Şimdi Ara

Passat 1.9 TDİ Motor Ömrü ??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
0
Favori
19.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.9 tdi pd motorlarda kronik enjektör arızası oluyordu. Googledan bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psman -- 8 Eylül 2014; 17:18:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    1.9 tdi pd motorlarda kronik enjektör arızası oluyordu. Googledan bulabilirsiniz.

    araştırdım gerçekten bazı arkadaşlar enjektörlerinden dertliler cr yani common rail motorlara sağlıklı diyolar onlarda 2008 model ve üstünde kullanılmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı




  • Halen sokakta goruyorum saat gibi calisiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    1.8t çok çok daha performanslıdır. Lpg ile Tdi ile aynı yakar. Hem de daha az sorun çıkarır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    Turbonun ömrü mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    1.8t çok çok daha performanslıdır. Lpg ile Tdi ile aynı yakar. Hem de daha az sorun çıkarır.

    benzinli araba performanslıdır kabul ama dizelin torku gerçekten keyif veriyor insana masraflarınada katlanmak lazım artık dizelin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    Turbonun ömrü mü?

    evet hem turbo hemde motorun sorunsuzluğu gerçekten şaşırtıcı




  • 270binde 2000 model passatimiz var. Birkac sene once ankara izmir uzun yol yaparken arac afyondan sonra cekisten dustu yakit aldiktan bir sure sonra. Ankaraya dondugumuzde babam araci 2 ustaya gosterdi. Ilki turbo arizalanmis degisecek dedi. Babam cikma turbolari arastiralim gelelim deyip 2. Ustaya gosterdi. Tam detayli ne islem yapildi bilmiyorum ama babam turboyu ve birkac yeri temizleyip 150tl aldi usta. O gun bu gundur onemli bir arizasi sikintisi yok cok sukur hala performansli. Torku ilk aldigimiz gibi hissettiriyor. 120 bin km iken almistik seneler evvel. Passatin yanina 2. Araba olarak 2-3 araba geldi gecti ama o hep kaldi bizimle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kavaklar0 -- 8 Eylül 2014; 23:09:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    Turbonun ömrü mü?

    evet hem turbo hemde motorun sorunsuzluğu gerçekten şaşırtıcı

    Hocam cidden çok iyi motordur 8 yıldan fazla kullandık farklı araçlarda. Kusuru biraz fazla yakması. Dediğim gibi turbo değiştirmedik hic birinde. Turbosunun çok pahalı olmadığını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psman

    Audi a4 teki motorla aynı galiba. sattığımızda 400.000'e yakındı 2 yıl oldu hala biniyor sattığımız kişi 500000'i devirmiştir diye tahmin ediyorum. Bizimkinin kmsi düşürülmüştü belki daha fazlaydı. Performans konusunda şaka yapmıyorum harikaydı. Daha sonra 150000 kmde aldık aynı performansa sahipti.

    hiç turbo arızası çıkardığı oldumu aracınızın

    Çıkmadı hocam. İkisi değişik olabilir araştırın. Konyada servise sorduğumda Audi motoru sadece bir tane rektefe yaptık oda 2008 model 600.000 i geçti hirpalanmis demişti. Sıkıntı çıkarmaz diye ümit ediyorum. Yanlız yeni arabalara gore biraz fazla yakar. Depo kırmızıya geldiğinde 700e yakin oluyordu.

    bugün vw servislerinede sordum biraz bilgi almak için sağlıklı kullanımda 300bin diyolar ne kadar doğru ne kadar yalan bilemedim ama kendi arabasıda 1.8 T b5 320binde tık yok diyor biraz kafa karıştırıcı

    Turbonun ömrü mü?

    evet hem turbo hemde motorun sorunsuzluğu gerçekten şaşırtıcı

    Hocam cidden çok iyi motordur 8 yıldan fazla kullandık farklı araçlarda. Kusuru biraz fazla yakması. Dediğim gibi turbo değiştirmedik hic birinde. Turbosunun çok pahalı olmadığını düşünüyorum.

    Sıfır Turbo = Min 1280 Tl + 250 ( Min Sökme Takma)
    Maks = 3000 Tl + 600 ( doğuş Grubu )

    alırken baktırmak gerekiyo , bütçeyi zorlayabilir arızalı turbo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YunotheKid

    270binde 2000 model passatimiz var. Birkac sene once ankara izmir uzun yol yaparken arac afyondan sonra cekisten dustu yakit aldiktan bir sure sonra. Ankaraya dondugumuzde babam araci 2 ustaya gosterdi. Ilki turbo arizalanmis degisecek dedi. Babam cikma turbolari arastiralim gelelim deyip 2. Ustaya gosterdi. Tam detayli ne islem yapildi bilmiyorum ama babam turboyu ve birkac yeri temizleyip 150tl aldi usta. O gun bu gundur onemli bir arizasi sikintisi yok cok sukur hala performansli. Torku ilk aldigimiz gibi hissettiriyor. 120 bin km iken almistik seneler evvel. Passatin yanina 2. Araba olarak 2-3 araba geldi gecti ama o hep kaldi bizimle.

