Şimdi Ara

PANASONİC PLAZMA GW30 (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.060
Cevap
22
Favori
156.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben de aranıza bir GW30 alarak katılmak istiyorum. bir çok alışveriş sitesini takip ediyorum. ama insanın gözünden kaçabilir. 42/46/50 uygun fiyatlı bulabilen varsa buraya yazabilir mi? saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperenugur -- 15 Mart 2012; 15:02:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ody009

    Arkadaşlar ben de aranıza bir GW30 alarak katılmak istiyorum. bir çok alışveriş sitesini takip ediyorum. ama insanın gözünden kaçabilir. 42/46/50 uygun fiyatlı bulabilen varsa buraya yazabilir mi? saygılar.

    http://www.teknosa.com/kategori/ses_ve_goruntu/plazma_tv/854#[Marka:Panason%C4%B1c,]_1_0

    http://www.bimeks.com.tr/kategori.aspx?s=1&kid=1083&kategoriadi=televizyon&mid=233

    http://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=CEL_TV&br=PANASONIC

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/Plazma-televizyon/PANASONIC/TX-P42GW30E-p-55599-c-10.htm

    bu adresleri takip edersen yakın zamanda yakalarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperenugur -- 15 Mart 2012; 15:12:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: ody009

    Arkadaşlar ben de aranıza bir GW30 alarak katılmak istiyorum. bir çok alışveriş sitesini takip ediyorum. ama insanın gözünden kaçabilir. 42/46/50 uygun fiyatlı bulabilen varsa buraya yazabilir mi? saygılar.

    http://www.teknosa.com/kategori/ses_ve_goruntu/plazma_tv/854#[Marka:Panason%C4%B1c,]_1_0

    http://www.bimeks.com.tr/kategori.aspx?s=1&kid=1083&kategoriadi=televizyon&mid=233

    http://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=CEL_TV&br=PANASONIC

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/Plazma-televizyon/PANASONIC/TX-P42GW30E-p-55599-c-10.htm

    bu adresleri takip edersen yakın zamanda yakalarsın

    teşekkürler hocam. haftasonu bursa anatoliumda büyük indirimi görüp nasılsa internetten bulurum diye almadım, şimdi pişmanlık içindeyim. darty indirim yapacağına 100 lira 100 lira arttırıyor sanki. panasonic üretim kapasitesini azaltıyor gibi duyumlar alınca panik oldum. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    quote:

    Orijinalden alıntı: war3z

    quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    ekran parlama yapiyor mu panasonic plazmalarda?

    yapıyor ama çok rahatsız edici değil

    sırf bu yüzden almak istemiyorum.. teknosa'da lg görmüştüm, animasyon oynatiyorlardi, izlerken kendimi görüyordum... belki panasonicte farklıdır dedim ama aynı demekki..

    senin gördüğün lg de panel üstüne birde bildiğimiz cam takmışlar panel ile cam arası 2-3 cm boşluk var ve görüntü berbat ki cam olduğu için aşırı parliyor. GW30 ise oyle değil direkt panel var tabi koruyucu katman var ama dırek panelle yekpare şekilde o yuzden parlama tv açıkken az ve görüntü hd kanallarda harika sd kanallarda 2 metreden izlersen gayet net..




  • yaw ben harici hdd yi takıyorum ama görmüyor sanırım. benzer sorun yaşayan varmı? usb bellekleri görüyor sorunsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    birinci kısmı atlatmıssın kayıpsız

    sıra geldi teknosaya büyük ihtimal depolarında vardır bir haftaya gelir yeni cihazın

    yanlız kesinlikle acılmamıs kutu istediğini,, teshir yada yeniden paketlenmiş bir kutu gönderirlerse kabul etmeyeceğini söyle

    tekrar geçmiş olsun ve hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    birinci kısmı atlatmıssın kayıpsız

    sıra geldi teknosaya büyük ihtimal depolarında vardır bir haftaya gelir yeni cihazın

    yanlız kesinlikle acılmamıs kutu istediğini,, teshir yada yeniden paketlenmiş bir kutu gönderirlerse kabul etmeyeceğini söyle

    tekrar geçmiş olsun ve hayırlı olsun

    Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim.Kargoylamı gelir yoksa kendim mağazadanmı teslim alırım.Gebzede ikamet etmekte olduğum için teknosanın deposu var burada.İşallah çabuk gelir evdekiler alıştı tv'ye nezaman gelecek diye soruyorlar daha şimdiden....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    Gelişmeler için sizin adınıza sevindim, olması gereken de buydu..
    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..




