Şimdi Ara

Passat 1.4 tsi 122bg almaktan vazgeçmelimiyim sizce?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    passat 1.4tsi 122bg highline yada exclusive almaya karar verdik verecez derken. internette olan şu dsg şansıman sıkıntıları kavrama ve tıkırtı lıkırtı sesleri konularını okumaya başlayınca acaba diyorum bu sorunlar 2012 2013 modellerde giderildimi.yoksa passattan vazgecip biraz borç altına girip bmw 3.16i aracımı almam gerek? konulardan okudugum kadarıyla servis anormal cevaplar vererek normal bu sesler gibi başından salma gibi kullanıcıları kandırmayamı gidiyor. çünkü bu kazığı bende toyota corolla d4d multi mode yedim:) suanda kullandığım arac corolla multimode ondada aynı sesler vites geçişleri kavrama sıkıntıları bazen oluyordu ve benim tembelliğim yüzünden takmadığım :) gelişi güzel kullandığım için sonradan bu bana 3000tl patladı. debriyaj balatası voltran dişlisi şansıman bakımı vs gibi parçaların değişmesine sebep verdi. eğer alacağım bu passat ta corolla gibi şansıman sıkıntısı yaratacaksa? dsg kullanıcılarından bilgi almak istiyorum yardmcı olurmusunuz arkadaşlar. bmw 3.16i içi dar passat tam istediğim gibi ama bu sıkıntılar yüzünden 3.16i mi alsam acaba? yada sizin araç tavsiyeniz ne olur yardımmm?







  • güncelll...
  • 2013 passat kullanıcılardan bilgi almak istiyorum 2013 modellerde şansıman sıkıntısı giderildimi yoksa aynı mı hala ?
  • bence passat almaktan vazgeçmeyin fakat dsg deki sıkıntının hala tam olarak giderilmediğini biliyorum size tavsiyem kullanım açısından bir problem olmassa manuele yönelmenizdir hem 12 bin liraniz cebinizde kalır hemde kafanız rahat olur ama illa dsg olsun dersenizde aracın garantisini uzatıp öyle alırsınız, bitmedende satarsınız bir sıkıntı olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MKVll -- 22 Eylül 2013; 0:37:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tesekkur ederim cevabınız için. Valla ne diyeyim araştırıp bakmama rağmen sıkıldım ne olursa olsun deyip vw güveniyorum ufak sıkıntılar deyip gittim bir tane sıfır 2013 passat exclusive aldım. cuma günü araçı teslim alacam. aracımı gördüm içini ve konforunu beğendim.
  • 24.04.2013 tarihinde 1.4 Tsi Comf DSG + Bi - xenon kullanıyorum dsg allaha şükür hiçbir sıkıntı vermedi isterse versin o rahatlığı hiçbirşeye değiştirmem :) ki zaten arıza versede servis hallediyor endişeleniyorsanız garanti uzatın tek sorunu gıcırtıdır başkada sorunum yok kırmızı ışıkta durup kalkarken yaklaşık 3 4 saniye çatırtı yapıyor ön göğüs birde bozuk yolda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko34

    Merhaba Arkadaşlar

    passat 1.4tsi 122bg highline yada exclusive almaya karar verdik verecez derken. internette olan şu dsg şansıman sıkıntıları kavrama ve tıkırtı lıkırtı sesleri konularını okumaya başlayınca acaba diyorum bu sorunlar 2012 2013 modellerde giderildimi.yoksa passattan vazgecip biraz borç altına girip bmw 3.16i aracımı almam gerek? konulardan okudugum kadarıyla servis anormal cevaplar vererek normal bu sesler gibi başından salma gibi kullanıcıları kandırmayamı gidiyor. çünkü bu kazığı bende toyota corolla d4d multi mode yedim:) suanda kullandığım arac corolla multimode ondada aynı sesler vites geçişleri kavrama sıkıntıları bazen oluyordu ve benim tembelliğim yüzünden takmadığım :) gelişi güzel kullandığım için sonradan bu bana 3000tl patladı. debriyaj balatası voltran dişlisi şansıman bakımı vs gibi parçaların değişmesine sebep verdi. eğer alacağım bu passat ta corolla gibi şansıman sıkıntısı yaratacaksa? dsg kullanıcılarından bilgi almak istiyorum yardmcı olurmusunuz arkadaşlar. bmw 3.16i içi dar passat tam istediğim gibi ama bu sıkıntılar yüzünden 3.16i mi alsam acaba? yada sizin araç tavsiyeniz ne olur yardımmm?

