Şimdi Ara

ÖZEL TEKNİK SERVİS 20 İŞ GÜNÜ GEÇTİ ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, araştırmama rağmen sonucunu bulamadığım bir sorum var net bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum.

    Ciddi bir arızadan dolayı laptopu Kadıköyde elit güvenebileceğim bir teknik servise verdim.
    1 hafta sonra arayıp 150 tl masrafının olduğunu söylediler ve onay verdim.
    Yaklaşık 10 gün sonra aradığımda test sürecinde olduğunu tamir edildiğini fakat yine aynı hatayı verdiğinden onarımının sürdüğünü söylediler, durumu ile ilgili geri gönüş yapılacağını teyit aldım.
    Verdikleri kabul kağıdında da yazdığı gibi 20 iş gününü geçti fakat hala ses seda yok bu durumda haklarım neler acaba?



  • Nasıl bir araştırma yaptın ki bulamadın bunun cevabını forumun bu bölümünde arkadaşların açtığı başlık var oraya gerekli bilgileri yazdık oradan bilgi edinebilirsin kardeşim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turn table

    Nasıl bir araştırma yaptın ki bulamadın bunun cevabını forumun bu bölümünde arkadaşların açtığı başlık var oraya gerekli bilgileri yazdık oradan bilgi edinebilirsin kardeşim.

    Hocam benim bulamadığım nokta şu ben yetkili servise falan gitmedim ürünün garantisi bitik kadıköyde normal bir servise teslim ettim cihazı onlardan satın almadım bu yüzden geri alın paramı verin gibi bir bahane sunamam beklettikleri 24 gün için nasıl bir yaptırım uygulatabilirim ?
  • garanti bitik olduğu için 20 gün kavramı yok beklemekten başka yapabileceğin bir şey yok.
  • KeNaN-24 kullanıcısına yanıt
    Soruna cevap vermeden önce, başımdan geçen bir olayı anlatayım bir arızdan dolayı laptopumu servisine verdim bir hafta dediler bir hafta uzadı sürekli telefonla aramam sonucunda 19 gün sonra hazır dediler gidip aldım iki gün sonra yine aynı hatayı verdi tekrar götürdüm 15 gün sonra yapılmış olarak aldım. Görüldüğü gibi minareyi çalan kılıfını hazırlıyor. En iyisi gidip yüz yüze konuşmak.
    Diğer soruna gelince özel bağımsız servis olduğundan gecikmeden dolayı bir yaptırım olacağını sanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cmldrs -- 21 Kasım 2013; 21:05:33 >
  • Yahu bilmeden sallamayin arkadaslar. Ne demek garanti bitik olunca 20 is gunu diye bisey olmaz! Nereden cikariyorsunuz yaniltici bilgi vermeyin insanlara! Once acip yasayi yonetmeligi okuyun iyi ozaman garantisi bitip arizalanan urunu teknik servis (yetkili servis) 1 yil bekletsin o zaman yapmayin ya bilginiz olmadan konusmayin lutfen. Sana gelince dostum garanti suresinin bitik olmasi bisey degistirmez 20 is gunudur azami tamir suresi AMA SADECE YETKILI TEKNIK SERVISLERDE. Sonuc olarak sen siradan birine verdiysen hak talep edemezsin. Yetkili servis olsa idi garanti suresi vs onemli degil 20 is gununu gectigi anda mevuzatta yer alan haklarini kullanabilirdin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Yalnız servis kabul formunda sundukları servis hizmetininde dahil olduğunu '' servis süresi yasal 20 iş günüdür'' ibaresi mevcut bu durumda 20 iş gününde teslim edeceklerini yasalar gereğide taahhüt etmiş durumdalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNaN-24

    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Yalnız servis kabul formunda sundukları servis hizmetininde dahil olduğunu '' servis süresi yasal 20 iş günüdür'' ibaresi mevcut bu durumda 20 iş gününde teslim edeceklerini yasalar gereğide taahhüt etmiş durumdalar.


    Yukarida ki mesajimi okudun mu dostum? Eger yetkili servis degil ise sana verdikleri forumdaki madde ortadan kalkar adamlarin yargi mercindeki savunmasi su sekilde oluyor " Ben bu urunun saticisi ureticisi, ithalatcisi degilim. Benim verdigim destek kendi satis ve teknik islemleri kapsar" seklinde. Ama yargi yolu acik bagli bulundugun THH ne git yada alo tuketici hattini ara sana mevzuati anlatsinlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sizin garantisiz üründe 20 iş gününe itiraz etmeniz gibi ''yetkili değilim istersem 1 yılda tamir ederim'' mantığı bence yanlış 20 iş gününde yapmak veya 20 iş gününde tamir edilemediğini müşteriye bildirmek zorundalar. Dediğiniz gibi THH'ye danışmak en mantıklısı.

    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNaN-24

    Aynı sizin garantisiz üründe 20 iş gününe itiraz etmeniz gibi ''yetkili değilim istersem 1 yılda tamir ederim'' mantığı bence yanlış 20 iş gününde yapmak veya 20 iş gününde tamir edilemediğini müşteriye bildirmek zorundalar. Dediğiniz gibi THH'ye danışmak en mantıklısı.

    Teşekkür ederim.


    Aynen oyle mantiksiz degil bildigin kurnazlik ama adamlar sureci yasal boyuta tasirsan boyle diyorlar savunma yaparken. Bi danis ins cozum bulursun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim Bu durumda para veya yeni laptop almak niyetim yok fakat neredeyse 1 ay olacak laptop ortada yok belki 1 haftada teslim edecek bir yer bulabilirdim ama sorgusuz sualsiz güvenerek teslim ettim bu kadar bekletmenin manası nedir sonuçta laptopdan mahrum kalarak bir çok işimi farklı mecralardan gidermeye çalışıyorum.
  • KeNaN-24 kullanıcısına yanıt
    Teslim etmeme durumunda ne gibi bir işlem yapılacağı yazıyor mu? Benim garantili ürünü servise verdiğim tarihte yaklaşık 3 yıl önce tahhüt edilen süre geçince mağduriyeti gidermek adına kullanmak üzere muadil bir ürün veriyorlardı, vermemek için de yukarıda anlattığım olayı yapıyorlardı. Özel servislerde bu kurallar ne kadar işler o da mechul.
  • Deşifre edeceğim ama merdiven altı bir kurum olmaması nedeni ile.

    http://www.sifirhata.com.tr/
  • Tüketici hattını arayıp bilgi aldım emsal durum yaşayan arkadaşlara bilgi olsun.

    Önce firmaya dilekçe yazıp iadeli taahhüt posta göndereceksiniz.
    1 hafta içinde dönüş yapılmaz ise kaymakamlıklarda bulunan Tüketici hakem heyetine gidip gerekli yaptırımlar için şikayette bulunabilirsiniz.

    Durumun farklı olan noktası garantisi bitmiş bir ürünü yetkili olmayan özel bir firmaya verdiğimden kaynaklanıyor, 20 iş günü uygulaması geçerli, yalnız yasada mevcut olan kusur oranında indirim ve yeni ürün ile değişim gibi haklarımızı uygulatamıyoruz, dediğim işlemleri uyguladıktan sonra hakem heyetinden görüş alıp yaptırım uygulayabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.