Şimdi Ara

PANASONİC PLAZMA GW30 (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.060
Cevap
22
Favori
156.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engunaydin -- 22 Mart 2012; 12:05:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşlar servis geldiğinde arızanın boyutu hakkında önce bilgi almak zorundayım galiba.Sonrasında ürün değişimi v.s işleri talep etmem gerekir herhalde.Bu konuda süreçle ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var arkadaşlar.
    1)Ürün değişimini kimden talep edeceğim?
    2)Direk teknosaylamı muhatap olmalıyım yoksa panasonic tr. mi?
    3)Servis bu konularda nekadar bilgili?
    4)Servis tv'yi alıp götürmek isterse ne yapmalıyım?
    Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekkürler arkadaşlar...

    servis ürün arızalıdır dedikten sonra

    1 ürün degisimini servise söyleyeceksin
    2 servisin verdiği raporla teknosaya gideceksin(fotokopisini kendin için sakla) ve onlar yeni ürünü verecekler
    3 servisler gayet bilgili tüketici hakları konusunda ama sana bunu ne kadar belli eder orası malum
    4 tamir için götürürse arıza tutanagı iste tarihli ve kaseli olsun arızasını açıkca yazdır ,, tamir olup gelsede teslim almayacagını söyle

    yinede tamir edip getiririz derlerse fatura ve arıza tutanagı ile tuketici hakları hakem heyetine gideceksin

    Arkadaşlar PANASONIC yetkili servis nihayetinde dün akşamüstü geldi.TV'yi kendileri kontrol edip arızanın devam ettiğini görünce ben hiçbirşey demeden ürün değişimi yapılacak dediler.Gerçekten çok şaşırmıştım.Servisin bana söylediği PANASONIC Tv'lerde kolay kolay arıza çıkmadığını kendilerininde bu duruma şaşırdıkları oldu.Bugün servisten değişim formumu alıp teknosaya geri götüreceğim ürünü.Ama teknosada aynı üründen olduğunu hiç sanmıyorum.Yeni ürün için belli bir bekleme süresi varmıdır bilmiyorum.Sonuç itibarıyla PANASONIC servis on numara,teknosa ise şimdilik muamma...

    @salihefe,
    ben de kasım ayında 42gw30 aldım. kurulum yapıldı. yanılmıyorsam 10-15 gün sonra panelin sağ üst tarafında yaklaşık 5-6 cm çizik oluştu. servisi ardım ve baktılar. panasonic'te ender rastlanan bir problem olduğunu belirtti servis. onlarda çok şaşırmışlar bu duruma. faturaya bakınca bana bu ürünü alalı 30 günün dolmadığı ve aldığım yerle irtibata geçerek bire bir değişim talep etmemi söylediler. servisteki arkadaş sağ olsun çok yardımcı oldu. gerekli arıza raporunu düzenledi ve bu raporu aldığım yere ulaştırmamı ve bire bir değişim talep etmemi söyledi. değiştirmek zorundalar diye de ekledi. kendilerinin de bu işi çözebileceğini (tamiratla) ama 30 günlük süre dolmadığı için aldığım yerden değişim talep etmemin benim faydama olacağını belirtti. bende söylenenleri yaptım yaklaşık 7-10 günlük bir süre içerisinde yenisi geldi.
    yanlış hatırlamıyorsam servisteki eleman bire bir aynı model yoksa, aldığın yer bir üst modelini vermek zorunda demişti.
    umarım bu anlattıklarım sana yol gösterir.
    Not: plazmayıwww.darty.com.tr'den aldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.

    Satışı yapan firma teknosa, kanuni olarak ilk 30 gün üründen sorumlu oluyormuş. Değişim vesaire işleri kanunen teknosa yapmak zorunda.Bu yüzdendirki şuanki muhatabım teknosa....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.

    Satışı yapan firma teknosa, kanuni olarak ilk 30 gün üründen sorumlu oluyormuş. Değişim vesaire işleri kanunen teknosa yapmak zorunda.Bu yüzdendirki şuanki muhatabım teknosa....

