Şimdi Ara

Passat 1.6 FSI Comfort almayı düşünüyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
6.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb bu aracı kullananlardan yorum bekliyorum. En çok merak ettiğimse yakıtta üzer mi? ve 1.6 FSI motor yeterli oluyor mu özellikle otobanda yüksek hızlara cıkabilirmiyim. ilginctir ama alternatif olarak corolla dizel düşünüorum eğer passata onay vermezseniz. Yani istediğim otobanda şöle 150 ile giderken mesela araç zorlanmasın corolla bunu sağlayabilir mi mesela. Ancak ilk tercihim passat şuanda acil yorumlarınızı bekliyorum..







  • sence 115 bg o koca kasayı kaldırırmı? Amerikada en düşük versiyonu 200 bg lik turbo.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trojana

    sence 115 bg o koca kasayı kaldırırmı? Amerikada en düşük versiyonu 200 bg lik turbo.

    Arkadaşım haklısın ama vergi farkı var eğer burası vergileri pahalı olmasa bide araç piyasa değeri pahalı olmasa buralar hep lüks oto gezerdi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragger28


    quote:

    Orjinalden alıntı: trojana

    sence 115 bg o koca kasayı kaldırırmı? Amerikada en düşük versiyonu 200 bg lik turbo.

    Arkadaşım haklısın ama vergi farkı var eğer burası vergileri pahalı olmasa bide araç piyasa değeri pahalı olmasa buralar hep lüks oto gezerdi...



    arkadaşım geçen gün 2005 model 50 binde 39 a vereceklerdi xenon farlı filan getirdiler
    bir deneme yapayım dedim
    çok rahat kaldırıyor debriyajı gazı kullanmasını bilirsen güzel araç işcilik şu bu konusuna zaten girmeyeceğim
    benzinli bir araç düşünüyorsan için rahat olsun alabilirsin
    bana getirdikleri araç gerçekten çok temizdi eğer düşünürsen telini verebilirim adam sıkışmışta satıyordu kesinlikle tavsiye ederim




  • bence passata o motor yeter ama kırmızı ışıkta dururken falan bi arabayla kalkış yapamassın performans arama yani.ama yinede güzel gidiyo fazla performans beklentiniz yoksa tavsiye ederim.
  • koca bir firma zaten kendini yerinden kalkamayan bir araçla rezil etmez, az da olsa performans veremiycek araçları opel vw gibi firmalar üretmez, amerika gibi benzinin çok ucuz olduğu verginin az olduğu bir ülkede büyük motorlu araçların yaygın olması doğal
  • aslında arabanın ağırlığını bg e bölüp kaç kiloya bir beygir düşüyo diye bir kıyaslama yapılabilir kanımca
  • 1,6 fsi seni tatmin edecektir ancak 1,6 fsi passat araçlarda 1,4 TSI ile yer değiştiriyor.

    Eğer otomatik almayacaksan 1,4 TSI comfortline fiyatı yaklaşık 50.000 YTL civarı olacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    Mrb bu aracı kullananlardan yorum bekliyorum. En çok merak ettiğimse yakıtta üzer mi? ve 1.6 FSI motor yeterli oluyor mu özellikle otobanda yüksek hızlara cıkabilirmiyim. ilginctir ama alternatif olarak corolla dizel düşünüorum eğer passata onay vermezseniz. Yani istediğim otobanda şöle 150 ile giderken mesela araç zorlanmasın corolla bunu sağlayabilir mi mesela. Ancak ilk tercihim passat şuanda acil yorumlarınızı bekliyorum..

    sıfır olarak alacak iseniz şu an zaten 1.6 FSI yerine aynı fiyata 1.4 TSI olanları var.ve gerçekten passat gibi bir arabayı gayet güzel kaldırıyor ve keyif veriyor.1.4 TSI motorun torkunun 210Nm olması ve bu torku 1500 devirlerde veriyor olması passatı ciddi olarak yerinden fırlatıyor.passat 1.4 TSI düşünmenizi öneririm.yüksek hızlara elbette çıkabilirsiniz çünkü fabrika verilerine göre son sürati 203 km/h.ama asıl önemli olan yüksek süratlerde hissedeceğiniz emniyet ve keyiftir ve bu konuda passat corolladan daha başarılı.




