Şimdi Ara

PANASONİC PLAZMA GW30 (72. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.060
Cevap
22
Favori
156.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.


    VATAN BİLGİSAYAR'ın merkezine göndereceksin senin muhatabın şuan için VATAN..

    arkadaşlar bu gün itibariyle para iadesi aldım.plazma heyacanı başlamadan bitti.şuan yeni serilerinin fiyatının düşmesini beklicem. aklımdaki modal 42 xt 50e hd çözünürlüklü ekran.yardımlarınız için teşekkürler.




  • Sonunda 50gw30 u aldım hem de 2 adet , 2 gündür kullanıyorum almadan önce aylarca araştırıp fiyatının düşmesini bekledim alacak arkadaşlara şiddetle tavsiye olunur. Aldığım yerde 3 adet kalmıştı 3. yü arkadaş alacaktı ama o da ben alırken satılmış ve stok bitti. Bildiğim kadarıyla kapalı kutu darty de var şu anda, media markt ve saturn gibi firmaları bilmiyorum. Şimdi de Panasonic DY-WL10 wireless adaptör almayı düşünüyorum internet için, kullanan arkadaşlar lütfen yardım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.


    VATAN BİLGİSAYAR'ın merkezine göndereceksin senin muhatabın şuan için VATAN..

    arkadaşlar bu gün itibariyle para iadesi aldım.plazma heyacanı başlamadan bitti.şuan yeni serilerinin fiyatının düşmesini beklicem. aklımdaki modal 42 xt 50e hd çözünürlüklü ekran.yardımlarınız için teşekkürler.

    Para iadesi alma seçeneğini kullanman bence yanlış bir seçenek...

    ihtarname süreci nasıl ilerledi bilgi vermen mümkünmü?

    Hayırlısı olsun, en doğru kararı sen verecektin vede kararını vermişsin...




  • 50 gw 30 2200 tl sizce fiyat nasıl?
  • 50gw30 plazmaya bilgisayardan ethernetle bağlantı yaptım Bilgisayardan wireless adaptörle internete bağlanıyorum, boş olan ethernet yuvasına cat5 kablo taktım diğer ucu tvye taktım, ayarları bildiğim kadarıyla yaptım, testi başlattım ilk 3 testi geçti ama 'ağ geçidi bağlantısını kontrol et' kısmında kalıyor, tecrübeli arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.
  • arkadaşlar, dün Ümraniye darty'den 1399 tl ye 42gw30e satın aldım. Ellerinde kapalı kutu 2 adet daha var. İlgilenen arkadaşlar alabilir.
  • Bende 46gw30 aldım gecen hafta marmara forum carrefour'dan. Son bitane kalmış oda teşhirdi ama temiz, fiyatınıda 1699'dan 1549'a indirmişler. Servis c.tesi kurulumu yaptı cok iyi almışsınız dedi. Sadece 138 saat kullanılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaslan

    Bende 46gw30 aldım gecen hafta marmara forum carrefour'dan. Son bitane kalmış oda teşhirdi ama temiz, fiyatınıda 1699'dan 1549'a indirmişler. Servis c.tesi kurulumu yaptı cok iyi almışsınız dedi. Sadece 138 saat kullanılmış.

    güle güle kullanın..

    ben cesaret edemem teşhir ürünü almaya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkuaslan

    Bende 46gw30 aldım gecen hafta marmara forum carrefour'dan. Son bitane kalmış oda teşhirdi ama temiz, fiyatınıda 1699'dan 1549'a indirmişler. Servis c.tesi kurulumu yaptı cok iyi almışsınız dedi. Sadece 138 saat kullanılmış.

    güle güle kullanın..

    ben cesaret edemem teşhir ürünü almaya...

    bende cesaret etmezdim hatta daha önce cevahir teknosadada vardı 42si 1399du ama çerçeve çizik doluydu vazgeçtim. Carrefour'daki üstteydi uzansan dokunamazsın vede temizdi aşagı indirttim sagına soluna baktım tozlanma bile azdı yani. Calışırkende baya baktım.görevliler geleli 1.5 ay oldu dedi hep yukarda kalmış pek mıncıklanmamış yani.
    Velhasıl şimdilik sorun yok KM'yi doldurana kadar kısık ayarlarda kullanıyorum forumdan ögrendigim gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safakdahi