    Teknosa müşteri hizmetleriyle telefonda görüştüm biraz evvel,

    ürünün kapalı kutu temini için araştrıma yaptıklarını,prosedür gereği ya yeni ürün yada bir üst model verildiğini söylediler ancak nezaman sorusuna cevap vermediler.Onlarda biliyor kanuni prosedürleri...

    Bende pazartesi günü kanuni işlemleri başlatacağımı,bu süre içerisinde değişim yapmalarını gerektğini söyledim...

    Bu hafta gündüz çalıştığım için en erken pazartesi THH gidebilirim zaten...




  • arkadaşlar bu ürün neo plazma mı plazma mı
  • .

     PANASONİC PLAZMA GW30
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efpa

    .

     PANASONİC PLAZMA GW30



    PANASONIC TX-P46GW30 Neo Plazma Televizyon


    1999 TL
    1699 TL
    Detaylar : stok adedi:80 5.000.000:1 kontrast 1920x1080 çözünürlük • 4xHDMI girişi • USB HDD kayıt • MKV format desteği 141,58 tl x 12 taksit
    Adapazarı/Ankara Cepa/Avcılar/Bahçepark/İstinye/Maltepe Merkez/Pendik/Sefaköy/ CarrefourSA Hipermarketleri'nde satılmamaktadır.




    © 2012 - CarrefourSA A.Ş.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undermunder -- 23 Mart 2012; 8:57:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.

    Satışı yapan firma teknosa, kanuni olarak ilk 30 gün üründen sorumlu oluyormuş. Değişim vesaire işleri kanunen teknosa yapmak zorunda.Bu yüzdendirki şuanki muhatabım teknosa....

    Teknosa müşteri hizmetleriyle telefonda görüştüm biraz evvel,

    ürünün kapalı kutu temini için araştrıma yaptıklarını,prosedür gereği ya yeni ürün yada bir üst model verildiğini söylediler ancak nezaman sorusuna cevap vermediler.Onlarda biliyor kanuni prosedürleri...

    Bende pazartesi günü kanuni işlemleri başlatacağımı,bu süre içerisinde değişim yapmalarını gerektğini söyledim...

    Bu hafta gündüz çalıştığım için en erken pazartesi THH gidebilirim zaten...

    Güzel haber
    Büyük ihtimalle yasal süre içerisinde sorunu çözeceklerdir.




  • alperenugur

    sağolasın tekrar ilgilendiğin için. artık harici HDD kullanarak izliyorum zaten. geçtim bu işten yani. onda da çoğu formatı okuyor ama srt dosyalarının bazılarını görüyor bazılarını görmüyor. anlamadım gitti. neye göre altyazı gösteriyor çözemedim. video ismiyle altyazı ismini aynı yapmama rağmen bazılarını görüyor bazılarını görmüyor altyazıların. onun dışında TV den çok memnunum. görüntü kalitesi, renkler, netlik falan herşey çok kaliteli. ama koskoca PANA tv ye bi VGA DVİ çıkışı niye koymaz ki yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spawn444 -- 23 Mart 2012; 14:36:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yanikkoza

    quote:

    Orijinalden alıntı: efpa

    .

     PANASONİC PLAZMA GW30



    PANASONIC TX-P46GW30 Neo Plazma Televizyon


    1999 TL
    1699 TL
    Detaylar : stok adedi:80 5.000.000:1 kontrast 1920x1080 çözünürlük • 4xHDMI girişi • USB HDD kayıt • MKV format desteği 141,58 tl x 12 taksit
    Adapazarı/Ankara Cepa/Avcılar/Bahçepark/İstinye/Maltepe Merkez/Pendik/Sefaköy/ CarrefourSA Hipermarketleri'nde satılmamaktadır.




