Şimdi Ara

Parça Satın Almak için Firma Önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Yaklaşık 10-11 bin liralık bir sistem toplamak istiyorum. Ancak, vatan, itopya, teknobiyotik vb. hangi firmayı araştırsam bir yerde ciddi sorunlar yaşayan insanlar oluyor. Bunun için sağlıklı bir şekilde alışveriş yapabileceğim ve satış sonrası hizmette sıkıntı yaşamayacağım bir firma önerebilir misiniz?


    Not: İstanbul anadolu yakasında ataşehir - kadıköy civarlarında bir firma önerirseniz direkt gidip mağazadan alışveriş yapabilirim.


    Teşekkürler




  • valla dostum, ben anakart işlemci ram almıstım, hepsini internet üzerinden en ucuz nerde varsa ordan aldım.

  • Merhabalar hocam, 15 yıldır bilgisayar donanımlarını ve şirketleri yakından takip eden yaklaşık olarak son 4-5 aydır da üst seviye bir sistem toplamak amacı ile (iş için) ciddi bir arayış içerisinde olan biriyim. (Hala da net bir sonuca ulaşamadım malum yeni ekran kartları ve AMD'nin yeni işlemci serisi haberleri seçim yapmamı zorlaştırıyor...)


    Bu süreçte binlerce sayfa internet sitesi gezdim, yüzlerce kez kıyaslama yaptım, piyasada adı bilinen tüm şirketlerin (e ticaret / perakende vb.) hazır sistemlerine baktım ya da sistem toplama robotlarını kullandım.


    Bu durum sonucu gözlemlediğim şey ise, @Taskin83 'ün de dediği gibi şirketler sanki piyasayı kendi aralarında paylaşmışlar. Bir şirket anakartı ucuzdan satarken bir diğeri işlemcilerde ucuz. Bir başkası kasayı ucuzdan verirken, bir öteki şirket ekran kartını ucuz tutmuş...


    Konuya fiyat olarak bir eklenti yapamayacağım fakat ekleyebileceğim bilgi şirketlerle alakalı olacaktır. Müşteri hizmetleri, teknik satış ekibi, müşteri ile ilgi ve alakada İnce Hesap ve Sinerji Bilgisayar ön plana çıkarken, QP ve Vatan Bilgisayar gibi şirketleri tercih etmemeniz faydanıza olacaktır. QP ciddiyetsiz, ilgisiz ve baştan savma iş yaparken, Vatan Bilgisayar tam anlamıyla tok satıcı gibi davranmaktadır.


    Son olarak nova bilgisayar'dan kesinlikle uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Fiyatları şişirme, satış destek ekibi ilgisiz ve bilgisiz, müşteri ilişkileri ise görüştüğüm onlarca şirket içinde en rezili olanı diyebilirim. Neredeyse sıfıra yakın. Bu doğrultuda hiç bulaşmamanız şiddetle tavsiyem olacaktır.


    Umarım arayışlarınız olumlu yönde sonuçlanır.

    Saygılarımla.





  • vatan seneler önce iyiydi, seneler gectikce abarttı fiyatları piyasa fiyatının cok üstüne satmaya kalkıyor. Eskiden bende vatan bilgisayarcıydım , hep parcaları ordan toplardım , maalesef sonradan benim için öldü vatan. Artık nerden en ucuz varsa ordan alıyorum, genelde akakce, cimri.com veya incehesap kullanıyorum.

  • ben Hepsiburadadan aldım tüm parçaları ekran kartı hariç. bütün parçaları kaç kere garantiye gönderdim yenisi geldi vs. ben bütün elektronik alışverişimi Hepsiburadadan yapıyorum yaptım 4 5 yıldır. ürün alırken referans olarak Hepsiburada sitesini kullanıyorum ne olursa olsun ordan alıyorum ürünü. çünkü 2 bin tl lik pc parçasını ve niceleri kullanmama rağmen iade aldılar gönlümü ordan da fethettiler. hem kdv indirimi vs ölüyor sürekli fiyat açısından oraya bakabilirsin en azından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanaat34

    ben Hepsiburadadan aldım tüm parçaları ekran kartı hariç. bütün parçaları kaç kere garantiye gönderdim yenisi geldi vs. ben bütün elektronik alışverişimi Hepsiburadadan yapıyorum yaptım 4 5 yıldır. ürün alırken referans olarak Hepsiburada sitesini kullanıyorum ne olursa olsun ordan alıyorum ürünü. çünkü 2 bin tl lik pc parçasını ve niceleri kullanmama rağmen iade aldılar gönlümü ordan da fethettiler. hem kdv indirimi vs ölüyor sürekli fiyat açısından oraya bakabilirsin en azından

    Alışveriş yaptığınız firma hepsiburada'nın kendisimi yoksa site içerisinde satış yapan başka bir firma mı? Başka bir firma ise isim verebilir misiniz?

