Şimdi Ara

Passat 1.6 FSI Comfort almayı düşünüyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
6.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    TheGate çok saolasın. biz bu ayın ortalarında düşünüoruz 2.0 tdi ı zorlamayı düşünüoduk ama senin yazdıklarından sonra 1.4 TSI düşünmeye başladım eğer performans yeterliyse o kadar farkı vermeye değmez bence ve yakıt tüketimide makul deniyor. Ne zaman alabilicez bu araçları bu konudada yardımcı olabilirsen çok memnun olurum.saygılar..

    dediğim gibi şu an 1.4 TSI 122HP passat variantlar zaten stoklarda var.geçmişte 1.4 TSI passat sedanda vardı.
    doğuş oto 2008 senesi kotasından bu arabaları getirdi.yani 2008 de satmayı planladıkları 1.4 TSI motora sahip passatları 2007 senesi sonlarına doğru ithal ettiler.
    ellerinde passat variant 1.4 TSI kaldı ama passat sedanlar daha çok satıldı.belki bayiler size passat sedan 1.4 TSI bulabilir ama düşük olasılık.çünkü geçen hafta biz sorduğumuzda ellerinde kalmamıştı ama 1.4 TSI passat variant ellerinde 4-5 tane filan vardı.şansınızı deneyin yinede.çünkü opsiyon koydurup passat sedan almayı düşünenler daha sonra bir şekilde banka kredisi çıkmamasından veya başka nedenlerle vazgeçince 1-2 tane araba boşa çıkabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 6 Ocak 2008; 2:01:19 >




  • Bir soru da benden olsun. Forum'da 1.4 TSI Passat'in (122 bg) DSG sanzimanla beraber bir sure sonra piyasaya sunulacagi baska basliklarin altinda okudum. Bazilari otomatik vitesli araba sevmez. Bazilari ise otomatikten baska arabaya binmez. Ben ikinci gruptanim. Dolayisi ile 1.4 TSI (aslinda Variant istiyorum) DSG'nin ne zaman piyasaya surulecegine dair kesin bilgisi olan arkadas var mi acaba?

    Bir Not: Forum'da bazi basliklar altinda Passat 1.4 TSI (122bg) DSG'nin teknik verilerini (1-100 hizlanma ve yakit tuketimi gibi) yazan bazi arkadaslar vardi. Zannediyorum bu veriler tahmini olmali. Zira ben VW'nin hem Ingiltere hem de Almanya sitelerinde ne DSG sanzimanli (tekrar ediyorum 122 bg Passat ya da Variant) arac gordum ne de bunlara ait teknik veriler. Golf te 7 ileri DSG ile 122 beygir TSI sunulacaksa (ki bunun resmi teknik verileri mevcut, zaten Mart ayinda da Turkiye'de satista olacagini biliyoruz, Passat'ta da olmasi lazmi duz mantigi heveslenmemi neden oluyor ama kesin veri yok maalesef.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dineyri

    Bir soru da benden olsun. Forum'da 1.4 TSI Passat'in (122 bg) DSG sanzimanla beraber bir sure sonra piyasaya sunulacagi baska basliklarin altinda okudum. Bazilari otomatik vitesli araba sevmez. Bazilari ise otomatikten baska arabaya binmez. Ben ikinci gruptanim. Dolayisi ile 1.4 TSI (aslinda Variant istiyorum) DSG'nin ne zaman piyasaya surulecegine dair kesin bilgisi olan arkadas var mi acaba?

    Bir Not: Forum'da bazi basliklar altinda Passat 1.4 TSI (122bg) DSG'nin teknik verilerini (1-100 hizlanma ve yakit tuketimi gibi) yazan bazi arkadaslar vardi. Zannediyorum bu veriler tahmini olmali. Zira ben VW'nin hem Ingiltere hem de Almanya sitelerinde ne DSG sanzimanli (tekrar ediyorum 122 bg Passat ya da Variant) arac gordum ne de bunlara ait teknik veriler. Golf te 7 ileri DSG ile 122 beygir TSI sunulacaksa (ki bunun resmi teknik verileri mevcut, zaten Mart ayinda da Turkiye'de satista olacagini biliyoruz, Passat'ta da olmasi lazmi duz mantigi heveslenmemi neden oluyor ama kesin veri yok maalesef.

