Şimdi Ara

Otto Zenith'e Aracınızı Teslim Etmeden 2 Kere Düşünün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
7.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Başkalarının başına gelmemesi için tecrübelerimi aktarma gereği duydum.

    Geçirdiğim ufak çaplı bir kaza sonrasında aracımın sol sinyal farı kırıldı, çamurluk ve panjur hasar gördü. Tutanaklar tutuldu ve araç doğrultulup boyanması amacıyla İzmir - Alsancak'ta bulunan Otto Zenith şubesine teslim edildi. Kazadan dolayı ön tampon plastiği boyanacağı için ve diğer plastiklerle ton farkı oluşturacağı için fark verdim ve bütün plastiklerin boyanmasını istedim. Bu süreçte başımdan geçen olayları tek tek aktarıyorum.

    -Araç teslim edildikten 1 hafta kadar sonra arandım ve aracın hazır olduğu, gelip teslim alabileceğim söylendi. Gittiğimde ise havalandırma kanalında bir parçanın kırıldığını, o parçayı sipariş geçtiklerini ve beni çağırarak bir yanlışlık olduğunu belirttiler. Neyse insanlık hali diyip aracın son haline baktım ve oradan ayrıldım.

    -Aracı teslim almaya gittiğimde sağ ön yolcu kapısının plastiğinin boyanmadığını farkettim ve oradaki arkadaşlara durumu bildirdim. Araç kabuldeki arkadaşımız ise eline bir bez ve plastik parlatıcı aldı ve bölgeye sürerek şimdi olması gerektiği gibi olduğunu söyLEDi. Sürdüğü malzemenin 1 hafta sonra çıkacağını belirtmeme rağmen kendinden emin bir tavırla dayanacağını belirtti.

    -1 hafta sonra plastiğin rengi tekrar attı ve arka tamponun plastiğinin rengi diğer plastiklere göre olması gerektiğinden fazla açıldı. Götürdüğümde kapı plastiği ve arka tampon plastiğini yeniden boyanması gerektiği, verniğinin az geldiği söylendi ve aracı tekrar bıraktım.

    -Aracı teslim almaya gittiğimde arka tampon plastiğinin bıraktığım gibi durduğunu, diğer plastiklerin ise yeni boyanmış olduğunu gördüm. Bunu belirttiğimde ise verdikleri tepki "Hadi ya, biz yanlış anlamışız o zaman, zaten senin aracın arka tampon plastiğinde bir şey yoktu, tozdandır o :))))" oldu. Aracı böyle teslim almayacağımı belirttim ve arka tampon plastiği 2 saat içinde boyanarak kurumadan bana teslim edildi ve yolda kuruyacağı belirtildi.

    -Aracı teslim aldıktan bir süre sonra ön tamponun tam olarak pimlerine oturdulmadığını ve ızgaranın olması gerektiğinden daha açıkta durduğunu fark ettim. Fakat yurtdışına gideceğim için ve babamın böyle işlerle uğraşmasını istemediğimden gelince yaptırırım diye düşündüm.

    -Yaklaşık 1 yıl sonra belirtilen şikayetlerle aracı götürdüm ve tampon ile ızgaranın düzeltileceği belirtildi ve sonraki gün gelip aracı teslim almam söylendi. İşim olduğundan dolayı gidemedim ve babam aracı teslim aldı. Geldiğimde ise tamponun düzeltildiği, ızgaraya ise dokunulmadığını gördüm. Ve artık hayatımda bu kadar aksiyonun yeterli olduğunu düşünerek ve oradaki çalışanlarla bir daha muhattap olmamak için bir daha bu firmaya gitmeme kararı aldım.

    Eğer harcanacak bolca boş zamanınız, yakıtınız Varsa ve biraz da olsa hayatınızda hareket istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Öteki türlü uzak durun.

    Edit: Etiketler - İzmir Otto Zenith Ottozenith Alsancak Boya Göçük Düzeltme







  • Oradaki çalışanlar da zaten eski araba dört dörtlük olamaz tavırlarında olduğu için onlara bunlar gayet normal geliyor olsa gerek. Buraya da 2 adet işlem fotoğrafı koyuyorum inanmayan arkadaşlar olursa diye,

    -Boyanmayan sağ kapı plastiği:


    -Boyanmayan arka tampon ve yanlışlıkla boyanan diğer plastik aksamlar:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reyftn -- 18 Temmuz 2014; 19:44:01 >




  • geçmiş olsun. arabanın saatlerce işi olsa bile başında beklemeye özen gösteriyorum çünkü yeri geliyor kendi bozdukları şeyin sorumlusunu bile biz yapabiliyorlar. zaten servis, sanayi vs. derken dertten iyice usta oldum. ağır motor, lastik vs. işler hariç bir çok şeyi kendim yapıyorum.
  • Geçmiş olsun hocam.
    Herkes milleti enayi yerine koymaya çalışıyor.
  • Mesajlarınız için teşekkür ederim. Otomobil Genel'deki konumu bir yönetici neden belirtmeden kapattığı için buraya tekrar açmak zorunda kaldım.