    turbo sızdırma yapmıştır belkide , aracınız benzinlimi dizelmi tam anlayamadım




  • furkanusta51 kullanıcısına yanıt
    1.9 tdi

    tam nedenini bilmiyorum ama ilk ustaya kalsa bize çok pahalıya patlayacaktı. diğer usta 150tl ye halletti sorunu ciddi de bir sorunu yoktu sanıyorum.
  • Passatinkini bilmem ama benim 1.9 TDI bkc kodlu jettam 220 bine sorunsuz gelmişti. Motor hacmi geniş, sıkıştırma oranı az oldugu için daha dayanikli. Tozdan dumandan topraktan kumdan çok fazla etkilenmez. Yani en azindan yeni nesil TSİ ve TDI motorlar gibi narin , kiz gibi değildir. Motorun rugby sidir (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YunotheKid

    1.9 tdi

    tam nedenini bilmiyorum ama ilk ustaya kalsa bize çok pahalıya patlayacaktı. diğer usta 150tl ye halletti sorunu ciddi de bir sorunu yoktu sanıyorum.

    anladım hocam

    Allah vicdansız ustaların eline düşürmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Passatinkini bilmem ama benim 1.9 TDI bkc kodlu jettam 220 bine sorunsuz gelmişti. Motor hacmi geniş, sıkıştırma oranı az oldugu için daha dayanikli. Tozdan dumandan topraktan kumdan çok fazla etkilenmez. Yani en azindan yeni nesil TSİ ve TDI motorlar gibi narin , kiz gibi değildir. Motorun rugby sidir (:

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanusta51

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Passatinkini bilmem ama benim 1.9 TDI bkc kodlu jettam 220 bine sorunsuz gelmişti. Motor hacmi geniş, sıkıştırma oranı az oldugu için daha dayanikli. Tozdan dumandan topraktan kumdan çok fazla etkilenmez. Yani en azindan yeni nesil TSİ ve TDI motorlar gibi narin , kiz gibi değildir. Motorun rugby sidir (:

    +1

    Alıntıları Göster
    Çevrenizde kaç kişinin arabasının motoru ömrünü tüketti km'den dolayı? Ben hiç görmedim, basit taksi accentler bile 500bin sorunsuz deviriyor, dizel motorlar mı deviremeyecek. Hadi yakıtı arttı, rektifiye görür, bir 20 sene daha kullanılır. Yani bence motor ömrü çok kafaya takılacak bir şey değil. Kaporta ve trim ömrü daha önemli. Pas başlayınca, trimler sertleşip kırılganlaşınca, deriler kuruyup çatlayınca o araba artık ömrünü tamamlamaktadır. Yenile yenile hangi birine yetişilir. Ortalama bir aracın ekonomik ömrü 15 yıldır derim ben, bundan sonra bu kaporta, trim durumları yüzünden sıkıntılar başlar. Kablolar ömrünü tamamlar elektrik tesisatı zarar görür vs. Ha düzgün yenilemeyle bir o kadar yıl daha sorunsuz kullanılır ama çok da zorlamaya gerek yok, sonuçta teknoloji yeni araçlarda konfor olsun, ekonomi olsun, güvenlik olsun güzel şeyler getiriyor bize. O yüzden 15 yılı buldu mu satmak yenilemek lazım bence. Ya da imkan varsa 6-7 senelik periyotlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 9 Eylül 2014; 10:47:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Çevrenizde kaç kişinin arabasının motoru ömrünü tüketti km'den dolayı? Ben hiç görmedim, basit taksi accentler bile 500bin sorunsuz deviriyor, dizel motorlar mı deviremeyecek. Hadi yakıtı arttı, rektifiye görür, bir 20 sene daha kullanılır. Yani bence motor ömrü çok kafaya takılacak bir şey değil. Kaporta ve trim ömrü daha önemli. Pas başlayınca, trimler sertleşip kırılganlaşınca, deriler kuruyup çatlayınca o araba artık ömrünü tamamlamaktadır. Yenile yenile hangi birine yetişilir. Ortalama bir aracın ekonomik ömrü 15 yıldır derim ben, bundan sonra bu kaporta, trim durumları yüzünden sıkıntılar başlar. Kablolar ömrünü tamamlar elektrik tesisatı zarar görür vs. Ha düzgün yenilemeyle bir o kadar yıl daha sorunsuz kullanılır ama çok da zorlamaya gerek yok, sonuçta teknoloji yeni araçlarda konfor olsun, ekonomi olsun, güvenlik olsun güzel şeyler getiriyor bize. O yüzden 15 yılı buldu mu satmak yenilemek lazım bence. Ya da imkan varsa 6-7 senelik periyotlarda.

    sonuna kadar haklısınız hocam , verdiğiniz bilgiler için ayrıca teşekkür ederim




  • Kimisi var 450 binde hala sorunsuz kullanıyor, kimisi var 150 binde turbo sorunu veriyor.

    Önemli olan bakım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.