Şimdi Ara

Pasaport Kayıtlı Telefon ve Numara Taşıma Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (10 Mobil) - 3 Masaüstü10 Mobil
5 sn
49
Cevap
5
Favori
97.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • girişkat G kullanıcısına yanıt

    Merhaba dostum.Kendimce soruna cevap vereyim.Erkek kardesime aralık ayında telefon getirdim.Kendi pasaportum uzerine baska birinin kredi karti ile odeme yaparak kayit ettim.Hat benim ustume olmadigi icin telefon bir kac gun sonra kardesimin hattiyla kullanilamaz hale geldi.Sonra hatti kendi ustume aldim 1-2 gun icinde telefon ayni hatla kullanilabilir duruma geldi.Umarim soruna aciklayici bir bicimde cevap verebilmisimdir. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence önce hat taşınmalı, sonra harcı yatırmalısınız. Ben dün sabah harcı yatırdım, üzerime kayıtlı 2 hat ile kullanılabilinir görünüyor telefon. Öğleden sonra hat devraldım ama E devlette görünüyor ama telefonu kullanılacak hat olarak görünmüyor.

  • 1gün önce hatt devredip imei kaydını yaptım kayıtlı görünüyor fakat bu sabah şebeke gelmiyor wifi bağlantısı varken şebeke geliyor kapatınca servis yok turkcell aradım bizde telefon modeli vs görünmüyor dedi btk 120 aranmıyor diğer numaradan kimseye ulaşamadım kalakaldım varmı böyledir şey başına gelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcfalsi kullanıcısına yanıt

    E-devlet'ten kontrol et sürekli çünkü birgün civarı düşüyor sisteme.Hatlarını kontrol et muhtemelen yarın veya sonraki gün açılabilir  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Edevlet de kayıtlı görünüyor ilk kayıt anından itibaren ama hala şebeke yok btk ya ulaşamıyorum 120 nolu telefon aranmıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcfalsi kullanıcısına yanıt

    E-devlet'ten numara üstünüze geçmişimi yoksa geçememiş mi onu kontrol edin 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Turkcell hattımla çalışan yurtdışı pasaport kayıtlı telefonum operatör değişikliği yaptım. Cumartesi sabah Vodafone geçti ve kart aktif oldu. Fakat yurtdışı telefonumda üzerinden 36 saat geçmesine rağmen aktif olmuyor. Servis dışı. BTK arıyorum. Bakıyorlar hat eşleştirilmiş gözüküyor. Vodafone bizlik bir şey yok diyor. Sorunu çözemiyorum. Ne yapmalıyım. Benimle aynı sorunu yaşayanların açılmış hatları. ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Aynı sorunu yaşayan varsa diye sorunumdan ve nasıl çözüldüğünden bahsetmek istiyorum. Hattımı vd'dan tcll'e taşıdım. Geçişin gerçekleşeceği geceden 7-8 saat kadar önce telefonumda sinyal gitti. Vd'un servisi erken kapattığını zannettim fakat ertesi gün tcll'e geçiş tamamlandıktan sonra da servis gelmeyince bir sorun olduğunu anladım. İlk olarak tcll'i aradım, hattın servise açık olduğunu söylediler. Nitekim hattı farklı telefona takıp simin çalıştığını da görünce sorunun benim telefonumda olduğunu anladım ve bunun yurt dışı telefon meselesiyle ilgili olabileceğini fark ettim. Kısa bir web aramasıyla BTK'yı aramam gerektiğini anladım. 120'yi aradım, güncelleme gönderdiler, 1 saat geçmeden servisi alınca rahatladım fakat erken sevinmişim. 7-8 saat sonra servis tekrar gitti. Bu aşamadan sonra süreç bir BTK'yı bir tcll'i aramakla geçti çünkü servis bir geliyordu bir gidiyordu ve her iki kurum da topu diğerine atıyordu. Tcll'i aramak hiçbir şeyi değiştirmiyordu ama hem bir sürü deneme, test vs yapıp, sorularımı cevaplayıp beni rahatlatıyorlardı hem de BTK topu sürekli onlara attığı için mecbur arıyordum. BTK'yı aradığımda ise her seferinde kısa süre sonra servis geliyordu fakat hem BTK yetkilileri çok kabaydı hem de açılan servis bir süre sonra gidiyordu. Bu böyle defalarca kez devam etti ve ben şu an 7. günden yazıyorum:) 2 gündür hattım servise kapanmadı (yani sıkıntı 5 gün sürdü), artık çözüldüğünü umuyorum çünkü hiç bu kadar uzun süre açık kalmamıştı. En son olan BTK yetkililerinden birine bir yolunu bulup o telefonu 1 dakikada kapatmasını engelleyerek tüm süreci uzun uzun anlatmamdı. He, farklı bir şey mi yaptı, söylediğine göre hayır, bana yine sadece telefonuma güncelleme gönderebileceğini, sorunun operatörde olabileceğini söyledi ama bu telefondan sonra çözüme kavuşmuş olmak bana masum görünmüyor:)) BTK temsilcileri çok ilginç çünkü bence, bu süreçte bunu deneyimledim. Neyse, ben bir yorumda birinin "daha fazla mücadele edemeyip yeni telefon aldığını" görünce çok korkmuştum çözülmeyecek diye, bu nedenle yazıyorum. Siz de bu sorunu yaşıyorsanız umudunuzu kaybetmeyin, çözülüyor sanırım. Kolay gelsin