    122hp TSI motorlara 7-ileri DSG otomatik vites konulacak.şu an sadece düz vites olanları var.
    7-leri DSG için yurtdışında şubat ayı deniliyor ama türkiyeye ne zaman geleceği konusunda kesin bir bilgi yok.en azından benim araştırdığım kadarı ile benim bilgim yok.bu konuda net bilgisi olan varsa benim içinde faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 6 Ocak 2008; 17:25:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    aracı şiddetle öneririm mükemmel bi alet ama bana göre o arabanın ideal motoru 2.0.1600 motoru önermem...

    ben passat 1.6 FSI kullandım ve hiçbir rahatsızlık duymadım.bence passata 1.6 motor olmaz ifadesi sadece bir şehir efsanesidir.
    vw passat 1348kg ve 115hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 8.53
    volvo s40 1324kg ve 100hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 7.55
    aynı şekilde
    vw passat 1348kg ve 155Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.50
    volvo s40 1324kg ve 150Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.33
    böyle daha birçok örnek verebilirim.
    passatın güç/ağırlık ve tork/ağırlık oranları s40 dan daha yüksek olmasına rağmen volvo s40 1.6 motor arabası olanlar arabalarının çekişinden çok memnun.peki neden passat 1.6 kullananlar memnun olmasın ki? hemde passatta daha yeni bir teknolojiye sahip motor olmasına rağmen?
    eğer passatta kullanılan 1.6 FSI motor yeterli değil ise volvo s40 sahipleri sürünüyor olmalı
    elbette olayın gerçek yüzü böyle değil.bunu sizde araştırabilirsiniz.
    dediğim gibi 1.6 FSI passat arabaların hem düz hemde otomatik vitesli olanını kullandım ve rahatsızlık verecek bir performans sorunu yaşamadım.

    elbette yeni vw passat 1.4 TSI motor 122HP güç ve 210Nm torku ile çok daha başarılı ve performansından memnun kalacağınız bir araba.



    koyu renk yaptığım yazıyı söyleyen yalan söylüyor demektir abim volvoda çalışırken benzinli s40 alanların %90 ı sevise geldiklerinde hep çekişinde çok fazla yakıt tükettiğinden şikayet ediyorlardı bunların büyük bir bölümüne bende şahit oldum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    koyu renk yaptığım yazıyı söyleyen yalan söylüyor demektir abim volvoda çalışırken benzinli s40 alanların %90 ı sevise geldiklerinde hep çekişinde çok fazla yakıt tükettiğinden şikayet ediyorlardı bunların büyük bir bölümüne bende şahit oldum


    hocam benim bahsettiğim sorun olmadığı sürece 100hp s40 ı çekiyor demek istedim.
    ona bakarsan bizim kendimize ait 2005 model s40 ımız vardı.baskı balata sorunu yaşadık ama çekiş normaldi.o zamanda çekiş sorunu yaşayan vardı ama bize denk gelmedi.
    birde şirkette s40 var.onda çekiş sorunu var ama yokuş yukarı kasılmalar oluyor.benzin dediler filan ama düzelmedi.
    demek istediğim NORMAL ŞARTLAR ALTINDA ARABADA SORUN YOKKEN 100hp motor s40 ı rahatlıkla kaldırıyor.
    demek istediğim o.yoksa s40 sorunlarını bende biliyorum.mesele sorun anlatmak değil.100hp yetermi yetmezmi meselesidir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    1,6 fsi seni tatmin edecektir ancak 1,6 fsi passat araçlarda 1,4 TSI ile yer değiştiriyor.

    Eğer otomatik almayacaksan 1,4 TSI comfortline fiyatı yaklaşık 50.000 YTL civarı olacaktır.

    passata tsi ne zaman geliyor bilen varmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evolution100


    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    1,6 fsi seni tatmin edecektir ancak 1,6 fsi passat araçlarda 1,4 TSI ile yer değiştiriyor.

