Şimdi Ara

bir ürün kaç kez teknik servise gider?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
9.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimde bulunan laptop tam 3 kez teknik servise farklı nedenlerle gidip gelmiş bulunmaktadır.

    Yine sorun var klavye tuşlarından 5-6 tanesi tamamen basmaz duruma gelmiştir.

    Ne yapmam gerekiyor bir türlü sorunlar bitmek bilmiyor.Yeni bir ürün talep etme hakkım veya alma ihtimalim var mıddır bunun için ne yapılabilir bilgisi olan arkadaşlardan yorumlar rica ediyorum.teşekkürler



  • Merhaba,

    Hangi markanın ürünü bu hocam?

    Cihaz aynı arızadan 3 kez üst üste servise gittiği zaman cihazın yenisini yada para iadesini talep etme hakkınız var. Ama sizin ürün farklı nedenlerden dolayı servise gittiği için bir şey yapamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProbLem!

    Merhaba,

    Hangi markanın ürünü bu hocam?

    Cihaz aynı arızadan 3 kez üst üste servise gittiği zaman cihazın yenisini yada para iadesini talep etme hakkınız var. Ama sizin ürün farklı nedenlerden dolayı servise gittiği için bir şey yapamazsınız.



    packard bell
  • up
  • Kullanıcı hatası olmadığından emin isen vermende sakınca yok.
  • Değerli arkadaşım,

    Asus için konuşuyorum, 4 defa servise gitti geldi ( menteşe sorunu maksatlı) asusun politikası 5'nci kez gittiyse artık yenisini veriyorlar( Ama aynı arıza mı yoksa farklı 5 arızamı şuan hatırlamıyorum) Hemen packard bell'i servisimi arayıp değişim politikasını öğrenmeniz en iyi çözüm olur. Ben iş güç sebebi ile garanti süresini kaçırdım fakat unutmayın ki garantiye gönderdiğiniz ve teslim aldığınız sürede garantiye eklenir ve garanti süreniz uzar. Hiç beklemeden göndermeye devam. Aksi takdirde sonu hüsran olur benim ki gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu

    Değerli arkadaşım,

    Asus için konuşuyorum, 4 defa servise gitti geldi ( menteşe sorunu maksatlı) asusun politikası 5'nci kez gittiyse artık yenisini veriyorlar( Ama aynı arıza mı yoksa farklı 5 arızamı şuan hatırlamıyorum) Hemen packard bell'i servisimi arayıp değişim politikasını öğrenmeniz en iyi çözüm olur. Ben iş güç sebebi ile garanti süresini kaçırdım fakat unutmayın ki garantiye gönderdiğiniz ve teslim aldığınız sürede garantiye eklenir ve garanti süreniz uzar. Hiç beklemeden göndermeye devam. Aksi takdirde sonu hüsran olur benim ki gibi.

    Teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kesin cevap vereyim 1 yıl içinde aynı arızadan 3 farklı arızalardan toplam 5 kere servise gitmişse değişim yada para iadesi isteme hakkın dogar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    kesin cevap vereyim 1 yıl içinde aynı arızadan 3 farklı arızalardan toplam 5 kere servise gitmişse değişim yada para iadesi isteme hakkın dogar.

    hangi marka olduğunun önemi var mı bir de 4. olacak sanırım şimdi hakkım var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sowyet

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    kesin cevap vereyim 1 yıl içinde aynı arızadan 3 farklı arızalardan toplam 5 kere servise gitmişse değişim yada para iadesi isteme hakkın dogar.

    hangi marka olduğunun önemi var mı bir de 4. olacak sanırım şimdi hakkım var mı?

    markanın önemi yok bildiğim kadarıyla. 5 seferde değişim isteyebilirsin.
  • peki teşekkür ederim
  • tüketici kanunları var ve hiçbir marka kendi prensibini uygulayamaz....
    Ürün 1 yıl içinde aynı arızadan 3 kez ya da farklı arızalardan 4 kez servise giderse seçimlik haklarınız doğar
    Bunlar:
    -ürünün değişimi
    -ücretsiz onarımı
    -fatura bedeli karşılığında iadesi
    -arıza bedeli tutarında fatura bedeli üzerinden indirim
    Bunlardan birini seçmek sizin hakkınızdır istediğiniz hakkınızı kullanabilirsiniz
    Firmanın prensibi diye bişey yoktur her firma aynı kanunu uygulamak zorundadır, herhangi bir zorlukla karşılaşmanız durumunda servis belgelerin,zle birlikte ilçenizde bulunan t,ketici hakları birimine başvurabilirsiniz çok kısa sürede sonuç alırsınız....
  • Tuketici haklarina basvuru yaparsaniz 2-3 ayi gozden cikarin zira bankalar icin yogun talep oldugundan sira anca bu zaman araliginda size gelir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tablet telefon filan idare edecek bir şey varsa birkaç ay beklemeye yeni cihaz için değer bence. Bir şekilde siz onu 5. kez yollayın, değiştirsinler.
  • SOK MARKETTEN BIR TABLET ALDIM 189 LIRAYA VE 2 AY ICINDE FARKLI SEBEBLERDEN 5 KEZ TABLET SERVISE GITTI BU ALTINCI 5. DE TABLETIN ICINI TAMAMEN DEGISTIRMISLER FAKAT SIMDIDE SARJ PROBLEMI YAPUIYOR SERVİS TUTANAKLARI ELIMDE AMA GARIP BIR SEKILDE FATTURAYI BULAMIYORUM HER SEFERINDE FATURA YI DA BIRLIKTE GONDERIRDIR NEYSE KREDI KARTI SLIPIM VAR ELIMDE BU GUN TEKRAR GONDERIYORUM TABLETI DEGISTIRMEZLER ISE VEYA PIYASA FİYATI COK DUSUK BIR TABLE ILE DEGISTIRIRLER ISE HEMEN TUKETICI HAKLARINA BASVYURU YAPACAGIM NEYMIŞ TABLET ESKI OLDUGU ICIN ELLERINDE YOKMUS ONUN ICIN ICINI DEGISTIRMISLER 5. DEFA DA TABLETIN DEGISMESINI ISTEDIM AMA YINEDE TAMIR ETTILER SIZCE BASVURSAM HAKLI CIKARMAYIM 200 TL LIK TABLET ICIN DEGMEZ MI ?
  • hep aynı yerden arıza veriyorsa yenisini verirler
  • packard bell sorunlu marka diye duymuştum bi aralar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.