  • benim televizyon buzzing sorunundan degisti,, yeni cihaz gelinceye kadar eskisini izlemeye devam ettim ben yeni cihaz aldıgım teknosaya geldi servisle beraber teknosadan cihazı alıp kurulum yaptık

    benimki 5 gün sürdü
  • sonunda tv yi kurdurabildim sd yayın kalitesi beklediğimden iyi çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    Gelişmeler için sizin adınıza sevindim, olması gereken de buydu..
    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..

    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..
    Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim ama konu teknosa olunca sonuç yine hüsran oldu (şimdilik).Bugün televizyonu gebze center teknosaya götürdüm. İade işlerine bakan görevli gerekli evrakları alarak işleminizi hemen yapıyorum dedi.Sevindim sorunsuz kabul ettiler diye.Para iadesimi yoksa aynı üründenmi istiyorsunuz dedi.Bende aynı üründen kapalı kutu teslim edilmesini, teşhir ürün kesinlikle kabul etmiyeceğimi söyledim.Stokları kontrol ediyorum dedi veeeeeee sonuç ne teknosa mağazalarında nede merkez depolarında kapalı kutu kalmadığını, hatta sadece cevahir alışveriş merkezinde 2 adet göründüğünü, onlarında muhtemelen teşhir olabileceğini söyledi.Tabii bir anda şok oldum. Cevahir alışveriş merkezindekileri kontrol etmesini söyledim.Mail gönderdiler cevap 2 adet teşhir kalmış.Ben yetkili biriyle görüşmek istediğimi söyleyince adı lazım değil bir beyle görüştürdüler.Konuyu tekrardan onada anlattım, aynı üründen kapalı kutu olarak temin edilmesini istedim.Bana bu mümkün olmadığını merkez depo dahil hiçbir teknosada kapalı kutu kalmadığını,para iadesi veya ürün ücreti tutarında alışveriş yapabileceğimi söyledi.Bende PANASONIC garanti belgesinin arkasında yazan arıza durumunda yenisiyle değiştirilir bölümünü okudum.Netice itibarıyla PANASONIC firmasının stoklarında bulunması gerektiğini, kanunen hakkım olan yeni tvnin tarafıma verilmesini istedim. Hatta yanlış hatırlamıyorsam aynı ürün yoksa firma bir üst model vererek telafi yapması gerekir gibi bir söylemde bulundum.Daha önceden bir yerlerde okumuştum o an aklıma geldi söyledim, doğrumu yanlışmı olduğundan tamda emin değilim.Adam nazik ve alaycı bir şekilde teknosa merkezi aramamı ve sorunumu onlara anlatmamı,görevliyede teknosa merkezi arayıp telefonu arkadaşa ver diyerek sanki küfür edermiş gibi uzaklaştı gitti.İçimden şeytan koş, yakasından tut, suratının ortasına kafayı göm dedi ama ya sabır çekerek nefsimizi kontrol edebildik.Neyse konuyu fazla uzatmadan(sanki uzatmamış gibi) merkeze durumu anlattım ve 12 iş saati içinde (çok dakikmişler gibi) bana geri döneceklerini söylediler.Neticede attık tvyi arabanın arka koltuğuna evin yolunu tuttuk.TV odada duruyor,dün gece vardiyasında çalışmıştım,uykusuzum,moralsizim vede baş ağrısı çekiyorum.Okuma zahmetine katlanan ve yardımlarını esirgemeyen vede yeni fikirleri olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    Pazartesi günü PANASONIC TR'yi mutlaka arayacağım vede onlardanda bilgi alacağım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    Gelişmeler için sizin adınıza sevindim, olması gereken de buydu..
    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..