    Eğer otomatik almayacaksan 1,4 TSI comfortline fiyatı yaklaşık 50.000 YTL civarı olacaktır.

    passata tsi ne zaman geliyor bilen varmı?

    passat variant TSI düz vites zaten stokalrda (gümrükte) var.passat sedan TSI belki vardır yine.ama ocakta gelecek diyorlardı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    koyu renk yaptığım yazıyı söyleyen yalan söylüyor demektir abim volvoda çalışırken benzinli s40 alanların %90 ı sevise geldiklerinde hep çekişinde çok fazla yakıt tükettiğinden şikayet ediyorlardı bunların büyük bir bölümüne bende şahit oldum


    hocam benim bahsettiğim sorun olmadığı sürece 100hp s40 ı çekiyor demek istedim.
    ona bakarsan bizim kendimize ait 2005 model s40 ımız vardı.baskı balata sorunu yaşadık ama çekiş normaldi.o zamanda çekiş sorunu yaşayan vardı ama bize denk gelmedi.
    birde şirkette s40 var.onda çekiş sorunu var ama yokuş yukarı kasılmalar oluyor.benzin dediler filan ama düzelmedi.
    demek istediğim NORMAL ŞARTLAR ALTINDA ARABADA SORUN YOKKEN 100hp motor s40 ı rahatlıkla kaldırıyor.
    demek istediğim o.yoksa s40 sorunlarını bende biliyorum.mesele sorun anlatmak değil.100hp yetermi yetmezmi meselesidir.



    kaldırmaya her motor her arabayı kaldırır mevzu bunu minimal yakıt harcayarak kullanıcısını üzmeden yapmaktır abim volvoda çalıştığı dönemlerde test hesabına bir çok modelini kullandım ancak s 40 benzinli o kasayı yürütmekte çok güçlük çekiyor yokuşlarda falan çok yığılıyor hele birde klimayı açarsan bu farkı çok net hissettiriyor hızlanayım diye biraz zorladığında mübarek bana 3lt araba gibi benzin yakıyor zaten benim şahit olduğum müşteri şikayetlerinin başlıcalarıda aşırı yakıt sarfiyatı performans zayıflığı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu
    kaldırmaya her motor her arabayı kaldırır mevzu bunu minimal yakıt harcayarak kullanıcısını üzmeden yapmaktır abim volvoda çalıştığı dönemlerde test hesabına bir çok modelini kullandım ancak s 40 benzinli o kasayı yürütmekte çok güçlük çekiyor yokuşlarda falan çok yığılıyor hele birde klimayı açarsan bu farkı çok net hissettiriyor hızlanayım diye biraz zorladığında mübarek bana 3lt araba gibi benzin yakıyor zaten benim şahit olduğum müşteri şikayetlerinin başlıcalarıda aşırı yakıt sarfiyatı performans zayıflığı

    hocam ona bakarsan aynı motoru ford focusta kullanıyor.hatta otomatik vitesli olanları var.bizim şirket araçları genelde forddur.ordan biliyorum.focusta 100hp yine yeterli mesela.
    volvodaki çekiş meselesi belki aktarma organlarından ötürü yaşanan genel kronik bir sorun olabilir.dediğim gibi şansa her s40 da çıkmıyor ama genel olarak senin dediğin gibi karşılaşılan bir sorundur.ama sorunsuz olanlarda gayet güzel s40 gidiyor.




