Şimdi Ara

OYUN İÇİN MHZMİ TIMING Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bende merak ediyorum.
  • Zamanların oyunlara etkisi olmadığı geçen sene bayağı bir tartışılmıştı. Çoğunluk da etkisinin olmadığını olsa bile 1 fps yi geçmeyeceğini savunuyordu.
  • mhz önemli olmalı
  • teknik olarak bakarsak,

    timing'ler ram'den istenen işlemlere cevap verme süreleri, mhz ise yine ram'in bu işlemleri yaparkenki kullandığı(bus'larda) hız.

    yani ikiside önemli. timingin düşük mhz'in yüksek olması gerek daha hızlı bir çalışma için.

    fps olayına gelince,

    677 ile 800 arasında, 800 ile 1066 arasında, oyunlar gibi uygulamalarda en fazla 1 veya 2 fps farkettirecektir(o da belki). fps daha çok ekran kartı ile ilgili bir konu olduğunu biliyoruz çünkü görüntüyü 3 boyuta döken birim o(yaptığı iş fazla).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x_tol -- 4 Eylül 2008; 8:34:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x_tol

    teknik olarak bakarsak,

    timing'ler ram'den istenen işlemlere cevap verme süreleri, mhz ise yine ram'in bu işlemleri yaparkenki kullandığı(bus'larda) hız.

    yani ikiside önemli. timingin düşük mhz'in yüksek olması gerek daha hızlı bir çalışma için.

    fps olayına gelince,

    677 ile 800 arasında, 800 ile 1066 arasında, oyunlar gibi uygulamalarda en fazla 1 veya 2 fps farkettirecektir(o da belki). fps daha çok ekran kartı ile ilgili bir konu olduğunu biliyoruz çünkü görüntüyü 3 boyuta döken birim o(yaptığı iş fazla).



    son nokta




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nisso


    quote:

    Orjinalden alıntı: x_tol

    teknik olarak bakarsak,

    timing'ler ram'den istenen işlemlere cevap verme süreleri, mhz ise yine ram'in bu işlemleri yaparkenki kullandığı(bus'larda) hız.

    yani ikiside önemli. timingin düşük mhz'in yüksek olması gerek daha hızlı bir çalışma için.

    fps olayına gelince,

    677 ile 800 arasında, 800 ile 1066 arasında, oyunlar gibi uygulamalarda en fazla 1 veya 2 fps farkettirecektir(o da belki). fps daha çok ekran kartı ile ilgili bir konu olduğunu biliyoruz çünkü görüntüyü 3 boyuta döken birim o(yaptığı iş fazla).



    son nokta


    DDR3 ram alanlara acımak mı lazım şimdi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: arslanserc


    quote:

    Orjinalden alıntı: nisso


    quote:

    Orjinalden alıntı: x_tol

    teknik olarak bakarsak,

    timing'ler ram'den istenen işlemlere cevap verme süreleri, mhz ise yine ram'in bu işlemleri yaparkenki kullandığı(bus'larda) hız.

    yani ikiside önemli. timingin düşük mhz'in yüksek olması gerek daha hızlı bir çalışma için.

    fps olayına gelince,

    677 ile 800 arasında, 800 ile 1066 arasında, oyunlar gibi uygulamalarda en fazla 1 veya 2 fps farkettirecektir(o da belki). fps daha çok ekran kartı ile ilgili bir konu olduğunu biliyoruz çünkü görüntüyü 3 boyuta döken birim o(yaptığı iş fazla).



    son nokta


    DDR3 ram alanlara acımak mı lazım şimdi


    rip yapanlar'ın işine yarayacaktır hızlı ram'ler(cpu ile birlikte).




  • Oyungezer testleri yapmıştı bir ara. En baba DDR2 ram ile oem ram arasında %1-1.5 fark var.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.