    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..
    Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim ama konu teknosa olunca sonuç yine hüsran oldu (şimdilik).Bugün televizyonu gebze center teknosaya götürdüm. İade işlerine bakan görevli gerekli evrakları alarak işleminizi hemen yapıyorum dedi.Sevindim sorunsuz kabul ettiler diye.Para iadesimi yoksa aynı üründenmi istiyorsunuz dedi.Bende aynı üründen kapalı kutu teslim edilmesini, teşhir ürün kesinlikle kabul etmiyeceğimi söyledim.Stokları kontrol ediyorum dedi veeeeeee sonuç ne teknosa mağazalarında nede merkez depolarında kapalı kutu kalmadığını, hatta sadece cevahir alışveriş merkezinde 2 adet göründüğünü, onlarında muhtemelen teşhir olabileceğini söyledi.Tabii bir anda şok oldum. Cevahir alışveriş merkezindekileri kontrol etmesini söyledim.Mail gönderdiler cevap 2 adet teşhir kalmış.Ben yetkili biriyle görüşmek istediğimi söyleyince adı lazım değil bir beyle görüştürdüler.Konuyu tekrardan onada anlattım, aynı üründen kapalı kutu olarak temin edilmesini istedim.Bana bu mümkün olmadığını merkez depo dahil hiçbir teknosada kapalı kutu kalmadığını,para iadesi veya ürün ücreti tutarında alışveriş yapabileceğimi söyledi.Bende PANASONIC garanti belgesinin arkasında yazan arıza durumunda yenisiyle değiştirilir bölümünü okudum.Netice itibarıyla PANASONIC firmasının stoklarında bulunması gerektiğini, kanunen hakkım olan yeni tvnin tarafıma verilmesini istedim. Hatta yanlış hatırlamıyorsam aynı ürün yoksa firma bir üst model vererek telafi yapması gerekir gibi bir söylemde bulundum.Daha önceden bir yerlerde okumuştum o an aklıma geldi söyledim, doğrumu yanlışmı olduğundan tamda emin değilim.Adam nazik ve alaycı bir şekilde teknosa merkezi aramamı ve sorunumu onlara anlatmamı,görevliyede teknosa merkezi arayıp telefonu arkadaşa ver diyerek sanki küfür edermiş gibi uzaklaştı gitti.İçimden şeytan koş, yakasından tut, suratının ortasına kafayı göm dedi ama ya sabır çekerek nefsimizi kontrol edebildik.Neyse konuyu fazla uzatmadan(sanki uzatmamış gibi) merkeze durumu anlattım ve 12 iş saati içinde (çok dakikmişler gibi) bana geri döneceklerini söylediler.Neticede attık tvyi arabanın arka koltuğuna evin yolunu tuttuk.TV odada duruyor,dün gece vardiyasında çalışmıştım,uykusuzum,moralsizim vede baş ağrısı çekiyorum.Okuma zahmetine katlanan ve yardımlarını esirgemeyen vede yeni fikirleri olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    Pazartesi günü PANASONIC TR'yi mutlaka arayacağım vede onlardanda bilgi alacağım...

    Şu ana kadar süreci gayet başarılı yönettiğinizi düşünüyorum.
    Duruşunuzu değiştirmezseniz amacınıza ulaşmak daha kolay olur.
    Taviz vermeden, hakkınızı aramanız gerektiğini düşünüyorum..




  • Teknosa'dan ben de şikayetçiyim.

    Garanti, iade ve yenisini tedarik etme prosedür ve süreci inanılmaz yavaş ve yetkililer duyarsız.

    Internet sitesinden satın aldığım ve teslimatta hasarlı çıkan 50gw30 ikinci günün sonunda halen evimde duruyor, ve pazartesi günü UPS'in internet satış deposuna geri iade için gelmesi için işlemin tamamlanmasını bekliyoruz. Sonrası ise meçhul!