    © 2012 - CarrefourSA A.Ş.

    kaçırmayın derim düşünen arkadaşlara. fiyat çok çok iyi geldi bana




  • vay be

    bu adamların pazarlama sekilleri bi acayip arkadas 1700 tl ye 46 gw30 geçenlerde millete 1900 den daha ne kadar düşebilirki diye gaz veriyorduk

    anlasılan 42 ve 46 artık gelmeyecek 2012 de,, 50 ve üzeri 3d devam edecek panasonic plazmada,, ben böyle bi sonuç çıkartıyorum bu fiyatlardan

    varmı acaba bilgisi olan bu konuda ?

    salihefe

    bu servisler ve satıcılar her seyi cok iyi biliyor ama keseri nalıncı mıhı gibi hep kendilerine yontuyorlar tamir ve değişim islerinde yasal süre 20 gün olması lazım ve ürünün değisim yada tamiri 10 günü geçerse kullanmak için sana benzer bir ürün vermek durumundalar

    spawn444

    malesef televizyonun mediaplayere kafasına göre mkv seçiyor ama büyük çogunluğunu açar

    bazı arkadaşlar açılmayan mkv leri,, mkvmerge programı ile tekrar encode ederek düzelttiklerini söylüyordu bo yoluda deneyebilirsin

    ben ucuz bir mediaplayerle bu işi kökünden hallettim

    iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperenugur -- 23 Mart 2012; 15:15:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.

    Satışı yapan firma teknosa, kanuni olarak ilk 30 gün üründen sorumlu oluyormuş. Değişim vesaire işleri kanunen teknosa yapmak zorunda.Bu yüzdendirki şuanki muhatabım teknosa....

    Teknosa müşteri hizmetleriyle telefonda görüştüm biraz evvel,

    ürünün kapalı kutu temini için araştrıma yaptıklarını,prosedür gereği ya yeni ürün yada bir üst model verildiğini söylediler ancak nezaman sorusuna cevap vermediler.Onlarda biliyor kanuni prosedürleri...

    Bende pazartesi günü kanuni işlemleri başlatacağımı,bu süre içerisinde değişim yapmalarını gerektğini söyledim...

    Bu hafta gündüz çalıştığım için en erken pazartesi THH gidebilirim zaten...

    öncelikle geçmiş olsun. umarım sorunun çözülür. şu konuyu bildiğim kadarıyla anlatmak isterim.

    sahip olduğnuzu bir ürün bozulduğunda satıcı firmanın ellerinde sizdeki panelin aynısından yoksa bir üst modelini vermek zorundalar diye bir şey yok diye biliyorum. satıcaı firmanın yapacağı en iyi şey size para iadesi, hediye çeki, ya da aynı üründen iade olur.

    sahip olduğnuuz bir ürünün yeni bir modelinin verilmesi durumu benim bildğim kadarıyla servisler aracılığı ile sağlanır. örneğin panasonic servisine tv niz gider tamir edilmeez denir ya da tamir edilir ama örneğin sallıyorum %70 arızalı denir ise size yeni bir ürün vermek zorunda kalırlar ayın üründen stoklarda yok ise aynı katagoride bir üst model verirler başka alternatif yoktur. Çünkü panasonic bir teknomarket ya da parakende satan bir mağaza değildir. Bu nedenle tamir edilemiyorsa bir şekilde mağduriyetinizi gidermek zorundadır. kesinlikle değişim ya da yeni bir model verilir başka bir alternatifi yoktur. örneğin sony 46hx720 yerine 2012 de gelecek olan 46hx750 modelini verirler , bunun külfetini sony-panasonic vs. firma yüklenir,

    satıcı firmanın yeni bir model verme gibi bir yükümlülüğünün olduğunu sanmıyorum çünkü 3 seçimlilik hakkınızdan değişim hakkınızı kullanmak isteseniz de ürün olmadığı için aynı paraya başka bir ürün ya da para iadesi devreye girer.

    benim bildiğim bu şekilde , yanlışım varsa düzeltin.




