Şimdi Ara

PARTİKÜL Filtresinde ( DPF) katkı kullanmanin faydası var mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
1
Favori
25.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 4 defa temizlettim 2 defa adm sıvısı koydurttum geçen hafta iptal ettirdim vicdanım rahat değil ama devletinde bu konuda destek olması lazım 0 ına 4000 TL verecek maddi gücüm yok benim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazot deposuna konan katkı için işe yarar/yaramaz yorumlar yapılmış ama kimse kutunun üstünde yazanları okumamış sanırım.

    Mazot deposuna konan katkı maddeleri doğrudan DPF temizliği yapmaz; motorun daha iyi DPF temizliği yapması için sıcaklığın çabuk yükselmesini sağlar. DPF temizliğini dolaylı yoldan yapar...
  • Her 20.000 km de bir kullanilmasi gerektigini dusunuyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75hp 7 kullanıcısına yanıt
    İlk sahip olduğum aracım benzinli bir polo idi. Şimdiki aracın motoru dizel 1.3 mjet. İnanın sizin gibi bende atmosferik benzinli aracımı mumla arıyorum. Dizel arabanın traktör gibi sesi eksozunun pis kokusu, stop etmeden önce beklemek insanı pinpirik birine dönüştürüyor. Keşke memlekette benzin ucuz olsa da bu traktör motorlu araçların derdi tasasıyla uğraşmasak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tesadufi -- 31 Mayıs 2019; 11:33:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 bin kmdir c5 1.6hdi kullanıyorum dpf ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım eski bakımlarda bp dpf için olan yağını kullanmaya çalışıyorum
  • 75hp 7 kullanıcısına yanıt
    Zaten 60 bin km de çevreyi kirletmekten ne kadar koruduysa 4-5 rejenerasyon da canına okuyor
    Tıkanmasa tamam çevreyi korudu diyeceğim
    Tıkanınca temizlemek için daha beter ediyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eger hava soguksa gideceğiniz mesafeler hep 2-3 km ise ve motor ısınmıyorsa, üstüne yokuş vs de varsa sık sık dpf uyarısı alırsınız. Bir süre sonra sistem tikanabilir.

    Çünkü temizlik egzoz sıcaklığı ile sağlanıyor. Siz daha arac tam ısınmadan varacağınız yere varıyorsunuz. Bundan ötürü problem oluyor.

    Üstüne dizel araclar benzinli gibi değil. Isınmıyorlar hemen.

    O yüzden eger genellikle kullandığınız mesafeler çok kısa ise 3-5 km gibi az yakan benzinli araç alın.

    Devirli Kullanım stili sadece egzoz gazı sıcaklığını artırdığı icin fayda sağlayabilir. Ama ureticiler tavsiye etmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model Hyundai i20 1.4crdi kullanıcısıyım araç 57.000 kmde bu zamana kadar hiç dpf ışığı yanmadı ve ne zaman otomatik temizleme yaptı farkında bile değilim. Aracın tüm bakımları zamanında yapıldı tamamında Castrol Edge yağ konuldu ve tüm yakıtı sadece Shell den alındı.

    Yarısı İstanbul şehir içi yarısı uzun yol olmak üzere yaklaşık 4.000 km lik yakıt ortalaması 4.5 lt ortalama hız 45km civarındaydı.

    Bilgi olsun diye paylaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizellerin en buyuk basbelasi shell v power koy sknti yasama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Merhaba otoparka geldiğinizde o 1000 devirde olması trafikte agresif kullanmaktan değil arkadaşım. Araç dpf temizliğine başlamış olmasından dolayı. Öyle 5 dk rolantide bırakıp bitse çok güzel olur ama maalesef öyle olmuyor. En az 15 dk 3000 devirde sürmek gerekiyor. Sizin tam bitimine gelmiş olsa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.