasında bu kadar çok tüketim farkı olması mantıklı gelmedi bana. StartStop dışında fark yok motorlar arasında.

    B-segment arabaların bile bir çoğunun start stoplu olduğu bir zamanda yeni Mondeo'nun SS'siz olarak gelmesi ayrı bir fiyasko zaten.
  • Euro 6 motorlu araçlar daha pahalı, buda yeni gelen bir arabanın avantajlı fiyatını törpüleyecekti. Yıl sonuna kadar da euro 6 zorunluluğu olmadığından bu şekilde bir tercih yapıldı. Aynı şey 1.6 tdci için geçerli, 1.5 tdci euro 6, 1.6 tdci euro5.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Mondeo'yla şehiriçi 20 kuruşla geziyorum


  • quote:

    Orijinalden alıntı: |RS|

    Euro 6 motorlu araçlar daha pahalı, buda yeni gelen bir arabanın avantajlı fiyatını törpüleyecekti. Yıl sonuna kadar da euro 6 zorunluluğu olmadığından bu şekilde bir tercih yapıldı. Aynı şey 1.6 tdci için geçerli, 1.5 tdci euro 6, 1.6 tdci euro5.

    Evet fiyat avantajı sağlıyor doğru ama yakıt tüketiminde de ciddi bir fark söz konusu 2 bin lira pahalı olup daha az yaksa daha çok tercih edilirdi bence benzinli mondeo. Kimsenin 13 litre yakmayı göze alıp mondeo alacağını sanmıyorum şu an. Ancak devlet eskort arabası olarak alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen sıfır aldığın ford'u "yakıt güvence sistemi" bozulmasın diye 3 yıl aynı şirketin yakıt firmasından almak zorunda olursan heralde litrede daha fazla yakan araç getirilir.

    Bunun dışında şuan için euro 6 motor zorunluluğu henüz yok.Euro 6 motorlar maliyeti daha yüksek motorlar haliyle fiyatta rekabet yaratmak içinde euro 5 motor tercih ediliyor.

    Özetle suç ford'un değil disbürütörün ama bu mevzu her halükarda disbürütörün avantajına o yüzdende pek umursayacaklarını sanmam.
  • 1.6 atmosferik 125ps Focus motorlari bile Euro 6

    1.5 Ecoboost gecen sene çıktı ve Euro 6.

    TDCI olanlar Euro 5. Bence siteye yanlış yazılmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • siklopentan S kullanıcısına yanıt
    Bu konuda kesinlikle haklısıınız. Bu Otosan'ın Türkiye politikası beş para etmez. Biz geri kalmış ülkeyiz ya neyimize Euro VI normlarında motor. İnsanlar salak zaten anlamazlar bunu diye düşündüler herhalde. Umarım satamazlar bu benzinli motorlarıda ellerinde patlar. Bu yakıtla kimseninde alacağını sanmıyorum zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Ford Global hala farkında değil ama Türkiye temsilcisi resmen Ford'u kötülüyor.

    Böyle saçma ve az araç getirip, yüksek fiyat çeken bir firma olmamalı Ford.

    Ticarisi olmasa sonu Renault gibi olacak. Renault Clio4 hariç, binek olarak 3-5 araba ancak satıyor.

    Megane ve fluence ları kim alıyor?

    6 yıllık kasa Megane zaten satılmıyor da, Fluence'yi de şimdiye kadar bireysel alıp kullanan bir kişi görmedim, hepsi şirket arabası.

