Şimdi Ara

Passat 1.9 TDI Yakıt Tüketimi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
74.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    o arabaya eurodizel koymazsan ölür benden söylemesi.

    Alıntıları Göster
    neden ölsün motor hocam.

    TDI teknolojısı cıktıgında euro dızel dıe bırsey mı vardı sankı.

    ama paraya kıyıp euro dızel kullanmak her zaman ıyıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AXI*

    neden ölsün motor hocam.

    TDI teknolojısı cıktıgında euro dızel dıe bırsey mı vardı sankı.

    ama paraya kıyıp euro dızel kullanmak her zaman ıyıdır

    Alıntıları Göster
    ben hhıc eurodizel almadım şimdiye kadar arabam 90hp tdi km de 150kuruş yakıyo bence super
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs44

    ben hhıc eurodizel almadım şimdiye kadar arabam 90hp tdi km de 150kuruş yakıyo bence super

    Alıntıları Göster
    03 passat 1,9di 130 hp aracım şehir dışı 90-120 arası gidersem ortalama 5,7- 6 lt civarı; performanslı kullanımda otobanda 140'ın altına inmezsem 8lt yakıyor.. klima bu değerlere tam bir litre ekliyor.

    her halükarda şehir dışında bir depo 1000km götürüyor. randumanlı kullanımda 1100-1200km çok rahat görülür ama dürtüyor bu araba. rahat duramıyorsunuz... bu arada depo 62lt.

    şehir içinde ise şehrine ve içine göre değişir.. ankarada 7 lt yakıyordur doğrudur. ama ben niğde şehiriçinde ortalama 9-11 lt gördüm hep. çoğu zaman motor ısısı 90dereceye bile varmadan gideceğim yere ulaşmış oluyorum, bu nedenlede yakıt tüketimi yüksek. ama motor ısındıkca tüketimde o oranda düşüyor..

    manuel şanzumanla, otomatik şanzuman arasında tüketim değerleri arasında tam 1 litre fark var. bu farkın sebeplerinden bir tanesi de, manuellerin 6, otomatiklerin 5 vites olması.. ama bu 1litrelik farkada fazlasıyla değer.. sorunsuz, sıkıntısız, silkelemeyen, çırpmayan, çok konforlu bir şanzuman var bu araçlarda.. "otomobil uzmanı" sıfatıyla yazı yazan ve bu araçlardaki şanzumanı "eski tip" olarak belirten arkadaşın uzmanlığını hangi konuda yaptığını merak ettim.. bu araçlardaki otomatik şanzuman, elektronik beyin kontrollü olan ve otomatik şanzumandaki son nokta olan DIII tip şanzumanlardır.. umarım kıyas yaparken dsg-mmt-cvt-smg gibi otomatikleştrilmiş manuel vitesleri "otomatik" zannedipde dikkate almıyordur.

    tdi yakıt ve peformans olarak sizi üzmez. ama 2005e kadar ki tdi'ler pump duse olduğu için biraz sesli çalışır. ama bir o kadarda sorunsuzlardır. yeni nesil common rail sistem tdilerin masrafı biraz yüklü olabiliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakuzz

    03 passat 1,9di 130 hp aracım şehir dışı 90-120 arası gidersem ortalama 5,7- 6 lt civarı; performanslı kullanımda otobanda 140'ın altına inmezsem 8lt yakıyor.. klima bu değerlere tam bir litre ekliyor.

    her halükarda şehir dışında bir depo 1000km götürüyor. randumanlı kullanımda 1100-1200km çok rahat görülür ama dürtüyor bu araba. rahat duramıyorsunuz... bu arada depo 62lt.

    şehir içinde ise şehrine ve içine göre değişir.. ankarada 7 lt yakıyordur doğrudur. ama ben niğde şehiriçinde ortalama 9-11 lt gördüm hep. çoğu zaman motor ısısı 90dereceye bile varmadan gideceğim yere ulaşmış oluyorum, bu nedenlede yakıt tüketimi yüksek. ama motor ısındıkca tüketimde o oranda düşüyor..

    manuel şanzumanla, otomatik şanzuman arasında tüketim değerleri arasında tam 1 litre fark var. bu farkın sebeplerinden bir tanesi de, manuellerin 6, otomatiklerin 5 vites olması.. ama bu 1litrelik farkada fazlasıyla değer.. sorunsuz, sıkıntısız, silkelemeyen, çırpmayan, çok konforlu bir şanzuman var bu araçlarda.. "otomobil uzmanı" sıfatıyla yazı yazan ve bu araçlardaki şanzumanı "eski tip" olarak belirten arkadaşın uzmanlığını hangi konuda yaptığını merak ettim.. bu araçlardaki otomatik şanzuman, elektronik beyin kontrollü olan ve otomatik şanzumandaki son nokta olan DIII tip şanzumanlardır.. umarım kıyas yaparken dsg-mmt-cvt-smg gibi otomatikleştrilmiş manuel vitesleri "otomatik" zannedipde dikkate almıyordur.