  • aracı şiddetle öneririm mükemmel bi alet ama bana göre o arabanın ideal motoru 2.0.1600 motoru önermem...
  • Ya arkadaşlar şmdide 2.0 tdi için olasılıkları tartışıoruz. Exclusive paketide hoşumuza gitti baya. Ama 1.4 TSI motor şuanda var mı passat ta onu biliyomusunuz varsa fiyatı ne kadar??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    aracı şiddetle öneririm mükemmel bi alet ama bana göre o arabanın ideal motoru 2.0.1600 motoru önermem...



    1550 ytl ve 561 ytl aralarında nerdeyse 1000 ytl vergi farkı var, değmez buna
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    Ya arkadaşlar şmdide 2.0 tdi için olasılıkları tartışıoruz. Exclusive paketide hoşumuza gitti baya. Ama 1.4 TSI motor şuanda var mı passat ta onu biliyomusunuz varsa fiyatı ne kadar??

    ocak ayında 1.4 TSI passat tüm çeşitleri ile geliyor.aslında geçen ay 1.4 TSI passat vardı.ama kalmadığını söylüyorlar belki siz araştırırsanız sağda solda kalmış bir tane bulabilirsiniz.ama passat variant olarak 1.4 TSI comfort çok sayıda var hala.VW bayilerindeki satıcılarının çoğu bu konuda cahildir onlara gebze-şekerpınar gümrük deposuna bakın diyin.belki vardır.

    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE -2008 50.600,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP EXCLUSIVE-2008 55.298,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP TRENDLINE-2008 47.298,00 YTL




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    Ya arkadaşlar şmdide 2.0 tdi için olasılıkları tartışıoruz. Exclusive paketide hoşumuza gitti baya. Ama 1.4 TSI motor şuanda var mı passat ta onu biliyomusunuz varsa fiyatı ne kadar??

    ocak ayında 1.4 TSI passat tüm çeşitleri ile geliyor.aslında geçen ay 1.4 TSI passat vardı.ama kalmadığını söylüyorlar belki siz araştırırsanız sağda solda kalmış bir tane bulabilirsiniz.ama passat variant olarak 1.4 TSI comfort çok sayıda var hala.VW bayilerindeki satıcılarının çoğu bu konuda cahildir onlara gebze-şekerpınar gümrük deposuna bakın diyin.belki vardır.

    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP COMFORTLINE -2008 50.600,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP EXCLUSIVE-2008 55.298,00 YTL
    VW PASSAT SEDAN 1.4 TSI 122 HP TRENDLINE-2008 47.298,00 YTL


    çok teşekkürler öncelikle gercekten.. ancak o motorlar 140 hp deil mi hani jetta ve golf te olan??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    aracı şiddetle öneririm mükemmel bi alet ama bana göre o arabanın ideal motoru 2.0.1600 motoru önermem...