    Ben hususi amaçlı dizel otomatik fluence kullanıyorum üç yıldır. Herkese tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2. hatta 3. sınıf muamele ve ürünler bize geliyor herdaim yolunacak kaz olarak görüldük görülmeye devam ediliyoruz
  • Mesela kiminki 5 para eder doğuşmu torpille araba dünya paraya araba alır,serviste çile çekersin,renault desen servisten zaten çıkamazsın,yine en iyisi japonlar oda toyata dışındakileri 2. el satmak için işkence çekersin.Kısaca Türkiyede araba almak kullanmak zor iş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epstemolojk_kopus -- 18 Şubat 2015; 10:58:03 >
  • Bildiğim kadarıyla Türkiyede de 1 ocak 2016dan itibaren Eu5 araç satılamayacak, Eu6 zorunlu olacak..
    Dolayısıyla seneye bu zamanlar Otosan istese de istemese de Almanyada İngilterede satılan versiyonu getirmek zorunda kalacak.
    O zaman şimdi Mondeo alanlar nasıl hissedecek merak ediyorum..
  • Valla forddan daha çok onu ithal eden koça kızıyorum -zaten zerre kadar sevmem o aileyi- Hadi ford elinde kalan motorları
    böyle bir yöntemle eritmek istedi sen nasıl kendi ülkendekilere bunu reva görebiliyorsun?Zaten hiç bir testten geçemiyecek olan
    o tofaşları millete kakalayıp dünyanın vurgununu yaptınız bunu da böyle mi kakalarız diyorsunuz hadi bakalım inş otokoç olarak
    satışlarda dibi görürsünüz de aklınız başınıza belki gelir
  • Benim 15 yaşındaki e46 3.16i aracım 20 Km ortalama hızla 11 litre benzin tüketiyor.. Üstelik M43 motor ve bu motor M40 kodlu motorun sadece triger zincirlisi ve tam 28 yıllık teknolojiye sahip bir motor..Bu motor bile 20 Km ortalama hızda 1.5 tonluk araçla Bartın şehir içinde dur kalkla iniş çkışlarla 11 litre tüketiyorsa yemişim 1.5 ecoboost motoru..
  • O kadar üzülmeyin zaten satacağı miktar belli bunu kendileride biliyor kiralamada fiyat kırıp satmaya çalışacaklar kiralamayada ucuza vermek zorunda e o zaman mümkün olan en ucuz motoru getirmen lazım hesap bu kadar basit. Bu forumdakiler milletin Mondeo ya aşık olup bayilerin önünde sıraya girecieğini zannedenlerle dolu. Ford un ülkemizde marka algısı insanları sıraya sokacak kadar yüksek değil önce bunu bir tesbit edelim. Şu anda bir Ford kullanıcısı olarak söylüyorum bunu.
  • Otosan'ın müdürü 2014'te binek araç satamama beceriksizliği hakkında "2014'ü ticari, 2015'i binek yılı ilan ettik" gibi saçma bir açıklama yapıyor.

    2015 binek yılıymış. Bu kafayla mı 2015'te çok sayıda binek satacak bunlar.

    Şuraya yazıyorum, Otosan bu yıl binekte 2014'ün bile gerisine gidecek.
  • Transit iteliyor courier iteliyor.

    Ford reno fiat al birini vur ötekine.

    Hirsiz bunlar.nerde dandik tenekeler var onlari itelemek pazar politiklari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Çevreniz çok geniş galiba milyonlarla ifade edilen bir arkadaş çevreniz var ki hiç şahsına satın alan görmedim diyorsun ya da laf olsun diye bir yorum yapmışsın. Şirkette 2 arkadaşımda var fluence şahsi arabaları, markadan memnun oldukları için eşlerine de clio aldılar.

    Ama sizin çevreden değiliz biz galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Yoo laf sokmak değil de, komik bir yoruma taşlama yaptım diyelim. Senin çevrende iphone kullanan olmasın örneğin, ülkede iphone satılmıyor mu sonucuna ulaşıyorsun ?

    Bir referans değil şahsi çevren, onu ifade ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden internet böyle yaygın değilken, firmalar dandini arabaları çok güzel müşteriye ittiriyorlardı. Çünkü vatandaşın çok fazla detaylı kıyas imkanı olmuyordu. Dergide, sokakta gördüğü hoşuna giden bir iki modeli belirliyor, galeride gidip şöyle bir bakıp, 10 dakika konuşup tercihini yapıyordu.


    Şimdi öyle mi? İnternet yaygınlaşıp herkesin evine girince ne oldu? Algılar ve bilinçler nasıl gelişti?

