Şimdi Ara

PASSAT 1,9 TDİ MOTOR YAĞI NEDEN EKSİLTİYOR LÜTFEN YARDIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
18.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • vezir arkadaşım öncelikle yazdığın için saol ben arabamı 2. el olarak aldım araba 2003 model ben 2006 nın 12.ayında aldım aldığımda araç 100.000 km deydi ve araba fazla kullanılmamıştı tanıdık bi galeriden aldım ve alıralmaz a dan z ye bütün eksiklerini yaptırdım.turbo,hava kütle ölçer,üstkapak contası carter contası ,triger kayışı,diğer kayışlar vs.vs.şuan en ufak bir eksik yok arabanın fabrika kataloğunda kullanılan yağ nosu 505-01 yazıyor daha castrol 05w40 kullanıyordum.10000 km de 2 lt ye yakın eksiltme yapıyor.son bakımda da delphi marka 05w30 koyuldu şuan araç bakımdan sonra 4000 km yaptı daha yağ lambası yanmadı bu konuda bilgilendirirsen sevinirim.şunuda hatırlatayım aracın km sinde oynama yok.ben okadar titizim ki arabada boya koruma motor koruma vinil koruma bile yaptırdım.ve takılan tüm parçalar orjinal taktırıyorum
  • aracınızın kmsini düşününce eğer katalogunda yazıyorsa 10w40 yağı denemenizi önereceğim. Eksiltem yapması aşınma kaynaklıysa pek bir faydası olmaz ama eğer faydası olursa yağ seçiminin önemi büyüktür.

    Ancak kafamda da bir şüphe var araç turbolu ve bu tür araçlarda yarı sentetik yağ sınırı bazen 5w ile başlayanlar olabiliyor. Bunu araştırmanız lazım. Katalog en doğru bilgiyi verecektir. 10w ile başlayan bir yağ listede var mıdır , bakmak lazım.
    Kontrollerinizde turboyu göremedim ,acaba kontrol ettirdiniz mi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: aksaray.068

    vezir arkadaşım öncelikle yazdığın için saol ben arabamı 2. el olarak aldım araba 2003 model ben 2006 nın 12.ayında aldım aldığımda araç 100.000 km deydi ve araba fazla kullanılmamıştı tanıdık bi galeriden aldım ve alıralmaz a dan z ye bütün eksiklerini yaptırdım.turbo,hava kütle ölçer,üstkapak contası carter contası ,triger kayışı,diğer kayışlar vs.vs.şuan en ufak bir eksik yok arabanın fabrika kataloğunda kullanılan yağ nosu 505-01 yazıyor daha castrol 05w40 kullanıyordum.10000 km de 2 lt ye yakın eksiltme yapıyor.son bakımda da delphi marka 05w30 koyuldu şuan araç bakımdan sonra 4000 km yaptı daha yağ lambası yanmadı bu konuda bilgilendirirsen sevinirim.şunuda hatırlatayım aracın km sinde oynama yok.ben okadar titizim ki arabada boya koruma motor koruma vinil koruma bile yaptırdım.ve takılan tüm parçalar orjinal taktırıyorum




  • bor power ekleyin
  • ben dün servise gittim tipo aracımın ufak bi arızası için babamın jetta alma fikrine ustalar hiç sıcak bakmadı volkswagenler yağ yakıyo dedi o yüzden de babam vazgeçti 1.4 tsi 140 hp dsg almaktan seninde sorunun büyük ihtimalle bu olabilir araban galiba yağ yakıyo
  • Merhaba,

    Markalar başlığında VW forumunda PASSAT Sahipleri ve Severleri grubumuz var, aracınızın modeline sahip birkaç arkadaşımız var. 5.000 km'de 1 litre eksilttiği de teyit edildi. Bu bir arıza değil, motorun çalışma prensibinden ileri geliyor. Yağ yakması bize göre garip gelse de VW bunun teknolojinin gereksinimi olarak görebiliyor.

    Benzinli motorlarda yakmayan yağ dizel motorlarda çok sık görülüyor. Ayrıca 1.4 TSI 140 HP TwinCharger motorun yağ yaktığı hususunda ustalar sizi ne yazık ki yanıltmışlar. Öyle bir durum sözkonusu değil. Ayrıca şu anda çok fazla satılan 1.4 TSI 122 HP motor da 1 damla yağ eksiltmemektedir.