    tdi yakıt ve peformans olarak sizi üzmez. ama 2005e kadar ki tdi'ler pump duse olduğu için biraz sesli çalışır. ama bir o kadarda sorunsuzlardır. yeni nesil common rail sistem tdilerin masrafı biraz yüklü olabiliyor..

    Alıntıları Göster
    multijette o değerleri göremezsin diyen arkadaşlarla beraber 1.3 2004 model 140000 kmdeki puntomu test ederiz, antalyada şehir içinde istediğimiz kadar gezelim ölçelim , sonrada uzun yol alanyaya gidelim ölçelim, sakin kullanırım gaza abanmam, arabayı da düşük devirden titretmem, şehir içi 4.5lt/100km - şehirler arası 3.5lt/100km görmezsek anahtarı veririm ama görürsek, 2000 model üstü passat isterim

    Önemli olan devri max torkta tutabilmektir....

    Ekonomik sürüş eğitimi verilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyler_014 -- 8 Aralık 2010; 17:10:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyler_014

    multijette o değerleri göremezsin diyen arkadaşlarla beraber 1.3 2004 model 140000 kmdeki puntomu test ederiz, antalyada şehir içinde istediğimiz kadar gezelim ölçelim , sonrada uzun yol alanyaya gidelim ölçelim, sakin kullanırım gaza abanmam, arabayı da düşük devirden titretmem, şehir içi 4.5lt/100km - şehirler arası 3.5lt/100km görmezsek anahtarı veririm ama görürsek, 2000 model üstü passat isterim

    Önemli olan devri max torkta tutabilmektir....

    Ekonomik sürüş eğitimi verilir

    Alıntıları Göster
    6 aydır bilfiil sürüyorum. Eskişehir Ankara arasını 230 km olarak düşünürsek mazotun litre fiyatınıda 3.080 olarak düşününce 35-40 lira arası gidebiliyoruz. Bu fiyata klima ve 120-130 km arasında hız dahildir...

    şehir içi yakıt olarak ölçmedim ama eskişehirde öğrenci olarak haftada 50-70 lira arası yakıyorum günde 5 km falan gidiyorum..

    uzun yolda gene mazot fiyatını 3.080 olarak alınca bir depo ile ankara dan yola çıktık Trabzona indiğimizde bir çeyrek duruyordu, klima açık ve 110-120 hız sabitlemeyle...

    yukarıdaki bilgilerde ortalama 3 kişi var diye düşünebiliriz arabada. 6 ileri manuel 130bg 2003 modeldir.

    Diyeceksiniz ki az mı yakıyor çok mu? Bence az Passat kalitesinde hizmet alıyorsunuz bu yakıt az sayılır :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notyetktu

    6 aydır bilfiil sürüyorum. Eskişehir Ankara arasını 230 km olarak düşünürsek mazotun litre fiyatınıda 3.080 olarak düşününce 35-40 lira arası gidebiliyoruz. Bu fiyata klima ve 120-130 km arasında hız dahildir...

    şehir içi yakıt olarak ölçmedim ama eskişehirde öğrenci olarak haftada 50-70 lira arası yakıyorum günde 5 km falan gidiyorum..

    uzun yolda gene mazot fiyatını 3.080 olarak alınca bir depo ile ankara dan yola çıktık Trabzona indiğimizde bir çeyrek duruyordu, klima açık ve 110-120 hız sabitlemeyle...

    yukarıdaki bilgilerde ortalama 3 kişi var diye düşünebiliriz arabada. 6 ileri manuel 130bg 2003 modeldir.

    Diyeceksiniz ki az mı yakıyor çok mu? Bence az Passat kalitesinde hizmet alıyorsunuz bu yakıt az sayılır :D

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?

    Bende merak ediyorum aynı sorunun cevabını??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?

    Bende merak ediyorum aynı sorunun cevabını??

    hocam köprünün altından çok sular aktı 2007 jetta 1.6 mpi + brc lpg kit kullanıyorum şu an :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F65A60EA1 -- 25 Kasım 2011; 17:24:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F65A60EA1

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?