  • @Lakuri hepsiburada tek bir site yaa, site içerisinde satış yapan baska bir firma diye bisey yokki, o nerden cıktı? yani bir gittigidiyor veya n11 gibi bir site degil ki hepsiburada.

  • Lakuri L kullanıcısına yanıt
    ben genelde satıcı Hepsiburada seçiyorum. bilgisayar parçalarını hepsiburada satıcısından aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taskin83

    @Lakuri hepsiburada tek bir site yaa, site içerisinde satış yapan baska bir firma diye bisey yokki, o nerden cıktı? yani bir gittigidiyor veya n11 gibi bir site degil ki hepsiburada.

    Bak bunu alın buradan... iaodfgndfoigndfsgd

  • @Lakuri ne demek istiyosun dostum?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigbadfox

    Merhabalar hocam, 15 yıldır bilgisayar donanımlarını ve şirketleri yakından takip eden yaklaşık olarak son 4-5 aydır da üst seviye bir sistem toplamak amacı ile (iş için) ciddi bir arayış içerisinde olan biriyim. (Hala da net bir sonuca ulaşamadım malum yeni ekran kartları ve AMD'nin yeni işlemci serisi haberleri seçim yapmamı zorlaştırıyor...)


    Bu süreçte binlerce sayfa internet sitesi gezdim, yüzlerce kez kıyaslama yaptım, piyasada adı bilinen tüm şirketlerin (e ticaret / perakende vb.) hazır sistemlerine baktım ya da sistem toplama robotlarını kullandım.


    Bu durum sonucu gözlemlediğim şey ise, @Taskin83 'ün de dediği gibi şirketler sanki piyasayı kendi aralarında paylaşmışlar. Bir şirket anakartı ucuzdan satarken bir diğeri işlemcilerde ucuz. Bir başkası kasayı ucuzdan verirken, bir öteki şirket ekran kartını ucuz tutmuş...


    Konuya fiyat olarak bir eklenti yapamayacağım fakat ekleyebileceğim bilgi şirketlerle alakalı olacaktır. Müşteri hizmetleri, teknik satış ekibi, müşteri ile ilgi ve alakada İnce Hesap ve Sinerji Bilgisayar ön plana çıkarken, QP ve Vatan Bilgisayar gibi şirketleri tercih etmemeniz faydanıza olacaktır. QP ciddiyetsiz, ilgisiz ve baştan savma iş yaparken, Vatan Bilgisayar tam anlamıyla tok satıcı gibi davranmaktadır.


    Son olarak nova bilgisayar'dan kesinlikle uzak durmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Fiyatları şişirme, satış destek ekibi ilgisiz ve bilgisiz, müşteri ilişkileri ise görüştüğüm onlarca şirket içinde en rezili olanı diyebilirim. Neredeyse sıfıra yakın. Bu doğrultuda hiç bulaşmamanız şiddetle tavsiyem olacaktır.


    Umarım arayışlarınız olumlu yönde sonuçlanır.

    Saygılarımla.

    İncehesap ı da ekleyin bunun yanına. Türkiye'de ki en kötü müşteri hizmetlerine sahip olabilir. Parçayı aldın sorun yaşamıyorsan ne mutlu, sorun yaşıyorsan geçmiş olsun çözülene kadar dert sahibi olur, firmanın ilgisizliği yüzünden kriz geçirirsin.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taskin83

    @Lakuri ne demek istiyosun dostum?

    Hocam, hepsiburada da kontrol ederseniz herhangi bir ürün kategorisinde satıcı seçenekleri bulunmaktadır. Bu seçenekleri hepsiburada olan haricindekilerin hepsi farklı firmalardır. Güldürdünüz akşam akşam :)

  • Anladım hocam, verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim.


    Henüz oradan alış veriş yapmadım, sadece müşteri hizmetleri ve satış destek ekibi ile mailleşmelerim oldu, hızlı cevap verdiler ve ilgili davrandılar. O yüzden listeye eklerken bu şekilde yazdım. Tabi satış sonrası destek durumu hakkında fikrim yok, siz yaşadığınız bir olay üzerine bu yorumu yapıyorsunuz anladığım kadarıyla. Doğru kabul etmekten başka çaremiz yok haklısınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigbadfox

    Anladım hocam, verdiğiniz tavsiye için teşekkür ederim.