  • Arkadaşlar selamlar,
    Hiç hesapta yokken bu televizyonu almaya niyetlendim.
    Normalde 32'' televizyon bakıyordum bende panasonic 42''GW15 var.
    Playstation için 32'' bakıyordum.
    İlk önce elektro world'de 50''GW30 2199TL ve burada da carrefourlarda satılan 46''GW30 1699 TL olması beni cezbetti.
    Burayı okumasam akşama 50 inch'i almıştım şu anda 46 inch olan fiyat olarak daha cazip gibi geldi.
    Bu durumda 42 inch'i oturma odasına alıp genel olarak oyun amaçlı (playstation) kullanmayı planlıyorum.
    Sorum şöyle sizde fiyat/performans olarak 50 inch mi yoksa 46 inch'i mi tercih edeyim?
    Playstation oynamak için başka bir televizyon baksam daha mı iyi olur?
    GW30 ile GW15 arasında çok fark var mıdır yani bu işe kalkışmaya değer mi?
    Bu akşam itibariyle işi halletmiş olacağım vaktinizi ayırıp yanıt verirseniz çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creatures

    Arkadaşlar selamlar,
    Hiç hesapta yokken bu televizyonu almaya niyetlendim.
    Normalde 32'' televizyon bakıyordum bende panasonic 42''GW15 var.
    Playstation için 32'' bakıyordum.
    İlk önce elektro world'de 50''GW30 2199TL ve burada da carrefourlarda satılan 46''GW30 1699 TL olması beni cezbetti.
    Burayı okumasam akşama 50 inch'i almıştım şu anda 46 inch olan fiyat olarak daha cazip gibi geldi.
    Bu durumda 42 inch'i oturma odasına alıp genel olarak oyun amaçlı (playstation) kullanmayı planlıyorum.
    Sorum şöyle sizde fiyat/performans olarak 50 inch mi yoksa 46 inch'i mi tercih edeyim?
    Playstation oynamak için başka bir televizyon baksam daha mı iyi olur?
    GW30 ile GW15 arasında çok fark var mıdır yani bu işe kalkışmaya değer mi?
    Bu akşam itibariyle işi halletmiş olacağım vaktinizi ayırıp yanıt verirseniz çok sevinirim.

    gw30 daha iyi diye biliyorum.
    oyun için lcd led tvlerde maksimum 46' inç öneriliyor genledi. 46 da bile lag yaşama ihtimalin var ki yükseğinde kesin yaşarsın. (lcd ler için konuşuoyrum ) ama plazmalarda lag sorunu genelde kaç inçlerde oluyor bilmiyorum. araştır bence .
    oyun için plazma genelde önerilmez çünkü burn in sorunu var. bunu yaşama ihtimalin oyun oynayınca daha da çoğalıcaktır. diğer taraftan da oyun performansı plazmaların daha iyidir.

    belki ilginç gelebilir ama mantıklı yönleri de olan bir tavisyede bulunmak isterim.

    yakında oledler çıkacak ve lcd lerden ledlere geçiş gibi bir sıçrama olacak, görüntü , hız performansları katlanarak artacak şu an çok para vererek orta derece bir tv almak pek mantıklı olmayabilir

    ilerde yeni bir tv almayı düşünüyorsan ekran yanığını filan sallamam bir iki sene sonra değiştiririm diyorsan plazma alınabilir aslında . şöyle ki, iyi oyuncuysan ve oyun için bir tv almaya kalsan seni tatmin edecek tv en az 2500 TL den başlar ! , bu sene oledler çıkıyor bir iki sene seni idare edecek 42' inçlik 1500 TL na kadar plazma bir tv alınabilir ve piyasadaki 3000 TL lik tvlerden daha iyi görüntü alırsın!, rodaj süresine dikkat edersin yeni modeller çıkınca bir iki sene sonra sağlam bir tv ye terfi edip bu tvyi başka bir odaya alabilirsin. diyelimki iki sene sonra garanti bitti ve tv de sorun çıktı ( çıkmayabilirde ) 1500 TL gibi düşük bir rakama aldın nasıl olsa ! 2 sene sonra 1500 TL ye bugün 5000-6000 TL lik televizyonlardan bir tane alabilirsin her türlü karın olur bir tv parasına iki tv almış olursun.

    bütçeni bilmiyorum ama ben kendime 3.000 TL bütçe ayırdığım için bunu düşünmüştüm ama philipis 46pfl9705 aldım , peki sen niye almadın dersen ben ezelden beri oyun oynayan biriyim rodaj süresini beklemek istemedim , evde hanım çocuk filan var 700 saat bunla uğraşmazlar sıkıntı olur :) artı olarak da en az bir ay oyun oynamadan beklemek istemediğimden almadım.

