Şimdi Ara

Papel Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. [ANA KONU] (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
437
Cevap
90
Favori
39.866
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • DeathLess_55 D kullanıcısına yanıt

    Eyvallah, menüde olunca , bir ihtimal dedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VADev V kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    90 gün içerisinde sim kart ya da operatör değişikliği gerçekleştirilmesi durumunda yasal bloke süreci uygulanmaktadır.
    Siz değerli kullanıcılarımızın hesap güvenliği bizim için önemlidir, bu nedenle sim kart blokenizin kaldırılması için sizden bazı belgeler talep etmekteyiz;
     

    Talebiniz, adınız ve soyadınız, talep tarihi ve imza içeren dilekçe görüntüsü,

    Kimliğin renkli ön yüz/arka yüz görüntüsü,

    Papel Kart ön yüz görüntüsü,

    Papel Kart yok ise bir bankadaki kendi hesabından Papel Cüzdan hesabına 1 TL para transferi yapılması ve işlem dekontu eklenmesi,

    Kimlik ön yüzü ve dilekçe ile birlikte çekilmiş olduğunuz bir selfie fotoğrafı (Kimlik ön yüzünüzü ve dilekçenizi elinizde tutarak yüzünüzün net gözükeceği bir selfie )

    Kimliğinizi dilekçenizin üzerine koyup fotoğrafı bizlere iletmeden önce dikkat etmeniz gereken;
    • Kimliğin dilekçede bulunan kelimelerin üstüne gelmeyecek şekilde olması.
    • Dilekçeyi A4 dosya kâğıdı üstüne el yazısı ile yazıp, ıslak imza ile tarafımıza gönderilmesi.

    Hesap Bilgilerimiz:

    Vakıfbank: TR880001500158007319586542

    Alıcı Ad Soyad / Unvan: Papel Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri Anonim Şirketi

    Talep edilen evraklar tarafımıza ulaştığı takdirde en kısa süre içerisinde sim kart bloke kaldırma işleminiz tamamlanacaktır.
     
    Sorularınız olması halinde destek@papel.com.tr e-posta adresimiz veya 0850 241 24 24 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden 7/24 bize ulaşabilirsiniz. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.

    Görüşmek üzere,
    Papel Destek Ekibi.




    Papel Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feedyourhead. -- 12 Şubat 2025; 14:28:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • @Bevkonteşekkürler,


    13:56 iade geldi

  • 14.29 iade geldi teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • feedyourhead. F kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim hocam, bayağı meşakkatli süreçmiş ha, bunlar 10 yıl geriden geliyorlar herhalde :d

  • Saat 21.12 iade geldi. Bilgi veren arkadaşa teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Akşam 18:00 gibi çiçeksepeti'nden yaptığım alışveriş sonucunda cashback gelmedi. Kayıt oluşturdum anında dönüş yaptılar, cashbacki de 1 saat sonra yatırdılar. Böyle hızlı geri dönüş ve çözüm olduğunda gözüme giriyor bu tarz uygulamalar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • samsun__ S kullanıcısına yanıt

    ref kodu alana verene ne gıbı avantajlar saglıyor uye olurken gırılecek yer mı cıkıyor

  • 00:11 cashback geldi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gs190505 G kullanıcısına yanıt
    Yanlış bilmiyorsam 50 TL veriyor iki kişiye de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Alt tarafı sim bloke kaldırılmasını istedik taleplere bakınız;

    Talebinizi tamamlayabilmemiz için aşağıda yer alan belgeleri tarafımıza iletmenizi rica ederiz;

    1) Kimlik ön yüz/kimlik arka yüz görseli
    2) Kimlik ön yüzü ve dilekçe ile birlikte çekilmiş bir selfie fotoğrafı (Kimlik ön yüzünü ve dilekçenizi elinizde tutarak, yüzünüzün net bir şekilde göründüğü selfie).
    3) SIM kart blokenizin kaldırılması için, ek olarak tarafınıza gönderilen dilekçe metnini doldurup ıslak imzalı şekilde iletmeniz gerekmektedir.
    4) Papel fiziksel kartınızın arka yüzünde yer alan isim-soyisim bilgilerinin göründüğü kısmın fotoğrafı. (Bilgi güvenliğiniz açısından, son kullanma tarihi ve CVV kodunu kapatarak göndermenizi rica ederiz.)
    5) Papel fiziksel kartınızın bulunmaması durumunda, Papel Cüzdan hesabınıza 1 TL para transferi yaparak işlem dekontunu tarafımıza iletmenizi rica ederiz. (İlgili transfer işleminin, kendi adınıza bulunan bir banka hesabından yapılması gerekir.)

    Bunların üzerine hesabı kapatın dedim. Bakalım neler talep edecekler.

    Edit: Hesabı anında kapattılar:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi standartadam48 -- 13 Şubat 2025; 17:49:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 1 saat önce para aktardım ses soluk yok. İkinci alışverişi yapayım dedim ilkinde para transferi hemen geçmişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit_dark kullanıcısına yanıt
    Çiçeksepeti mi yaptınız iade geldi mi hocam ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eldezenfektani E kullanıcısına yanıt

    Trendyol da kullandım yeni üyeliğe 100 tl verdi %15 iade uygun bir ilk alışveriş oldu fakat bugün gece 12 son kullanım kuponunu hiç etti gelir diye bekledim para ayarı yok sanırım atıp hemen kullanayım desen skinti olacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Davet kodu problemi düzeldi kod isteyen varsa özelden yazabilirim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stansfield__ -- 19 Şubat 2025; 0:31:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.