    Daha araba çıkmadan her türlü detayı hakkında bilgi sahibi oluyoruz. Renk seçenekleri, döşeme seçenekleri, motor şanzıman seçenekleri, tahmini fiyatlar, tüketim verileri. Hemen aklımızdaki diğer modellerle kıyaslamalarını yapıyoruz. Yetmiyor daha ülkeye gelmeden avrupadaki testleri izliyoruz, karşılaştırmaları izliyoruz. Araçlar hakkında çok ciddi fikirlerimiz oluşuyor. Araç daha gelmeden seçeceğimiz opsiyon jantı bile biliyoruz. Hal böyle olunca otosan ve türevlerinin müşteriyi böyle salak yerine koyup euro 5 motor getirme, şanzıman, döşeme seçeneği sunmama, orda güzel jantla verip burda mülayim jantla verme hakkı yoktur. Herkes kendini salak yerine konmuş hissder, neyin ne olduğunu araba gelmeden biliyoruz çünkü. Çoğu markanın başındaki tahtakafalar bunu hala idrak edemeyip aynı nato kafa nato mermer devam etmek istiyor, ama iş pazar payına gelince avuçlarını yalayacaklar. Avrupada elalem arabanın en ballı halini alabiliyorken, kendi ülke vatandaşına en ezik halini getirip sınıfının en kuvvetli rakipleriyle aynı fiyatlardan itelemeye kalkarsan sonun renault'dan beter olur. Anlamıyorum mesela ford avrupa ya da türkiye başındaki ceo denilen 50 yaşındaki adam hiç düşünmüyor mu, "mondeoyu d'de passata rakip yapacağız, ulan fabrika verisi 10 litre üzeri tüketimi olan arabayı , türkiye gibi ekonomik sistemi olan, absürd yakıt fiyatı olan bir ülkeye getirip ben nasıl pasat veya türevlerine rakip olurum" diye.. Demek ki düşünmüyor, bu kafayla ticaret yapılmaz. Çok basit yahu, ülkenin pazrında söz sahibi olmak istiyorsan, ülkenin pazarının gerektirdiklerine uyman lazım. Türk halkı ne istiyor? Kalite, donanım, kişiselleştirme, dizel otomatik ya da en azından düşük yakıt tüketimi. Türk halkının temel öncelikleri bunlar. Öyle sport görünümmüş, efendim ekstra performanslı güçlü motorlarmış, çok düşük 0-100 değerleriymiş, über yol tutuşuymuş türk halkının bunlarla işi yok. Adam zaten darağacı ilmeği gibi vergilerden sıyrılıp parasına göre kaliteli ama az yakacak, mümkünse donanımlı araç istiyor. Sen geliyorsun bu motoru getiriyorsun, dizele de otm vermiyorsun. Bravo, resmen vw daha çok satsın diye özel düşünülüp davranılıyor sanki.

    Eskiden fiat, renault, opel konuşulurdu. Hatta arada mazda, honda konuşulurdu. Şimdi vw tekel oldu. Vw ve diğerleri oldu. Her şey onunla kıyaslanıyor. Über arabaları olduğundan değil, adamların pazarda çok kurnazca ve çok başarılı şekilde hareket etmelerinden. Resmen her konunun yarısını vw işgal ediyor. Herkesin aklında vw markası var. Rakipleri bu kadar aptal hareket ederken vw'nin piyasayı tekeline almaması imkansızdı. Şu pazarda, piyasaya çok agresif fiyatlarla girmeyen, kaliteyle, donanımla çok sert rekabet yapan biri çıkmazsa 2-3 yıl içinde bineklerde vw, ticarilerde diğerleri demeye başlayacağız. Bunun da sorunlusu ne vw, ne vw tercih eden insanlar, bunun sorumlusu rakip markaların türkiye ceoları, o 3-5 adamın ülkeye gelecek aracın nasıl ve hangi fiyatlarda geleceğiyle ilgili yanlış kararları...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.