    yoksa bu dediğim yöntemi uygulayacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 23 Mart 2012; 17:03:43 >




  • Servis menusune girdim.PDP-EEP,PDP-DCC,PDP-PDROM bunlardan hangisi KULLANİM SAATİNİ,hangisi KAC KERE ACİLİP KAPANDİGİNİ gosteriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    quote:

    Orijinalden alıntı: creatures

    Arkadaşlar selamlar,
    Hiç hesapta yokken bu televizyonu almaya niyetlendim.
    Normalde 32'' televizyon bakıyordum bende panasonic 42''GW15 var.
    Playstation için 32'' bakıyordum.
    İlk önce elektro world'de 50''GW30 2199TL ve burada da carrefourlarda satılan 46''GW30 1699 TL olması beni cezbetti.
    Burayı okumasam akşama 50 inch'i almıştım şu anda 46 inch olan fiyat olarak daha cazip gibi geldi.
    Bu durumda 42 inch'i oturma odasına alıp genel olarak oyun amaçlı (playstation) kullanmayı planlıyorum.
    Sorum şöyle sizde fiyat/performans olarak 50 inch mi yoksa 46 inch'i mi tercih edeyim?
    Playstation oynamak için başka bir televizyon baksam daha mı iyi olur?
    GW30 ile GW15 arasında çok fark var mıdır yani bu işe kalkışmaya değer mi?
    Bu akşam itibariyle işi halletmiş olacağım vaktinizi ayırıp yanıt verirseniz çok sevinirim.

    gw30 daha iyi diye biliyorum.
    oyun için lcd led tvlerde maksimum 46' inç öneriliyor genledi. 46 da bile lag yaşama ihtimalin var ki yükseğinde kesin yaşarsın. (lcd ler için konuşuoyrum ) ama plazmalarda lag sorunu genelde kaç inçlerde oluyor bilmiyorum. araştır bence .
    oyun için plazma genelde önerilmez çünkü burn in sorunu var. bunu yaşama ihtimalin oyun oynayınca daha da çoğalıcaktır. diğer taraftan da oyun performansı plazmaların daha iyidir.

    belki ilginç gelebilir ama mantıklı yönleri de olan bir tavisyede bulunmak isterim.

    yakında oledler çıkacak ve lcd lerden ledlere geçiş gibi bir sıçrama olacak, görüntü , hız performansları katlanarak artacak şu an çok para vererek orta derece bir tv almak pek mantıklı olmayabilir

    ilerde yeni bir tv almayı düşünüyorsan ekran yanığını filan sallamam bir iki sene sonra değiştiririm diyorsan plazma alınabilir aslında . şöyle ki, iyi oyuncuysan ve oyun için bir tv almaya kalsan seni tatmin edecek tv en az 2500 TL den başlar ! , bu sene oledler çıkıyor bir iki sene seni idare edecek 42' inçlik 1500 TL na kadar plazma bir tv alınabilir ve piyasadaki 3000 TL lik tvlerden daha iyi görüntü alırsın!, rodaj süresine dikkat edersin yeni modeller çıkınca bir iki sene sonra sağlam bir tv ye terfi edip bu tvyi başka bir odaya alabilirsin. diyelimki iki sene sonra garanti bitti ve tv de sorun çıktı ( çıkmayabilirde ) 1500 TL gibi düşük bir rakama aldın nasıl olsa ! 2 sene sonra 1500 TL ye bugün 5000-6000 TL lik televizyonlardan bir tane alabilirsin her türlü karın olur bir tv parasına iki tv almış olursun.

    bütçeni bilmiyorum ama ben kendime 3.000 TL bütçe ayırdığım için bunu düşünmüştüm ama philipis 46pfl9705 aldım , peki sen niye almadın dersen ben ezelden beri oyun oynayan biriyim rodaj süresini beklemek istemedim , evde hanım çocuk filan var 700 saat bunla uğraşmazlar sıkıntı olur :) artı olarak da en az bir ay oyun oynamadan beklemek istemediğimden almadım.

    yoksa bu dediğim yöntemi uygulayacaktım.