  • busrtrnn B kullanıcısına yanıt

    merhaba. bilgiler için teşekkürler.


    yazılanları okuyunca tedirgin oldum. neden mi? bende bugün hattımı vodafone kurumsaldan turkcell kurumsala taşıttım. hattımın devir işi henüz gerçekleşmedi. hat gitmesin diye gece yapacaklarmış geçiş işlemini.


    bende yurtdışı kayıtlı iphone kullanıyorum. umarım başıma gelmez böyle bir durum. turkcell hattı taşıma için firmaya gelen kurumsal yetkilisi arkadaş ile konuştuğumda sorun olmayacağını söyledi. vodafone nasıl ismime kayıtlı ise yine ismim üzerine kayıt geçeceğini söyledi. benim isim, soy isim, tc no gibi bilgileri de aldı. umarım sorun çıkmaz. bir de bununla uğraşmak istemiyorum.

  • busrtrnn B kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu yaşıyorum. Sürekli gidip geliyor, sizinki çözüldü mü? Btk yapıyor geri gidiyor.

  • Arkadaşlar 5 gün önce başvurduğum Vodafone'dan Turkcell'e geçiş sürecim bu sabah tamamlandı. (Kurumsal hat)

    Sabah Turkcell kartımı telefonu takınca şebeke gelmedi. Sonra tam 8'de BTK'yı aradım. Görüştüğüm arkadaş IMEI üzerinden kontrol yaptı ve bir problem olmadığını gün içinde şebekenin gelmesi gerektiğini söyledi. Ama oradan bir ayar mı yaptı ne yaptı bilmiyorum 5 dakika sonra şebekem geldi. Kısaca bilgi vermek istedim.

  • Bende aynı sorunu yaşamaktayım neredeyse 2 hafta oldu fakat hala çözüme kavuşmuş değil sorunum. 120 ile açtırıyorum 8 saat sonra felan şebeke kesiliyor tekrar arayıp tekrar açtırıyorum. Bu sorunun kesinlikle BTK dan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Varsa bunun çözümü bundan kaynaklı diyebileceğiniz öneriler bari biz paylaşalım BTK ile belki bilmiyorlardır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: psişikpsikolog76

    Bende aynı sorunu yaşamaktayım neredeyse 2 hafta oldu fakat hala çözüme kavuşmuş değil sorunum. 120 ile açtırıyorum 8 saat sonra felan şebeke kesiliyor tekrar arayıp tekrar açtırıyorum. Bu sorunun kesinlikle BTK dan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Varsa bunun çözümü bundan kaynaklı diyebileceğiniz öneriler bari biz paylaşalım BTK ile belki bilmiyorlardır.

    Hocam sorun çözüldü mü? Ben de Turkcell den Turktelekoma tasımayı düşünüyorum ama mesajları okuyunca korkmaya başladım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bende hattımı Turkcell den vodafone a taşımayı düşünüyordum fakat burdakileri okuyunca hiç taşımayıp taahüt mü yenilesem dedim. Bende şöyle bir durumda söz konusu vodafone freezone a taşıyacam olursa ve 26 yaş altı tarifeler oldugu için kardeşimin adına geçirecem, bayideki kıza sordum yurt dısı cihaz benim pasaporta kayıtlı kardeşim adına geçirmem problem olur mu diye. Onun demesi hattın yasal sahibi ben olacam kullanıcı olarak onun tc sini gösterecekler böylece freezona geçiş olacak ama burda yazılanları okuyunca kızın verdiği yanıt ta acaba doğru mu diye düşündürdü açıkçası. Daha önce dediğim gibi geçen oldu mu acaba ? Sorun yaşayanlar nasıl düzelttiler acaba tekrarladı mı?

  • arkadaşlar yurtdışı telefonum var. hattım babamın üzerine. hattı telefona takıp, daha sonra devir işlemini yapıp kendi üzerime alsam ve en son açtırma işlemini yapsam bir sorun olur mu

  • aynı durumdan muzdaribim telefon yurtdışı imeiyi biz kaydettik imei-tc-telefon hepsi aynı kişinin adına kayıtlı. turk telekomdan turkcell'e taşıdım, hat gelmedi. sadece iphone'un özelliği turkcell-wifi oluyor ama wifi kapatınca telefon arama mesaj internet kapalı. hattı başka telefona takınca sıkıntısız kullanılabiliyor. turkcell'i aradım sıkıntı yok hattı sıfırlıyorum dedi. btk'yı aradım 24 saat içinde aktifleşir problem yok telefonu arada açıp kapatın dedi. Başka yapmam gereken bir şey var mı arkadaşlar?

  • trroadrunner T kullanıcısına yanıt
    8 saat içinde açılır hocam. Turkcell’e alakalı bir durum değil tamamen btk ile ilgili.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • girişkat G kullanıcısına yanıt

    para herhangi birinin adından da yatabilir sorun yok ama pasaport ve hat sahibi aynı kişi olmak zorunda.

  • Çok sıkıntı bu iş, BTK yı arayınca bir güncelleme yapıyorlar. Genelde 8 saat içinde açılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.