Şimdi Ara

para iadesi hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar w380i telefonum vardı 20 martta servise verdim ve 30 iş günü doldu ve geçti. ben bugün aramasam bana haber verecekleri bile belli değildi. neyse neticede bugün aradım sony ericsson istanbul merkezini ve konuştum. bana telefonumu w302 modeliyle değiştireceklerini onay vermemi istediler. ben para iadesi istedim maalesef yapamıyoruz dediler ama tüketici hakları derneğine başvurarak telefonumun bedelini geri almaya çalışcam. benim 2 tane sorum var burada bahsedilen ürünün bedeli benim faturamda yazan bedel mi yoksa piyasada bulunan ve şu anda benimkinin üst modeli diye adlandırdlıkları w302 nin bedeli mi? şimdiden teşekkür ederim...



  • w302 nin bedeli olsa gerek ayrıca paranı vereceklerini sanmıyorum ama w302 yide alma derim
  • Para iadesinde fatura bedeli iade edilir. Telefonun o anki fiyatı müşteriyi bağlamaz.
  • Evet iade fatura bedeli üzerinden yapılır. THH'ye başvurarak para iadesi alabilirsiniz. Ama 2-3 ay kadar beklemeniz gerekmektedir. Ancak sonuçlanıyor.
  • Bence w302 teklifini kesinlikle kabul etmeyin, zira w302 sagem'in sony ericsson için ürettiği bir telefondur ve bilindik sony ericsson kalitesinin oldukça altında olduğu söyleniyor. Çok pişman olabilirsiniz.
  • ben zaten kabul etmeyi planlamıyorum. telefonu babam aldığı için tüketici hakları heyetine babamın mı başvuru yapması gerekiyor yoksa ben başvurabilir miyim? veya sony ericsson la mailleşip benim faturamın kopyasını onlara yollayıp o bedele kadar herhangi bir model talebinde bulunabilir miyim?
  • İyi de para iadesi ayıplı mallarda yani ilk 30 gün içerinde oluyor.
    2 yıllık garanti süresi dahilinde en iyi ihtimal değişim yaparlar bildiğim kadarı ile.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hayır azami tamir süresi dolmuş bulunuyor.Onlar kabul etmiyorsa sende kabul etme.Git dilekçeni ver içeri.Tahminen bir-bir buçuk ayda alırsın paranı.Gelişmelerden bizi an be an haberdar et.Bende aynı sıkıntıyı yaşayabilirim.Konu açtım bende.

    Ayrıca 30 iş günü meselesini nasıl halletiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcis -- 14 Mayıs 2009; 1:45:42 >
  • Diğer Yükümlülükler
    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.

    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Jeanne dArc

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,

    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.

    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.





    Bak bunu bildiğim iyi oldu. İşte budur, ben de w810i telimi servise verdim. haydi hayırlısı




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.