    Saygılarımla,

    Taner Göde
  • vw caravelle 0 araç aldık uzun yol yapalım dedik 1200km yol yaptık baya hzılı kullandık yağ lambası yandı motorda gram yağ yoktu.
    vw caddy 0km araç aldık km si 8600km de yağına baktığımda lamba yanmamıştı ama yağ seviseyi nerdeyse yağ çubuğuna değmeyecek kadar azdı
    honda c-rv 2.2 dizel 0 km araç aladık 3800km de ve yağ lambası yandı 1 lt ilave ettik tam yağ çubuğunun ortasına gelmişti edit= (yağ çubuğu ortası derken alt çizgi üst çizgi arası)
    opel astra g kasa 53bin km de 2 el araba aldık bakım aralığı 7500km de bir olmalıydı bakım yapılmıştı ve 5bin km yol yapmıştık bakıma 2500km daha varken motorda yağ alt çizginin altına düşmüştü
    honda civic eski kasa araç var 10bin km de bakım yağ değişimi var araç 67bin km de bakımdan sonra 9000km yol yapılıyor yağ kontröl edildiğinde hiç eksiltme yok bu araçların yağ eksiltmesi neye göredir
    ben her bindiğim aracın yağına suyuna lastiklerine bakarım gestay+b siz yola çıkmam passat dizel 2araç avar ailemizde birisi 2001model dizel 1.9 130hp diğeri 2006 model 2.0 140hp onlara sorduğumda yağ eksiltme yok dediler
    0 araba yağ tüketebiliyorsa yağ eksiltmesi normaldır bence herbakımda servisten aynı yağdan 1lt alıp bagaja koymak iyidir hava şartları kötü yakıt yoğun trafik çok yüksek hızlar etken olabilir.
    turbo araçalrı çok sıkıştırmak hep olumsuzlak yaratmakatdır (dip gaz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N KUL -- 23 Şubat 2009; 21:37:36 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Merhaba,

    Markalar başlığında VW forumunda PASSAT Sahipleri ve Severleri grubumuz var, aracınızın modeline sahip birkaç arkadaşımız var. 5.000 km'de 1 litre eksilttiği de teyit edildi. Bu bir arıza değil, motorun çalışma prensibinden ileri geliyor. Yağ yakması bize göre garip gelse de VW bunun teknolojinin gereksinimi olarak görebiliyor.

    Benzinli motorlarda yakmayan yağ dizel motorlarda çok sık görülüyor. Ayrıca 1.4 TSI 140 HP TwinCharger motorun yağ yaktığı hususunda ustalar sizi ne yazık ki yanıltmışlar. Öyle bir durum sözkonusu değil. Ayrıca şu anda çok fazla satılan 1.4 TSI 122 HP motor da 1 damla yağ eksiltmemektedir.

    Saygılarımla,

    Taner Göde


    bu bilginin bi kaybagı var mı eğer gerçekten öyleyse ve bana bildirirsen çok sevinirim çünkü babamı ikna ettim zar zor 140 hp'ye inşallah zırt pırt arıza veren bi araç çıkmaz işte o zmn işim çok zor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsi delisi


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Merhaba,

    Markalar başlığında VW forumunda PASSAT Sahipleri ve Severleri grubumuz var, aracınızın modeline sahip birkaç arkadaşımız var. 5.000 km'de 1 litre eksilttiği de teyit edildi. Bu bir arıza değil, motorun çalışma prensibinden ileri geliyor. Yağ yakması bize göre garip gelse de VW bunun teknolojinin gereksinimi olarak görebiliyor.

    Benzinli motorlarda yakmayan yağ dizel motorlarda çok sık görülüyor. Ayrıca 1.4 TSI 140 HP TwinCharger motorun yağ yaktığı hususunda ustalar sizi ne yazık ki yanıltmışlar. Öyle bir durum sözkonusu değil. Ayrıca şu anda çok fazla satılan 1.4 TSI 122 HP motor da 1 damla yağ eksiltmemektedir.