    Öncelikle yanıtınız için teşekkürler.
    Aslında benim niyet oturma odasına 32 inch alıp muhtemel led tv işi kapatmaktı ama fiyatlara bakınca salondaki 42 inch'i değiştirip onu oturma odasına mı kaydırsam diye düşünür oldum.
    Evvelden de bunu zaten oyun için kullanıyordum.
    Yani 46 yada 50 inch'i oyun için kullanmayacağım kullansam da çok çok nadiren olur.

    4 inch için sizce 500TL verilir mi?

    46''-->50''
    1699->2199




  • Yeni bir tv almayı düşünüyorum. LED tv (Samsung D5000) almak istiyordum ancak panasonic in bu modelini görünce(özellikle sd yayınlarda daha iyi ve daha gerçek renkler) acaba plazma tv mi alsam diye kararsız kaldım.

    Plazmalarda logo, resim kalma, gibi olumsuz durumlar olabilirmiş. Ve bu durumum onarımı yok galiba. İşim açıkcası bu yüzden plazmaya soğuk bakıyorum. Çünkü laptop hdmi bağlantısı yapınca oyun,film vs de sıkıntı çıkabilir. Böyle bir durumla karşılaşan varmı(özellikle 7-8 aydır plazma kullananlara soruyorum).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    salihefe

    panasonic tr den de bi sonuc cıkmassa japonyaya kadar yazabilirisin ama bu adresler nereleridir bilmiyorum bilen arkadaşlar yazacaktır

    kanunen haklarını ise

    önce tüketicihakları hakem heyetine sor onlar yol gösterecektir çünkü onların karar verme yetkisi 1000 tl lik alısverise kadar sanırım üzerindeki alısverişler için tüketici mahkemesine başvurmak gerekli

    thh izleyecegin yolu söylerler en azından

    faturanı ve arıza formunu sakla,, yoksa servisten iste,, bunlar senin ispatların olacaktır

    kanundaki maddelere göre %100 haklısın,, ya yenisini verecekler yada bir ust modeli

    kolaylıklar





    Artı olarak muhatabı firmaya servis raporu ile birlikte değişim talep ettiğini bildiren ekinde servis raporunun aslı gibidir onaylı bir ihtarname çekmesi uygun olacaktır. Firma size sanırım 30 gün içinde dönüş yapıp gereğini yerine getirmezse mahkeme dosyasına bu ihtarı da ekleyerek dava açabilirsiniz. Muhatabınız size TV'yi satan firma mı yoksa Panasonic Türkiye midir o konuda emin değilim. Bana Panasonic Türkiye'ye ihtarname çekmeniz daha uygun gibi geliyor ama bir avukat arkadaşınız varsa danışın.

    Satışı yapan firma teknosa, kanuni olarak ilk 30 gün üründen sorumlu oluyormuş. Değişim vesaire işleri kanunen teknosa yapmak zorunda.Bu yüzdendirki şuanki muhatabım teknosa....

    Teknosa müşteri hizmetleriyle telefonda görüştüm biraz evvel,

    ürünün kapalı kutu temini için araştrıma yaptıklarını,prosedür gereği ya yeni ürün yada bir üst model verildiğini söylediler ancak nezaman sorusuna cevap vermediler.Onlarda biliyor kanuni prosedürleri...

    Bende pazartesi günü kanuni işlemleri başlatacağımı,bu süre içerisinde değişim yapmalarını gerektğini söyledim...

    Bu hafta gündüz çalıştığım için en erken pazartesi THH gidebilirim zaten...