    50gw30 plazmaya bilgisayardan ethernetle bağlantı yaptım Bilgisayardan wireless adaptörle internete bağlanıyorum, boş olan ethernet yuvasına cat5 kablo taktım diğer ucu tvye taktım, ayarları bildiğim kadarıyla yaptım, testi başlattım ilk 3 testi geçti ama 'ağ geçidi bağlantısını kontrol et' kısmında kalıyor, tecrübeli arkadaşlardan acil yardım bekliyorum.

    biri de çıkıp cevap yazsın arkadaşlar, hiç mi anlayan yok bu işten yaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    arkadaşlar benim 42 gw 30 tv ye kurulum esnasında panel arızası yüzünden servisten değişim verdiler. vatanda kapalı kutu yok sadece teşhir ürünü var.şimdi vatana aynı üründen kapalı kutu istiyorum dedim.vatan bana kapalı kutu stoklarda yok dedi.bana para iadesi veya başka ürün verelim diyor.st33 de olabilir. ben gw30 almak istiyorum.kanunen aynı üründen yoksa bir üst modelini vermek zorunda mı? böyle bir kanun varmı. bir üst modeli hangisi oluyor. tv yi alalı 3 hafta oluyor.daha plazma heyacanını yaşayamadım.lütfen yardım edin


    Kesinlikle kabul etme. Benim başımada aynı olay gelmişti.30 gün içinde arızalanan ürün ayıplı ürün kategorisine giriyor.
    Tüketici hakem heyetine gidip ayıplı ürün değişimi için ihtarname al ve vatan bilgisayarın merkezine iadeli tahahütlü gönder.
    Burada sana 7 gün içinde dönüş yapmaları gerekiyor. Neticede ürün PANASONIC TR tarafından garantili. Benim tv'yi servis yenisi getirip eskisini alıp gitti.
    Hakkını sonuna kadar kullan....
    Herhangi soracağın birşey olursa ben herkonuda yardımcı olmaya çalışırım....

    hocam vatan değişim ürünü kabül etti. ürünü sorduğumda panasonice teslim etmişler.yerine aynı üründen stoklarında bulamıyor.yani kapalı kutulu 42gw30 ellerinde yok.bana diyor ki para iadesi yapalım yada aynı değerde sana ürün verelim yada bağendiğin ürünün farkını ver onu sana vereyim diyor.ben illede 42gw30 istiyorum.sorun burada.yani aynı üründen bulamazlarsa kanunen bir üst ürünü verip vermeyeceğini öğrenmek .bende dahili uydu alıcılı tv istiyorum.buda st33 denk geliyor.

    Arkadaşım vatanın anlattıkları hikaye....

    Kanun diyorki; 30 gün içerisinde bozulan bir ürün ayıplı ürün durumuna düşüyor.Tüketiciye burada seçenekler sunuyor,
    1)Ürünün birebir aynısıyla değişimi
    2)Para iadesi
    3)Tamir yoluna gitmesi
    4) Ayıbın neden olduğu bedel kadar indirim uygulanması
    Ve en önemlisi burada seçimi tüketiciye bırakması ve tüketici kararının nihayi olmasıdır.

    Aynı şeyler banada söylendi teknosa tarafından ürün stoklarımızda yok,başka ürün alın yada paranızı geri iade edelim gibi. Ama ben tüketici hakem heyetinden aldığım ayıplı mal değişim ihtarnamesini iadeli taahütlü gönderdikten bir hafta sonra servis yeni tv'yi getirip eskisini götürdüler.Buradaki püf nokta ürünü panasonic tr gönderiyor vatan değil.Onlarda yenisini vermemek için seni bezdirmeye çalışıyorlar.Teknomarketlerde satılan ürünlerin çoğu konsinye satış türü yani ürünü teknomarkete koyuyorlar (buradaki örnek panasonic tr) ve ürün satışından teknomarketlere belirli oranlarda ücret veriyorlar.Sen ürünü vatandan almış olabilirsin ama ürün panasonic tr'nin ürünü ve sorumluluk panasonic tr'de.Panasonic tr herzaman ellerinde belirli bir miktar stok bulundurmak zorundadır.Garanti süresi içinde arızalanan ve tamiri mümkün olmayan ürünler için yenisini nasıl veriyorlarsa sanada aynı uygulamayı yapmaları gerekiyor.Aynı ürün yoksa üst model vermeleri gerekiyor. İşi resmiyete çevir.ihtarnameyi çek sana ihtarname ellerine ulaştıktan 7 gün içinde resmi yazı göndermek zorundalarki eminolki bunu yapamıyacaklardır.Çünkü resmi olarak sana bu ürünü veremiyoruz diyemezler ve ilerki oluşacak hukuki süreçte suçlu konumuna düşeceklerdir...