    Bu mekanik, elektronik işi, kimse size problem kesin çıkar yada çıkmaz diyemez. Bu şanzımanda görülen sorunların benzeri başka markalarda başınıza gelebilir. DSG milyonlarca araçta kullanılıyor diğer firmaların satışlarının kat be katı satılıyor. Şikayetlerin olması doğal. Önemli olan çözümü. Yeni modellerde sıkıntılar azaltıldı. Ama gene de çıkabiliyor. Devamlı servise giderseniz riski azaltıyorsunuz. İyi niyet garantisinden işçilik ücreti ile kavrama değiştiriliyor(Garanti bitmişse). Çok güzel ve akıllı şanzıman. Ya Allah bismillah deyip alın, biz öyle yaptık, inşallah siz de, bizler de arızasız kazasız belasız kullanırız. Benim canımı sıkan dsg fiyat farkı, 11.000 TL lik fark alıyorlar. diğer modellerde 6-7 arası.
    Bu arada mesajın devamını tam okumamışım, aracı almışsınız bile. Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın, çok güzel araç almışsınız, arabanızdan inmek istemeyeceksiniz. Devamlı canınız dolaşmak isteyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vitisvinifera68 -- 24 Ekim 2013; 0:40:15 >




  • Millet deli gibi DSG'li passat alıyor. Normal kullanırsanız sorun olacağını zannetmiyorum
  • Şuan manual kullanıyorum, ama oto. yakın zamanda geçmeyi planlıyorum. Uzun zaman araştırma yaptım hangi otomatik daha iyi diye. Günümüzde temel dört teknoloji var ve hepsinin birbirine üstünlüğü var. Sorunsuz olsun diyorsanız 1. CVT 2. Tork converterli tam oto 3. Triptonik 4. DSG. Yakıt tasarfu diyorsanız DSG ve Triptonik. Yakıt tasarrufu ve konfor diyorsanız DSG. Diye sıralaya bilirsiniz. DSG konforlu ve tasarruslu ancak en karmaşık ve yıpranan sistem. Şuan 7 ileri DSG ler kuru şanzuman olup 2 den 3 geçerken tıkırtı şikayetleri olduğu formlarda yazılıyor. Arkadaşımın CC var 5 aylık oda aynı şikayete bulunuyor. Servis normal demiş. Yakıt konusunda daha az olsada DSG 6 ileriler yağlı şanzuman olup daha yüksek tork dayanımı var ve bu benim favorim. Bu şanzuman şuan 2000 cc motor Passat ve tiguanlarda kullanılıyor. CVT Japon araçlar kullanıyor iki kasnak ve kayış sistemi üzerine kurulu basit bir sistem. Yeni Toyota da kullanmışlar ve atmasforik motorda ciddi düşük yakıt seviyelerini ulaşmışlar. Yani DSG nin ciddi alternatifi. Bildiğiniz gibi Civic sağlamlık konusunda ün yapmıştır ama yakıt çok yakıyor. Triptonik dediğimiz otomatikleştirilmiş manueller varki tasarrufu ancak konfor düşmanı. Bir tam otomatikler var. 50 yılı aşakındır tüm araçlarda kullanılır. Kamyondan, otobüse, otomobilden tanka kadar. Sağlam bir sistemdir. Tek eksiği performanstan çalar ve biraz şehir içi çok yakıt harcatır. Son zamanlar ondada iyi motor kombinasyonu ile yakıt tasarrufu sağlanmış. Son örneği Opel insigna SIDI motor ile şehir dışı 5, şehir için 9.1 lt. Ortalama 6.2. Passat 1.4 160 şehir içi az yaksada uzun yolda daha çok yakıyor ve ortalamada daha çok yakıyor. Ancak Passat 0-100 biraz hızlı oda DSG nin artısı. Umarım yardımcı olmuştur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.