    Garanti - İade sürecini uzatmak sanki finansman yaratmanın yeni yolu!

    Teknosa, performans ve müşteri memnuniyeti açısından başarısızlık için ne mümkünse hepsini yapıyor !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    Gelişmeler için sizin adınıza sevindim, olması gereken de buydu..
    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..

    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..
    Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim ama konu teknosa olunca sonuç yine hüsran oldu (şimdilik).Bugün televizyonu gebze center teknosaya götürdüm. İade işlerine bakan görevli gerekli evrakları alarak işleminizi hemen yapıyorum dedi.Sevindim sorunsuz kabul ettiler diye.Para iadesimi yoksa aynı üründenmi istiyorsunuz dedi.Bende aynı üründen kapalı kutu teslim edilmesini, teşhir ürün kesinlikle kabul etmiyeceğimi söyledim.Stokları kontrol ediyorum dedi veeeeeee sonuç ne teknosa mağazalarında nede merkez depolarında kapalı kutu kalmadığını, hatta sadece cevahir alışveriş merkezinde 2 adet göründüğünü, onlarında muhtemelen teşhir olabileceğini söyledi.Tabii bir anda şok oldum. Cevahir alışveriş merkezindekileri kontrol etmesini söyledim.Mail gönderdiler cevap 2 adet teşhir kalmış.Ben yetkili biriyle görüşmek istediğimi söyleyince adı lazım değil bir beyle görüştürdüler.Konuyu tekrardan onada anlattım, aynı üründen kapalı kutu olarak temin edilmesini istedim.Bana bu mümkün olmadığını merkez depo dahil hiçbir teknosada kapalı kutu kalmadığını,para iadesi veya ürün ücreti tutarında alışveriş yapabileceğimi söyledi.Bende PANASONIC garanti belgesinin arkasında yazan arıza durumunda yenisiyle değiştirilir bölümünü okudum.Netice itibarıyla PANASONIC firmasının stoklarında bulunması gerektiğini, kanunen hakkım olan yeni tvnin tarafıma verilmesini istedim. Hatta yanlış hatırlamıyorsam aynı ürün yoksa firma bir üst model vererek telafi yapması gerekir gibi bir söylemde bulundum.Daha önceden bir yerlerde okumuştum o an aklıma geldi söyledim, doğrumu yanlışmı olduğundan tamda emin değilim.Adam nazik ve alaycı bir şekilde teknosa merkezi aramamı ve sorunumu onlara anlatmamı,görevliyede teknosa merkezi arayıp telefonu arkadaşa ver diyerek sanki küfür edermiş gibi uzaklaştı gitti.İçimden şeytan koş, yakasından tut, suratının ortasına kafayı göm dedi ama ya sabır çekerek nefsimizi kontrol edebildik.Neyse konuyu fazla uzatmadan(sanki uzatmamış gibi) merkeze durumu anlattım ve 12 iş saati içinde (çok dakikmişler gibi) bana geri döneceklerini söylediler.Neticede attık tvyi arabanın arka koltuğuna evin yolunu tuttuk.TV odada duruyor,dün gece vardiyasında çalışmıştım,uykusuzum,moralsizim vede baş ağrısı çekiyorum.Okuma zahmetine katlanan ve yardımlarını esirgemeyen vede yeni fikirleri olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    Pazartesi günü PANASONIC TR'yi mutlaka arayacağım vede onlardanda bilgi alacağım...

    Şu ana kadar süreci gayet başarılı yönettiğinizi düşünüyorum.
    Duruşunuzu değiştirmezseniz amacınıza ulaşmak daha kolay olur.
    Taviz vermeden, hakkınızı aramanız gerektiğini düşünüyorum..

    PANASONIC müşteri hizmetleri ile az önce telefonla görüştüm.Durumu detaylı bir şekilde anlattım. Sorunla ilgili bir çözüm bulmak için araştırma yapıp tarafıma telefonla bilgi verileceği söylendi.Şimdilik bekleme konumundayım...
    Hakkımızı aramaya sonuna kadar devam arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akif Turhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    Gelişmeler için sizin adınıza sevindim, olması gereken de buydu..
    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..