    Asla taviz verme ve ürünün yenisiyle değiştirilmesi iste, inanki sana yenisini getireceklerdir.
    Bu senin kanuni hakkın...



    hocam ihtarnameyi vatanamı yoksa panasonic tr yemi göndereceğim. teşekkürler.dediklerini yapacağım.


    VATAN BİLGİSAYAR'ın merkezine göndereceksin senin muhatabın şuan için VATAN..

    arkadaşlar bu gün itibariyle para iadesi aldım.plazma heyacanı başlamadan bitti.şuan yeni serilerinin fiyatının düşmesini beklicem. aklımdaki modal 42 xt 50e hd çözünürlüklü ekran.yardımlarınız için teşekkürler.

    Para iadesi alma seçeneğini kullanman bence yanlış bir seçenek...

    ihtarname süreci nasıl ilerledi bilgi vermen mümkünmü?

    Hayırlısı olsun, en doğru kararı sen verecektin vede kararını vermişsin...

    ihtarnemeyi notersiz ben kendim dilekçe doldurarak ptt ile iadeyi tahattütlü gönderdim.cevap olarak ptt kartına kaşe vurup göndermişler.cevap yazmamışlar.bunun üzerine tekrar mağazaya gittim .durumu iazah ettim. görevli tv yok bulamıyoruz dediler. bende para iadesi aldım. tv almayı erteledim ve yeni serileri bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akman7322 -- 10 Mayıs 2012; 17:45:02 >




  • Evet panasonic dostları diyorumki benim Tv ye bir media player almak lazım ama konu hakkında bilgim zayıf piyasada tüm formatları destekleyen değişik ürünler var bunların arasında android media player var küçük bir pc gibi çalışıyor alet bunu kullanan varmı forumda ? birde dark media mania var tüm media playerler içinde altyazı sorunu olmadan en çok formatı destekleyen ürün hangisidir ?
  • merhaba gw30cular,

    dün 50gw30 aldım, birkaç güne elime ulaşacak. kapalı kutu, arıza vs. servis geldiğinde kotrol ettirmem gereken olmazsa olmazlar nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    merhaba gw30cular,

    dün 50gw30 aldım, birkaç güne elime ulaşacak. kapalı kutu, arıza vs. servis geldiğinde kotrol ettirmem gereken olmazsa olmazlar nelerdir?

    hayırlı olsun..

    kaça - nereden aldınız acaba..
  • darty de kargo dahil 2222 tl. 50 inç. kampanya fiyatı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    merhaba gw30cular,

    dün 50gw30 aldım, birkaç güne elime ulaşacak. kapalı kutu, arıza vs. servis geldiğinde kotrol ettirmem gereken olmazsa olmazlar nelerdir?

    hayırlı olsun..

    kaça - nereden aldınız acaba..

    dartyden teb %5 kampnyası ile birlikte 2089 TL'ye geldi kargo dahil. hatayda darty mağazası olduğundan kargo bedeli almıyorlarmış. piyasa da sıfır kapalı kutu 50gw30 kalmadığını söylüyorlar arkadaşlar. dartynin sattıklarının da garantiden dönen vs. kullanılmış olabileceğini söylüyorlar. sizce doğru olabilir mi? ben darty müşteri hizmetlerini arayarak ısrarla sordum kapalı kutu mu diye. öyle dediler. şimdi ürün geldiğinde nelere dikkat etmem lazım tespit etmek için... lütfen bu konuda yardımcı olun bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    merhaba gw30cular,

    dün 50gw30 aldım, birkaç güne elime ulaşacak. kapalı kutu, arıza vs. servis geldiğinde kotrol ettirmem gereken olmazsa olmazlar nelerdir?

