Şimdi Ara

PANASONİC PLAZMA GW30 (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.060
Cevap
22
Favori
156.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akman7322 -- 20 Nisan 2012; 23:22:35 >




  • arkadaşlar bir tane bluray remux film indiriyorum...23 gb.bu filmi harici hdd ye atsam bu plazmada izleyebilirmiyim.kendi video playeri bunu gösterirmi acaba...filmin formatı yanılmıyorsam m2ts..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.


    VATAN BİLGİSAYAR'ın merkezine göndereceksin senin muhatabın şuan için VATAN..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.


    VATAN BİLGİSAYAR'ın merkezine göndereceksin senin muhatabın şuan için VATAN..

    hocam çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    bildiğim kadarıyla 3. ve 4. madde birlikte uygulanır Salih Bey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    bildiğim kadarıyla 3. ve 4. madde birlikte uygulanır Salih Bey

    Bende tam olarak emin olmamakla birlikte bu seçeneğin,

    Bazı ürünlerde kullanıma bağlı opsiyonlardan birinin çalışmaması durumunda, çalışmayan opsiyonun ürünün fiyatından düşülmesi gibi bir durum oluşuyor sanırım.
    Örneğin cep telefonunun kamerası bozuk diğer özellikleri çalışıyorsa tüketici kullanamadığı bu özelliğin ürünün fiyatından düşülmesini talep edebilir.
    Biraz karmaşık ve uygulaması zor bir durumda olsa kanun koyucular bu maddeyi yasaya eklemişler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayabushi

    merhaba,
    gw30 u conax modül ile teledünya seyrediyorum.Digiturk kullanan bir tanıdığıma aldım geçen hafta.Digikumandayı kullanmadan (gw 30 un kendi kumandasını kullanarak) kanal değişimleri yapılabiliyormu?Kurulum yapılarak ve favoriler listesi yapılarak tv kullanılabiliyormu?Digiturk uydu alıcısından yayını alacağı için olur diye tahmin ediyorum,yinede sorma ihtiyacı duydum.Daha önceki yorumlarda d-smart ve digiturk yayınlarında maç yayınlarının şifrelendiği yorumları vardı,bu durum digikartın tv nin arkasına takılması durumundamı gerçekleşiyor?

    merhaba,
    yukarıdaki sorum hakkında yorum yapabilirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayabushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayabushi

    merhaba,
    gw30 u conax modül ile teledünya seyrediyorum.Digiturk kullanan bir tanıdığıma aldım geçen hafta.Digikumandayı kullanmadan (gw 30 un kendi kumandasını kullanarak) kanal değişimleri yapılabiliyormu?Kurulum yapılarak ve favoriler listesi yapılarak tv kullanılabiliyormu?Digiturk uydu alıcısından yayını alacağı için olur diye tahmin ediyorum,yinede sorma ihtiyacı duydum.Daha önceki yorumlarda d-smart ve digiturk yayınlarında maç yayınlarının şifrelendiği yorumları vardı,bu durum digikartın tv nin arkasına takılması durumundamı gerçekleşiyor?

    merhaba,
    yukarıdaki sorum hakkında yorum yapabilirmisiniz?

    digiturk modul diye google'da veya forumda arama yaparsanız aradığınız bilgiye kolayca ulaşabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 22 Nisan 2012; 2:34:00 >




  • @hayabushi

    Modüllerle ilgili; gw15 televizyonumda conax modülüyle (şu biberli olan) yaklaşık 2 yıl boyunca teledünya (kablo tv) izlemiştim.
    Kanal değişiminin hızı gayet iyiydi.
    Ne ayrı bir kumandaya ne de kablo tv için ayrı bir receiver'a gerek oldu. HD kanalları bile izleyebiliyorsunuz.
    Digitürk ve dsmart ta da modül varsa dsmartta olduğunu biliyorum benzer şekilde tek kumandayla izleyebilirsin.
    Digitürk modül sanki Türkiye için yok bir araştır istersen şurada bahsi de geçmiş kolay gelsin.

    http://forum.donanimhaber.com/m_53886912/tm.htm
  • Arkadaslar, sifir kutu pana gw30 bulunabilir mi bu saatten sonra? Media marktta var ama 1699TL fiyati fazla gibi. Yoksa 1499 TL ye pana st30 mu alsak?