    öncelikle geçmiş olsun. umarım sorunun çözülür. şu konuyu bildiğim kadarıyla anlatmak isterim.

    sahip olduğnuzu bir ürün bozulduğunda satıcı firmanın ellerinde sizdeki panelin aynısından yoksa bir üst modelini vermek zorundalar diye bir şey yok diye biliyorum. satıcaı firmanın yapacağı en iyi şey size para iadesi, hediye çeki, ya da aynı üründen iade olur.

    sahip olduğnuuz bir ürünün yeni bir modelinin verilmesi durumu benim bildğim kadarıyla servisler aracılığı ile sağlanır. örneğin panasonic servisine tv niz gider tamir edilmeez denir ya da tamir edilir ama örneğin sallıyorum %70 arızalı denir ise size yeni bir ürün vermek zorunda kalırlar ayın üründen stoklarda yok ise aynı katagoride bir üst model verirler başka alternatif yoktur. Çünkü panasonic bir teknomarket ya da parakende satan bir mağaza değildir. Bu nedenle tamir edilemiyorsa bir şekilde mağduriyetinizi gidermek zorundadır. kesinlikle değişim ya da yeni bir model verilir başka bir alternatifi yoktur. örneğin sony 46hx720 yerine 2012 de gelecek olan 46hx750 modelini verirler , bunun külfetini sony-panasonic vs. firma yüklenir,

    satıcı firmanın yeni bir model verme gibi bir yükümlülüğünün olduğunu sanmıyorum çünkü 3 seçimlilik hakkınızdan değişim hakkınızı kullanmak isteseniz de ürün olmadığı için aynı paraya başka bir ürün ya da para iadesi devreye girer.

    benim bildiğim bu şekilde , yanlışım varsa düzeltin.

    Teknosa müşteri hizmetlerindeki beyefendi kendi ağzıyla söyledi.Birebir değişim eğer yoksa bir üst model verilir diye.

    Kanunen ilk 30 gün satıcının sorumluluğunda yani ürünü PANASONIC TR'den onlar temin etmek mecburiyetinde...

    Şahsen ben bu olayda TÜRKİYE CUMHURİYETİ'nde tüketicilere akılalmaz eziyetler çektiren, gelişmiş ülkelerde bu yaptıklarının hiçbirisine teşebbüs dahi
    edemeyecekken bizlere yapılan 2. sınıf insan muamelesi ve var olan hakkımı sonuna kadar kullanarak HAKKANİYETE ulaşma çabasındayım.Eğer kanun para iadesi diyorsa onada boynumuz kıldan incedir.Şayet birebir değişim yoksa bir üst model verilir diyorsa kanun, gerekirse mahkeme kapısınada giderim...

    Sonuçta hepimiz alnımızın teriyle çalışıyor ve kazandığımız parayla bu şirketleri var ediyoruz.Bizlere yapılan bu kötü muameleyi hiçmi hiç hak etmiyoruz...

    Söylenecek çok söz var ama burası ne yeri nede zamanı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lovewhisper

    Yeni bir tv almayı düşünüyorum. LED tv (Samsung D5000) almak istiyordum ancak panasonic in bu modelini görünce(özellikle sd yayınlarda daha iyi ve daha gerçek renkler) acaba plazma tv mi alsam diye kararsız kaldım.

    Plazmalarda logo, resim kalma, gibi olumsuz durumlar olabilirmiş. Ve bu durumum onarımı yok galiba. İşim açıkcası bu yüzden plazmaya soğuk bakıyorum. Çünkü laptop hdmi bağlantısı yapınca oyun,film vs de sıkıntı çıkabilir. Böyle bir durumla karşılaşan varmı(özellikle 7-8 aydır plazma kullananlara soruyorum).



    yaklasık 10 aydır kullanıyorum ilk 500 saat kullanımına ilk sayfadaki kurallar dahilinde dikkat ettim ve 1,5 ayda bu süreyi bitirdim ve 4 5 aydır hiç bi seye dikkat etmeden kullanıyorum,, sadece kumandada işlem yapmayınca 4 saat sonra televizyon kapanıyor

    ne kalıcı nede geçici resim yapısması yasamadım

    forumda bu sorunu yasayan arkadaşlar oldu genelde ilk bastaki rodaj ayarlarına dikkat etmediklerini söylediler (ekran ayarlarını kısmama yada ekranda uzun süre sabit logo kalması vs)

    diğer taraftan her seye azami sekilde dikkat etsende olma ihtimali var (küçük bi ihtimal de olsa)




  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.