    Sürecin sorunsuz atlatılması dileğiyle..
    Güzel temennilerin için çok teşekkür ederim ama konu teknosa olunca sonuç yine hüsran oldu (şimdilik).Bugün televizyonu gebze center teknosaya götürdüm. İade işlerine bakan görevli gerekli evrakları alarak işleminizi hemen yapıyorum dedi.Sevindim sorunsuz kabul ettiler diye.Para iadesimi yoksa aynı üründenmi istiyorsunuz dedi.Bende aynı üründen kapalı kutu teslim edilmesini, teşhir ürün kesinlikle kabul etmiyeceğimi söyledim.Stokları kontrol ediyorum dedi veeeeeee sonuç ne teknosa mağazalarında nede merkez depolarında kapalı kutu kalmadığını, hatta sadece cevahir alışveriş merkezinde 2 adet göründüğünü, onlarında muhtemelen teşhir olabileceğini söyledi.Tabii bir anda şok oldum. Cevahir alışveriş merkezindekileri kontrol etmesini söyledim.Mail gönderdiler cevap 2 adet teşhir kalmış.Ben yetkili biriyle görüşmek istediğimi söyleyince adı lazım değil bir beyle görüştürdüler.Konuyu tekrardan onada anlattım, aynı üründen kapalı kutu olarak temin edilmesini istedim.Bana bu mümkün olmadığını merkez depo dahil hiçbir teknosada kapalı kutu kalmadığını,para iadesi veya ürün ücreti tutarında alışveriş yapabileceğimi söyledi.Bende PANASONIC garanti belgesinin arkasında yazan arıza durumunda yenisiyle değiştirilir bölümünü okudum.Netice itibarıyla PANASONIC firmasının stoklarında bulunması gerektiğini, kanunen hakkım olan yeni tvnin tarafıma verilmesini istedim. Hatta yanlış hatırlamıyorsam aynı ürün yoksa firma bir üst model vererek telafi yapması gerekir gibi bir söylemde bulundum.Daha önceden bir yerlerde okumuştum o an aklıma geldi söyledim, doğrumu yanlışmı olduğundan tamda emin değilim.Adam nazik ve alaycı bir şekilde teknosa merkezi aramamı ve sorunumu onlara anlatmamı,görevliyede teknosa merkezi arayıp telefonu arkadaşa ver diyerek sanki küfür edermiş gibi uzaklaştı gitti.İçimden şeytan koş, yakasından tut, suratının ortasına kafayı göm dedi ama ya sabır çekerek nefsimizi kontrol edebildik.Neyse konuyu fazla uzatmadan(sanki uzatmamış gibi) merkeze durumu anlattım ve 12 iş saati içinde (çok dakikmişler gibi) bana geri döneceklerini söylediler.Neticede attık tvyi arabanın arka koltuğuna evin yolunu tuttuk.TV odada duruyor,dün gece vardiyasında çalışmıştım,uykusuzum,moralsizim vede baş ağrısı çekiyorum.Okuma zahmetine katlanan ve yardımlarını esirgemeyen vede yeni fikirleri olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    Pazartesi günü PANASONIC TR'yi mutlaka arayacağım vede onlardanda bilgi alacağım...

    Şu ana kadar süreci gayet başarılı yönettiğinizi düşünüyorum.
    Duruşunuzu değiştirmezseniz amacınıza ulaşmak daha kolay olur.
    Taviz vermeden, hakkınızı aramanız gerektiğini düşünüyorum..

    PANASONIC müşteri hizmetleri ile az önce telefonla görüştüm.Durumu detaylı bir şekilde anlattım. Sorunla ilgili bir çözüm bulmak için araştırma yapıp tarafıma telefonla bilgi verileceği söylendi.Şimdilik bekleme konumundayım...
    Hakkımızı aramaya sonuna kadar devam arkadaşlar...