    Hocam ben de beklemek istiyorum da ne yazık ki ya sıra oluyor, ya da boyanın kuruması gerekiyor. Ne yazık ki aracı bırakmak gerekebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reyftn -- 18 Temmuz 2014; 19:49:10 >
  • Otto zenith Allah ellerine düşürmesin, benimde başımı ağrıttılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer olayı birkaç yıl önce Otoking de yaşadım gittim şikayet ettim.Manisa da baya sıkıntı varmış müşteri memnuniyeti malesef dibe vurmuştu.Personel değişimi sonrasında da gittim ama bu kes gerçekten temiz iş çıkarmışlardı ...
  • Bugün İstanbul Merkez'e şikayette bulundum. Süreci buradan paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Benzer olayı birkaç yıl önce Otoking de yaşadım gittim şikayet ettim.Manisa da baya sıkıntı varmış müşteri memnuniyeti malesef dibe vurmuştu.Personel değişimi sonrasında da gittim ama bu kes gerçekten temiz iş çıkarmışlardı ...

    Otoking kaskom olan Anadolu Sigorta anlaşmalı şirketidir..

    Ufak tefek onarımları için kendi aracım olsun, şirket araçları olsun kasko dahilinde oraya bırakıyoruz..

    Bir defa itin tekine rastladım işini düzgün yapmadı ve üste çıkmaya çalıştı, façasını orada almak yerine kasko şirketini aradım böyle böyle diye, şirket önüne bir eksper gönderdiler (bağımsız araştırma şirketlerinde anlaşmalı oldukları birinden olsa gerek) yapılan işçiliği inceledi ve haklısınız bu şekilde rapor vereceğim dedi saolsun gelen şahıs..

    2 gün sonra otoking arıyor, cayır cayır, efendim yanlışlık olmuş gelin tekrardan onaralım hasarınızı, müşteri memnuniyeti dahilinde ufak göcüklerinizi çekelim falan...

    Verdik arabayı, dedim sadece işini yap doğru düzgün, zaten benim kaskomdan göçükleri belli bir sayıda çektirme hakkım var, ite köpeğe muhtaç değiliz çok şükür..

    Demek istediğim imkan var ise hakkınızı sonuna kadar savunun arkadaşlar..




  • Yaptıkları resmen rezillik başka bişey değil tr'de gerçek servis yok gibi bişey

    Bu arada Denizli batı vw servisine'de gitmenizi hiç tavsiye etmem.
  • Alayı böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük bir araştırma sonucu öğrendim ki ne Rs servise ne otto zenithe ne de auto kinge arabamı birakirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otto Zenith İzmir Servisi için konuşuyorum. Müşteriye yaklaşımları başta içten ve sıcak gibi gözükse de bir memnuniyetsizlik olduğu anda hemen çirkefleşiyorlar.

    Boyalı göçük düzeltme, boyazsız göçük düzeltme ve sigara yanığı tamiri gibi birkaç parça iş için aracımı bunlara verdim. Aracımı teslim almak için gittim, suratıma bakıyorlar bön bön. Arabayı o gün teslim etmeleri gerektiğini unutmuşlar. 2 saat beklettiler işleri tamamlayabilmek için. Hadi dedim insanlık halidir olur. Ama bu sefer de aceleden paldır küldür yapmışlar.

    İşçilik pek iyi değil. Hatta sigara yanığına yaptıkları sözde tamir eskisinden beter olmuş. Neyse tamir sıvısı kuruyunca düzelmezse tekrar getir yaparız falan filan dediler. Ertesi gün telefon açtım bu ne rezillik, eskisinden beter olmuş diye. Zamanımız yok uğraşamayız, bunu söylemek için mi aradınız demeye başladılar.

    Sigorta şirketine de şikayet ettim, sonuç bekliyorum.

    Macera arayanlar ve kötü işçiliğe kafayı takmayanlar aracını buraya verebilir.




  • up
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.