    Henüz oradan alış veriş yapmadım, sadece müşteri hizmetleri ve satış destek ekibi ile mailleşmelerim oldu, hızlı cevap verdiler ve ilgili davrandılar. O yüzden listeye eklerken bu şekilde yazdım. Tabi satış sonrası destek durumu hakkında fikrim yok, siz yaşadığınız bir olay üzerine bu yorumu yapıyorsunuz anladığım kadarıyla. Doğru kabul etmekten başka çaremiz yok haklısınız.

    Kargodan teslim almadan geri iadeye gönderdiğim ekran kartından 1 ay boyunca haber alamadık. Kargo firması biz ürünü incehesap a teslim ettik diyor, incehesap ı arıyorum hayır biz almadık diyor. Defalarca kez kargo firması ve incehesap arasında telefon görüşmesi yaptım üstelik incehesap a her bağlanmak 50-55dk bazen de 60dk sürüyor ve bağlanamıyorsun direk hat kendiliğinden düşüyor. İncehesap müşteri hizmetlerine beyefendi iadeye gönderdiğim kart 1 aydır ortalıkta yok kargo firması size teslim etmiş fakat siz almadık diyorsunuz bu kart nerede? diyorum bana verdiği cevap MERAK ETMEYİN HER ŞEY YOLUNDA TELAŞLANACAK BİR ŞEY YOK :)


    Tamam kardeşim telaşlanmıyorum ama kart nerede? adam cevap veremiyor. Kart sizde mi diyorum taa depoya kadar arıyor 10dk bekletiyor geliyor bizde kart yok diyor, kargo firmasına dönüyorum biz teslim etmişiz zaten bu kadar uzun süre bizde durmaz diyor. İki firmada birbirine atıyor ama ortada kart yok, iade yok ben bekliyorum. İadeyi almam 40 günü buldu o da şikayetvar a güzel bir yazı yazdım öyle ilgilendiler yani oraya yazmasam muhtemelen 1 ay daha iade beklerdim.


    UZAK DURUN.





  • Sanırım sizin bu şikayetinizi şikayetvar üzerinden okudum ben. Böyle bir konuyu okuyup desteklediğimi hatırlıyorum. Belki sizdiniz belki de aynı sorunu yaşamış bir başkası tabi tam emin olmak güç.


    Daha önce de bahsettiğim gibi, sistem toplama aşamasında bir çok şirketle birebir mailleşmelerim oldu, binlerce sayfa siteyi ve sistem oluşturma robotlarını kullandım, şirketlerin müşteri memnuniyeti seviyesini ölçmek için haklarında ne kadar şikayet varsa çeşitli sitelerden araştırdım. (Çoğu yakın arkadaşım "gereğinden fazla araştırıyorsun bu kadar detaycı olma" deseler de yılların verdiği bir alışkanlık bu. Huyum kurusun.)


    Sizin olayınız gerçekten çok garip ve can sıkıcı olmuş hocam, geçmiş olsun. Bu aşamada sizi tebrik ederim çok sabırlı davranmışsınız. Ben sizin yerinizde olsaydım iki şirkete de dava açar iş / zaman kaybımı bu şirketlere tazmin ederdim. Çünkü ben bilgisayarı oyun oynamak yerine iş yapmak için topluyorum ve bilgisayarsız geçen her saat bana iş kaybı olarak geri dönüyor ve bunun kesinlikle bir özrü bahanesi olamaz.


    Tekrardan ilginize, uyarınıza teşekkür ederim. Bu noktada İnventus isimli şirket hakkında ne düşünüyorsunuz varsa deneyimlerinizi, fikirlerinizi ve bilgilerinizi duymak isterim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigbadfox

    Sanırım sizin bu şikayetinizi şikayetvar üzerinden okudum ben. Böyle bir konuyu okuyup desteklediğimi hatırlıyorum. Belki sizdiniz belki de aynı sorunu yaşamış bir başkası tabi tam emin olmak güç.


    Daha önce de bahsettiğim gibi, sistem toplama aşamasında bir çok şirketle birebir mailleşmelerim oldu, binlerce sayfa siteyi ve sistem oluşturma robotlarını kullandım, şirketlerin müşteri memnuniyeti seviyesini ölçmek için haklarında ne kadar şikayet varsa çeşitli sitelerden araştırdım. (Çoğu yakın arkadaşım "gereğinden fazla araştırıyorsun bu kadar detaycı olma" deseler de yılların verdiği bir alışkanlık bu. Huyum kurusun.)