  • Ağır kasadan dolayı tüketim biraz fazla olur ama aracı bu motor kaldırır ve götürür. Avrupara passata 1.4 TSI 122 hp ve 1.8 TSI 160 hp motorlar eklendi. 1.4 TSI 122 hp ülkemizede gelecektir, sanırım daha uygun bir alternatif olur bu motor. Şu andaki en yakın rakibi mondeoda 1.6 motor 125 hp olarak piyasaya sürüldü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    aracı şiddetle öneririm mükemmel bi alet ama bana göre o arabanın ideal motoru 2.0.1600 motoru önermem...

    ben passat 1.6 FSI kullandım ve hiçbir rahatsızlık duymadım.bence passata 1.6 motor olmaz ifadesi sadece bir şehir efsanesidir.
    vw passat 1348kg ve 115hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 8.53
    volvo s40 1324kg ve 100hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 7.55
    aynı şekilde
    vw passat 1348kg ve 155Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.50
    volvo s40 1324kg ve 150Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.33
    böyle daha birçok örnek verebilirim.
    passatın güç/ağırlık ve tork/ağırlık oranları s40 dan daha yüksek olmasına rağmen volvo s40 1.6 motor arabası olanlar arabalarının çekişinden çok memnun.peki neden passat 1.6 kullananlar memnun olmasın ki? hemde passatta daha yeni bir teknolojiye sahip motor olmasına rağmen?
    eğer passatta kullanılan 1.6 FSI motor yeterli değil ise volvo s40 sahipleri sürünüyor olmalı
    elbette olayın gerçek yüzü böyle değil.bunu sizde araştırabilirsiniz.
    dediğim gibi 1.6 FSI passat arabaların hem düz hemde otomatik vitesli olanını kullandım ve rahatsızlık verecek bir performans sorunu yaşamadım.

    elbette yeni vw passat 1.4 TSI motor 122HP güç ve 210Nm torku ile çok daha başarılı ve performansından memnun kalacağınız bir araba.



    önce 2000 motor kullanıp sonra 1600 kullansan benimle aynı düşüncede olacağından şüphem yok




  • ben olsam 1,6 olacaksa
    mondeo , vectra 1,6 veya 159 1,8 tercih ederdim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    önce 2000 motor kullanıp sonra 1600 kullansan benimle aynı düşüncede olacağından şüphem yok


    ben hep 2000cc motorlu araba kullanıyorum zaten.2.0tdci ve 2.0 benzinli arabalarımız var.objektif olabilirim o konuda.
  • passat 1.6 kullanmadım muhtemelen o kasanın tadı 2000 motorla çıkar ama değerlerine baktığım zaman kasanın kaldırmadığınıda söyleyemem hızlanma değerleri yeterli görülüyor. birde şu var 1.6 motorların kulladıldığı c sınıfı arabaların çoğu 1200 kilonun üstünde yani aralarında passatla jetta arasında 100 kilo ya vardır yada yoktur oda arabaya fazladan iriyarı birisinin binmesi demek kısaca o yüzden jettada şöför artı bir yolcu neyse passata şöför ve yolcu yok odur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alonso s

    passat 1.6 kullanmadım muhtemelen o kasanın tadı 2000 motorla çıkar ama değerlerine baktığım zaman kasanın kaldırmadığınıda söyleyemem hızlanma değerleri yeterli görülüyor. birde şu var 1.6 motorların kulladıldığı c sınıfı arabaların çoğu 1200 kilonun üstünde yani aralarında passatla jetta arasında 100 kilo ya vardır yada yoktur oda arabaya fazladan iriyarı birisinin binmesi demek kısaca o yüzden jettada şöför artı bir yolcu neyse passata şöför ve yolcu yok odur.

    Gerçek değerleri vereyim.
    VW Jetta 1.6 FSI boş ağırlık = 1,271 kg
    VW Passat 1.6 FSI boş ağırlık = 1,348 kg
    FARK = Passat Jetta'dan 77 kg daha ağır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 7 Ocak 2008; 11:57:44 >
  • Şehir içi ağırlıklı kullanılacaksa 1.6 yeter ama bu sınıftaki tüm 1.6 lar gibi performans beklentisi olmamalı
  • Aibicm kısacası, komforum yerinde olsn performanstan ödün verebilrim bi mktar derse passat 1,4 tSI al gitsin. Bizde 1,6 FSI passat var. Yakıt tüketimi hariç memnunuz. Ki volkswagenin arabaları çok yakıyor (Bora golf passat) Ama 1,4 TSı bu soruna da çözüm getircek gibi duruyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.