    3d ve hd uydu disinda farklari var midir?
  • 46 mı 42 mi arıyorsun..
  • merhaba. yaşadığım samsung faciasından sonra panaya yöneliyorum. ama boyut s550 gibi büyük olmalı. ve cihazda benzer şekilde şık olmalı. nişanlımı ancak böyle ikna edebileceğim. tavan nakit fiyatım 2000 tl. daha samsunga verdiğim 1850yide geri almış değilim. gündüz müşteri hizmetlerini tırmalamaya başlıycaz bakalım ne olucak. hangi modeli önerirsiniz bana?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efpa

    46 mı 42 mi arıyorsun..


    42dir heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efpa

    46 mı 42 mi arıyorsun..

    İlk tercihim 42. Carrefourdaki 1649 TL olan 46" bulsam onu da alicam ama yok hep teshir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: creatures

    @hayabushi

    Modüllerle ilgili; gw15 televizyonumda conax modülüyle (şu biberli olan) yaklaşık 2 yıl boyunca teledünya (kablo tv) izlemiştim.
    Kanal değişiminin hızı gayet iyiydi.
    Ne ayrı bir kumandaya ne de kablo tv için ayrı bir receiver'a gerek oldu. HD kanalları bile izleyebiliyorsunuz.
    Digitürk ve dsmart ta da modül varsa dsmartta olduğunu biliyorum benzer şekilde tek kumandayla izleyebilirsin.
    Digitürk modül sanki Türkiye için yok bir araştır istersen şurada bahsi de geçmiş kolay gelsin.

    http://forum.donanimhaber.com/m_53886912/tm.htm

    cevap için teşekkürler,
    digiturk konusunda cevap alamamam çok ilginç,sanırım kimse digiturk kullanmıyor.Bende teledünya seyrediyorum problemsiz,sadece kanal değişim hızından sizin gibi memnun değilim (conax modülüm orijinal).Tv yi kayınpederim için aldım,yaşlı insanlar tek kumandadan işlerini kolaylaştırmak istemiştim fakat yorum alamadım.Haftasonu ziyarete gittim kurulum yapmak istedim fakat başarılı olamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayabushi

    quote:

    Orijinalden alıntı: creatures

    @hayabushi

    Modüllerle ilgili; gw15 televizyonumda conax modülüyle (şu biberli olan) yaklaşık 2 yıl boyunca teledünya (kablo tv) izlemiştim.
    Kanal değişiminin hızı gayet iyiydi.
    Ne ayrı bir kumandaya ne de kablo tv için ayrı bir receiver'a gerek oldu. HD kanalları bile izleyebiliyorsunuz.
    Digitürk ve dsmart ta da modül varsa dsmartta olduğunu biliyorum benzer şekilde tek kumandayla izleyebilirsin.
    Digitürk modül sanki Türkiye için yok bir araştır istersen şurada bahsi de geçmiş kolay gelsin.

    http://forum.donanimhaber.com/m_53886912/tm.htm

    cevap için teşekkürler,
    digiturk konusunda cevap alamamam çok ilginç,sanırım kimse digiturk kullanmıyor.Bende teledünya seyrediyorum problemsiz,sadece kanal değişim hızından sizin gibi memnun değilim (conax modülüm orijinal).Tv yi kayınpederim için aldım,yaşlı insanlar tek kumandadan işlerini kolaylaştırmak istemiştim fakat yorum alamadım.Haftasonu ziyarete gittim kurulum yapmak istedim fakat başarılı olamadım.

    Yurtdışında var sanıyorum digitürkte en hızlı bilgiyi digitürkü arayıp öğrenebilirsiniz, eskidende modül olayı vardı ama kuvvetli ihtimal digitürk kaldırdı daha sonra bunu.
    Bu yüzden cevap alamadığınızı tahmin ediyorum, dsmart alınabiliyor modül olarak mesela.

    Kanal değişim sürelerine gelince,
    Aşırı televizyon ve zap yapan biri değilim ancak kanal geçiş süresi 1 saniyeden azdı hatırladığım kadarıyla.




  • 42gw30'da düzgün bir kampanya olsa da alsak. her gün takipteyim.
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.