    ben passat 1.6 FSI kullandım ve hiçbir rahatsızlık duymadım.bence passata 1.6 motor olmaz ifadesi sadece bir şehir efsanesidir.
    vw passat 1348kg ve 115hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 8.53
    volvo s40 1324kg ve 100hp motoru var.güç/ağırlık oranı yüzde 7.55
    aynı şekilde
    vw passat 1348kg ve 155Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.50
    volvo s40 1324kg ve 150Nm torka sahip motoru var.tork/ağırlık oranı yüzde 11.33
    böyle daha birçok örnek verebilirim.
    passatın güç/ağırlık ve tork/ağırlık oranları s40 dan daha yüksek olmasına rağmen volvo s40 1.6 motor arabası olanlar arabalarının çekişinden çok memnun.peki neden passat 1.6 kullananlar memnun olmasın ki? hemde passatta daha yeni bir teknolojiye sahip motor olmasına rağmen?
    eğer passatta kullanılan 1.6 FSI motor yeterli değil ise volvo s40 sahipleri sürünüyor olmalı
    elbette olayın gerçek yüzü böyle değil.bunu sizde araştırabilirsiniz.
    dediğim gibi 1.6 FSI passat arabaların hem düz hemde otomatik vitesli olanını kullandım ve rahatsızlık verecek bir performans sorunu yaşamadım.

    elbette yeni vw passat 1.4 TSI motor 122HP güç ve 210Nm torku ile çok daha başarılı ve performansından memnun kalacağınız bir araba.




  • Motor kasayı kaldırmaz olayı biraz göreceli.
    Performans istiyorsanız elbetteki sizi tatmin etmeyebilir. Ancak motoru tanıyıp ona göre kullanırsanız sizi üzmez. Düz yolda hızını aldıktan sonra 200 km/h süratlerde seyredebilirsiniz.
    Performans olarak olacak şu olur. 5.vites giderken önünüze çıkan bir kamyon yüzünden hızınız 70 km/h düştüğünde sollamaya çıkınca 5. vites gazlamazsınızda 4'e alır öyle gidersiniz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cbkbjk

    çok teşekkürler öncelikle gercekten.. ancak o motorlar 140 hp deil mi hani jetta ve golf te olan??


    1400cc hacimli motorların 122hp, 140hp ve 170hp güçte olanları var.bunlar vw, audi ve seat markalarında kullanılıyor.
    140hp ve 170hp olanlarda kompresör ve turbo birlikte kullanılıyor.
    yeni çıkan 122hp lik TSI motorlarda ise sadece turbo besleme var ve yakıt tüketimi daha düşük.
    golflerde 140hp, 170hp TSI motorlar vardı ve aralık ayından itibaren 122hp olanlarda geldi ve forumda bu motoru kullanan golf leri satın alan arkadaşlar mevcut.
    1.4 TSI motor diğer ifadesi ile 1.4 TFSI (TurboFSI) motor aynı motorlar.nedense vw aynı motora 1.4 TSI derken audi TFSI diyor.ama aynı motor.sadece motorun elektronik kontrol ünitesindeki yazılım ile oynayarak beygir gücü 122 ile 125hp arasında değiştiriliyor tork ise 200 ile 210Nm arasında değiştiriliyor.
    yani audi 1.4 TFSI da aynı motor var.sadece 125hp ve 200Nm.golf de 122hp ve 200Nm.passatta 122hp ama 210Nm.
    yakıt tüketimi avantajı ve vergi avantajı ve de satınalma maliyetindeki avantajlar nedeni ile 1.4 TSI 122-125hp lik motorların 2008 senesinde çok satacağını düşünüyorum.

    1.4 TSI 122 Hp

    TSI 122 hp– maksimum güç, minimum yakıt tüketimi

    Yeni 1.4 TSI 122 Hp motor yakın gelecekte 1,6 FSI 115 HP motorun yerini alacak. Önemli avantajları arasında yakıt tüketimi %6 oranında düşerken, motor gücü ve torkun önemli ölçüde arttığı görülmektedir. 1.6 FSI ile karşılaştırıldığında, tork %30 oranında artarak 200 Nm’ye ulaşmıştır ve bu yüksek tork 1500 devirde mevcuttur. Bu torkun %80’i (160Nm) 1250 devirde görmek mümkündür. 1500 devirde FSI ile karşılaştırıldığında FSI tork değerine göre TSI %66 daha yüksek tork değerine sahiptir.