    PANASONIC TR den az önce aradılar.Konu hakkında daha detaylı bilgi alıp( fatura tarihi,ürün değişim rapor tarihi,teknosaya müracaat tarihi gibi) konuyu genel merkeze mail yoluyla ileteceklerini ve pazartesi günü bana bilgi vereceklerini söylediler. Ayrıca ürün değişim konusunun teknosa tarafından PANASONUC'e bildirilmesi gerekirken bunu yapmamış olmalarının yanlış olduğunu söylediler.Şimdilik gelişmeler böyle.Umarım sonuç istediğim gibi olur...




  • taviz vermeden devam edin bencede

    neticede servis size değisim için rapor veriyor yani değişimi isteyen servis,, bunun için teknosaya zaten bir adet televizyon gönderecek

    burada teknosanın rolu bu sureci hızlandırmak elindeki televizyonlardan birini size vererek

    yinede kötüye hazırlıklı olmak lazım bu işin en kötüsü para iadesi olur
  • Ben de almadan önce Panasonic TR ile bir kaç telefon görüşmesi yapmıştım, gerçekten ilgililer ve dönüş yapıyorlar..
    Süreci takip ederseniz hızlandırma şansınız var, para iadesini kabul etmeyin..
    Mutlaka ürün bulur verirler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: spawn444

    arkadaşlar benim birkaç sorum olacak ;
    (ürün GW30 yeni aldığımı yazmıştım zaten biraz yukarıda)

    1-Şimdi ben USB den harici HDD imi taktım. bendeki çoğu film altyazılı. yani divxplanet den indirilen .srt
    uzantılı altyazı dosyası şeklinde. Film çalışıyor altyazı görünmüyor. ( Film adıyla srt dosyasının adı aynı olmasına rağmen)bunun bir çözümü var mı?

    2- Laptopu Tv ye bağlamak istiyorum. bunun için HDMI olan o aparat dan alıcam sanırım. ben bunla bilgisayarı bağladığım zaman bilgisayardan atıyorum film açtım aynısı tv panelinde görünür mü? bide sesi içinde ayrı bağlantımı gerekli?

    3-D-smart kullanıyorum. ben bunun kablosunu Dsmart reciverdan çıkarıp TV nin uydu alıcısına taksam izleyebilir miyim?

    4-Yeni alındığında bir takım ayarlardan bahsediliyor.ilk sayfada yazılmış ama kullanmam gereken ayarları ayrıntılı olarak yazan bi bilgi var mı? (kontrast 45 - çözünürlük 20... gibi)

    Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden Teşekkür ederim...

    filmi izlerken info tusuna basıp alt yazı seçiyormusun bunu yapıpta alt yazı yok diyorsa ve film ile alt yazı ismi her seyi ile aynı ise yapacak bi sey yok sanırım malesef televizyonun media playerı sorunsuz degil

    laptopu hdmı cıkısı varsı buradan ses ve görüntü aktarımı yapılır,, ben masa üstü bilgisayarımın ekran kartındaki cıkıslardan monitorü dvı televizyonu hdmı baglıyorum ve her ikiside görüntü veriyor

    uydu kablosunu direk tv takarsan tv nin uydu alıcısı calısır ama ben hem dsmart uydusunu hemde tv uydusunu beraber kullanmak istiyorum dersen canaktaki lnb yi cift cıkıslı lnb ile degistirip her uyduya ayrı kablo getirmen gerekli

    bunun kesin bir rakamı yok ,, söyle diyelim fabrikasyon olarak gelen normal mod u rahatsız olmayacagın seviyeye kadar indir

    teşekkürler cevaplar için.
    2. soruma bir türlü çözüm bulamadım ama. ayrıntılı olarak yazıyorum tekrar;
    laptopumda sadece vga yeri var. HDMI bağlantı yeri yok. DVI to HDMI olmuyor yani. VGA to HDMI diye de bişey yok. ben şimdi laptopu panele bağlayabilr miyim? bağlarsam nasıl bağlarım?




  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.