|
Packet Loss ve Yüksek Ping (2. sayfa)





-
-
-
Modeminin marka modeli nedir ? Akşam saatlerinde snr düştüğü için internet stabiliten düşüyor ve buna bağlı olarak da ping sorunu yaşıyorsun bana göre. Modeminde snr arttırma varsa akşam saatinde snr ı 20 ye sabitle birde o şekilde dene bakalım. Hızın düşer ama daha stabil Bir internet kullanırsın.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Turknettin verdigi Zyxel vmg8623-t50b modemi kullanıyorum. Snr 15 de. Snr ayari keenetic ve asus modemlerde var. Komşum 8 mbit adsl internet kullanıyor onda da durum ayni.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir. -
-
Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun kontrol edilmesi bende teknik ekibimize bilgi verdim. Altyapı kontrollerini yaparak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
-
Merhaba, şu an sorun yaşıyor musunuz? -
-
Sorunun düzelmiş olmasına sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim. -
42ms ping , 11 jitter online oyunlar için kesinlikle kabul edilemez, çok yüksek deger düzelmiş hali bu mu?
Sen avrupa sunucularında oyun oynamaya çalıştıgın da muhtemelen pingin en düşük 80 ms ile 120 ms arasında değişir :)) jitter 1 in üstündeyse oyun için de peer to peer bağlantılar da LAG yaşarsın drop yaşarsın.
-
Hala Turknet'in ping ve pocket loss sorununu çözebileceğini inanacak naiflikte insan kaldı mı ya?
Turknet bu sorunları biliyor ve bunun hakkında bir çözüm bulmayı, sorunu çözmeyi düşünmüyor arkadaşlar. Kendinizi yormayın.
Kendilerini denetleyen bir kurum ya da şikayet edeceğimiz bir kurum olmadığı için bu durumu değiştiremezsiniz. "Ben yaparım" diyen varsa saygı duyarım. Umarım yapar :)
-
-
-
Hocam devamli yazin duzelene kadar. Aksamlari olusan ping ve hiz problemlerinin bir cogu altyapi yetersizligi. Bu noktada Ttnet'in ise el atmasi gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ejder2323 -- 16 Kasım 2020; 13:48:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde teknik ekibimiz bulunduğunuz bölgede yaşanan genel sorun nedeniyle sorun yaşandığını iletti. Yaşanan genel sorunlarda arka planda çalışma yapılıyor. -
Çalışma yapılıp yapılmamasını dert etmiyorum. Arıza kaydı habersiz bir şekilde defalarca kapatıldı. 2 gün önce kapatılmış, benim haberim yok. Geçiş yapıldı artık. İyi günler.
-
Gelip bağlantı yaptılar. Türkiye teknik konularda çok yetersiz kalıyor. Şirketler çalıştırdıkları personele gereken eğitimi vermiyor. Bütün sektörler böyle. Bize sorun yok diyorlar; ama şirket içerisinde neler dönüyor Allah bilir. Bize bütün gerçekler anlatılmıyor. Ben de şirkette çalıştım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X