    hayırlı olsun..

    kaça - nereden aldınız acaba..

    dartyden teb %5 kampnyası ile birlikte 2089 TL'ye geldi kargo dahil. hatayda darty mağazası olduğundan kargo bedeli almıyorlarmış. piyasa da sıfır kapalı kutu 50gw30 kalmadığını söylüyorlar arkadaşlar. dartynin sattıklarının da garantiden dönen vs. kullanılmış olabileceğini söylüyorlar. sizce doğru olabilir mi? ben darty müşteri hizmetlerini arayarak ısrarla sordum kapalı kutu mu diye. öyle dediler. şimdi ürün geldiğinde nelere dikkat etmem lazım tespit etmek için... lütfen bu konuda yardımcı olun bana.

    konuyu biraz karıştırın. bir yerlerde servis menüsü diye bir mesaj vardı. kumandanın bir tuşu ile giriliyor. televizyonun açık kalma süresine bakılıyor. yani sıfır olup olmadığı kolayca anlaşılıyor. servis geldiğinde onlara yaptırın bu işlemi. zaten kendileri de kutuya baktığında açılıp açılmadığını anlayacaklardır.

    ayrıca kutunun bantlarına bakın. bir bant sökülüp tekrar takıldığında kendini apaçık belli eder zaten. oradan da anlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoMMeS

    merhaba gw30cular,

    dün 50gw30 aldım, birkaç güne elime ulaşacak. kapalı kutu, arıza vs. servis geldiğinde kotrol ettirmem gereken olmazsa olmazlar nelerdir?

    hayırlı olsun..

    kaça - nereden aldınız acaba..

    dartyden teb %5 kampnyası ile birlikte 2089 TL'ye geldi kargo dahil. hatayda darty mağazası olduğundan kargo bedeli almıyorlarmış. piyasa da sıfır kapalı kutu 50gw30 kalmadığını söylüyorlar arkadaşlar. dartynin sattıklarının da garantiden dönen vs. kullanılmış olabileceğini söylüyorlar. sizce doğru olabilir mi? ben darty müşteri hizmetlerini arayarak ısrarla sordum kapalı kutu mu diye. öyle dediler. şimdi ürün geldiğinde nelere dikkat etmem lazım tespit etmek için... lütfen bu konuda yardımcı olun bana.

    konuyu biraz karıştırın. bir yerlerde servis menüsü diye bir mesaj vardı. kumandanın bir tuşu ile giriliyor. televizyonun açık kalma süresine bakılıyor. yani sıfır olup olmadığı kolayca anlaşılıyor. servis geldiğinde onlara yaptırın bu işlemi. zaten kendileri de kutuya baktığında açılıp açılmadığını anlayacaklardır.

    ayrıca kutunun bantlarına bakın. bir bant sökülüp tekrar takıldığında kendini apaçık belli eder zaten. oradan da anlayabilirsiniz.

    albani üstat bir ara sıfır g panel kaldı mı demişti darty kampanyasını öğrenince. bu olay ordan başladı. albani üstat duy sesimi :) ben de iyice kıllandım şimdi. yazılımla filan oynayıp sıfırlamış olabilirler mi kullanım süresini? hayırlısı bakalım hala sipariş hazırlarnıyor sürecinde görünüyor.




  • ben de sıfır G panel kalmadığını biliyorum.

    42-46 baktım tüm tekno marketleri araştırdım hepsi teşhir. İzmirde satıcılarla görüştüm hep teşhir hep teşhir

    Maalesef GW30 maceramı sonlandırmak durumunda kaldım oysaki hazırlamıştım kendimi alırım diye alamadık. Yapcak birşey yok. Başka modellere bakıcaz artık.
  • Vatan Bostancı şubesinde bugün 5 adet kapalı kutu 46gw30 vardı. Fiyat 1699Tl idi. Birini aldım. Kaldı 4.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.