    Bende merak ediyorum aynı sorunun cevabını??

    hocam köprünün altından çok sular aktı 2007 jetta 1.6 mpi + brc lpg kit kullanıyorum şu an :)

    Alıntıları Göster
    Hayırlı ramazanlar diliyorum. Ben de yeni bir araç arayışındayım, wolksvagen kalitesinde bir arabaya binmeyi hep hayal ediyorum, ancak yakıtı beni korkutuyor. Çok seri olması gerekmiyor, donanımlı olsun ama az yaksın diye düşünüyorum. Siz 2007 jetta 1.6 mpi + brc lpg kullandığınızı yazmışsınız. Hala kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? Lpg uyumu nasıl ? Şehir içi zorlu trafikte ne kadar yakıyor, çünkü ben yüzde doksan şehir içi kullanacağım. Arabayı çalıştırıyorum, 10 km gidip duruyorum, akşam bir 10-15 km daha gidiyorum. Yani motor tam ısınmadan yol bitiyor, bu da yakıtı arttırıyor. Şu an ki dizel connectimle 10 litrenin altına hiç düşemedim.
    Bir de bu araç tam olarak hangisi? Sahibinden.com, Araba.com a bakıyorum mpi diye bir motor seçeneği göremedim. İkinci eli yok mu acaba? Teşekkür ediyorum.




  • 1999 PASSAT 1.9 TDi DİZEL OTOMATİK VİTES almayı düşünüyorum 169000 km de bu araç ne kadar yakar bi bildi verirmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metaltozu1

    1998 TDI Passat var bende 5 milyara sıfır motor ve turbosunu yeniledim araç 230 binde sıkmıyorum şehir içi agrasif kullanım 7-7.5 litre şehir dışı 120-130km hız 5-6 litre pasif kullanımda değer dahada düşer ama araç yerinde durmuyor gaza bastığımızda ki o tork sizi müthiş gaza getiriyor bastıkça basasınız geliyor yanınızda son model araçlara kalkışta her türlü kafa tutar hatta kalkışta toz yutturursunuz 1998 model bir araçtan bahsediyorum dikkat aracın bu aracın temizini alıp kullanmak çok mantıklı çünkü 2013 ocak ayı itibari ile vergisi 123 tl olmuştur bir önceki yıl olan 2012 de 305 tl idi vergisi konforu vs ise bir başka mümkünse manuelilini kullanın ha şuda var araç yaktığığındanda fazlasını gider onuda söyleyim benzinli araçlar yaktığı kadar gitmezler hemde fazla yakarlar...Passat kullanın kullandırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?

    Bende merak ediyorum aynı sorunun cevabını??

    hocam köprünün altından çok sular aktı 2007 jetta 1.6 mpi + brc lpg kit kullanıyorum şu an :)

    evet çok sular aktı malesef. Ben de 1.3 cdti Astra + racechip kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamettrie

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: TT46

    arkadaşlar konuyu hortlatmak gibi olmasın ama 1.9 tdi golf düşünüyorum param vw grup tdi motor için ancak 1.9 tdi yetiyor sizce ancak piyasada 100bin altı yok alınır mı bu motor sizce ?

    Bende merak ediyorum aynı sorunun cevabını??

    hocam köprünün altından çok sular aktı 2007 jetta 1.6 mpi + brc lpg kit kullanıyorum şu an :)

    evet çok sular aktı malesef. Ben de 1.3 cdti Astra + racechip kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    bende bügün döndüm memleketten aracım 1.9 tdi 2004 highline 2 tıptonik arkadaşlar full depo ile 1070 km gittim klima full açıktı ortalama 110-120 ile geldim 140 160 yaptıgım yerler oldu ama ort 110
    depo 255 tlye doldu yani 24 krş yaktı ama şehir içi 35 kuruştan aşagı düşüremedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebeto911

    bende bügün döndüm memleketten aracım 1.9 tdi 2004 highline 2 tıptonik arkadaşlar full depo ile 1070 km gittim klima full açıktı ortalama 110-120 ile geldim 140 160 yaptıgım yerler oldu ama ort 110
    depo 255 tlye doldu yani 24 krş yaktı ama şehir içi 35 kuruştan aşagı düşüremedim