    Sizin olayınız gerçekten çok garip ve can sıkıcı olmuş hocam, geçmiş olsun. Bu aşamada sizi tebrik ederim çok sabırlı davranmışsınız. Ben sizin yerinizde olsaydım iki şirkete de dava açar iş / zaman kaybımı bu şirketlere tazmin ederdim. Çünkü ben bilgisayarı oyun oynamak yerine iş yapmak için topluyorum ve bilgisayarsız geçen her saat bana iş kaybı olarak geri dönüyor ve bunun kesinlikle bir özrü bahanesi olamaz.


    Tekrardan ilginize, uyarınıza teşekkür ederim. Bu noktada İnventus isimli şirket hakkında ne düşünüyorsunuz varsa deneyimlerinizi, fikirlerinizi ve bilgilerinizi duymak isterim.

    İnventus dan alışverişim olmadı hocam o konuda bir şey diyemem ama QP bilişim den 2 alışverişim oldu biri ekran kartıydı ve iade konusunda tek bir zorluk çıkartmadılar sağolsunlar. Eğer uygun fiyatlı bir ürün bulursan QP de düşünmeden alabilirsin.





  • Aman aman hocam, gerekirse bugün gider kırtasiyeden bozma bilgisayar satan yerden alış veriş yaparım, QP'den yapmam. Bir kere müşteri ile nasıl konuşacaklarını bilmiyorlar. İletişimleri sıfır, ilgi alaka sıfır, fiyatları uygun değil. Sitelerinde sistem üzerinden ekleme çıkarma yapılmasına izin vermiş gibi görünseler de aslında sadece fiyatı yükseltecek şekilde seçenekler sunuyorlar, satış ekibine mail atıldığında cevap hem geç geliyor hem de bilgisizler.


    Kendimden örnek vereyim 8.5 - 9,5 Bin TL civarı bir bütçem var, aklımdaki parçalar da şunlardır, muadil özellikte olan parçalar da kullanılabilir. Bu bilgiler ışığında bana, bütçeme uygun bir sistem sistem toplar mısınız diye mail attım, gelen cevap "bu aralıkta bir sistemimiz yok sizin en az 10.000 TL bütçe çıkmanız gerekmektedir" şeklindeydi. İşin komik tarafı ise benim elimde hali hazırda aynı parçaları 9,500 ve 8250 TL'ye toplayabiliriz diyen 2 şirket vardı. Vatan Bilgisayar'da da aynı özelliklerdeki bir sistem 10.100 TL tutuyordu. O parayı verecek olsam neden Vatan yerine QP'den alayım?


    Demem o ki satış yapmak isteyen şirket, "istediğiniz parçalardan oluşan sistemin fiyatı bu, muadil parçalardan oluşan sistemin fiyatı bu, bu da sizin için bütçenize uygun olarak hazırladığımız alternatif sistem önerimizdir. Seçenekleri değerlendirebilirsiniz." gibi bir mail yazardı değil mi? İşini iyi yapan, satış yapmak isteyen, ticaret yapan insanların söyleyeceği bir söz müdür bu? Bu resmen başından savma, müşteri kaçırma girişiminden başka bir şey değildir. Amiyane tabir ile "fiyat bu, alırsan ekime almazsan s..." demektir bu ve kabul edilemez!!!


    Aynı kafada bir de Nova Bilgisayar var işte. QP ve Nova Bilgisayar, ben bu iki şirketten bir daha asla alış veriş yapmama kararı aldım. Zaten fiyat olarak da eskisi gibi değiller. Yer yer Vatan Bilgisayar'dan bile pahalı çıkardıkları parçalar var, gerisi de fiyatta Vatan'la yarışır. Fiyatta avantajı yok, müşteri ilişkileri yok o halde ne diye onlarla alış veriş yapayım?


    Bu konuda forumdaki dostlara genel olarak tavsiyem, mümkün olduğunca bu iki şirketten özellikle uzak durmaları yönünde olacaktır.





  • HB ve Amazon

  • yksln kullanıcısına yanıt
    aklıma gelmişken ve görmuşken yazayim. tüm parçalarımi hb den aldım satıcı hb idi. ve mükemmel kolaylik ile ürünlerimi tek kutu içinde gönderdim hb ye onlar işleri halletti geri bana hb yolladı garantisinden. ama amazondan işlemci aldım sonradan. işlemci ile sorun yaşadım garantiye göndermek istedim. amazonu aradım hb gibi sandım adam dedi ki kendiniz iletişim kuracaksiniz amd ile dedi. amazon tr çok güzel site 30 gün iade diyor mesela falan ama bu yaşadığım olay neticesinde amazon tr hb yi geçemedi malesf. ama ürün pazar araştırması için amazon 2. sitem tabi ki
  • Sinerji,İnventus alailirsiniz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.