    Saygılarımla,

    Taner Göde


    bu bilginin bi kaybagı var mı eğer gerçekten öyleyse ve bana bildirirsen çok sevinirim çünkü babamı ikna ettim zar zor 140 hp'ye inşallah zırt pırt arıza veren bi araç çıkmaz işte o zmn işim çok zor


    Sana cok onemli bir tavsiyede bulunacagım. Madem 140 hp de kararlısın. Git 2003-2004 1.8 T highline passat al. 150 hp lik bir canavar. Temizini biraz arastırman gerekebilir. Hic bir sorun da yasamazsın. Mukemmel bi aractır.




  • bunun hem vergisi hemde yakıtı sorun ayrıca 2008 model bi araba her zaman iyidir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsi delisi

    bunun hem vergisi hemde yakıtı sorun ayrıca 2008 model bi araba her zaman iyidir


    Yakıt olarak jettadan daha az yakacaktır. Hemen hemen ikisi de aynı agırlıkta. Vergi olarak da modeli 3 yas sınrından dolayı jetta kadar falandır. Ayrıca 2008 araba her zaman iyi degildir. Oyle olsa ben de 20 000 liraya 2000 model passat almazdım. Daha yuksek model baska bir araba ya da sıfır cin arabası alırdım. Ayrıca jetta ve passatın sınıfları farklıdır. Passat D sınıfı Jetta C sınıfıdır. Passatın highline modelinde jettadan daha falza donanım vardır. Konfor yol tutus saglamlık vemkaliteyi saymıyorum bile. 2004 de olsa jettadan daha konforlu daha kaliteli daha iyi olacaktır. Passatın bu motoru lpg ile de uyumu ile unlu taktır lpg yi canavar gibi yine bin. Tabi karar sizin. İnsallah hayırlısı olur.




  • teşekkürler inşallah dediğin gibi hayırlısı olur verdiğin bilgiler için teşekkürler
  • turbo motorlu vw ve arıza çıkmaz garantisi
    vvti vtec başka yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newerdais

    turbo motorlu vw ve arıza çıkmaz garantisi
    vvti vtec başka yok


    Nedir bu turbo korkumuz anlamıs degilim. O kadar da degil arkadaslar. Aracın orjinal yagını koyduktan ve zamanında degistirdikten sonra turboya hic bir sey olmaz. Turbo nun keyfi de bir baskadır. Korkmayalım bu kadar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun


    quote:

    Orjinalden alıntı: newerdais

    turbo motorlu vw ve arıza çıkmaz garantisi
    vvti vtec başka yok


    Nedir bu turbo korkumuz anlamıs degilim. O kadar da degil arkadaslar. Aracın orjinal yagını koyduktan ve zamanında degistirdikten sonra turboya hic bir sey olmaz. Turbo nun keyfi de bir baskadır. Korkmayalım bu kadar.

    ben turbodan korkuyorum uzunyola turbolu araçla çıkmam
    2 yolculuğumda zehir olmuş arızada arıza
    dizel araç almam turbolu araç almam... benzinli ve düz aman abi
    alanada illede alma mani olmam tabiiki ben sağlamcıyım...




  • 10w40 SHEL HELIX YAĞ KULLANIN TUM SIKINTILARINIZ GECER BEN KULLANDIM GAYETTE MENUNUM BILGINIZE
  • 7 yıllık konuyu hortlatmışsın usta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O konuda yanlışınız var hocam bende castrol 5w30 dan 5w40 geçtim yağ eksiltmesi azalır diye tam tersi oldu 5w30 da 500-700gram esen araba 1kg geçti ama şuan mobil 5w30 esp kullanıyorum esme işi bitti desem olur yani araç 2004 1.9tdi b5.5 passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hortlamışken yazayım vw grubunda yağ eksilme gayet normaldir ayrıca yag numarası avrupada 0 30 tr de iklim şartlarından dolayı 5 30 dur .ve yağlar sentetik oldugu için kendiliginden eksilme yapıyor siz siz olun 5 30 kullanın b5 kasa pssatlarkolay kolay sorun cıkarmaz bakımını 10000 değide 9000 9500 de yaparsanız hele ömrü uzar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.