    Alıntıları Göster
    herkese hyrlı günler biraz geç olsada benımde size sorularım olacak özelliklede (200model 1.9tdi 110 luk passat ) sahıplerine yaklaşık 1 aya yakındır 2000 model 1.9 tdi passata sahibim şükürler olsun fakat yakıtı çok tükettiği kanısındayım daha öncede kullanmadığım için bu araçtan yada cevremde olmadğı için soramıyorum. sakın kullanımda bu aracın 100 km ş.içi ş.dışı yakıt tüketimi nedir. bu arada yol bilgisayarı anlık tüketimden bahsetmiyorum yani litre bazında 100 km kaç yakıyor. ben aracımı sabah çalıştırdıgımda yolbılgısayarı anlık tüketimi 14-15 hatta 16 larıda buluyor .bu normal mi yoksa aracımda sıkıntımı var sizin aynı modeldekı(2000 1.9 tdi 110 luk passatlar için) soruyorum bölemi yoksa yeni dizelaraç kullanmam la mı alakalı bir şey son olarak en ekonomık sürüş için vites değiştirme devri kaç olmalıdır . konuya bilgisi olan arkadaşlar detaylı cvplarlarsa minnettar kalırım teşekkürler




  • bekon B kullanıcısına yanıt
    değerli forum üyeleri değerli cevaplrınızı hala bekliyorum kimse yok galiba tık tık..
  • Bende 2000 model 1.9 TDI 110 hp passat variant var ve passat hastasiyim ama stationwagon olacak ben devamlı şehir içi kullanıyorum ve 2000 deviri geçirmeden vitesi yükseltirim sakın kullanırım gaza az basar yavaş yavaş hızlanırım ve şehir içi 100 kmde 5.3 5.5 arasında kalıyor.. devir çok önemli benim için ..haftada 1 gün şehir dışına çıkıyorum gidiş geliş 200 km 5 viteste 1800 deviri geçmem hızım 80 85 olur 100 kmde 4 litre yakıyor arkadaşlarım eş dost ağzı açık kalıyor inanmazlardi iddaaya girdik hepsinin ağzı açık kaldı ..hersey ayağınızda bitiyor.. Hiz felakettir cebden gider .yavaş sakın kullanım cebde 1 2 3 litre daha kalır daha çok gezer kâr edersiniz
     Passat 1.9 TDI Yakıt Tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passat3bg variant -- 29 Mayıs 2014; 3:00:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bekon B kullanıcısına yanıt
    Bende 2000 model 1.9 TDI 110 hp passat variant var ve passat hastasiyim ama stationwagon olacak ben devamlı şehir içi kullanıyorum ve 2000 deviri geçirmeden vitesi yükseltirim sakın kullanırım gaza az basar yavaş yavaş hızlanırım ve şehir içi 100 kmde 5.3 5.5 arasında kalıyor.. devir çok önemli benim için ..haftada 1 gün şehir dışına çıkıyorum gidiş geliş 200 km 5 viteste 1800 deviri geçmem hızım 80 85 olur 100 kmde 4 litre yakıyor arkadaşlarım eş dost ağzı açık kalıyor inanmazlardi iddaaya girdik hepsinin ağzı açık kaldı ..hersey ayağınızda bitiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passat3bg variant -- 29 Mayıs 2014; 2:58:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat3bg variant P kullanıcısına yanıt
    biraz geçte olsa cevabın gelmesi sevındırdı benı sayın passat3bg variant teşekkürler.yanlız benim anlamadığım 2000 devirde vites yükseltıyorum dıyorsunuz da tamm eyvallah rampadayken araç bayılmıyormu yıgılmıyormu toparlıyormu kendını yanı onu merak ettıim.Ha birde ustalar dusuk devirde vıtes degısımı sonucu zamanla kurum baglama olayı ve dolayısıyla performansta dusus meydana getırdıgını dılegetırıyorlar dogruluk derecesi ne aydınlatın lutfen.. @Passat3bg variant @Passat3bg variant




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekon

    biraz geçte olsa cevabın gelmesi sevındırdı benı sayın passat3bg variant teşekkürler.yanlız benim anlamadığım 2000 devirde vites yükseltıyorum dıyorsunuz da tamm eyvallah rampadayken araç bayılmıyormu yıgılmıyormu toparlıyormu kendını yanı onu merak ettıim.Ha birde ustalar dusuk devirde vıtes degısımı sonucu zamanla kurum baglama olayı ve dolayısıyla performansta dusus meydana getırdıgını dılegetırıyorlar dogruluk derecesi ne aydınlatın lutfen.. @Passat3bg variant @Passat3bg variant
    selamun aleyküm arkadaşlar şu anda bizde 2002 1.6 elegance octavia var satıp 2001 1.9 tdi comfortline passat almayı düşnüyoruz triptronik vites yakıt tüketimini araştırıyorum ama tam bilgilere ulaşamadım bizzat kendisi ölçen arkadaşlar varsa cevap yazarsa sevinirim.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.