    Diğer avantaj ekonomisinde bulunmaktadır: Maksimum tork 1500-3500 devir aralığında olması nedeniyle, viteslerin daha uzun ve dolayısıyla yakıt ekonomili dişli oranları seçimi yakıt tasarrufu sağlamaktadır. 122 HP güç ise 5000-6400 devir aralığında yakalanıyor.

    TSI 122 HP motorda, 140 ve 170 versiyonlarında olduğu gibi turbo-kompressör birlikte kullanımı yerine sadece turbo kullanılmaktadır. Bu üç tip motor için TSI kısaltmasını (geniş açılımını kullanmadan) yeni seri Volkswagen teknolojisi olarak kullanacağız. Golf, Jetta, Passat ve Eos modellerimizde bu motoru görüyor olacağız.

    TSI 122’de turbo basıncı 1.8 bar gibi yüksek değere ulaşıyor. Tork litre başına 144 Nm gibi (1.4 lt=200 Nm) yüksek bir rakamda olması, emme manifoldun modifiyesi nedeniyle alt devirlerde turbo boşluğu yaşanmadığı için süperşarja (kompressöre) gerek kalmamaktadır. Sıkıştırma oranı ise 10:1’dir.

    Gri döküm çelik moto bloğu, çelik krank mili ve zincir egzantrik kayışı var ve toplam sadece 131 kilogram.

    Not: TSI, şarj sistemli bir FSI motordur. Müşterilerinizin FSI kalkıyor mu sorusuna karşılık “Hayır” a ek olarak cevap; yakıt tüketimlerini azaltmak, verimliliği artırmak, gelecek euro-normlarına karşı ön hazırlık yapmak ve CO2 değerlerini azaltmak adına sadece hacim 1.6’dan eklenen sistemlerle performansı daha da artırarak 1.4 litreye düşürüldü. Hala FSI olarak…

    http://www.vw.gen.tr/?p=346



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 6 Ocak 2008; 1:44:59 >




  • TheGate çok saolasın. biz bu ayın ortalarında düşünüoruz 2.0 tdi ı zorlamayı düşünüoduk ama senin yazdıklarından sonra 1.4 TSI düşünmeye başladım eğer performans yeterliyse o kadar farkı vermeye değmez bence ve yakıt tüketimide makul deniyor. Ne zaman alabilicez bu araçları bu konudada yardımcı olabilirsen çok memnun olurum.saygılar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: supremum

    Performans olarak olacak şu olur. 5.vites giderken önünüze çıkan bir kamyon yüzünden hızınız 70 km/h düştüğünde sollamaya çıkınca 5. vites gazlamazsınızda 4'e alır öyle gidersiniz.


    bu bahsettiğiniz olay 140hp veya 170hp motoru olan arabalardada değişmiyor.
    sollamak için çoğu şöför vites düşürür.kimi 1 vites düşürür kimi 2 vites düşürür.otomatik vitesli arabalarda bu iş kendiliğinden oluyor zaten.gaza yüklendiğinizde kick-down yaparak vites düşürüp devir arttırarak sollama yapıyorsunuz.yani kural heryerde aynı.
    elbette performans işinin sonu yok.140hp lik motor 115hp likten performanslıdır ama 170hp lik motorda 140hp likten daha yüksek performansa sahiptir.şimdi biri çıkar 200hp veya 250hp der.biride bakarsınız bugatti veyrondan dem vurur.
    performansı abartmamak lazım.herşeyin en iyisi peşindede olmamak gerekiyor.optimum çözümler her zaman daha iyidir.arabanın kasasını kaldırıyor ve sizi üzmüyor ise performansı yeterlidir.
    örnek verdiğim diğer markalarda 100hp lik motor olmasına ve eşdeğer kasa ağırığına sahip olmalarına rağmen bu sorun olarak dile getirilmemiş ise passatında durumu aynıdır.ondada performans açısından bir sorun yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 6 Ocak 2008; 1:55:42 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.