Şimdi Ara

passat a lpg taktırmak mı? Yoksa dizel arac almak mı daha mantıklı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AR_159

    aynı şeyleri bende düşünüyorum.6-7ay önce 2000model 3.20 tiptronic e46 aldık.araba şu anda 143binde.ve gerçekten arabamızı çok seviyorum 3serisinin en güzel kasası bence.6silindirin sesi beni bitiriyo.ama benzin oldu 3.350 arabada 2000motor bu yüzden acaba lpgmi taktırsak diyoruz yoksa 2006-2007model 3.20d mi alsak diye düşünüyoruz babamla.babam 3.20dizel alma taraftarı ama ben bu makyajsız e46ları gerçekten çok seviyorum ve arabamız çok temiz lpg taktıralım diyorum.lpg taktırıncada aracın hem performansı düşçeği için hemde motorun ömrü kısalıcağı için ne yapçağımıza karar veremedik.son olarak bizim 3.20ye lpg taktırsak 2006 3.20dizel tiptronic'le aynımı yakar?yoksa dizel dahamı az yakar?


    Valla bende gerçekten o kasaları beğeniyorum ama bence bu durumda 3.20d almak daha mantıklı gibime geliyo




  • Ben 2004 model 57000 km deki passat aracıma atiker taktırdım,hiç bir sorun yok.1000 tl diğer kitler 1500-2500 tl arasında bu kadar farkı hakettiklerine inanıyorum. Tercih sizin hangi marka taktıracağınıza kimsenin müdahale etmesine izin vermeyin.Gidin LPG cilerle görüşün daha da önemlisi bizzat kullanıcılarla görüşün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Bu devirde en temizi dizel araba. Hiç bulaşma tüpe.

    neden ?

    Bakın soruyu soran arkadaş artık benzinli araç almış bu durumda lpg en uygunu yalnız , uygun ama aması var. Başta dizel alsaydı böyle proplemlerle uğraşmıyacaktı.

    1- LPG kiti 1000-1500 tl arasında extra maliyet.
    2- 60 lt tüpü bagaja koyduğunuzda bunun kapladığı alan ölü noktalarla birliklte 100 lt yi geçiyor.Simit yaptırdığınızda isletme proplemi çok çok önemli bir hal alıyor.
    3- Kapalı yerlere hala LPG li araçları almıyorlar,
    4-Araça kendi ağırlığından hariç 60-70 kg yük biniyor buda aracın zaten LPG den kaynaklı BG kaybını dahada arttırıyor.
    5-Aracın motorunun yağlanmasında benzininde payı olduğu bir gerçek , LPG kuru olduğu için sürekli kuru ve sıcak çalışıyor vede bu motorlar benzine göre imal edilmiş LPG ye göre değil.
    7- Kitin uyumsuz olursa bu sizin aracı satmanıza dahi sebep olabilir, İyi yer diye taktırıp bir türlü uyum sağlattırılamamasından araç satanlar olabiliyor.
    6- Güvenlik konusuda çok tartışmalı bir konu, 4 yıl LPG li araç kullanmış birisi olarak insanın aklını sürekli acaba arkadan birisi vurursa patlarmı, takla atarsak kızartmamı oluruz gibi sorular kemirip duruyor.(Ne kadar devre kesici olursa olsun basınçlı gazın üstünde oturuyorsunuz)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    2- 60 lt tüpü bagaja koyduğunuzda bunun kapladığı alan ölü noktalarla birliklte 100 lt yi geçiyor.Simit yaptırdığınızda isletme proplemi çok çok önemli bir hal alıyor.



    stepne...
  • taktırmadığın zamanlara yazık olmuş...liquid petrolium gas...bir an önce taktır ve zararın neresinden dönersen kardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2


    quote:

    Orijinalden alıntı: egebuca

    Bu devirde en temizi dizel araba. Hiç bulaşma tüpe.

    neden ?

    Bakın soruyu soran arkadaş artık benzinli araç almış bu durumda lpg en uygunu yalnız , uygun ama aması var. Başta dizel alsaydı böyle proplemlerle uğraşmıyacaktı.

    1- LPG kiti 1000-1500 tl arasında extra maliyet.
    2- 60 lt tüpü bagaja koyduğunuzda bunun kapladığı alan ölü noktalarla birliklte 100 lt yi geçiyor.Simit yaptırdığınızda isletme proplemi çok çok önemli bir hal alıyor.
    3- Kapalı yerlere hala LPG li araçları almıyorlar,
    4-Araça kendi ağırlığından hariç 60-70 kg yük biniyor buda aracın zaten LPG den kaynaklı BG kaybını dahada arttırıyor.
    5-Aracın motorunun yağlanmasında benzininde payı olduğu bir gerçek , LPG kuru olduğu için sürekli kuru ve sıcak çalışıyor vede bu motorlar benzine göre imal edilmiş LPG ye göre değil.
    7- Kitin uyumsuz olursa bu sizin aracı satmanıza dahi sebep olabilir, İyi yer diye taktırıp bir türlü uyum sağlattırılamamasından araç satanlar olabiliyor.
    6- Güvenlik konusuda çok tartışmalı bir konu, 4 yıl LPG li araç kullanmış birisi olarak insanın aklını sürekli acaba arkadan birisi vurursa patlarmı, takla atarsak kızartmamı oluruz gibi sorular kemirip duruyor.(Ne kadar devre kesici olursa olsun basınçlı gazın üstünde oturuyorsunuz)



    Kırmızıyla belirttiğim gibi alınmışsa en uygunu LPG

    quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz1

    2- 60 lt tüpü bagaja koyduğunuzda bunun kapladığı alan ölü noktalarla birliklte 100 lt yi geçiyor.Simit yaptırdığınızda isletme proplemi çok çok önemli bir hal alıyor.



    stepne...

    Yılların verdiği alışkanlık. Doğrusu Hızlı yazınca atlamışım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    taktırmadığın zamanlara yazık olmuş...liquid petrolium gas...bir an önce taktır ve zararın neresinden dönersen kardır




  • Hepinize yorumlarınız için teşekkurler
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.