Şimdi Ara

OverHand (Boks - Kickboks Simülasyonu)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özellikle Boks severler için son zamanlarda harika gelişmeler oluyor


    Henüz steam sayfası bile yok hatta oyunun ismi de belirsiz ama paylaşmaya değer geliştirmeler gün yüzüne çıkıyor...


    gelişime devam...


    Overhand Interactiveyoutube
    Dev updates from May to June. We've managed to get our own motion capture set up and have used it to fix our locomotion and also capture some boxing animations. There's still a lot to fix but we figured we'd show everyone our current progress. Stay tuned for more!
    https://www.youtube.com/watch?v=KJ8cQmF264o


    Overhand Interactiveyoutube
    Thanks for the patience everyone! We've been busy working behind the scenes on some non-gameplay related stuff this month which we hope to share soon. Here are some of the changes we've implemented over April: - Reworked skin shaders - More active ragdoll tweaks. (This something we'll continually tweak based new movesets we get) - Added extra fighter gear - Implemented guard/blocking styles (Long guard variations + Dutch guard) - Implemented dynamic blocking WIP - Added checking mechanics. Checks deal chip damage to both fighters and are also sweepable - Added additional movement punch animations (Boxing) - Added "General Kickboxing" moveset (This is just a generic moveset we've compiled that imitates western variations of kicking techniques) - Environment updates WIP
    https://www.youtube.com/watch?v=HihJ6qa33Io



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 22 Haziran 2024; 17:23:53 >







  • Kaç yıl oldu fight night champion gibi boks oyunu yapmayı beceremediler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sn lik oynanış görüntüsü

    x (formerly twitter)
    Overhand Interactive (@OverhandInt) on X
    https://x.com/OverhandInt/status/1858065006681891042



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 18 Kasım 2024; 9:41:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapımcıdan heyecan verici açıklamalar

    Ragdoll, altı eksenli koruma + dokuma değişiklikleri (tamamı fizik tabanlı) ve çok oyunculu entegrasyon (Ragdoll'u sürekli olarak bozmayan bir geri alma net kodu uygulamasıyla denemeler) etrafında çok fazla çalışma yapıldı.

    Şu anda bir video için gerçekten uygun bir şey yok çünkü ele alınacak çok şey var, ancak yakında bir şeyler bulmaya çalışacağım.

    Açık bir oyun testi olacak ve muhtemelen insanların kaydolması için bir Google formu yayınlayacağız. Bunu yapmadan önce netcode için iyi bir temel oluşturmaya daha çok odaklanıyorum.

    Ayrıca, bir sonraki videoda ele almak istediğim yeni bir mekanik için daha fazla hareket yakalama. Daha önce herhangi bir dövüş/boks oyununun bu mekaniği yapıp yapmadığından emin değilim.

    Bir sonraki hareket yakalama seansımızın odak noktası bu belirli mekanik ve yukarıda bahsettiğim örgü + koruma değişiklikleriyle iyi çalışmalı.

    Bu yeni mekaniği uygulamadan önce veya sonra başka bir güncelleme yayınlamaya çalışacağız. Sadece kod değişiklikleriyle ilgili bir güncelleme videosu hayranlar için pek de faydalı olmazdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkermurat -- 29 Ocak 2025; 22:59:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MMA - UFC - Bellator Ana Konu
    11 yıl önce açıldı
    Muay Thai hakkında sorular
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.